Vanwege niet optimale ligging van het dak gezocht naar een bedrijf bereid om mee te denken. Goed advies en snelle offerte. Binnen twee weken een afspraak voor plaatsing. Plaatsing snel en professioneel verlopen. Installatie prima werken opgeleverd. Ook dezelfde dag aanmelding bij noodzakelijke instanties. Kortom zeer tevreden.
Goedemiddag heer/mevrouw Notenboom, Onze dank voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Goed gesprek en informatie vooraf. Fijne medewerkers die de zonnepanelen kwamen plaatsen.
Geachte heer Steures, Onze dank voor uw reactie, wij vinden het fijn om te horen dat de service als prettig is ervaren. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Prettige contacten zowel met de verkopende partij als de installatie en kantoor..
Geachte heer Hengstman, Wat fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Het was een correcte afhandeling zowel voor Martijn Rohaan voor de opname en offerte en de monteur die de spouw van onze woning geïsoleerd heeft netjes werk geleverd ! En na gereed komen van de werkzaamheden alles keurig opgeruimd zoals het behoort.
Geachte heer Heij, Wij vinden het prettig om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren, onze dank voor u reactie. Verder hopen wij dat u veel baat heeft bij de spouwmuurisolatie! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Energie-ControlNL.
het duurt erg lang voor dat wij kunnen zien hoe veel opbrengst de zonnepanelen geven omdat wij nog geen app hebben verder keurig aan gelegd
Geachte heer Bokkers, Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met het installeren van de app, wij zullen hier in de toekomst meer rekening mee houden. Dank voor uw reactie, en wij wensen u nog veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Goede monteurs die keurig werken. Nadat de installatie op vrijdag is aangelegd werkt alles perfect. Op zaterdag geeft het display op de converter aan "Utility loss" 0,0 Watt" Bij telefonisch contact met kantoor krijg ik een nietszeggende melding en zelfs geen voicemail. Ook de verkoper schakelt op zij mobiele nummer een voicemail en belt niet terug.
Geachte heer Thijssen, Onze excuses voor de onprettige ervaring die u heeft gehad met onze klantenservice na het ondervinden van een probleem. Wij zullen uw commentaar ten harte nemen zodat soortgelijke situaties zich in de toekomst niet meer voor zullen doen. Hopelijk heeft u desondanks veel baat bij de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijk groet, Klantenservice Energie-Control NL.
Voor inspectie was prima, echter hebben we ruim 8 weken moeten wachten voor we eindelijk werden gebeld voor een datum van de plaatsing van de muurisolatie. De plaatsing kon binnen 2 weken en is keurig uitgevoerd. Wel word er netjes opgeruimd en alles word schoongeblazen. Dit is ook een puntje van aandacht, Er lag lijn in de goot en overal lagen balletjes behalve bij ons voor de deur. Dit kan beter worden opgezogen en de lijnmresten wegspoelen. Dit hebben we zelf uiteindelijk gedaan om de buren daarmee niet te belasten. Overal tevreden! Maar wel iets mee doen!
Geachte mevrouw Brockotter, Wij vinden het prettig om te horen dat u onze service over het algemeen als prettig heeft ervaren. Verder onze excuses voor het ongemak m.b.t. het schoonmaken, wij stellen uw commentaar op prijs en zullen hier in de toekomst secuurder naar kijken. Verder hopen wij dat u veel baat heeft bij de spouwmuurisolatie! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Ik ben zeer tevreden over het plaatsen van de zonnepanelen . Alleen het installeren van de app op de mobiel laat te wensen over er zat geen beschrijving bij die heb ik na twee dagen op de mail thuis gekregen en mijn zoon had er moeite mee om het voor elkaar te krijgen ik zou hier meer aandacht aan besteden
Geachte heer Mulhof, Wat prettig om te horen dat u tevreden bent met onze service. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met het installeren van de app, wij zullen uw commentaar ten harte nemen. Verder hopen wij dat u veel plezier heeft van de zonnepanelen! Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
vooral het tempo tussen bestellen en plaatsen heeft mij verbaast,
Goedemiddag heer Lentink, Wij vinden het prettig om te horen dat u onze service goed heeft ervaren. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! En mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Goed bereikbaar en korte lijnen. Een paar aandachtspuntjes: De verkoper heeft een 3 fasen omvormer geoffreerd, terwijl dit niet mogelijk was. Hij heeft zelf in de meterkast gekeken, maar dit dus niet juist ingeschat. Nadien was de factuur helaas niet aangepast dus daar moesten we nog even achteraan. Daarnaast hebben wij wel behoefte aan een laatste check / telefoontje na installatie. Dit om te verifiëren of alles ook administratief gedaan is, zoals teruggaaf BTW.
