Goed ontzorgd

Boxss heeft me echt ontzorgd tijdens mijn verhuizing. De service van het ophalen van mijn spullen, deze opslaan en ze vervolgens keurig afleveren op mijn nieuwe adres is prima verlopen, ook al was dit ver buiten hun standplaats. De medewerkers waren vriendelijk en de communicatie was uitstekend.

Super goed

Erg handig om op elk moment bij je spullen te kunnen, De beveiliging is prima op orde. Bovendien is de locatie handig en gemakkelijk bereikbaar.

We hebben een box aan huis gehad dit was wel fijn,

vriendelijk

2 boksen hier gehuurd ging makkelijk en was fijn

prettig

goede vaste opslag, je kunt er makkelijk zelf bij en er is ook en wc en plekje om even koffie te drinken.

fijne opslag

goed geregeld en waren ook flexibel. we moesten namelijk alles 1 week voor levering nog verzetten..

super!

de service was erg handig en personeel was vriendelijk

prettig

ik had makkelijk toegang tot mijn spullen

fijne vaste opslag

ruim 3 jaar klant geweest en dit is me altijd heel goed bevallen. makkelijk te komen zelf

goede ervaring

vriendelijk personeel en goede service!

jaren lang camper gestalt

met vele jaren plezier gemaakt van de opslag, gemakkelijk met zelf wegzetten en ophalen

toppie

Zelf toegang hebben tot mijn spullen is erg makkelijk.

goede opslagoplossingen die aan al onze behoeften voldeden.

toppie

Bedankt voor de geweldige service we zijn erg tevreden met jullie

aanrader!

De verhuishulp was een redder in nood! Snel en efficiënt

topbedrijf!

Onze spullen zijn veilig en toegankelijk. Super handig voor ons!

We hadden opslag nodig tijdens onze verbouwing. De levering en ophaling verliepen keurig op tijd. Geweldig!

Dank!

Sinds 2008 maakten we gebruik van Boxss voor opslag. Nu, vanwege onze groeiende activiteiten, hebben we onze eigen loods. Hartelijk dank voor jullie waardevolle ondersteuning gedurende al die jaren!

Top geregeld

Ik had eigenlijk een te kleine opslagbox besteld. Ik was even bezorgd dat ik niet al mijn meubels zou kunnen opslaan. Gelukkig was de chauffeur buitengewoon hulpvaardig en gaf hij me enkele waardevolle tips om de ruimte optimaal te benutten en konden we toch nog alles kwijt in de box.

Op zondag twee opslagboxen gevuld, alles was perfect geregeld en efficiënt ingepland. Top service!

Aanbevolen!

De opslagbox werd thuis geleverd, wat super handig was. Mijn spullen werden netjes en velig bewaard voor bijna 1 jaar bij Boxss in de opslag .

Uitstekende Service

Uitstekende service! Ik had dringend een opslagbox nodig en werd snel en vriendelijk geholpen. Topervaring!

mijn eigen opslagbox

gewoon super handig, als een uitbreiding van mijn huis!

Geweldige service!

De mobiele box werd snel voor de deur geleverd. Handig en efficiënt

Goede Service

en hele goede service en ik was blij met de chauffeur, deze gaf mij ook goede tips.

Over BOXSS Moeiteloos Opslaan

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.