Hele lekkere week gezeild rondom Lefkas, Meganisi, Kefalonia en Ithaki. We hebben 7 dagen zon en wind gehad. s'avonds lekker eten en koude biertjes. Complimenten aan de flotielje begeleiding Wendy, Martje en natuurlijk Bram. Een geweldig relaxed team dat de mooiste plekjes van het gebied kent en altijd zorgt dat je veilig en beschut voor anker ligt. Top !!!

Heerlijke vakantie op het water

Wij wisten het al; zeilen rond Lefkas is top. En zeker bij Sunny Sailing. Deze keer kozen wij voor de 2-weekse reis rond Corfu onder leiding van Marijn en Bram. Prachtig om te zien hoe deze jonge mensen het enthousiasme en de kundigheid waar Sunny Sailing voor staat, uitstralen. Terwijl wij genoten van de prachtige omgeving en het zeilen, zorgden zij voor alle begeleiding en logistiek. Met humor en oog voor veiligheid lieten zij alles op rolletjes lopen. Altijd aanspreekbaar en bereid om ons te helpen waar nodig. Dank jullie wel; wij hebben genoten!

Goed georganiseerde trip!

Ook dit jaar weer twee weken genoten aan boord van één van de Sunny Sailing boten. Dit jaar een rondje Corfu waarbij wij werden begeleid door twee jongemannen die bij ons een heel goede indruk achterlieten. Ondanks hun leeftijd (22 en 24 jaar) een heel volwassen benadering van alles wat zoal op het pad van flottielje begeleiding komt. Chapeau!!!

Een fantastische tocht met een hele leuke groep

Twee weken met elkaar onderweg, uitdagingen aangaan, problemen samen oppakken en oplossen, groepsdynamiek, lol, genieten van elkaar en de schitterende plekken die we hebben aangedaan. Midden in de nacht, in het pikkedonker en met 22 knopen wind, vertrekken op de instrumenten is een prachtige ervaring; de opkomst van de zon is dan een hele mooie ‘kers od de taart’. Vooral ook de vakkundige begeleiding met creatieve quiz zijn bij ons in goede aarde gevallen! We zouden het zo weer doen!!

Top vakantie op top boot

Fantastische propere boten, goede begeleiding, prachtige omgeving en vooral heel veel leuke mensen!

Was ver boven verwachting!

Zeil al mijn hele leven, maar toch maar eens een flottielje geboekt, ook omdat wij nog niet eerder in Griekenland hadden gezeild. Was gewoon helemaal geweldig, wat een comfort, wat een levendigheid, wat een aandacht van de staf! Wilco, Stefaan en Bram, wat een attente en kundige staf. En zo gezellig met alle andere deelnemers. Was ver boven onze verwachting. Heerlijk dat je niet elke avond havens hoeft te regelen - alles wordt voor je gedaan.

Top organisatie!

Wij hebben genoten van de flottielje zeilvakantie! Voor ons was het de eerste keer. Omdat wij zelf geen kapitein binnen het gezin hebben, hebben we een schipper ingehuurd. Erik was een fantastische schipper! Zeer bescheiden, maar wel doortastend. Daarnaast heeft hij onze zoon met een paar CWO’s op zak geleerd hoe het zeilen op een groot schip gaat. Dat deed hij op een hele fijne manier. Marijn en Wessel hebben als flottielje begeleiding de vloot heel efficiënt de havens binnen geleid. Echt super!

Weer een super zeilvakantie

Nog aan het nagenieten van 2 weken zeilen met het gezin in Griekenland. De start in Sivota was al super. Een grotendeels bekend, klein, flotielje van 6 boten. Zon en wind waren er genoeg en soms iets te veel waves. Hele gezellige groep mensen en de deskundige flotielje leidingJoost en Klaas die ons iedere keer verrasten met weer een leuke bestemming in onze “Even wat anders-route”. Genoeg ingrediënten voor een fijne vakantie. Wie weet tot over 2 jaar.

Zon, zee en Sunny zeilen een unieke combinatie

Net weer 2 weken gezeild met Sunny Sailing. We hebben genoten! Wat maakt Sunny uniek? Het DNA van Joyce en Pim om er een prachtige vakantie van te maken. Alles is goed geregeld, maar ook de flottieljeleiding, bij ons Joost en Klaas, die altijd voor je klaar staan met hulp bij aanleggen, restaurantjes regelen en een feestje bouwen. De baaitjes waren favoriet, de stadskades net iets minder. Wij doen dit met 2 andere families (heel dierbaar) al heel wat jaren met verschillende organisaties, maar Sunny steekt er met kop en schouders bovenuit. De afgelopen 2 weken hadden weer alle ingrediënten in zich van een geweldige vakantie: praten, eten, lachen, dromen delen, meezingen met muziek, paalsteken en echt naar elkaar luisteren en natuurlijk zon, zee en Sunny zeilen! Wie weet tot over 2 jaar.

