Ons vloerkleed werd opgehaald door een vriendelijke man en is deskundig gereinigd. Snelle service. We zijn zeer tevreden en ons vloerkleed kan weer jaren mee.

Uitstekend resultaat, zeer tevreden

Een vol glas rode wijn over een wit bankstel. Bright & Clean heeft de vlek behandeld, deze is nu vrijwel verdwenen, je ziet het alleen als je weet waar je moet kijken. Het resultaat overtreft mijn verwachting. Warm aanbevolen!

Supersnel en weer als nieuw

We waren de vloerkleden slechts 4 dagen kwijt en kregen ze heerlijk schoon weer terug.

Een topbedrijf

Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Al jaren een heel tevreden klant.

Allereerst de vlotte service van ophalen en weer thuisbezorgen.

De 2 gereinigde Ziegler vloerkleden zijn nog niet uitgepakt, maar heb er het volste vertrouwen in.

Vakwerk, kantoorvloer is weer als nieuw en alle vlekken zijn verdwenen!

Bright & Clean, professioneel, vriendelijk personeel en betrouwbaar.

Mooie schone vloerkleden terug!

We hadden twee vloerkleden om schoon te laten maken, waarbij een ook nog hersteld moest worden. De kleden werden gehaald en teruggebracht en zijn weer tiptop in orde; als nieuw. En ook nog binnen een redelijk termijn bij een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Top bedrijf!

Good service with a smile, hard working people..

Tapijt en vloerbedekking als bijna nieuw!

Een Chinese Pers die al bijna 40 jaar in de familie is en vloerbedekking die er al bijna 15 jaar ligt: voor Bright & Clean geen probleem, ze maken het schoon zodat het weer toont als bijna nieuw! We zijn heel blij met het resultaat en de contacten tijdens het proces van schoonmaken. Een mooi familiebedrijf, waar we graag zaken mee gedaan hebben.

Zeer vriendelijk geholpen.

Een bedrijf dat erg vlug handeld,ons kleed binnen een week gereinigd. Mensen die staan voor hun vak.

De mannen hebben een topdienst geleverd!

Snelle respons, goede service!

Geweldig!

Goede communicatie, vlotte afhandeling en goede reiniging. Het tapijt kan weer járen mee.

Ons handgeknoopte tapijt is weer als nieuw.

Ons handgeknoopte tapijt was na 12 jaren wat vuil geworden en vertoonde vlekken. De firma Brokking uit IJsselstein waar we dit tapijt gekocht hadden, adviseerde ons “ Bright & Clean “ uit Papendrecht. Het tapijt werd thuis opgehaald en het antislip ondertapijt bleek versleten. We spraken af dit te vervangen. Na ongeveer een week kregen we ons handgeknoopte tapijt weer keurig thuis bezorgd. Het nieuwe antislip ondertapijt werd eerst op de vloer gelegd en daarna ons mooie tapijt. Het resultaat is echt prachtig en we zijn er zeer blij mee. De firma “ Bright & Clean “ heeft ons heel goed en prettig geholpen.

Mijn kelder was in no time weer droog

Na een hevige regenbui stond er een paar centimeter water in mijn kelder. Dat was al eens eerder gebeurd, en toen heeft Bright & Clean snel en vakkundig het water verwijderd. Daarom heb ik ze ook deze keer gebeld, en wederom werd het probleem in no time opgelost. Bright & Clean komt de gemaakte afspraken na, werkt snel, de medewerkers zijn uiterst vriendelijk en ze leveren keurig werk. Een aanrader!

Super goede ervaring

Ik ben heel goed geholpen door de jongens van Bright & Clean, ze communiceren heel duidelijk, zijn heel vriendelijk en hebben mijn kleden heel goed gereinigd. Ik zou dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen!

Prima service en prima schoon kleed

Binnen zeer korte tijd na afspraak wordt het kleed opgehaald en na 3 dagen al weer schoon retour bezorgd. Lekker fris, schoon kleed ! Prima service voor een scherpe prijs.

