handige werkers en goed geregeld!

De twee werknemers zijn flink aan het werk geweest en dachten heel praktisch mee om alles goed te installeren, wij zijn tevreden met wat ze gedaan hebben.

Mooi, netjes resultaat na deskundig en transparant advies

De offerte is uitgebracht n.a.v. een prettig en deskundig gesprek bij ons thuis. Binnen enkele weken waren de 16 panelen geïnstalleerd. Mooi resultaat: netjes afgewerkt. Zeer tevreden!

probleem opgelost

Vorig jaar 30 zonnepanelen laten leggen afgelopen zaterdag zag ik dat er 2 los lagen op het platte dak gelijk een mail gemaakt met de foto's erbij en ja maandagmorgen telefoon en mail dat ze er aan komen tussen 11 en 12 keurige monteur gelijk dak op en probleem weer snel verholpen dat is pas service bedankt

Duidelijke afspraken en toch flexibel in de uitvoering.

Ik heb niet het meest ideale dak en heb me goed laten informeren of en hoe ik het rendabel kon krijgen. Ik had op basis van een oude offerte een aanvraag gedaan bij het warmtefonds om te kijken of ik bij hun in aanmerking kon komen voor een financiering. Er moest eerst een nieuwe offerte ingediend worden. Iets of wat verrast door het verschil in offertes heb ik gebeld. Er werd goed meegedacht. De prijzen waren inmiddels behoorlijk veranderd. Ga je dan voor meer panelen en ga je eventueel terugleveren of houd je de lening zo klein mogelijk. We hebben de gulden middenweg gevonden en in plaats van de 4 tot 6 weken levertijd lagen de panelen na 2 weken al op het dak stroom op te wekken.

prima bedrijf

zonnepanelen laten plaatsen, de vriendelijke en meedenkende monteurs hebben een mooi stukje werk geleverd en al het afval keurig meegenomen ! ook de dames op kantoor waren zeer vriendelijk en deden hun uiterste best om een vraag van mij beantwoord te krijgen TOP ! een klein minpuntje is dat het soms wel lang duurde voordat de telefoon werd opgenomen, maar al met al zijn wij zeer tevreden .

Snelle communicatie, goed en netjes werk door monteurs (zonnepanelen) uitgevoerd.

Al 8 jaar zeer tevreden!!

In februari 2016 zijn onze eerste 15 zonnepanelen van 290 Wp perfect geïnstalleerd op het schuine dak en leveren nog steeds het van te voren berekende rendement op. Tevens in 2016, mede door de goede ervaring, heeft Energiecontrol de spouwmuur geïsoleerd. Ook hier weer een prima resultaat verkregen. Vanwege de lage prijzen van de huidige zonnepanelen, hebben we na uitvoerige selectie van 5 leveranciers, Energiecontrol geselecteerd. Uitgangspunten hiervoor: - zeer scherpe prijs (de laagste prijs) - snelle levering - jarenlang goede ervaring Op 8 januari 2024 zijn 8 zonnepanelen van 435 Wp op het platte dak erg netjes geïnstalleerd door 2 vriendelijke monteurs. Na 1 dag kreeg ik nog een onverwachte nacontrole. Dus top service!! Samenvattend kan ik stellen, dat in al die jaren wij uitstekend geholpen zijn door erg betrokken medewerkers van Energiecontrol. Emo Sikkema, Nieuw-Amsterdam, 11-01-2024

Goede investering

Een vlotte levering, alle afspraken nagekomen, meegedacht met meterkast, goede prijs

Alles verliep soepel, van het gesprek tot aan de levering. Ook ging het supersnel. Na akkoord geven lagen de zonnepanelen met een week werkend op het dak. De installateurs die hier kwamen waren vriendelijk netjes en behulpzaam. Dus al met al TOP geregeld.

Aanrader!

Nadat wij 3 jaar geleden onze spouwmuur hadden geisoleerd met energiecontorl hebben wij nu zonnepanelen aangeschaft via hun. Dit verliep heel soepel: goed advies, duidelijke communicatie en snelle installatie. Mochten wij nog meer verduurzamen, gaan wij zeker weer terug naar energiecontrol

Prima bedrijf

Goed werkend systeem!

Snel en netjes!

