Prima service! Ondanks dat het terug brengen niet helemaal vlekkeloos verliep. Dwz het maken van de terug breng afspraak dit ook mede door jullie drukte dus begrijpelijk. Helaas kreeg ik 1 week voor levertijd een ander tijdstip, dit mbt de hulp was dit een minpunt. Overigens is er prima geholpen bij aflevering.

Goede communicatie, en behulpzame meedenkene chauffeurs

Een klantvriendelijke bedrijf waar door iedereen meegedacht wordt. Bellen netjes vooraf hoelaat zijn er precies zijn. Spullen kwam na 7 weken en netjes en niet verschoven uit de container, dit duidt erop dat het ook buiten het zicht goed is geregeld

Fijne manier om je inboedel te bewaren, helaas beide keren te laat!

Zeer makkelijke manier om je inboedel te bewaren buiten de deur tijdens een verhuizing of verbouwing!! Helaas zijn ze wat vrij in de afgesproken tijden, ze waren het ophalen 30 minuten laat, bij het afleveren ook. Ze blijven wachten terwijl je laad of uitlaad, dat kost ongeveer ca. 30minuten om te laden, en ca. 15minuten om uit te laden, dat is wel fijn.

Prima bevallen.

Als ik weer zou verhuizen, wat voorlopig echt niet gaat gebeuren, dan zou ik weer gebruik maken van jullie!

Goede heldere communicatie

Afspraken prima nagkomen

Goede service en

Op korte termijn nog een box kunnen regelen. Met hulp van de chaufeur de box optimaal volgestouwd. Het terugplaatsen op ons nieuwe adres is ook goed verlopen. Vriendelijke en behulpzame chaufeurs

Perfecte service

Heel goed contact en erg behulpzaam

In het kort: TOP bedrijf.

Box-to-Go

Vaak verhuisd in mijn leven maar nog nooit zo'n geweldige manier gebruikt als deze. Ik zou nooit meer voor een andere optie kiezen.

Super hulp

Geweldige service, goed advies en vriendelijke mensen.

Accuraat snelle service geweldige hulp

Zeer goede ervaring met BOXSS!

Nette schone opslagruimte gehuurd voor 1,5 jaar. De box is goed bereikbaar, BOXSS is ook telefonisch goed bereikbaar. Gratis lenen van de bus is ook erg makkelijk.

Helemaal top!

Ondanks dat her druk was kon de box toch nog terug gebracht worden. Top service!

Helemaal top

Snel goed en duidelijk

Buitengewoon

Vind het heel prima

Super geregeld allemaal

Snelle, professionele all-in opslag service! zeer tevreden

Super dat naast opslag ook breng en haal service erbij zit. Dit hebben niet veel bedrijven. Daarnaast was de reactiesnelheid op vragen per mail altijd zeer snel, meedenkend en professioneel!

Betrouwbaar

Snelle service, direct reactie, in één woord geweldig en heel betrouwbaar

Flexibel en klantvriendelijk

Erg tevreden over de prettige dienstverlening van BOXSS. De Box-to-go is ruim en hoog, waardoor je ook gemakkelijk grotere meubels kunt opslaan. BOXSS reageert snel op vragen, de chauffeur is flexibel en hielp mee met in- en uitladen.

Al onze spullen netjes opgeslagen en op de stoep geleverd

Fijn om alle spullen op de stoep in te laden en zo verder geen gesjouw met een busje of vrachtwagen te hebben. We hebben tijdens de periode nog 2x verlengd en dat ging ook prima en snel. Bij aflevering werden de spullen keurig weer op de stoep geleverd. Al met al positief!

Hard werkend personeel

Gedurende mijn verhuizing heb ik gebruik gemaakt van de verhuishulpservice. Wat een vriendelijke jongens. Zij weten zeker van aanpakken. Ik ben erg blij dat ik deze service erbij heb genomen. De volgende keer kom ik zeker bij jullie terug.

Fijne oplossing voor verbouwing

Wij hebben onze tuin verbouwd en hadden een plek nodig om al de spullen die erin stonden op te slaan. Dit is allemaal erg fijn geregeld bij dit bedrijf.

Goede verhouding prijs kwaliteit

Ik vond de prijs relatief erg laag voor de service die verleend werd. Alles was goed geregeld en duidelijk. Ik zou BOXSS zeker aanbevelen.

Schoon

De opslagruimtes waren erg schoon en netjes. Dit gaf me een vertrouwd gevoel.

Top geregeld

Super tevreden met de services die zijn verleend. Zou het zeker aanbevelen.

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.