Superschoon kleed in no time terug

Mijn vloerkleed was weer toe aan een reiniging na bijna 2 jaar. 1 appje en binnen een paar dagen was mijn kleed opgehaald, gereinigd en weer teruggebracht. Hele fijne, vrolijke service

Vriendelijke en vlotte afhandeling.

Er werd snel en vriendelijk gereageerd op ons telefonisch contact. Dit leidde tot een vlotte actie van “ophalen, goed schoonmaken en binnen een week weer terugbrengen van ons tapijt”!

tot in de puntjes verzorgd!

de communicatie, de reiniging en het geheel er om heen: fantastisch!

Deskundigheid en netheid staan voorop

Keurige en nette werkzaamheden ter plekke. EXTRA: zeer behulpzaam bij het verplaatsen van woonaccessoires. 100% AANBEVOLEN!!

Beste service met een lach

Waar vindt je dit nog ? Gewoon uitstekende service met iemand die er zin in heeft..

Geweldige service.

Ten eerste werd er direct! gereageerd. Er werden foto's gestuurd, weer kwam er direct een reactie met een zeer aanvaardbaar prijsvoorstel en een datum.Meer dan keurig op tijd kwam Thijmen binnen 3 hoog met grote machines. Een bijzonder plezierig iemand. Niet praten, werken. Hij zag bovendien veel meer dan ik had gezien. (Bovendien stofzuigde hij eerste de hele woning….)Vloerbedekking weer als nieuw, en het tapijt werd een paar dagen later (ook als nieuw)teruggebracht door vader Ton. Met als een ook heel plezierig bericht " met een meer dan 100 euro minder! verwachte rekening. Men had de opgegeven m2ters maar een beetje ingekort. Een hele grote aanrader dit familiebedrijf! Bedankt mensen van dit bedrijf!

Heel goed!

Snelle en goede service, mijn wollen kleed is weer als nieuw. Ik kan Bright en Clean van harte aanbevelen!

Uitstekende service en resultaat

Uitstekende service en resultaat

Prima en snelle service.

Snel opgehaald, snel terug en altijd goed gereinigd.

Grote vlek op zitbank volledig weggewerkt binnen 3 dagen

Hadden eerder goede ervaringen met Bright&Clean op ons oude adres in Dordrecht. Daarom weer gebeld wegens een grote wijnvlek op onze zitbank (Nu op ons nieuwe adres in Zeeland). Geen enkel probleem, bankdeel opgehaald en vlek volledig verwijderd en bankdeel fraai schoongewassen. Bankdeel opgehaald en weer teruggebracht na behandeling in 3 dagen. Goede kwaliteit/prijsverhouding, zeker reiskosten in aanmerking genomen. Geweldige service!

Prima service kleed weer prachtig

Vriendelijk snel prima kwaliteit

Super bedrijf

Zeer snel opgehaald, en het is prachtig geworden. Het was echt vuil met twee honden, en zelfs urine is eruit gegaan.

Goed werk geleverd en deskundig.

Ton is een vriendelijk man en komt afspraken na, zijn heel tevreden over verwijderen koffievlek uit bankstel.

Superaardige mensen en een hele goede service!

Voor de derde keer ons vloerkleed laten reinigen. Elke keer weer super geregeld. Voor de 4e keer ga ik Ton weer bellen!

We hebben verschillende meubels laten reinigen door Bright & Clean; ze zien er weer als nieuw uit (zelfs de witte bank!). Ook zijn de mensen heel vriendelijk, en denken ze met je mee. Aanrader!

Snel en vakkundig geholpen.

We hadden een grote nare vlek in ons Perzische tapijt ,die ik er zelf niet uit kreeg.Nadat ik geattendeerd werd op Brigt Clean.Zijn we snel en goed geholpen.. Vlek er uit en tapijt als nieuw. Geweldig en zijn er heel blij mee.

Hele goede service en superschoon vloerkleed retour

Zeer vriendelijk te woord gestaan, supersnelle service en wollen vloerkleed zeer naar tevredenheid gereinigd.

Zeer vriendelijke, deskundige en zorgzame behandeling]]

Snelle visite voor een onderzoek naar de gevraagde behandeling. Deskundig advies over de mogelijkheden. Keurig uitgevoerd terug gebracht, prachtig gerepareerd en gereinigd .

Snelle service. Kleed is opgehaald en een week later thuisbezorgd. Goede service.

Vriendelijk, snel en schoon,

Vriendelijk, snel en schoon

Prima, houden zich ook aan afspraak

Kleed was behoorlijk vuil en is goed gereinigd binnen één week weer terug gebracht.

Snel, vakkundig en vriendelijk

Wat een ontzettend goede service! Snel ons tapijt opgehaald en zeer kundig de vlek behandeld en voor ik het wist ligt het tapijt alweer in onze woonkamer. Bovendien zijn de mensen vriendelijk, behulpzaam en hebben kennis van zaken. Ik beveel hen van harte aan.

Klantvriendelijk en het kleed is weer als nieuw

Mijn kleed werd snel opgehaald en was na 3 dagen weer terug. Zag er weer perfect uit. Het is een familiebedrijf en je kunt merken dat ze hun werk met veel plezier en toewijding doen.

Bank en vloerkleed weer als nieuw.

Zeer vriendelijk, goede en snelle service Onze bank en vloerkleed zijn weer als nieuw, boven verwachting... Is echt aanrader om t doen.

Razendsnel en beregoed.

Binnen een paar dagen waren de vloerkleden schoon terug.