Prima ervaring met wim baan en de mannen buiten Mannen buiten werken netje Wel een opmerking Mail en vragen word niet of slecht beantwoord
Goedemiddag meneer Jansma, Bedankt voor uw reactie, fijn dat u een goeie ervaring heeft met onze adviseur en heren in de uitvoer. Wat betreft uw opmerking: Normaal gesproken houden wij altijd contact met klanten die ons per mail benaderen. Waardoor dit bij u niet het geval is, is ons onduidelijk en niet onze manier van werken! Onze excuses voor het ongemak! Verder hopen wij, nadat de isolatie geplaatst is, dat u er in de winter lekker warm bij zit. Mocht er in de toekomst nog wat zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL
Professioneel geholpen en super mooie installatie geleverd. Kwaliteit materialen is top, goede merken. Ook aftersales is goed geregeld.
Goedemiddag Klaas, Fijn dat u alles als prettig heeft ervaren! Mocht er in de toekomst nog wat zijn, kunt u altijd contact opnemen met kantoor, dan helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL
Prima mensen met duidelijke toelichtingen. De ventilatieroosters moeten nog geboord worden per heden 31-10. Muurisolatie is gedaan op 25-10. Graag zo snel mogelijk langskomen omdat de oorspronkelijke ventilatieroosters dicht zitten en de kruipruimte nu niet kan ventileren.
Goedemiddag meneer van Asselt, Fijn om te lezen dat u het als prettig ervaren heeft. Als het goed is staat de afspraak om de ventilatieroosters te plaatsen ook gepland op korte termijn! Mocht er in de toekomst nog wat zijn, kunt u altijd contact opnemen met ons. Verder hoop ik dat u veel plezier heeft van de isolatie en er in de winter er lekker warm bij zit in huis! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL
alles is gegaan volgens afspraak dus goed
Goedemiddag Jan, Bedankt voor uw positieve reactie, fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact met ons opnemen, dan helpen wij u graag verder. Wij hopen dat u veel plezier heeft van de isolatie en er in de winter lekker warm bij zit! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL
Het contact verliep goed en de panelen zijn snel geplaatst.
Goedemiddag Tim, Bedankt voor uw positieve reactie, wij zijn erg blij om te lezen dat er prima werk is geleverd! Mocht er in de toekomst nog problemen zijn, kunt u altijd bellen naar kantoor en dan helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL
Het is allemaal goed voorbereid en goed uitgevoerd zoals in de offerte stond beschreven even wachten 0p de BTW teruggave zo dat we op het afgesproken bedrag zonder BTW uit komen weet zeker dat het goed komt.
Goedemiddag meneer Kuipers, Fijn dat u het als prettig heeft ervaren! Het kan inderdaad even (aantal weken) duren voordat de belastingdienst het geld overmaakt, maar uw gegevens zijn in ieder geval goed aangekomen! Dus dat komt zeker goed. Ik wens u veel plezier van de zonnepanelen, mocht er in de toekomst problemen zijn kunt u altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL
wij zijn zeer tevreden
Goedemiddag Jan, Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over het werk wat wij hebben geleverd. Mocht er in de toekomst nog problemen zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Veel plezier gewenst van de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL
Dat is wat ik kan zeggen over Enrgiecontrol. De offerte kreeg ik snel na het eerste bezoek en die offerte liet niets aan duidelijkheid te wensen over. Op de dag van installatie kwamen de installateurs op het afgesproken tijdstip en hebben ze vakkundig werk geleverd zonder een spoor (van rommel) na te laten. Prima!
Geachte heer Jalink, Bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat u het prettig heeft ervaren. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw zonnepanelen! Mocht er in de toekomst problemen zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL
Ik was aan het wachten op mijn afspraak. Maar degene van Energie contol had geen zin meer om te komen, bleek bij nabellen op vrijdagmiddag Kortom onbetrouwbaar bedrijf.