Geachte heer Bos, Ten eerste onze dank voor uw reactie. Onze excuses voor het feit dat niet alles naar behoren is verlopen wij zullen hier in de toekomst meer aandacht aan besteden. Uw commentaar wordt ten harte genomen en hier zal rekening mee gehouden worden. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! En mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Gesprekken en afspraken liepen allemaal goed. Plaatsen van de panelen goed en goede meedenkende monteurs. Minpunt vergeten aan te melden bij netwerk en eneco wat later nav mijn bericht hierover is het probleem direct opgelost.
Goedemiddag mevrouw Stijner-Floors, Onze dank voor de prettige ervaring met ons bedrijf. Excuses voor de fout die er is gemaakt en wat fijn dat deze snel opgelost kon worden. Verder wensen u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Prima bedrijf van A tot Z
Geachte heer Lage Venterink, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen. Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijk groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Ik ben zeer tevreden over de aanpak en uitvoering van de werkzaamheden.
Goedemiddag heer/mevrouw Wijnia, Onze dank voor de goede beoordeling, wij vinden het prettig om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Verder hopen wij dat u veel baat heeft bij de spouwmuurisolatie! Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Vriendelijk, deskundig, nette afwerking. Duidelijk en servicegreicht.
Goedemiddag meneer Pleyte, Wij vinden het prettig om te horen dat u tevreden bent met onze service. Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Hopelijk heeft u veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Na accoord offerte is er vlot geplaatst en na melding van een probleem werd er direct werk van gemaakt!
Goedemiddag heer Mulhof, Erg prettig om te horen dat u onze service als positief heeft ervaren. Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Hopelijk heeft u veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Installatie prima goede monteurs bas hoek prima contact klantenservice kloten
Geachte heer Scholten, Ten eerste onze excuses voor de onprettige ervaring met onze klantenservice, en dank voor het benoemen hiervan zodat wij hier in de toekomst aandachtiger naar kunnen kijken. Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Hopelijk heeft u veel baat bij de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Perfecte en snelle levering. Personeel ook keurig gewerkt. Top.
Geachte mevrouw Van der Putten, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze levering en het plaatsen van de zonnepanelen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Hopelijk heeft u veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Goed geregeld, gaan op wensen in en vriendelijk behandeld
Goedemiddag heer Oosterveld, Wij zijn blij om te horen dat alles naar behoren is verlopen. Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Verder wensen wij u veel plezier met de geplaatste zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Advies t.b.v. vloer en gevelisolatie was goed. offerte ontvangen en uiteindelijk akkoord gegeven met de toezegging dat eea voor de bouwvakantie gerealiseerd zou worden.. Daarna werd vrij snel een afspraak gemaakt voor de vloerisolatie. Avond van te voren het huis toegankelijk gemaakt voor de werkzaamheden en dagje vrij genomen om de mensen te ondersteunen en toegang geven. Uur voor de aanvang werd de afspraak gecanceld door technische redenen. Daar zaten we dan alle inboedel weer terug gezet en voor niets vrij genomen. Na diverse telefonische contact met de planner en adviseur over hoe nu verder geen duidelijkheid gekregen, helaas geconcludeerd om de opdracht m.b.t. vloerisolatie in te trekken. Gevel isolatie is goed uitgevoerd.
Goedemorgen meneer Tamer, Erg vervelend dat we de afspraak vlak van te voren moesten afzeggen en dat u er speciaal vrij voor heeft genomen. Ik begrijp uw frustratie, echter kan dit helaas! een keer gebeuren. Technische redenen kunnen wij niet voorkomen, hoe graag we dat ook willen. Wij van Energie-ControlNL vinden het ook fijn om klanten tevreden te houden en de klussen z.s.m. af te ronden. Verder heb ik begrepen dat het nu wel is opgelost, en hopen wij namens ons team dat u er veel plezier van heeft in de winter en dat u er lekker warm bij zit als het buiten vriest! Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Het werk op zich is redelijk uitgevoerd , maar als je achteraf vragen hebt of in mijn geval klachten hoor je niets meer van ze, nee veel verschil met Pluimers is er niet.
