We hebben verschillende meubels laten reinigen door Bright & Clean; ze zien er weer als nieuw uit (zelfs de witte bank!). Ook zijn de mensen heel vriendelijk, en denken ze met je mee. Aanrader!

Snel en vakkundig geholpen.

We hadden een grote nare vlek in ons Perzische tapijt ,die ik er zelf niet uit kreeg.Nadat ik geattendeerd werd op Brigt Clean.Zijn we snel en goed geholpen.. Vlek er uit en tapijt als nieuw. Geweldig en zijn er heel blij mee.

Hele goede service en superschoon vloerkleed retour

Zeer vriendelijk te woord gestaan, supersnelle service en wollen vloerkleed zeer naar tevredenheid gereinigd.

Zeer vriendelijke, deskundige en zorgzame behandeling]]

Snelle visite voor een onderzoek naar de gevraagde behandeling. Deskundig advies over de mogelijkheden. Keurig uitgevoerd terug gebracht, prachtig gerepareerd en gereinigd .

Snelle service. Kleed is opgehaald en een week later thuisbezorgd. Goede service.

Vriendelijk, snel en schoon,

Vriendelijk, snel en schoon

Prima, houden zich ook aan afspraak

Kleed was behoorlijk vuil en is goed gereinigd binnen één week weer terug gebracht.

Snel, vakkundig en vriendelijk

Wat een ontzettend goede service! Snel ons tapijt opgehaald en zeer kundig de vlek behandeld en voor ik het wist ligt het tapijt alweer in onze woonkamer. Bovendien zijn de mensen vriendelijk, behulpzaam en hebben kennis van zaken. Ik beveel hen van harte aan.

Klantvriendelijk en het kleed is weer als nieuw

Mijn kleed werd snel opgehaald en was na 3 dagen weer terug. Zag er weer perfect uit. Het is een familiebedrijf en je kunt merken dat ze hun werk met veel plezier en toewijding doen.

Bank en vloerkleed weer als nieuw.

Zeer vriendelijk, goede en snelle service Onze bank en vloerkleed zijn weer als nieuw, boven verwachting... Is echt aanrader om t doen.

Razendsnel en beregoed.

Binnen een paar dagen waren de vloerkleden schoon terug.

Goede en snelle service

Een paar dagen voor de schoonmaak van de bankstellen hebben ze het kleed opgehaald om deze op hun eigen locatie te reinigen. Ze hebben ontzettend goed werk afgeleverd. Mijn kleed en bankstellen zijn weer mooi opgefrist. Goede en snelle service en vooral betrouwbaar. Ik blijf ze zeker 1 x per jaar inhuren voor het reinigen

Alle lof.

Verrast door de snelle afspraak, verrast door de vriendelijke manier van werken. Professionele uitvoering van het schoonmaken van de vloerbedekking in alle rust en zorgvuldigheid. En dat voor een prijs die ons verraste, zeker in vergelijking met andere bedrijven. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Mijn kleed lijkt als nieuw

Kleed werd snel opgehaald en dag of 3 later teruggebracht. Zonder vlekken en weer met frisse kleuren. Het voelt ook weer als nieuw aan mijn voeten. Blij met Bright & Clean.

Mijn banken zijn weer super schoon

Vriendelijk te woord gestaan, snel gereageerd en gereinigd. In de banken zaten behoorlijk wat vlekken en alles is weer schoon en fris. Heel blij mee.

keurig

ons tapijt kon snel worden opgehaald en was binnen een week weer fris en fruitig in huis...............netjes geregeld allemaal

Lekker schoon, goede service en snel

Kleed binnen een week al opgehaald en de week daarop al weer klaar. Heerlijk schoon ! Goed overleg over ophaal en bezorg moment Tot de volgende keer!

Heel blij met uitstekende service en prachtige resultaat

We zijn heel blij met het behaalde resultaat door Bright en Clean, en de uitstekende service. De gereinigde meubels zijn enorm opgeknapt!

Verbazend Vlekkeloze Redding door Bright & Clean

Bij ons ging er een megafles van 10 liter olijfolie volledig los op ons spiksplinternieuwe tapijt. Maar dankzij de helden van Bright & Clean is er geen spoortje olie meer te bekennen! We zijn razend enthousiast over de geweldige service die ze hebben geleverd.

Perfecte service.

Snel, betrouwbaar en hulpvaardig

Goed, netjes en snel

Vloerbedekking gereinigd door Bright en Clean. Door nette, gemotiveerde, mensen de levensduur van onze vloerbedekking verlengd. Een aanrader!

Tapijt van 17 jaar weer als nieuw!

Wij hebben na 17 jaar ons interieur vernieuwd, maar wat te doen met het tapijt dat wij in 2006 gekocht hadden bij Marc Janssen? Hun website tipte ons Bright en Clean. Na twee weken kregen wij een brandschoon en prachtig tapijt terug! Ton hielp ook nog met het terugleggen. Wat een service! We hopen nog vele woonjaren hiervan te genieten.

Prima!

Snelle kundige behandeling, kleed weer als nieuw, supervriendelijk personeel!

Vakkundig en betrouwbaar.

Al jarenlang klant en altijd uiterst tevreden. Komen afspraken na en resultaat steeds uitstekend.

Een bedrijf dat meedenkt met zijn klanten, wat wil je nog meer?

Ik wil de mensen van Bright & Clean héél hartelijk bedanken voor het schoon krijgen van mijn wollen vloerkleed. Het stonk enorm door alle ongeziene plasjes van mijn geërfde hondje. Ik zag het niet, want het kleed is kleurrijk, maar de stank werd met het warme weer steeds erger. Huismiddeltjes hielpen niet. Ik wou het kleed al wegdoen, zo afgrijselijk stonk het, maar omdat ik er erg aan gehecht ben, ben ik toch nog op zoek gegaan naar een professioneel bedrijf en kwam terecht bij de site van Bright & Clean. Vanwege de positieve reviews over de snelle en duidelijke communicatie en de bevlogenheid en vakkundigheid van de mensen die voor dit bedrijf werken. En hoewel dit stinkende kleed vol opgedroogde urine ook voor hen een uitdaging was, kwam het stralend en geurloos terug. Superaardige, enthousiaste mensen met veel deskundigheid en een groot hart voor hun vak.

Scheepvaartweg 5

3356 LL Papendrecht