Geachte heer Kouwenberg, U heeft op maandag 21 oktober een afspraak gemaakt met één van onze adviseurs, rond de klok van 15:00 uur zou hij bij u zijn. Op de dag zelf, vrijdag 25 oktober, heeft u met kantoor contact opgenomen of de afspraak eerder kon, omdat u geplande tijdstip niet zou kunnen redden. Op kantoor is aangegeven dat de afspraak niet eerder kon omdat mijn collega verder volgeboekt was. Waarop u antwoord was dat u nog terug zou bellen om te kijken of u het kon redden. Helaas hebben wij op kantoor niks meer van u vernomen. Vervolgens contact gehad met de adviseur die bij u zou komen, waarmee u blijkbaar ook telefonisch contact heeft gehad of de afspraak eerder kon en waarop mijn collega heeft aangegeven dat niet kon om exact de zelfde reden wat wij hebben aangegeven op kantoor. Met als vervolg antwoord van u dat u hem nog terug zou bellen om te kijken of u het kon redden. Ook mijn collega heeft niks meer van u vernomen. Het verbaasd ons dan ook dat u deze reactie plaatst aangezien u meerdere malen heeft aangegeven geplande tijdstip niet kon redden en contact zou opnemen wanneer wel, wat niet gebeurd is. Dit is de reden waarom mijn collega naar zijn volgende afspraak is gereden.. Het 'geen zin hebben om te komen' lijkt mij niet juist omschreven aangezien wij 7 vertegenwoordigers hebben die elke dag minimaal 5 afspraken bezoeken voor een algeheel vrijblijvend adviesgesprek. Onderstaande reacties kunt u ook zien dat zij daar veel positiviteit uit halen, aangezien zij het eerste contact met onze klanten hebben. Ons lijkt het eerder een miscommunicatie met kantoor, vertegenwoordiger en u omdat het niet duidelijk is geweest voor beide partijen. Daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Indien u nogmaals een vrijblijvend en kosteloos adviesgesprek wenst met één van onze deskundige adviseurs, dan kunnen wij u inplannen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL
Prima alles volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Ik vind het alleen lang duren voordat de monitoring zichtbaar is, bijna 2 weken!
Geachte heer Brughuis, Onze dank voor uw reactie, en excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met het wachten op monitoring. Wij zullen hier in de toekomst meer rekening mee houden. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Na een gesprek thuis over de (on) mogelijkheden een eerlijk advies gekregen. Een realistisch cijfer werd gegeven van de verwachte opbrengst van de zonnepanelen. De offerte stak in positieve zin af bij de andere offertes die ik had ontvangen vanwege de transparantie. Alle onderdelen, materialen etc. genoemd met ook de prijs per eenheid. Dus niet 1 totaalprijs waarbij je je afvraagt hoe de prijs tot stand is gekomen. Ook de prijs was prima, zeker in relatie tot de G6 335wp panelen. Installatie kon al zeer snel en de mannen waren stipt op tijd. Alles netjes geïnstalleerd en alle afval materialen hebben ze mee teruggenomen. Al met al een plezierige ervaring en alle afspraken nagekomen.
Goedemiddag meneer van Eijk, Onze dank voor uw goede beoordeling, dit wordt ten zeerste gewaardeerd. Verder vinden wij het fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Het werk is goed en netjes uitgevoerd. Alles is naar wens verlopen.
Geachte heer Blom, Wat fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Energie Controle had de beste prijs voor de uit te voeren werkzaamheden. Maar de planning was minder: De uitvoerders vroegen mij wat ze moesten doen en dat was 2 keer niet waar ze op hadden gerekend en dus moesten de werkzaamheden opnieuw worden ingepland.
Best heer Lakerveld, Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren m.b.t. de planning voor het isoleren van de spouwmuur. Bedankt voor het commentaar, zodat wij soortgelijke misverstanden in de toekomst kunnen voorkomen. Verder hopen wij dat u veel baat heeft bij de spouwmuurisolatie! Mocht nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Snel en netjes alles geinstalleerd.
