prima service

Vlug, veilig en betaalbaar. Onze berbers zien er weer als nieuw uit. Ondanks mededeling "geen haast", toch in 2 dagen klaar. Zelf brengen en halen geen probleem. Éen keer klein min puntje: spontaan aangeboden thuisbezorging werd beloond met € 15,00 transportkosten opo de rekening.

Topservice!

Dinsdags mijn zwaar bevuilde kleed (ongelukje van mijn zieke hond) opgehaald, vrijdags brandschoon weer teruggebracht. Fantastisch werk geleverd, fantastische service. Vriendelijke mensen!

Geweldig bedrijf

Lelijke vlek op ons tapijt, gereinigd door Bright & Cleen en vlek niet meer te vinden. Dit alles voor de opgegeven prijs en eerder klaar dan toegezegd!!

supergoede kwaliteit

Ik laat mijn wol met zijde kleed altijd reinigen bij Bright & Clean en het ziet er steeds weer prachtig uit als het terug komt. Heb vroeger andere bedrijven geprobeerd maar dat was geen succes. Ik blijf zeker klant!

fantastisdch

de vloer van de hal, huiskamer en keuken is weer geweldig schoon, dank zij de vriendelijke mannen van Bright & Clean. Het perzisch tapijt weer schoon en nu de vloer ook. De leuning van de bank werd ook meteen meegenomen, zonder meerkosten. Geweldig. Ik kan het iedereen aanraden!!

Ons creme witte bankstel en kleed weer als nieuw

Onze creme witte wollen Minotti bank was in de loop de jaren flink vies geworden. Ook ons wollen kleed was door onze 2 honden behoorlijk vies gemaakt en rook zeer onaangenaam. In het weekend offerte opgevraagd en maandag werd de bank en het kleed al opgehaald. Voor het weekend hadden we beiden alweer terug. De bank zag er weer uit als nieuw, super!! Ook het kleed was weer helemaal opgeknapt en kan er weer even tegenaan. Ook het contact over het halen en brengen verliep erg soepel. Top gedaan heren en dat voor een zeer redelijke prijs.

Mijn kleed was weer als nieuw.

Kleed werd snel opgehaald en weer als nieuw teruggebracht. Superblij met de service.

Mijn 12 jaar oude wollen vloerkleed ziet er weer als nieuw uit! En, alles binnen enkele dagen geregeld (planning, ophalen, reinigen en weer terugbezorgen). Fantastisch bedrijf met zeer (service)vriendelijke medewerkers. Een aanrader!!

Mijn kleden zien er weer als nieuw uit! Fijne service, aardige mensen.

Topbedrijf!

Erg goede service en erg vriendelijke mensen.

Heel,prettig contact en heel snel weer een prachtig en schoon kleed! Heel erg blij mee!

Top service!

Dit bedrijf via via leren kennen en destijds de service en het resultaat gezien. Dit was de reden dat ik/wij ook dit bedrijf inschakelden voor ons eigen kleed. Fijn contact, gemakkelijk telefonisch te bereiken. Erg fijn dat het kleed wordt opgehaald en in overleg terug gebracht in dezelfde week. Zelfs in de avond! Ton helpt zelfs mee met terugleggen van het kleed op de juiste plek. Tijd voor de klant, tijd voor een praatje, ja waar vind je dat nog tegenwoordig! Bedankt!

Uitstekend bedrijf met een perfecte uitvoering

Supersnelle reacties op offerteaanvraag en daarna super uitvoering. Resultaat was boven verwachting.

Jullie zijn TOPPERS!!

We stonden versteld hoe vuil het tapijt bij ons was binnengekomen. Dit was nooit schoon te krijgen dachten we... Maar we stonden aan de grond genageld toen we het kleed zagen. Het was bijna nieuw! Echt waar, TOP gedaan!

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Via de Vloerkledenwinkel in Hilversum in contact gekomen met Bright and Clean. De klantvriendelijkheid en zeer goede service viel ons gelijk op. Het vloerkleed die door waterschade gelukkig nog net te redden was, ziet er weer uit als nieuw.

Goede service en schoon resultaat

Drie Perzische tapijten laten reinigen het resultaat is geweldig, tapijt kleuren zijn weer fris en ook ruiken de tapijten weer schoon. Een tapijt had oude koffievlekken nu niet meer te zien ! Service is ook prettig en ook belangrijk binnen 2 weken terug gebracht ! Prijs kwaliteit erg goed !

Klantgerichte service

Goede en snelle service door binnen enkele dagen het vloerkleed op te halen, te reinigen en weer retour te brengen. Top!

Wollen kleed echt als nieuw

Gehaald en gebracht en een vetvlek verwijderd die ik eigenlijk al had geaccepteerd als blijvertje, helemaal top!

Makkelijk en snel afspraak maken, op tijd komen, werk snel gedaan. Oude vlekken van de vloerbedekking eraf gewassen. Ik ben erg tevreden met de service

Superschoon kleed in no time terug

Mijn vloerkleed was weer toe aan een reiniging na bijna 2 jaar. 1 appje en binnen een paar dagen was mijn kleed opgehaald, gereinigd en weer teruggebracht. Hele fijne, vrolijke service

Vriendelijke en vlotte afhandeling.

Er werd snel en vriendelijk gereageerd op ons telefonisch contact. Dit leidde tot een vlotte actie van “ophalen, goed schoonmaken en binnen een week weer terugbrengen van ons tapijt”!

tot in de puntjes verzorgd!

de communicatie, de reiniging en het geheel er om heen: fantastisch!

Deskundigheid en netheid staan voorop

Keurige en nette werkzaamheden ter plekke. EXTRA: zeer behulpzaam bij het verplaatsen van woonaccessoires. 100% AANBEVOLEN!!

Beste service met een lach

Waar vindt je dit nog ? Gewoon uitstekende service met iemand die er zin in heeft..

Geweldige service.

Ten eerste werd er direct! gereageerd. Er werden foto's gestuurd, weer kwam er direct een reactie met een zeer aanvaardbaar prijsvoorstel en een datum.Meer dan keurig op tijd kwam Thijmen binnen 3 hoog met grote machines. Een bijzonder plezierig iemand. Niet praten, werken. Hij zag bovendien veel meer dan ik had gezien. (Bovendien stofzuigde hij eerste de hele woning….)Vloerbedekking weer als nieuw, en het tapijt werd een paar dagen later (ook als nieuw)teruggebracht door vader Ton. Met als een ook heel plezierig bericht " met een meer dan 100 euro minder! verwachte rekening. Men had de opgegeven m2ters maar een beetje ingekort. Een hele grote aanrader dit familiebedrijf! Bedankt mensen van dit bedrijf!

Scheepvaartweg 5

3356 LL Papendrecht