Vakmannen!

We werden helemaal op maay geholpen met een schitterend resultaat. Ons vloerkleed is weer als nieuw.

TOP-ervaring met dit bedrijf

Hadden een echt grote koffievlek in ons 23 jaar oude, wollen, handgeknoopte, ivoorkleurige, maar nog prachtige vloerkleed, waar we zeer aan gehecht zijn. HG vlekkenreiniger (extra sterk), altijd onze trouwe hulp, bood deze keer geen oplossing meer. Door een van de grootste vloerkledenwinkels in Nederland werden we verwezen naar Bright & Clean (een voor ons onbekende firma, die we natuurlijk wel even googleden, waarop we het waagden). Keurige en snelle offerte per internet en telefoon. Vloerkleed werd thuis keurig opgehaald en weer teruggebracht ondanks de afstand Papendrecht - Hilversum waarbij we zelf niet kunnen rijden voor de in rekening gebrachte transportkosten. Vloerkleed is weer als herboren en overtreft absoluut onze verwachting. Onze review: Bright & Clean is een familiebedrijf met hoog vakmanschap en nog de echte ouderwetse (vroegere) klantgerichtheid. TOP gedaan, zeer tevreden, fantastisch resultaat !!

Geweldig werk geleverd, kan ik aanraden.

Toen ik mijn nieuwe woning betrok lag er mooie wollen vloerbedekking. Er was 1 probleem: in het halletje zat een grote opvallende vlek. Je kon duidelijk zien dat er geprobeerd was de vlek te verwijderen, maar zonder resultaat. Nu de woning leeg was wilde ik alle vloerbedekking laten reinigen in de hoop dat zij de vlek er Ook wel uit zouden krijgen. Via Google gezocht wie dat zouden kunnen en deze bedrijven om informatie en offertes gevraagd. Bright & Clean was niet de goedkoopste maar gaf wel een goed gevoel: zij waren echt specialisten. Ik heb voor hen gekozen. Ze hebben mij niet teleurgesteld, integendeel. Perfect werk geleverd door de nette en vriendelijke mannen van Bright & Clean. Dus worden ze door mij aanbevolen.

Mooi schoon! Nette prijs en super service

Kleden worden opgehaald en keurig schoon weer thuisgebracht en dat voor een nette prijs!

Geweldige service en een mooi resultaat

Super, kleed prachtig schoon gemaakt.

Superservice

Ik maak al een aantal jaar gebruik van de diensten van Bright&Clean en ben nog steeds erg blij met dit bedrijf. Met een ongekende snel- en vriendelijkheid wordt het kleed gehaald, gereinigd en weer teruggebracht. Mijn kleden zien er altijd weer als nieuw uit.

Vraag vooraf kosten op!

Reinigen van een tapijt gaat goed en snel. Teleurstellend is dat de website geen minimum van 4m2 vermeldt. Voor een kleiner tapijt is dus net zo goed bijna 100 euro betaald. Alles staat of valt met goede communicatie: laat van tevoren even weten wat de kosten zijn en wees zo groot om achteraf even toe te geven als dat mis is gegaan. Nu houd ik een dubbel gevoel over aan dit bedrijf en dat bepaalt de onvoldoende score.

Fantastisch

Zeer snelle service, het kleed werd snel opgehaald en een week later weer fris en netjes terug bezorgd. Die beste man hielp mij met het terug plaatsen van het kleed. Dat deed hij met alle plezier. Volgende keer neem ik weer contact met ze op

Uitstekende service en top gereinigd

Alleen maar zeer positieve ervaring, van de offerte tot en met het terugbrengen. Ons vloerkleed is top gereinigd, zelfs nadat we het eerst zelf geprobeerd hadden waardoor het alleen maar vuiler geworden was. Ton en zijn team hebben het weer keurig in orde gebracht. De volgende keer bellen we direct en laten het zeker weer reinigen door Bright & Clean.