Ervaar de medewerkers als vakmensen die wisten wat ze moesten doen. Werkplek was door mij vrij gemaakt zodat flink doorgewerkt kon worden. Krijgen we nog een infra foto van voor en na de werkzaamheden?
Kort samengevat. Ik heb ruim de tijd genomen en heb 6 offertes opgevraagd voor informatie. Nadat de plussen minnen samengevoegd waren heb ik een duidelijke keuze gemaakt voor Energie control. En wel hiervoor dat wij tijdens diverse huisbezoeken van de vertegenwoordiger Wim Baan een goed gevoel hadden overgehouden. De telefonische gesprekken op kantoor verliepen eveneens vlot met aandacht voor je vragen. De totale aankoopprijs en zeer zeker de afhandeling voor teruggave van de BTW verdient een pluim. De opstart voor aansluiting en de WIFi via de omvormer verliep enigszins stroef. Dit werd met een kort telefoontje opgelost door 2 medewerkers, met kennis van zaken, dit probleem aan huis op te lossen.
Goedemiddag meneer Verhalle, Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen dat u veel plezier heeft van de zonnepanelen. Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenserice Energie-ControlNL
door het aanleggen van zonnepanelen gaf voor mij de doorslag om dakisolatie ook door energie-control te laten doen . vakkundig en netjes geplaatst zal aanbevelen bij vrienden-kennissen .
Goedemiddag, Fijn dat u ook heeft gekozen om het dak te laten isoleren bij ons bedrijf. Goed om te lezen dat u zo positief bent. Mocht er wat in de toekomst zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL
Goede afspraken en snelle levertijd
Goedemiddag, Bedankt voor u positieve reactie, goed om te lezen dat u het als prettig heeft ervaren. Wij hopen dat u veel plezier heeft in de toekomst van de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL
Binnen drie weken na het eerste telefonische contact met Energie Control zijn de zonnepanelen al geïnstalleerd en operationeel. Pluspunten: Advies aan huis van een adviseur van EC. In gezamenlijk overleg gekomen tot een optimale configuratie. Dezelfde dag nog een uitgebreide en gedetailleerde offerte ontvangen. Nadat ik akkoord was gegaan met de offerte zijn de panelen een week later geïnstalleerd. Installatie en operationeel maken duurde slechts één dag. Conclusie: Prima werk en super tevreden!
Goedemiddag, Fijn om te lezen dat u het zo goed heeft ervaren, wij als team doen ook ons uiterst best om klanten zo tevreden te houden. Mocht er in de toekomst nog wat zijn kunt u altijd contact opnemen met ons. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL
Alles is goed en netjes verlopen. Voor wat betreft de zonnepanelen was het een beetje teleurstellend dat het niet in 1 dag klaar was. Voor wat betreft de spouw isolatie allemaal netjes en netjes weggewerkt. Alleen op het dak er rondom de kozijnen zou het stof van het boren ed beter opgeruimd/schoongemaakt kunnen worden. Maar dat vind ik zelf de moeite van een klacht of iets dergelijks niet waard. Al met al zeer tevreden over jullie. Hopelijl kunnen we vanaf morgen ook genieten van de zonnepanelen
Goedemiddag, Helaas kan het inderdaad voorkomen dat de klus niet in één keer afgerond kan worden, wat wij natuurlijk ook erg jammer vinden. Wij doen dan ons uiterst best om de klus z.s.m. verder af te ronden. Verder vinden wij het erg fijn om te lezen dat u het als prettig heeft ervaren en wij hopen ook dat u vol op kunt genieten van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Energie-ControlNL
De heer B. Hoek, kwam langs voor een inspectie en offerte. Hij maakte direct foto’s van mijn huis en meterkast en meldde dat dit voor de offerte nodig was en op de offerte zou komen. Inmiddels heb ik meerdere offertes ontvangen van verschillende aanbieders. Voor niemand was het nodig om uitgebreid foto’s te maken. Dit is onnodige privacy schending en voelt niet goed, waardoor je niet geneigd bent te kiezen voor dit bedrijf.