Goede deskundigheid, strakke offerte en nette oplevering! Wij zijn tevreden. Direct na akkoord offerte is er een leveringsdatum afgesproken. De jongens hebben alles netjes gemonteerd. De rommel meegenomen en netjes achtergelaten. Heel fijn! Wij raden Energie Control zeker aan! Voor nu geldt...laat de zon maar schijnen!

Goed advies en snelle installatie!

Wij hebben een aanvraag gedaan op de website en werden eigenlijk direct benaderd voor een persoonlijk advies aan huis. De verkoper heeft ons voorzien van een goed advies met daarbij een scherpe offerte in vergelijking met de concullega's. De zonnepanelen lagen binnen 4 weken op ons dak!

Hallo, helaas hebben we te weinig beoordelingen in april. Dat maakt jou de maandwinnaar van onze bol.com bon van de maand april! Gefeliciteerd en we nemen contact met je op.

Alles netjes gemonteerd!!

Zeer fijne gasten, ons 2e systeem inmiddels ook weer keurig gemonteerd. Uitleg bij ingebruikname en nazorg ook goed geregeld.

Korte, heldere lijnen en denken mee (ook tijdens installatie). Werk was (volgens afspraak) begonnen om 08:00 en klaar om 16:00. In één woord uitstekend dus!

Keurig werk geleverd

Vooraf goed geadviseerd door Energie Control tijdens een bezoek aan huis. Vervolgens zijn er naar volle tevredenheid 12 zonnepanelen met Enphase micro-omvormers geplaatst. Vakkundig werk geleverd en alles werkt prima. BTW-teruggave ook perfect geregeld. Al met al dik tevreden.

Vriendelijk en snel geholpen!

Vriendelijk personeel en onze panelen lagen snel op het dak! Aanrader!

Beste Rita, Gefeliciteerd!! U bent de maandwinnaar van januari voor onze review bol.com bon t.w.v. € 50,- deze zal worden toegestuurd aan u. Bedankt voor het delen van uw mening. Vriendelijke groeten, Team Energiecontrol Duurzaam Advies

Goed geholpen en snelle installatie

Ik ben goed geholpen door de verkoper die een scherpe offerte bij ons heeft neergelegd. Daarna snel geïnstalleerd, veel sneller dan andere installateurs!

Correct bedrijf! Erg behulpzaam en netjes werk

We hebben een warmtepomp laten plaatsen icm zonnepanelen. Beide klussen zijn gecombineerd en we hebben hulp gehad met alles wat erbij komt kijken om een woning gasloos te maken! Kortom een aanrader!

Goed werk maar communicatie kan en moet beter!!

We hebben een installatie van 15 zonnepanelen van 390WP dus totaal 5850WP met optimizers van Solaredge. Ook de meterkast is aangepast. Al het werk is heel goed en op de afgesproken datum (26 juli 2022) uitgevoerd. Alleen zal de omvormer nog vervangen worden omdat de 4KW te klein is gekozen. Deze moet nog vervangen worden voor een 5KW, Alleen, communicative is hier het probleem! Op bellen en mailen werd niet gereageerd zodat ik zeker 3 keer zelf naar Wierden ben gegaan waar ik dan wel weer vriendelijk ontvangen ben. Communicatie en betere werkvoorbereiding kan veel frustratie voorkomen.

Prima werk geleverd!

Top ervaring !

Vanaf het eerste moment werd ik bij hand genomen en werd er een dakplan gemaakt. Op aanraden van energiecontrol gekozen voor 14 panelen met Enphase miro omvormers. Montage is netjes verlopen. Ik zal energiecontrol zeker aanraden !

Heel good !

samenwerking verliep vlot

hele slechte service.

Heb spouwbuurisolatie laten uitvoeren en daar hoor een service bij om na een jaar te controleren en temperatuur verschil te meten en eventueel bijvullen. Nu na het faillissement gebeld en zeggen gewoon dat ze dat niet meer doen, we komen niet meer bij u in de buurt. Met andere woorden zoek het effe lekker uit. Wel de lusten overgenomen na de doorstart maar niet de lasten. Aanbeveling; absoluut niet mee in zee gaan.

Energiecontrol is failliet....

Energiecontrol is in september failliet gegaan....