Professioneel en serieus

Na diverse teleurstellende bezoeken aan dokter en Diakonessehuis voor Neuritis Vestibularis (zenuwontsteking evenwichtsorgaan), knapte ik niet op. Het was werkelijk waar van het kastje naar de muur, en ik werd er niet beter van. Zelf me bij Roalt gemeld, en gelukkig kon ik na 1 behandeling al weer beter eten (was 7 kilo afgevallen). Daarna nog diverse behandelingen gehad, en ik voel me nu stukken beter. Fijn dat hij ook andere problematiek meeneemt, en vooral dat ik weer kan werken!!

Professionele en persoonlijke behandeling en benadering

Fijne behandelaar die luistert, meedenkt en professioneel behandeld. Iemand waar je terug kunt keren.

Heel tevreden

Ik ben 2x geweest voor een behandeling van mijn baby van nu 10 weken. Ze was erg onrustig, huilde veel en sliep overdag alleen in de draagzak bij mij. Na de tweede behandeling viel ze als een blok in slaap in haar bedje en daar doet ze vanaf toen al haar dutjes. Ik heb nu een blije en makkelijke baby. Ik snap nog steeds niet hoe het werkt, maar het werkt wel!

Duidelijke uitleg in een prettige sfeer. Door de behandelingen van Roalt is zowel frequentie als hevigheid van mijn migraine sterk verminderd.

• Uitvoering behandeling

Ik ben 3/4 jaar geleden onder behandeling gekomen bij Optimum Osteopathie en heel tevreden over het resultaat hiervan en de algemene benadering. Uitleg van hetgeen er wordt gedaan en welk effect dit kan hebben, wordt zorgvuldig besproken. Ik heb er veel baat bij en ben tevreden.

• Uitvoering behandeling

Ontzettend fijn onder behandeling van deze osteopaat. Kijken naar het totaal plaatje en ook wat je persoonlijk ondervindt. Daardoor is er ruimte om adviezen op te volgen in overleg en de behandeling te optimaliseren per persoon.

• Uitvoering behandeling

Zonder meer een goede osteopaat! Hij is rustig, kan goed luisteren, staat open voor ideeën. Legt op een prettige manier contact, is betrokken en professioneel.

• Uitvoering behandeling

Ik bezoek sinds een aantal jaren regelmatig een osteopaat. Deze bezoeken hebben bijna altijd een positief resultaat op de klachten van dat moment. Onderhoudsconsulten zorgen voor een duurzaam resultaat en kunnen de klachten van het moment zelf verhelpen.

• Uitvoering behandeling

Had nekklachten en liep bij de fysio. Was symptoom bestrijding, want de klachten kwamen terug. Klachten zijn sterk verminderd en de behandeling is veel minder belastend voor het lichaam. Prettige sfeer en duidelijke informatie. Kortom ik ben een zeer tevreden.

• Uitvoering behandeling

Roalt helpt me al jaren bij rest klachten na diverse hernia operaties. Beduidend minder last! Heel prettig in omgang, zeer kundige behandelaar. Dikke aanrader!