Prima opslag, heel schoon, goed bereikbaar, kortom prima !!!

De opslag ziet er echt keurig uit en is goed geconditioneerd. Via de automatische toegang met een tag kun je altijd terecht. Dus helemaal prima. Ik vond alleen het slot op de deur van de box niet zo handig. Dat kreeg ik regelmatig wat lastig open, anders had ik een 10 gegeven.

hele fijne ervaring

Wij hadden 2 boxen besteld op verschillende dagen, ophalen en leveren is super verlopen. Goede communicatie met de mensen op kantoor en ook met de chauffeur.

Heel goed geregeld

Erg fijne ervaring met Boxss. Vriendelijk personeel. Werd van tevoren erg duidelijk aangegeven hoe alles in z’n werking ging. Dit was fijn voor een goede voorbereiding.

Top!!!

Heb bij verschillende partijen gekeken maar eigenlijk alleen bij BOXSS had ik maar 1 box nodig voor een hele inboedel. Volgende keer kies ik ook zeker weer voor BOXSS!

vriendelijk

Erg vriendelijke service en behulpzame medewerkers. Super handig om je spullen voor de deur in te laden. Daarnaast ook een goed betaalbare optie en duidelijke kosten.

Aanbevelen

Ik zag na het internet doorzoeken deze opslag en vervoer strategie. Het ook de korte termijn en prijs viel mij positief op. Verder het gemak en vooral de klantvriendelijkheid scoort bij ons hoog.

Fantastisch

Van begin tot eind is alles heel keurig verlopen. Personeel aan de telefoon was ook erg vriendelijk en meedenkend. Ook de chauffeur gaf goede tips met het inladen. Bedankt Boxss voor de fijne samenwerking!

super!

Ik heb ongeveer 3 jaar een vaste box gehuurd bij Boxss. Heb hier een hele goede ervaring mee. Kon altijd terecht bij mijn box, gratis lenen van de aanhanger voor mijn spullen was zeker fijn.

Fijn bedrijf

Een fijn bedrijf om mee samen te werken. Bellen vooraf hoelaat ze er zijn en de spullen kwamen de afgesproken datum netjes weer terug. Alles stond nog precies hetzelfde als voorheen. Dus ze zijn voorzichtig met de spullen omgegaan. Dit geeft een fijn gevoel.

Flexibel

Zeer flexibele mogelijkheden voor opslag. Wij hadden 2 boxen van 13m3 dit was perfect. Erg fijn dat de box zo vlak voor de deur komt, zodat je niet meters hoeft te lopen. Handig voor de wat luiere mensen onder ons ;)

Een goede oplossing. Ivm het vrijmaken van mijn appartement, en het nog niet klaar zijn van mijn nieuwe huis moest ik ergens mijn hele inboedel kwijt. Box-to-go zou ik zeker aanraden!

We hadden ons huis verbouwd en hadden een plek nodig voor onze inboedel. We kwamen bij Boxss uit. Geweldige oplossing. Dit hadden wij voor later zeker in gedachten.

Klantvriendelijk

Ik ben met meerdere bedrijven in contact geweest, maar Boxss sprong er bij klantvriendelijk toch echt boven uit. Dit vind ik belangrijk en koos daardoor ook voor Boxss, en ook omdat de prijzen goed waren!

Top samenwerking

Ook na de 3e keer voor Boxss kiezen weer een top ervaring. Een goede prijs, vriendelijke service en een fijne locatie. Een aanrader!

Goede oplossing

Dit is naar mijn mening de beste oplossing als je gaat verhuizen maar nog geen nieuw huis hebt. Is overigens meer als de helft goedkoper dan een verhuizer.

Het afspreken van een box-to-go ging heel makkelijk. Mijn ervaring is top met de box-to-go. Ik zal het zeker ook aan andere aanraden!

Fijne samenwerking

Fijn om zo te kunnen verhuizen. Geen extra gesleep. Verhuizen is voor de verandering nu ook eens betaalbaar.

Erg aangenaam

Erg, erg aangename ervaring met het ophalen van de inboedel die in de box werd geladen. Betreffende medewerker was hulpvaardig en hands on. Box werd ook keurig op tijd geleverd.

Zeer positief!

Zeer positieve ervaring met Boxss. De medewerkers maken echt het verschil. Iedereen is enthousiast hulpvaardig en zeer correct. Het voelt of iedereen zijn werk met plezier doet.

Tevreden

Ik kwam eerst uit bij uw concurrent op internet. Toen zij niet op zo'n korte termijn konden plannen, verwijzen ze mij naar BOXSS door, en over de box-to-go ben ik meer dan tevreden met het ophalen en meehelpen over het inpakken van de box.

Zeker aan te bevelen

Ja zeer aan te bevelen. Handig als je zelf geen auto hebt. De informatie over de boxen waren heel compleet en duidelijk. Verder hele goede service naar onze mening.

Ik heb voor Boxss gekozen omdat voor de geleverde diensten een redelijk bedrag wordt verlangd en voor het meedenken van de medewerkers. De service was overigens echt super!

Goed geholpen

We werden vriendelijk te woord gestaan door de medewerker en hij gaf goed advies en was behulpzaam. Het verliep goed en vlot

Onze ervaring met Boxss is geweldig,een hele mooie formule om je spullen goed en veilig op te slaan en ze komen de afspraken goed na het geeft ons n vertrouwd gevoel.Dank je wel.Gr Toon

geweldige ervaring

Goed op tijd en geweldige service

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.