Absoluut voor herhaling vatbaar!!

Wat een gastvrijheid, wat een heerlijk vaargebied, wat een prachtige wateren en mooie baaitjes, wat een gastronomische verrassingen in al die kleine haventjes, wat vliegt de tijd voorbij - en dat zegt alles..... Wij zijn verkocht!!

Super zeilvakantie tot de derde macht!

Gastvrije, vakkundige en toegewijde begeleiding door de flottielje leiding maken genieten van de omgeving en Griekse gastronomie vanzelfsprekend.

Heerlijke zeilweek gehad!

Ik wilde graag flottielje zeilen maar had geen familie/vrienden die met mij mee wilden. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb mij als meezeiler aangemeld op de leadboot. Ik had geen idee wat me te wachten stond. Was het hard werken aan boord als meezeiler? Zijn de mensen aardig? Gaat de leadboot rechtstreeks vanaf de vertrekhaven naar de volgende bestemming of neemt de schipper ook tijd om in een baai voor anker te gaan en te chillen? Ik had het kunnen vragen, maar ik liet het maar gebeuren. Ik zou het wel ervaren. Er lag een vloot van prachtig onderhouden Bavaria zeilboten te wachten. Pim en Joyce waren dit seizoen al 26 weken aaneengesloten gastvrouw en –heer en nog steeds waren ze vol enthousiasme, gastvrij, gezellig, zorgzaam, geduldig en superleuk! Ontzettend gelachen met mijn mede-meezeiler en gasten van andere schepen waren ook gewoon leuke, aardige mensen. Kortom: het was een fantastische week waarbij ik mocht zeilen en helpen, maar niets hoefde. En ja, wij gingen ook iedere dag chillen in een baai, snorkelen, heerlijk eten in de kuip of aanleggen bij een schattig haventje onderweg. Dank voor deze mooie week en zeker tot ziens!

Warm, genieten, betrokkenheid, verwondering, openheid, gastvrij.

www.overstagreizen.nl

Helemaal Top

Professioneel, lief, humoristisch en vooral vol passie. Dit zijn wat mij betreft de kernwaarden van Pim en Joyce en hun prachtige bedrijf. Een top week gehad begin oktober op de Sunny Hour. Zelfs na, een voor Pim en Joyce, heel vervelende en ingrijpende gebeurtenis waren ze tijdens de afscheids-BBQ gewoon aanwezig en nog steeds gezellig alsof er niks aan de hand was. 100% gastvrijheid en professionaliteit. Helemaal top.👍

Helemaal top!

We hebben met ons gezin een geweldige vakantie gehad! We hebben 2 weken de Lefkas route gedaan. Veel mooie plaatsjes gezien en leuke haventjes bezocht. We hebben met het gezin al veel mooie reizen naar verre landen mogen maken, maar dit zeilavontuur staat zeker in onze top-3 mooiste reizen. Zo zeilend kom je met je gezin even in een andere wereld. En dan is het natuurlijk heel fijn, dat de boten goed onderhouden zijn en de begeleiding goed verzorgd is. Pim en Joyce zijn hele sympathieke mensen, die in de flottielje een goede sfeer weten te creëren. Wij gaan graag nog een keer met hen mee!

Altijd gezellig en goed geregeld. Keurig verzorgde boten.

Pim en Joyce maken een feest van elke flottielje. Ongelooflijk klantvriendelijk en super begeleiding. Boten zijn op en top verzorgd en keurig qua onderhoud zelfs als ze al 10 jaar oud zijn.

Supervakantie

Deze zomer meegezeild op de leadboot met Pim & Joyce. Ondanks dat we weinig wind hadden, genoten van hun gezelschap, de omgeving, het aangename klimaat en natuurlijk de leuke ontmoetingen met de andere flottielje deelnemers. Mooi is ook de aandacht voor meer dan hun eigen bedrijf: Overstagreizen en 'Reis met je hart', dat Sunny Sailing nog waardevoller maakt.

Ideale vakantie met pubers

Afgelopen zomer hebben we een 2-weekse flottielje-zeiltocht gemaakt naar Zakyntos. Het was fantastisch! Super georganiseerd door Pim en Joyce. Met elf boten vol leuk gezelschap hebben we genoten van de prachtige eilanden, idyllische baaitjes, levendige havenplaatsen en heerlijke restaurants. Onze kinderen hadden het heel gezellig met alle anderen, tot in de late uurtjes :). En wij hadden het leuk met alle ouders, lange tafels Griekse heerlijkheden en prachtige plekjes. Zelfs toen het een dagje slecht weer was, hebben Pim en Joyce een leuk programma op het eiland bedacht! Top! De boten waren in uitstekende staat en goed uitgerust voor deze zomerse tocht. Dank!!! We komen zeker terug!

Veel zeilplezier gehad

We hebben wederom 2 geweldige weken gehad, mede dankzij de professionele en enthousiaste begeleiding van Pim en Joyce. Tijdens de Zakynthosroute hebben we in verschillende type haventjes en baaitjes gelegen en genoten van de entourage en het heerlijke Griekse eten. Vanwege de windverwachting werd er een landdag ingelast en hebben we Olympia bezocht. Een onverwachte bijzondere belevenis die we niet hadden willen missen. Op advies hadden wij gekozen voor een flottielje met oudere kinderen en dit bleek een schot in de roos. Zij hebben na iedere zeildag heel veel plezier gehad met hun leeftijdgenoten, soms tot in de kleine uurtjes :). Veel dank aan Pim en Joyce! Marcel, Mariëtte, Iris, Tijn en Sieb - Den Haag

Op en top vakantie dankzij de goede organisatie en betrokkenheid van Joyce en Pim: een absolute aanr

heerlijke vakantie gehad. Mede dankzij de inzet van Pim, Joyce en Femke. Vakkundig en buitengewoon prettig in de omgang.

