Fijne samenwerking

Fijn om zo te kunnen verhuizen. Geen extra gesleep. Verhuizen is voor de verandering nu ook eens betaalbaar.

Erg aangenaam

Erg, erg aangename ervaring met het ophalen van de inboedel die in de box werd geladen. Betreffende medewerker was hulpvaardig en hands on. Box werd ook keurig op tijd geleverd.

Zeer positief!

Zeer positieve ervaring met Boxss. De medewerkers maken echt het verschil. Iedereen is enthousiast hulpvaardig en zeer correct. Het voelt of iedereen zijn werk met plezier doet.

Tevreden

Ik kwam eerst uit bij uw concurrent op internet. Toen zij niet op zo'n korte termijn konden plannen, verwijzen ze mij naar BOXSS door, en over de box-to-go ben ik meer dan tevreden met het ophalen en meehelpen over het inpakken van de box.

Zeker aan te bevelen

Ja zeer aan te bevelen. Handig als je zelf geen auto hebt. De informatie over de boxen waren heel compleet en duidelijk. Verder hele goede service naar onze mening.

Ik heb voor Boxss gekozen omdat voor de geleverde diensten een redelijk bedrag wordt verlangd en voor het meedenken van de medewerkers. De service was overigens echt super!

Goed geholpen

We werden vriendelijk te woord gestaan door de medewerker en hij gaf goed advies en was behulpzaam. Het verliep goed en vlot

Onze ervaring met Boxss is geweldig,een hele mooie formule om je spullen goed en veilig op te slaan en ze komen de afspraken goed na het geeft ons n vertrouwd gevoel.Dank je wel.Gr Toon

geweldige ervaring

Goed op tijd en geweldige service

supperswesley@gmail.com

Een bedrijf op te bouwen. Wat er afgesproken is wordt ook gedaan. Boudewijn en Eric op kantoor zijn echt behulpzaam en doen echt hun best om je te ont zorgen. De volgende keer doen we het weer!

Geweldige service

Echt een top bedrijf, heb je problemen kun je altijd terecht via de mail of telefoon.

Hele goede oplossing

Dit is gewoon de beste oplossing als u gaat verhuizen maar nog geen nieuw huis heeft. Je hoeft geen transport te regelen enz. Is overigens meer als de helft goedkoper als een verhuizer.

Echt super

Super meedenken toen er iets niet helemaal goed was gegaan met bestellen. Daarna direct de perfecte oplossing. Komt zeker in aanmerking voor herhaling.

Fijn geregeld

Heel fijn dat alsnog het mogelijk was dat de box eerder geleverd werd. Hierdoor was het qua planning beter in te passen.

Fantastisch systeem

Goed georganiseerde verhuizing daar wordt iedereen blij van. Ben onder de indruk van deze boxen keurig voor elkaar, en voldoende ruimte. Goed geholpen door de medewerkers klantvriendelijk en oplossinggericht.

Eerlijk en vriendelijk

Ik heb gesprekken gehad met 3 medewerkers, en alle drie hebben mij vriendelijk en netjes geholpen. Al mijn vragen waren eerlijk beantwoord. Er was sprake van professionaliteit. Mocht ik ooit een opslagbox nodig hebben, zal ik zonder twijfel weer gebruik maken van BOXSS!

Fijne ervaring

Fijn contact met medewerkster op kantoor, duidelijke informatie, de chauffeur die de box kwam brengen was niet alleen vriendelijk, heeft ons ook nog een super goed geholpen. Heel tevreden!

Super!!

Boxen worden voor de deur geplaatst, super makkelijk met inpakken. Geen bestelbus huren, scheelt kosten en 2x extra in en uitpakken.

Wauw

Wat een concept! Ideaal om zo even wat spullen uit de weg te hebben vanwege een verbouwing.

Super geholpen!

Zeker omdat er een wijziging moest komen van dr ophaaltijd. Daardoor top geholpen en snelle en zeer goede service!

Super oplossing

Omdat wij ergens naartoe moesten met onze spullen, in de tijd dat wij van huis naar huis moesten, kwamen we bij BOXSS. Dit was snel geregeld en de boxen stonden op de vermelde tijd bij ons recht voor de deur. Niet ver lopen voor ons en voor ons geen geregel met transport!

Volgens afspraak

Twee boxen geleverd volgens gemaakte afspraak. Nette, tijdige communicatie mbt planning enz. Prijs/kwaliteitsverhouding goed. Boxen staan nu in de opslag, verwacht dat bij het terugbrengen vd boxen de kwaliteit/service ook goed zal zijn. Zeker een aanrader, scheelt een hoop tijd.

Geweldig!

Wat een concept, geweldig! Voor de verkoopfoto's moest ons huis worden "ontspuld". Nooit meer tig keer met de aanhanger naar een opslagruimte, tig dozen op een karretje door de gangen van zo'n opslagcomplex. De box-to-go kwam op afgesproken tijd, we werden vooraf gebeld en na een paar maanden op gang komen in ons nieuwe huis, is de box-to-go afgelopen week weer bezorgd. Weer mail, sms en telefoontje met het tijdstip. Chauffeur hielp met leegmaken anders moest hij wachten ivm de route.

Kan in een woord PRIMA

Vriendelijke mensen Duidelijke uitleg en aanwijzingen Netjes op tijd Goede zorg voor de spullen

Stipt, meedenkend en accuraat.

We hadden last-minute opslag nodig. Er werd meegedacht met de situatie en binnen 48 uur en in het weekend stond er een box voor de deur die zonder problemen pas de week erop opgehaald werd. Klasse!

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.