Geweldig ‘FF wat anders’

Goed onderhouden en verzorgde boten, professionele en gezellige begeleiding, idyllische plaatsjes, afgewisseld met levendige stadjes, top keuze van restaurants en heel, heel veel lol. Met veel dank aan Pim, Joyce, Tom, Charlotte en Bram.

Professioneel, flexibel en gezellig!

Twee weken een rondje : even wat anders” onder de leuke spontane en professionele begeleiding van joost en klaas. Flottielje zeilen in griekenland is echt een aanrader.

Gezellige relaxen en heerlijk varen in Griekenland

Mooi vaarroute. Fijne en kundige flottielje leiding. Zeer behulpzaam. Leuke groep mensen waardoor je iedere avond een gezellig praatje kunt maken. Restaurants goed uitgezocht ondanks dat het som wel heel lang duurde. Ik vind zelf de iets levendige dorpjes leuk. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Er zit een mooie afwisseling in de keuze van aanleg plaatsen.

Prachtige vakantie, wij komen terug

Wij waren met een groep van 6 deels werkende of net afgestudeerde mannen met gemixte zeilervaringen. Ondanks dat is voor iedereen goed bevallen. Goede voorbereiding en begeleiding bij het varen. Mooie balans tussen een zelfstandige vakantie en betrokkenheid bij de groep en groepsactiviteiten. Je kan namelijk zelf bepalen of je aanwezig bent bij groepsactiviteiten. Desondanks zijn we bijna altijd overal bij geweest. De flottielje bestond vooral uit gezinnen en we hebben ondanks dat wij de gemiddelde leeftijd naar beneden haalde een prachtige reis gehad met deze leuke groep. Dagelijks een nieuwe route langs verschillende mooie locaties om aan te leggen tussendoor en leuke plekjes om aan te leggen in de avond. Medewerkers van Sunny Sailing zijn altijd te benaderen voor vragen, reparaties of een praatje. Het volgende mag zeker genoemd worden: Marijn en Wessel zijn midden in de nacht teruggevaren naar een restaurant waar we met de volledige groep hebben gegeten om contant voor ons te betalen omdat het pinautomaat niet werkte. (uiteraard na een Tikkie). Bedankt mannen. Kortom, we vonden het een geweldige ontspannen, maar actieve reis en hebben besloten de zeilboot jaarlijks lekker schuin te komen zetten. Bedankt!

Top Vakantie!

We zeilen met ons gezin al jaren met Sunny Sailing. Net terug van 2 weken zeilen in het Lefkas gebied. Heerlijke weken gehad. Flottielje begeleiding was super (dank aan Marijn en Wessel). Dit jaar weer mooie nieuwe plekken gezien. Kortom: een aanrader!

Fantastisch!!!!

Wat een fantastische ervaring. We hadden nog nooit gezeild en ik was zelfs altijd een beetje bang voor de zee!! Die angst heb ik overwonnen! Wat een top ervaring! Onze schipper Joost heeft ons veel verteld en heel veel geleerd over het zeilen en de zee, we zijn op de mooiste plekken geweest en hebben intens genoten!

Een overgetelijke zeilvakantie die tot in de puntjes verzorgd wordt!

De voorbije week genoten we van onze tweede zeilvakantie met Sunny Sailing. Heel fijn om dit jaar met de Sunny vloot mee te kunnen varen vanuit Sivota. Onze boot - de Sunny Soul - vonden wij top! Vorig jaar was onze eerste ervaring met Sunny Sailing en een dergelijke vakantie (zeilen - Flottielje - schipper, we wisten niet goed wat te verwachten. Wij waren toen ontzettend tevreden, het was een unieke, onvergetelijke ervaring. Vandaar ook dat we een tweede maal boekten bij Sunny... altijd wat spannend, want onze verwachtingen lagen uiteraard hoog nu. Toch slagen jullie er vlekkeloos in om ons alweer een onvergetelijke, super vakantie te bezorgen! De manier van werken; van boeking tot aankomst en vertrek, alles is tot in de puntjes geregeld en wordt opgevolgd. Joyce nam uitgebreid de tijd om ons in te checken, er wordt geluisterd en rekening gehouden met onze wensen (we hadden een schipper, maar hoopten veel zelf te kunnen varen en leren). We konden dit zelf met schipper Klaas bespreken, maar fijn om te merken dat ook Joyce dit met Klaas besprak. De vaarafstanden lagen wat hoger, wat wij super vonden, alsook enorm fijn dat we nieuwe haventjes en plekjes leerden kennen en de route toch anders was dan vorig jaar. Over schipper Klaas niets dan lof! Hij paste zich volledig aan, aan onze wensen en ons ritme en hield enorm veel rekening met ons. Maar, wat zeker het vermelden waard is, is dat wij zo enorm veel geleerd hebben van hem, een enorm goede instructeur! Ontzettend bedank voor deze fijne vakantie alweer! Hartelijke groeten, Koen Bellemans België