Goedemorgen meneer Riezebos, Excuses voor het ongemak dat het zo stroef is verlopen, dit is normaal niet onze manier van werken. Ik heb begrepen dat het nu verder wel juist is afgehandeld. Mocht er verder in de toekomst nog wat zijn, vernemen wij dit graag van u en kunt u altijd contact met ons opnemen. Verder hopen we dat u in de winter veel plezier ervaart van de geïsoleerde muren. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL
We hadden met Energie control afgesproken dat de panelen zouden worden geschroefd. Dag 1: de 2 monteurs wisten hier niet van, maar ze hadden wel een systeem bij zich waarbij dat zou kunnen. Na het plaatsen van dit systeem bleek dat de dakpannen niet aansloten, dus dat kon niet. Contact met kantoor gehad. Een week later zouden er 3 monteurs komen. Dag 2: 3 monteurs. Die kwamen met een ander systeem, maar na het plaatsen hiervan bleken de dakpannen ook niet aan te sluiten. Conclusie de panelen moesten toch gehaakte worden ondanks dat dat niet met de accountmanager en in de offerte was afgestemd. Dag 2 regende het, de monteurs hebben de bekabeling aangelegd. Dag 3: 2 monteurs, rond de middag waren de panelen netjes gehaakt. Jammer dat het niet volgens de eerder gemaakte afspraak geplaatst kon worden. Het is verstandig dat eerst wordt bekeken of een bepaald systeem op het dak kan voordat er toezeggingen worden gedaan. Nu hebben 2 monteurs met 40 graden een dag voor niets op het dak gezeten. Nog een opmerking: bij het plaatsen werd de vangconstructie niet geplaatst. Dat vinden we niet verstandig!
Goedemiddag, Excuses dat het bij u wat langer heeft moeten duren, en willen u bedanken voor uw reactie zodat we dit de volgende keer kunnen voorkomen bij onze toekomstige klanten. We hebben dit verder intern opgelost en hopen dat u veel plezier mag hebben van de zonnepanelen. Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL
Netjes gewerkt, met overleg
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie, wij hopen dat u veel plezier ervaart met de geplaatste zonnepanelen. Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Energie-ControlNL.
Maar....ik zit nog steeds te wachten op de code voor mijn wifi zodat ik iets meer zicht kan krijgen op mijn opgewekte energie. Mvg. Bram de Winter
Goedemiddag meneer de Winter, Als het goed is heeft mijn collega Sam u een mail gestuurd met daarin de gegevens voor de app. U kunt ook kijken of hij bij 'Spam' terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn kunt u dan contact met ons opnemen op het nummer 0546-574472 en vragen naar Sam?! Verder zijn we blij te lezen dat u het verder goed heeft ervaren en wij hopen dat u veel plezier heeft van de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Maandag 5 aug. zijn we door Sam Hesselink gebeld. Hij heeft met veel geduld en technische kennis ons stap voor stap geholpen om de app. te installeren. Wel vind ik, dat de app Sems - Goodwe voor een leek moeilijk te installeren is. Maar alle lof voor Sam, die heeft het toch voor elkaar gekregen. Ook heeft hij gezorgd, dat de rekening aangepast is. Al met al: de panelen werken, de omvormer en app. doen het goed. Dus een tevreden klant!
Goedemiddag meneer van den Hul, Wij zijn erg blij dat alle problemen zijn opgelost nu. Mocht er nog wat zijn kunt u altijd contact met ons opnemen! Fijn om te lezen dat alles verder werkt naar behoren, wij hopen ook dat u er veel plezier heeft van de geplaatste zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Energie-ControlNL.
Originele beoordeling
Vrijdag, 3 aug. Hebben twee monteurs de panelen en omvormer geplaatst. Niets mis mee.! Maar de app. werd niet door hun geinstalleerd. Daar hebben over we gebeld en kregen een mail, hoe te handelen. Dit ging niet goed. Buurman erbij, ook hij kon het na tfn en mail niet goed krijgen. Daarna was het voor uw fa. tijd voor het weekend. Vanmorgen, weer mail en tfn contact gehad met Sam Hesselink. Deze zal zich er in verdiepen. Tot op heden niets gehoord. Er is een storing in de omvormer. Deze kan geen verbinding maken met de app. Vanmiddag een rekening ontvangen. Deze was ik nog niet van plan te betalen. Eerst alles in orde. De rekening klopt ook niet, zie mail Niels Pikkemaat dd. 5 juli. Vriendelijke groet Wim van den Hul
Afspraken zijn heel goed nagekomen. Monteurs hebben prima werk geleverd. Panelen zijn geplaatst zoals wij ze graag op het dak willen en binnen is ook alles keurig afgewerkt.
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie, fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen dat u veel plezier heeft van de geplaatste zonnepanelen, en mocht er iets zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL
Ten Catenweg 8
7642 LH Wierden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.