Geachte heer Gottemaker, Dank voor uw reactie, wij vinden het erg prettig om te horen dat onze service goed is bevallen. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Na een goede en duidelijke uitleg van Geralt, hebben we voor zonnepanelen gekozen. Deze werden in 1 dag geplaatst, tevens werden alle kabels ed. Aangesloten in de meterkast en op zolder. Toen de jongens smiddags weggingen, wekten we onze eigen stroom op!
Goedemiddag meneer Gerritsen, Wat fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Alleen de communicatie met personeel had wat beter gekund door het steile dak van ons waardoor uw werknemer bijne van het dak viel en het restantwerk over het weekend getild moest worden Maar al lang blij dat er niets ernstig aan over gehouden is
Beste heer Huetink, Onze dank voor uw reactie, en excuses voor de uitloop van de werkzaamheden. Verder is het gebrek aan communicatie intern besproken en zal hierna gehandeld worden in de toekomst. Hopelijk heeft u veel plezier van de zonnepanelen! Mocht u nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Er is vlot gereageerd en een afspraak gemaakt waarna de offerte er 's avonds was. Snel zonnepanelen geplaatst en goed werk geleverd. Wel wacht ik nog op bericht dat de BTW teruggave ingang is gezet.
Geachte mevrouw Noorbergen, Onze dank voor uw reactie, wij vinden het fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Volgens onze procedure, wat immers ook vermeld is in de mail, krijgt u hier meer informatie over aan het einde van de maand, hopelijk is hiermee uw vraag beantwoord. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! En mocht u nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Goede ervaring met de accountmanager. Duidelijk en helder. Prijstechnisch goed.
Geachte heer van Hilten, Wat fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Verder hopen wij dat u veel baat heeft bij de spouwmuurisolatie! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Had verwacht dat er voor de installatie iemand zou komen kijken. Rekening al ontvangen voordat de aansluiting was verricht Installeren en aansluiten vakkundig uitgevoerd
Geachte heer Deunk, Onze excuses dat wij niet aan uw verwachting konden voldoen qua voor-inspectie. Verder vinden wij het prettig om te horen dat u een positieve ervaring heeft met de installatie van de zonnepanelen. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Energie Control levert goed werk af wij zijn er zeer tevreden over
Goedemiddag heer Mulhof, Onze dank voor uw goede beoordeling, wij vinden het erg fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Verder hopen wij dat u veel baat heeft bij de spouwmuurisolatie! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Zeer goed vooral in de offerte fase met de vertegenwoordiger die zeer vak bekwaam was.
Goedemiddag meneer Leijdekkers, Onze dank voor uw goede beoordeling, wij vinden het fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
goede ervaring met energie-control
Geachte heer Adriaens, Onze dank voor uw reactie, wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Verder hopen wij dat u veel baat heeft bij de spouwmuurisolatie! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Het werk is prima uitgevoerd door deskundige en vriendelijke medewerkers. Opruimen had wel beter gekund.
Goedemiddag heer Bröring, Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren m.b.t. het opruimen na de werkzaamheden, wij nemen uw commentaar ten harte en hebben dit intern besproken. Verder vinden wij het fijn dat u de service als prettig heeft ervaren. Wij hopen dat u veel baat heeft bij de spouwmuurisolatie! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
het ging goed totdat uw medewerkers erachter kwamen dat de verkeerde panelen meegebracht waren. de nieuwe waren groter. dit leidde tot veel vertraging. een goed team.
Goedemiddag heer Kuijpers, Onze excuses voor het misverstand m.b.t. de zonnepanelen, dit is niet onze normale gang van zaken en zullen hier in de toekomst secuurder naar kijken. Verder vinden wij het fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Van offerte tot installatie duidelijke uitleg zodat het ook voor een leek te snappen is. Verder: - zelfde dag de offerte - prima installateurs die goed overleggen met de klant. Gewoon top!
Geachte heer Overbeek, Onze dank voor uw goede beoordeling. Wat fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Verder wensen wij u veel plezier met de zonnepanelen! Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Energie-ControlNL.
Ten Catenweg 8
7642 LH Wierden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.