Vorige maand zijn wij als gezin voor het eerst mee geweest met Sunny Sailing. De eerste dagen met Wessel als schipper heeft hij ons op een hele leuke manier heel veel geleerd over het zeilen. Met alle andere boten uit de flottielje hebben we een onwijs leuke tijd gehad. We komen zeker nog een keer terug!

Wij hebben een geweldige zeilweek gehad

Wij zijn met Sunny Sailing meegeweest. Alles was netjes geregeld en kregen snel antwoord op al onze vragen. Het ontvangst op de dag van inschepen was hartelijk en probleemloos door onze flottielje begeleiders Mirjam en Marco. De boot was top in orde en schipper Joost heeft ons begeleid met geduld en vakkennis. De week verliep super gezellig en probleemloos. Nogmaals Dank aan Mirjam, Marco en Joost.

Super vakantie met een super organisatir

15 jaar geleden was onze eerste ervaring met Sunny Sailing. Nu weer. We hadden geen verwachtingen, alleen maar zin. En dan toch....verwachtingen alweer overtroffen. Heerlijk en hard gezeild. Hele leuke groep. Super Chill. Leuke plaatsjes. Hele fijne flottielje leiding van Mirjam, Marco ( en Joost) . Leuke samensmelting met een andere flotielje. Pim en Joyce natuurlijk weer heel fijn om ze weer te zien. Grappig en betrokken...En hele fijne boten. Super onderhouden Dus 5 sterren, zonder twijfel...

Fantastisch!

Wederom een totaal ontzorgde zeilvakantie gehad. Iedere keer opnieuw ervaren we dat Sunny Sailing op eenzame hoogte qua kwaliteit staat!! We komen weer snel terug!

Fantastische week gehad met Sunny Sailing

Zeilen bij Lefkas leek me spontaan een goed idee en gelukkig kwam ik na even googlen terecht op de website van Sunny Sailing. Die zag er mooi uit. Dat zit wel goed dacht ik.. Nu na een week meezeilen kan ik zeggen: het was een fantastische week waar ik voor 200% van heb genoten. Wat echt het verschil maakte is dat het hele Sunny Sailing Team echt zin heeft iedereen een onbezorgde week te bezorgen. Vanaf de eerste enthousiaste begroeting tot het afscheid, alles was top en heel professioneel geregeld. De mooiste plekken waren gereserveerd in de leukste haventjes, de boten zijn mooi en goed onderhouden, de avonden met elkaar en alle gasten heel gezellig! Marijn, Marco, Robert, Wessel en natuurlijk Joyce en Pim, jullie krijgen allemaal 5 sterren! Heel erg bedankt en hopelijk tot volgend jaar.

Onwijs leuke week gehad met vrienden

Dankzij Sunny Sailing een super leuke week gehad in Griekenland met vrienden. De flottielje was echt een uitkomst voor ons. Iedere ochtend werden we uitgebreid gebrieft over de bestemming van de dag, het weer en leuke tussenstops om te zwemmen of te ankeren. Marijn en Robert stonden iedere dag weer klaar om ons te helpen met aanleggen en gaven super duidelijke instructies. Eén ochtend hadden we problemen met de motor en binnen 10 minuten waren zij bij ons en werd het ter plekke gerepareerd. Daarnaast is de omgeving onwijs mooi met groene bergen en blauwe baaitjes. De dorpjes die we hebben bezocht waren prima en handig om boodschappen te doen. De boten zijn van super goede kwaliteit en enorm goed onderhouden wat het echt een feestje maakt om erop te varen. Al met al een super leuke week gehad dankzij Sunny Sailing en de rest van de flottielje boten, zeker een aanrader!

Top week gehad

Heerlijk gezeild op de Sunny One met onze vrienden, leuke haventjes gezien (vooral Fiskardo op Kefalonia) en ook een hele gezellige bbq bij een onbewoond eilandje (bij Ithaka) Iedereen had wat gemaakt, het was heel gezellig. Ook de crew was top, ze helpen als het nodig is en sowieso bij aanleggen. Bedankt voor de leuke week Wessel, Robert, Marijn en Marco! Groetjes, Koos en Helen

Top organisatie!

Alles top ,super booten schoon uitstekend personeel!

Ik vond het heel leuk

Het was een hele gave ervaring, we hebben hele mooie dingen gezien en leuke mensen.