Goed geregeld!

Onze ervaring met BOXSS is erg goed. Goede service, aardige chauffeurs en fijn dat je spullen weer heelhuids terugkomen. Heel handig: je hoeft geen einden te rijden of veel te sjouwen op deze manier. Een aanrader bij verbouwing!

goedkoop, effectief, heel goede service

de chaffeur helpt je goed, komen hun afspraken goed na, erg concurrende prijs.

Vriendelijk, op tijd en meegaand

Zeer net geprijsd en meedenkend!

Zeer toegankelijk

Prettig en makkelijk om de box voor het huis te kunnen plaatsen. Vriendelijke chauffeurs

Goede afspraken

Nagenoeg helemaal prima

Perfect alles is professioneel geregeld

Het huren van deze box heb ik als meer dan 100% ervaren. Altijd schoon , drogen en netjes verzorgd. Alsmede veilig en gewaarborgd.

Geweldige service!

Hele prettige service. De box wordt voor de deur geleverd en bij ons werd er zelfs geholpen met sjouwen. Prima prijs kwaliteit verhouding!

Goede opslag

Heel goed super geholpen

Roy heeft me heel goed geholpen ook al was het een zeer aparte situatie met mijn broer.

Super gemakkelijk en goede service

Heel gemakkelijk aangevraagd en de box werd netjes op tijd voor de deur afgeleverd. Toen wij de box vervolgens graag iets eerder terug geleverd wilden hebben, leek dat in het begin door de (kerstdrukte) niet te kunnen. In overleg met Eric kon gelukkig alsnog een moment gevonden worden. Super service!

Alles perfect

Prachtig concept

Prima!

Vriendelijk, makkelijk en zeer flexibel

Mooie schone box incl grote dekens. Gemak dat je de spullen vanuit huis zo kan inladen/ uitladen. Echt een aanrader als je gaat verhuizen

Handig, snel en makkelijk

Communicatie goed, spullen netjes retour, top

Erg makkelijk verhuizen

De verhuisbox werd keurig bij ons huis afgeleverd en voldoende tijd om de box te laden. Na ruim een jaar is de Box keurig op afgesproken datum en tijd afgeleverd bij ons nieuwe huis. Ideaal!

Uitstekend!

Goed en snel contact. Nette box en goede service.

Handig en netjes

Fijne mogelijkheid tot opslaan van spullen. nette hulp bij in en uitladen.

Alles goed geregeld!

Prima! Aardige behulpzame mensen, komen afspraken na.

Goede snelle service

Niet duidelijk gecommuniceerd naar ons

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Niet professioneel

Onjuiste informatie voorgespiegeld, waardoor opslagcapaciteit niet toereikend was. Niet meedenken met de klant en zelfs oneerlijk zijn over de verstrekte dienstverlening. Tegemoetkoming op welke manier dan ook is uitgebleven. Al met al een zeer slechte ervaring.

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.