Goedemiddag heer/mevrouw Bondt, Het klopt inderdaad dat de vertegenwoordigers foto's maken van uw huis en meterkast. Dit doen ze omdat wij onze uitvoerders zo goed mogelijk willen voorbereiden op hun klus zodat ze niet voor onverwachte wending komen te staan (denk aan materiaal e.d.). Zowel de klanten, als wij, vinden het fijn dat de klus binnen 1 dag afgerond kan worden. En door de juiste voorbereidingen te nemen, dus bijvoorbeeld de foto's, is dit ook vaak mogelijk. Uiteraard worden deze foto's alleen intern gebruikt en na dat de klus is afgrond verwijderd. Wij vinden het jammer dat u het zo heeft ervaren terwijl het onze bedoeling zo niet is geweest. Mocht u toch nog geïnteresseerd zijn in verder contact, vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControl-NL
De mannen waren op de afgesproken tijd aanwezig. Hebben onze woning in 4 uur tijd prima geissoleerd. en de boel netjes achtergelaten. Chapeau.
Goedemiddag meneer Rondhout, Fijn om te lezen dat u het als prettig heeft ervaren! Wij hopen dat u er veel plezier van heeft als de koude dagen er weer aankomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControl-NL.
Z
Goed
Energie Control leverde en installeerde kwalitatief hoogwaardige zonnepanelen, omvormer, optimizers en rails op ons dak. Zijn snel bij het opstellen van de offerte, evenals in het maken van een adviesafspraak. Maar ook als je niet 100% tevreden bent over de installatie, reageren ze snel en staan ze op korte termijn voor de deur om het op te lossen of persoonlijk uit te leggen. Onze panelen liggen inmiddels keurig op ons dak en alles werkt prima. We zijn er erg blij mee en bevelen Energie Control dan ook zeker aan!
Goedemiddag mevrouw Schutten, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent! Wij als bedrijf doen ons uiterst best om dit ook zo goed mogelijk aan te pakken, om de klanten tevreden te houden! Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij hopen dat u veel plezier van de panelen heeft gehad de afgelopen (zonnige) dagen. Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControl-NL.
Tijdens het offerte traject een duidelijke uitleg over wat mogelijk is. Goed, deskundig en vriendelijk personeel. Een bedrijf dat zijn afspraken nakomt en de toegezegde kwaliteit levert.
Op 3 juli 2019 1e klantcontact. 8 juli 2019 deskundig geadviseerd en offerte ontvangen. Korte lijn met wat aanpassingen. Opdracht gegeven op 10 juli 2019. Plaatsing en werkend opgeleverd op 20 juli 2019. Kortom doorlooptijd van amper 14 dagen. Deskundig, vriendelijk en netjes werkende monteurs. Nu al resultaat. TOP!
Volgens afspraak de zaken geregeld , moets nog wat kleins afgehandeld worden , dit binnen 24 uur geregeld
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie. Erg fijn om te lezen dat u het als prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw energiebesparende middelen! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControl-NL.
Na een realistisch adviesgesprek en een zorgvuldige inspectie op het dak volgde snel een offerte. Na het gunnen van de opdracht werden gemaakte afspraken na gekomen. Het plaatsen gebeurde in goed overleg.
Goedemiddag dhr André, Fijn om te lezen dat u het als prettig heeft ervaren! Wij wensen u veel plezier met uw energiebesparende middelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControl-NL
Zeer snel geholpen. Personeel was beleefd en werkte nauwkeurig. Bij het dichten van de voegen namen ze ongevraagd ook enkele oude openingen bij de dakgoot mee.
Kundige medewerkers.
Kan me nog niet helemaal verdiepen in onze winst
Bijzonder goed team aan het werk gehad. Leuk personeel .vakmensen helemaal top.
Energie Controle heeft een snelle sercice, binnen 1 mnd waren de zonnepanelen geplaatst. Personeel dat bekwaam en netjes werkt, wij zijn erg tevreden.
we hebben nadat we de offerte akkoord gaven zeer spoedig e.e.a. laten uitvoeren. Dit was waarschijnlijk mazzel.
