Mooi geregeld

Had maar kort opslag nodig voor mijn meubels uit de woonkamer, was een beetje laat met reserveren maar ze hadden gelukkig nog een plekje vrij.

We hadden 3 boxen, ze werden na elkaar geleverd, dat was fijn want dan konden we elke keer dicht bij de deur laden.

Geweldig geholpen met mijn verhuizing

Alles was in de puntjes geregeld. Mooi op tijd, de verhuizers die we via Boxss ingehuurd hadden waren professioneel. Boxss heeft ons ontzorgd, echt een rustpunt in de hectiek van een verhuizing.

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf met gedreven mensen. Opslag was netjes

Super!

We hadden maar 1 week opslag nodig en dat kan gewoon bij Boxss. Ook toen we later de afspraak moesten verzetten ging dit zonder probleem.

Alles top geregeld

Alles goed gegaan, fijne communicatie

Handige oplossing

We hadden niet veel opslag nodig, maar dit was toch wel heel handig. Recht voor de deur inladen en na 2 maanden weer uitladen.

Prima bedrijf om mee zaken te doen

Dit bedrijf is top. Duidelijke communicatie, prima uitleg. Zeer stipt en heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Echt geweldige service

Ik was zelf eigenlijk te laat om een box te bestellen, maar Boxss heeft me toch kunnen helpen. Heel erg blij mee.

Zeer klantgericht en ‘ruimdenkend’ team!

Bedankt. Tot nu toe ben ik uitstekend geholpen. Ik had veel vragen en telkens nam men de tijd mee te denken en te antwoorden. Alle vertrouwen in een goed verloop van verhuizing, opslag en daarna afgifte van mijn spullen.

Aan te bevelen!

De verhuizers zijn erg aardig, gaan zeer voorzichig met alle spullen om en plaatsen alles op de juiste plek. Daarnaas zijn ze ook stipt op tijd!

Uitstekend!

Alles was uitstekend. Nette boxen, vriendelijke medewerkers. Echt een aanrader als je opslag nodig hebt.

Prima bedrijf, goed geregeld

Prima opslag

Alles ziet er keurig uit en vriendelijk personeel.

Fijne ervaring

We hebben het gebruik voor het verhuizen van onze spullen. Zijn qua formaat lekker groot. Zeker voor herhaling vatbaar!

Top dienst, met schone boxen

Ik wist niet dat dit bestond. Maar wat een fijne manier van verhuizen. De jongens van Boxss houden alles netjes bij.

Geweldige service

De Box kwam op de afgesproken tijd en de chauffeur was heel vriendelijk en behulpzaam. Een klein punt ter verbetering: wij hadden 'hondjes' om de spullen te verplaatsten. Het zou fijn zijn als de box een soort van oprit zo hebben om de spullen naar binnen te kunnen rollen.

Uitstekend!

Prima bevallen, we hadden veel schilderijen met glas en alles kwam weer keurig netjes uit de box.

Heel fijn geholpen door Boxss

Heel fijn bedrijf, communicatie is top en alle spullen weer goed teruggebracht.

Netjes geregeld

Prima ervaring gehad, alles netjes geregeld

Flexibel en meedenkend

We hadden tijdelijk opslag nodig. Geen enkel probleem bij BOXSS. We kunnen er altijd terecht en als er vragen zijn staan ze voor je klaar.

Perfect geregeld

Communicatie en service is bij Boxss meer dan goed! Een aanrader voor iedereen die opslag nodig heeft.

Profesioneel bedrijf met veel aandacht voor een goede communicatie met de klant

In verband met het leggen van een nieuwe vloer hebben wij gebruik gemaakt van een meubelopslag voor 4 weken. De chauffeur hielp ons met tips bij het inladen van de box en 4 weken later werd de box weer volgens afspraak terugbezorgd. De communicatie van en met het bedrijf was bovengemiddeld. Kortom een aanrader!

Zeer goede ervaring met BOXSS

Wij hebben 2 boxen gehad van 15M3. De bezorging ging vlekkeloos net zo als de afleveren. Wat een aardige mensen bij dit bedrijf. Zeker een aanrader.

Briljante tijdelijke opslag oplossing

Super snelle en perfecte oplossing om tijdelijk een opslagprobleem between 2 houses te overbruggen. Uitstekende services, zeer aardige en hulpvaardige mensen en een zeer goede prijs. TOP!!!

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.