Geen offerte, geen belang bij werk

Ben nu 5,5 week bezig om-na opname van de werkzaamheden- een offerte te krijgen voor een dakrenovatie. Eerste keer per mail nagevraagd, geen reactie. Tweede keer mail, nu telefoontje. Man die erover gaat is met vakantie. Zal uiterlijk dinsdag 31 aug. contact opnemen, wat natuurlijk niet gebeurt. Vandaag weer klacht per mail ingediend, nu wel telefoontje. Betrokkene kan gegevens pas vinden nadat ik m op het juiste spoor heb geholpen. Wat een amateurisme. Man zegt dat hij niet kan beloven dat er nu binnen een week een offerte komt. ‘Want het is erg druk in de bouw’. Ik ben er zat van en zeg dat hij zijn tijd niet meer aan mij hoeft te besteden. Had graag 5,5 week geleden geweten dat ze bij EnergieControl geen tijd hebben voor hun klanten. Ik wens hem succes met zijn verdere carrière.

Men heeft prima werk afgeleverd

Het offertegesprek was geheel duidelijk. Er is toen meteen gekeken naar de meterkast, zodat de installatie vlekkeloos kon worden gedaan. Offerte getekend en 5 dagen later (doordat een andere klant de installatie uitstelde) lagen de zonnepanelen al op het dak. Alleen het installeren van de app van de omvormer was lastig. Dat heeft mij wel enige tijd gekost. Maar werkt nu prima.

Van eerste bezoek tot aan installatie goed / prettig verlopen

Vertegenwoordiger (Bas Hoek) prima advies en in onderling overleg tot een goed plan gekomen. Na het leggen van de 1e 24 zonnepanelen snel kunnen schakelen en nog 3 extra panelen kunnen leggen in de overgebleven ruimte. Ploeg die de eerste panelen kwam leggen was sumier in de uitleg van de omvormer en het inschakelen van het systeem. Collega die de overige 3 panelen heeft gelegd heeft dit allemaal netjes gedaan en op zijn gemak uitgelegd. Nu nog in afwachting van de wifi in huis, zodat we de app ook kunnen gebruiken. Verder ook in afwachting van de afhandeling van de BTW teruggave, dus daar kan ik nog geen oordeel over vellen.

Leuke mensen en alles vakkundig geplaatst

Alles geregeld zoals besproken .

Alles snel en goed geïnstalleerd

Aanrader. Uitstekende service

Scherpe offerte. Goed meegedacht. Nog beter meebewogen met alle andere zaken van invloed (vertraging nieuw dak etc). Dank Jeroen;-) Installatie vlot en netjes. Afwikkeling top! Aanrader...

Deskundig advies en goed uitgevoerde werkzaamheden

Eerst goed, duidelijk advies gehad over zonnepanelen en spouwmuurisolatie. De werkzaamheden daaropvolgend werden goed en naar behoren uitgevoerd.

Professioneel

Prima mensen, netjes gewerkt

Geen correcte manier van werken

De monteurs kwamen op tijd maar naar twee uur moest de ene monteur een corona prik halen en was na ongeveer twee uur terug. Daarom is het niet gelukt om het karwei in een dag af te maken. Hierdoor moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden. Bij de volgende afspraak kwamen er ook weer andere monteurs. Dit is niet leuk voor de klant.

De spouwmuur isolatie heeft de medewerker op een vlotte en adequate wijze gerealiseerd.

De medewerker had er flink de gang in, werkte de panden keurig netjes af en ruimde zelf op. Ondanks de drukkende benauwde warmte ging hij stug door.

Vlotte af .handeling

Personeel vriendelijk en beleefd,werkzaamheden correct uitgevoerd en alles netjes achter gelaten.

Snelle montage

Snelle montage door de monteurs. Ziet er prima uit.

Prima firma met goede prijs en kwaliteit.

Heb 20 zonnepanelen laten installeren en alles werkt perfect. De dag dat ze kwamen installeren was het bloedje heet (30+ graden), dus was het niet mogelijk om de hele klus af te maken. Maar er werd gelijk afspraak gemaakt om na paar dagen het af te maken. Vriendelijk personeel.

Prima mee de werking

Wordt goed mee gedacht

Zonnepanelen met goed beleid uitgevoerd

Mijn positieve ervaring is de benadering van de verkoper die naar het aanvragen van de offerte direct langs is gekomen en alle mogelijke opties doorgenomen voor de plaatsing van de panelen en waar de bekabeling zou kunnen komen. Voor de uitvoering is alle nogmaals doorgenomen en ook zo uitgevoerd. Een minpuntje is het ontbreken van de omschrijving/handleiding van de 'Goodwe' en hoe wij de opbrengst via computer/tablet/Iphone kunnen volgen.

redelijk

Volgens adviseur paste er 10 zonnepanelen op het dak, volgens monteurs niet, 8 was maximaal. 2 geplaatst op garage resp. carport. Carport paneel stond om 18.00 uur al in de schaduw. Melding gemaakt, wel snel weer opgelost. (paneel verschoven) Afwerking pvc leidingen op platte dak kan beter. (na plaatsing was er toch nog wel ruimte voor 1 ernaast en 1 dwars boven)

Leuke jongens en goed werken

Efficiente en deskundige afhandeling

Eerste bezoek gaf een positieve indruk. Was de enige die echt de hele gevel opgemeten heeft. Vlotte offerte en daarna snelle en correcte afhandeling van het geheel.

Keurige , gezellige man

Heeft keurig gewerkt en alles netjes achtergelaten

Super service

Snelle en vakkundige voorlichting, na akkoord ook supersnel geplaatst door ervaren mensen die netjes werken, me op de hoogte stelden als ze bijvoorbeeld de stroom eraf deden en met me overlegden hoe ze alles deden, nadien alles netjes opgeruimd

Vriendelijke medewerkers.Keurig gewerkt. Ook snel. Deskundig.

Service teleurstellend

17 mei zijn de panelen geplaatst 12 juni de omvormer doet niets meer. Maandag gebeld standaard vragen gesteld zodat ik de storing zelf zou kunnen oplossen, niet van toepassing de omvormer doet niets meer. Woensdag zou ik gebeld worden door een storingsmonteur. Ze hebben er maar 1 in dienst. Belachelijk wat een service alleen op woensdag doet hij administratie en maakt afspraken. Op 24 juni kan hij pas komen, geen omvormer op voorraad. Plaatsen kunnen ze wel maar de service en storingen oplossen nee dat kunnen ze niet. Vraag je om compensatie 12 dagen zonder opbrengst. Weet de verkoper niet moet ik kantoor maar bellen. Aanrader nee, doe toch maar niet. Mijn zoon wil ook panelen zal aangeven dit niet bij hun te doen.

Perfect bedrijf.

Zijn bijzonder tevreden over de zonnecollectoren.Fijne monteurs. Ziet er allemaal goed uit.

prima voor elkaar

goede afspraken gemaakt de nazorg was prima ook de subsidie geregeld prima.

Niet goed.

Mijn huis is maar gedeeltelijk geïsoleerd door verkeerde inschatting en gebrek aan mankracht( er kwam maar 1 man om alles te doen o.a. met een ladder het dak op.) De verklaring van Energiecontrol was dat zelfs een hoogwerker niet voldoende zou zijn.Er moest een verreiker komen en dat zou te duur zijn. Al met al een vreemde gang van zaken.