Prima opslag mogelijkheden en vriendelijk, behulpzaam personeel!

Was een positieve kennismaking, alles soepel verlopen.

Prima service!

2 verhuizingen in 16 maanden tijd en gebruik gemaakt van de box to go en dat is heel goed bevallen!! In juli wordt de box op ons nieuwe adres terug bezorgd en ik vertrouw erop dat het weer goed is.

Top service echt een aanrader

Van begin tot eind alle afspraken netjes na gekomen, goede service en klantvriendelijk. Nette schone box. Echt een aanrader wanneer je gaat verhuizen en je je spullen tijdelijk wil opslaan.

De boxen op tijd geleverd en op tijd weer opgehaald.fijne medewerkers. Dit is voor herhaling vatbaar

Fijn bedrijf goede communicatie

Heb de box nog niet terug dus is commentaar te vroeg wel vind ik de box klein al had ik de grootste versie ook door het houten binnenwerk achteraf had ik er beter 2 kunnen huren want ik had niet veel spullen maar het paste er toch niet allemaal in gukkig kon ik nog wat in de buurt opslaan

Klantvriendelijk, geduldig en behulpzaam

Super vriendelijk personeel, nette boxen, duidelijke uitleg. Heel blij met deze service zodat wij tijdens onze verbouwing ons geen zorgen hoefde te maken over onze opgeslagen meubels.

Uitmuntende service.

Zonder problemen onze meubels 2 maanden opgeslagen. Ideaal. Zelf de box volladen en zelf weer uitruimen tegen een goede prijs

Super service en heel eenvoudig. Absoluut aan te raden.

Box wordt bezorgd, inpakken en geen omkijken meer naar. Bij terugbrengen zelfde proces. Goederen komen zonder schade terug en eenvoudig weer uit te laden.

Super geregeld

Spullen lange tijd in opslag gehad, alles kwam keurig uit de box. Makkelijk en netjes.

Box-to-go aanrader voor veilige opslag

Wij hebben onze beneden verdieping totaal gestript en zochten tijdelijk een opslag voor onze meubels. Een container voor de deur overwogen, maar doordat wij in een doodlopende, smalle straat wonen zouden wij daar onze hele straat mee tot last zijn. Als we naar een opslag toe zouden moeten gaan heb je je spullen tig keer in de hand. Met een Box-to-go wordt de box op een afgesproken tijd bij je voor de deur neergezet. Je hebt 2 uur de tijd om alles in te laden, Er zitten 10 dekens bij. Na de 2 uur komen ze de box weer ophalen en wordt het voor jou opgeslagen. Je hoeft dus alleen maar te vullen en als ze hem komen retourneren weer leeg te maken. Echt super handig!! Je spullen zijn veilig en droog opgeslagen.

Fantastisch concept en dito service

Tussen 2 huizen in tijdelijke opslag nodig voor meubels etc. We hadden geen zin om met een busje 100x op en neer te rijden naar een huurbox. Dit werkt fantastisch. Inladen op het ene adres en na 5 maanden voor de deur afgeleverd op het nieuwe adres. Spullen waren nog heel, droog en op tijd. Een aanrader!

Goede ervaringen

Goede service en bereikbaarheid

Mijn ervaring met Boxss is zeer positief. Ze zijn duidelijk in de communicatie bij de offerte en daarnaast was de chauffeur ook op tijd. We laten binnenkort onze spullen retour komen. Ik ga ervan uit dat dit ook volgens afgesproken datum en tijdstip gebeurd.

Goede prijs kwaliteit verhouding !

De prijs is gunstig tov de concurrentie. Voor mijn motor heb ik gekozen voor de stalling op een parkeer vak in de bewaakte overdekte en verwarmde hal. De toegangspoorten en haldeuren werken prima met de chipsleutelhanger en ik kon altijd bij de motorfiets. Ik vind het wel jammer dat een contract periode van 6 maanden ieder jaar opnieuw moet worden afgesloten. Ook de concurrent will graag dat je voor 12 maanden afsluit. Misschien iets om over na te denken want weinig klanten willen betalen voor 6 maanden loze ruimte .

Hele goede communicatie

Goede service, goede communicatie

Zeer prettig werken met Boxss: men denkt mee en helpt zelfs mee. Een aanrader

Als alles nu straks ook op de juiste plaats komt en heel is ben ik helemaal blij.

Goede service en behulpzaam

Snelle service aardige chauffeur.

Snelle service aardige chauffeur. Hebben goed meegeholpen was snel klaar.

top

Wij hadden onze onder verdieping helemaal verbouwd, hiervoor hadden we tijdig opslag nodig. Wij kwamen bij Boxss uit en dit was een was een top oplossing.

Super vriendelijk

Kon alles super snel en vlot reserveren. Dachten goed mee, ook toen ik uiteindelijk een andere box nodig had. Dus eindstand echt super fijn bedrijf om mee in zee te gaan.

Goede service, heel klantvriendelijk!

BOXSS was voor ons dé partij om onze huisraad onder te brengen. Ze sloten met hun flexibele opslag aanbod perfect aan op wat wij nodi hebben. Wat ik niet had begrepen was dat ik 14 dagen van tevoren de definitieve terugbreng datum had moeten doorgeven. Dat werd bijna een probleem maar dat is super! opgelost door BOXSS. Mooi bedrijf!

fijne locatie

Hele fijne locatie om je spullen op te slaan. Ook de vrijheid van toegang vonden wij erg fijn. Ook hadden we bijna geen last van stof. Al met al een top plek om je spullen op te slaan.

goed geholpen

We hadden de box-to-go slechts kort nodig, maar toch zijn we goed geholpen. Makkelijker dan alles zelf naar de opslag brengen. Vond wel dat de inlaadtijd erg kort was. Gelukkig was de chauffeur erg behulpzaam!

Prima, duidelijk en niets te klagen

Ik heb simpelweg een hele goede ervaring met BOXSS. Alles wat je kan bedenken gaat gewoon goed. De locatie is netjes en overzichtelijk De communicatie verloopt makkelijk en snel De facturering is duidelijk en helder. Wat wil je nog meer? Gratis een bakwagen of aanhangwagen huren? Dat kan daar ook nog!

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.