Heerlijke vakantie gehad.....

Superformiweldigeindefantakolosachtig...2 weken heerlijk gezeild onder de bezielende leiding van Pim,Joyce en Femke met een fantastische groep mensen...allemaal bedankt..!!!gr. Frans en Conny

Een betrouwbare, deskundige en flexibele organisatie die kwaliteit levert

Het was ondanks het wat mindere weer weer een geslaagde week. Prima sfeer zowel qua leiding (doorspekt met een flinke dosis onderkoelde humor) alsook de groep zelf. De persoonlijke aandacht is goed. Het materiaal in perfecte staat. Chapeau! Jan Gort

Geweldige week gehad

Zijn nu voor het 8e jaar met Sunny Sailing in zee gegaan en nog steeds verslavend. alles prima geregeld

Goede boten, oog voor detail en goede sfeer

De boten zijn goed onderhouden. De service is met oog voor detail en de sfeer bij de flottieljes is prima. Wij hebben als droom bij dit bedrijf een boot in eigendom te hebben.

Pim en Joyce zijn het voorbeeld van "het overtreffen van klantverwachtingen"

Wij hebben net voor de vijfde keer van een flottielje week genoten. Eerst drie keer rond Corfu en nu voor de 2e keer in rond Levkas. Elke week bestond uit een prachtige en verassende tocht, goed & betrouwbaar materiaal en elke avond een haven met een goed restaurant en een plek waar je gezien de wind en het weer rustig kon liggen. Daarbij hebben Pim en Joyce oog voor iedereen en proberen zij het voor jong en oud een onvergetelijke week te maken. Kortom een perfect georganiseerde week, waarin wij zonder zorgen konden genieten van de prachtige Ionische Zee. Arnold & Sylvia

Zeilen met Sunny Sailing is verslavend leuk!

Een fantastische, afwisselende, actieve vakantie met uitstekend onderhouden boten en een enorm betrokken en ervaren team. Gezellige mensen, prachtige natuur een droomvakantie om niet meer te vergeten. Dank jullie wel Pim, Joyce en team jullie maakte er weer een prachtige vakantie van voor iedereen. Wij komen snel weer terug!

Nederlandse Top Kwaliteit in Ionische Zee

Wij hadden een probleem met een elders georganiseerde charter. Rondkijkend en zoekende naar een “Plan B” werden we aangetrokken door een perfect uitziende vloot van schone schepen met frisse oranje bimini’s en Nederlandse gastenvlaggen. Wat een verademing om te zien dat de zaken goed voor elkaar zijn. Pim en team hebben stand-by gestaan totdat we onze charter die al betaald was elders toch voor elkaar kregen. Wat een service van Sunny Sailing om meteen bereid te zijn mee te helpen en wat een vertrouwen gaf het rondkijken bij de schepen in de haven. Een volgende keer gaan we zeker in zee met Pim en zijn team en Nederlandse kwaliteit en service en gaan we zeilen met Sunny Sailing of zoals wij vaak tegen elkaar opmerkte: Zonnig Zeilen!

Inmiddels al 5 keer met Pim en Joyce rond Corfu en Lefkas gezeild in de flottielje. Mei aanstaande wordt de 6e keer. Gezellig, prima begeleiding, prachtig onderhouden boten. Top vakanties!

• Kwaliteit boten N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Sunny Sailing vloot

Verzekerd van een TOP vakantie

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Sunny is een ervaring op zich! Gewoon ontzettend lieve en bekwame mensen!! En ..... met Pim en Joyce is het altijd gezellig en als het er op aankomt staan ze altijd klaar en regelen ze het! Kortom super tevreden en aanrader!

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Sunny Sailing is top! Boten het hele seizoen in uitstekende conditie. Pim, Joyce en de rest van het team doen alles om je de perfecte zeilvakantie te laten beleven! We hebben met Pim en Joyce rond Corfu, Lefkas en Zakynthos gezeild. Wat een heerlijke eilanden en schitterende blauwe zee!

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Ook wel boten gehuurd bij andere bedrijven maar de boten waren nooit compleet. Sunny Sailing verhuurd boten die echt compleet zijn, echt super mooie en schone boten

• Ik heb ervaring met: Zeilen Griekenland

Het was voor ons de eerste keer dat we dit deden en mede door Frank en Ellen en hun mensen is dit zeker niet de laatste keer. Sunny Sailing heeft een fantastisch team van mensen. We konden geen betere schipper treffen dan Lisa en Jeffrey als flottielje leider. Beiden waren echte SunnySailing vertegenwoordigers die er voor de volle 100% voor gingen om alles zo goed, veilig en leuk mogelijk te regelen. SunnySailing scoort daarom ook 10 op 10 voor ons, ook door de betrokkenheid van Frank en Ellen. Van moment van boeken tot met afscheid nemen op de laatste dag.