Na een mooie en duidelijke offerte voor het isoleren van de spouw akkoord gegeven op de uitvoering. Monteurs waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig en gingen direct aan de slag. Ze hadden de klus ook razendsnel geklaard. Mijn inziens hadden ze iets meer tijd moeten nemen, ze hadden eerst even een rondje door de woning moeten gaan om te kijken of er nergens gaten zaten in de muur dan had de zolder nu niet helemaal vol isolatie gelegen. Ook raad ik ze aan om in het vervolge een stoffertje in de zak mee te nemen tijdens het boren van de gaten in de gevel, als ze hiermee dan het stof van de kozijnen vegen oogt dat toch gelijk heel anders nu zitten onze vensterbanken helemaal vol met half weg geregend stof. En het is ook een kleine moeite om de verplaatste attributen ook weer terug te zetten. Al met al zijn wij langer bezig met opruimen dan de monteurs met isoleren. Wat ook heel jammer is dat als ik dan hierover mijn beklag doe ik totaal geen reactie krijg maar enkel de factuur. Als er netjes was gereageerd met een "Sorry wij zullen hier in het vervolg op letten" of iets dergelijks dan had deze review er nu niet gestaan. Mede door deze ervaringen heb ik ook besloten om de kosten van de thermografie inspectie van het factuurbedrag af te trekken omdat ik twijfels heb over een goede afronding. Ook hier heb ik een mail over gestuurd waar niet op gereageerd is. Mijn conclusie voor ons is dus ook dat geld "één keer en nooit weer"
Ze hebben niet de moeite genomen om in de kelder te gaan kijken voordat ze met de spouwmuur isolatie begonnen. Gevolg: kelder volgespoten met isolatie. En dan krijg je te horen dat dat onze eigen verantwoording is. En we dus zelf voor de kosten opdraaien om dit op te ruimen en af te voeren. Zeer zeer slecht. Ook zijn ze weggegaan zonder het werk af te maken. De roosters op de buitengevel hebben ze niet vast geboord maar los er tegenaan gezet. Na diverse mailtjes waar niet op gereageerd werd en een paar telefoontjes, is het nog steeds niet opgelost. Maar de factuur heb ik al wel.... Waardeloos bedrijf. Kan niet anders beoordelen.
Op vrij korte termijn konden de spouwmuren bij ons al geïsoleerd worden. Super! De prijs was ook scherp. Maar als we alles van tevoren hadden geweten waren we wellicht toch voor een ander gegaan. Er waren nogal wat minpuntjes. Zo was o.a helaas niet naar ons gecommuniceerd dat er veel ruimte voor nodig was. Buren hadden er overlast van (konden de straat niet uit met de auto). Ook moesten de heren op een later moment terugkomen (ivm een auto van buurman die niet thuis was) om de nok nog te isoleren. Verder was vooral het nawerk heel slordig (of gewoon niet gedaan). Wij hebben nog 2x aangegeven dat het ventilatierooster in de kelder vrij moest blijven, wat denk je? Alles dicht gespoten en ook de hele kelder vol met zooi. Wij zijn de dag na de klus nog een paar uur druk geweest om ook alles in en rondom het huis schoon te krijgen. Overal lagen piepschuimballetjes. In onze hele tuin en door de straat. Ook hadden de heren de lijm in ons gazon weg laten lopen. Wat slordig zeg. Op nog geen meter afstand zat een put, dus waarom dat op deze manier moest? Opmerking van de beste man, het is lijm op waterbasis... Ons gras is op die plek nu wel helemaal verknalt. We hebben inmiddels weer opnieuw ingezaaid. Dus opruimen en alles netjes achterlaten was niet, zoals wel aangegeven, inbegrepen. Overigens toen er een paar weken later twee andere heren kwamen, alleen voor de nok, werd alles wel netjes opgeruimd met een grote stofzuiger. Hartstikke fijn! Uiteindelijk hebben we denk ik pech gehad met de eerste twee heren die erg slordig te werk gingen. Jammer van de communicatie. Als dat duidelijk was geweest was het niet nodig geweest om nog een nieuwe afspraak te moeten maken. Heel eerlijk gezegd zijn we totaal niet tevreden over de gang van zaken op de dag van het plaatsen van de isolatie. Echter merken we zeker dat de isolatie zijn werk goed doet! We zijn daarover zeer tevreden.
Ik heb helaas geen goede ervaring. Het team werkte nogal slordig. Heeft afdrukken op de witte muur en omvormer achter gelaten. Er werd geen stofzuiger gebruikt bij het boren van gaten waardoor het hele trappenhuis onnodig onder het stof kwam. Er werden sigaren gerookt bij de voordeur. Rommel werd niet opgeruimd. Ik heb dit teruggekoppeld naar Energie control en heb hier wel een reaktie op gehad, maar dat betrof met name het roken omdat daar meer klanten over klagen. Helaas was na 4 dagen de omvormer al kapot en wacht ik nu al 14 dagen op een nieuwe, waardoor ik nu al 70 euro mis heb gelopen doordat de panelen niets opleveren. Samengevat : ik zou hen op basis van mijn ervaring niet aanbevelen.
Goedemorgen Michel, Bedankt voor uw reactie. Zoals u weet hebben we het roken intern besproken. Wat ik begreep van de planning is de omvormer gisteren omgewisseld. Hopelijk werkt het systeem nu naar behoren.
Ten Catenweg 8
7642 LH Wierden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.