Super service en heel eenvoudig. Absoluut aan te raden.

Box wordt bezorgd, inpakken en geen omkijken meer naar. Bij terugbrengen zelfde proces. Goederen komen zonder schade terug en eenvoudig weer uit te laden.

Super geregeld

Spullen lange tijd in opslag gehad, alles kwam keurig uit de box. Makkelijk en netjes.

Box-to-go aanrader voor veilige opslag

Wij hebben onze beneden verdieping totaal gestript en zochten tijdelijk een opslag voor onze meubels. Een container voor de deur overwogen, maar doordat wij in een doodlopende, smalle straat wonen zouden wij daar onze hele straat mee tot last zijn. Als we naar een opslag toe zouden moeten gaan heb je je spullen tig keer in de hand. Met een Box-to-go wordt de box op een afgesproken tijd bij je voor de deur neergezet. Je hebt 2 uur de tijd om alles in te laden, Er zitten 10 dekens bij. Na de 2 uur komen ze de box weer ophalen en wordt het voor jou opgeslagen. Je hoeft dus alleen maar te vullen en als ze hem komen retourneren weer leeg te maken. Echt super handig!! Je spullen zijn veilig en droog opgeslagen.

Fantastisch concept en dito service

Tussen 2 huizen in tijdelijke opslag nodig voor meubels etc. We hadden geen zin om met een busje 100x op en neer te rijden naar een huurbox. Dit werkt fantastisch. Inladen op het ene adres en na 5 maanden voor de deur afgeleverd op het nieuwe adres. Spullen waren nog heel, droog en op tijd. Een aanrader!

Goede ervaringen

Goede service en bereikbaarheid

Mijn ervaring met Boxss is zeer positief. Ze zijn duidelijk in de communicatie bij de offerte en daarnaast was de chauffeur ook op tijd. We laten binnenkort onze spullen retour komen. Ik ga ervan uit dat dit ook volgens afgesproken datum en tijdstip gebeurd.

Goede prijs kwaliteit verhouding !

De prijs is gunstig tov de concurrentie. Voor mijn motor heb ik gekozen voor de stalling op een parkeer vak in de bewaakte overdekte en verwarmde hal. De toegangspoorten en haldeuren werken prima met de chipsleutelhanger en ik kon altijd bij de motorfiets. Ik vind het wel jammer dat een contract periode van 6 maanden ieder jaar opnieuw moet worden afgesloten. Ook de concurrent will graag dat je voor 12 maanden afsluit. Misschien iets om over na te denken want weinig klanten willen betalen voor 6 maanden loze ruimte .

Hele goede communicatie

Goede service, goede communicatie

Zeer prettig werken met Boxss: men denkt mee en helpt zelfs mee. Een aanrader

Als alles nu straks ook op de juiste plaats komt en heel is ben ik helemaal blij.

Goede service en behulpzaam

Snelle service aardige chauffeur.

Snelle service aardige chauffeur. Hebben goed meegeholpen was snel klaar.

top

Wij hadden onze onder verdieping helemaal verbouwd, hiervoor hadden we tijdig opslag nodig. Wij kwamen bij Boxss uit en dit was een was een top oplossing.

Super vriendelijk

Kon alles super snel en vlot reserveren. Dachten goed mee, ook toen ik uiteindelijk een andere box nodig had. Dus eindstand echt super fijn bedrijf om mee in zee te gaan.

Goede service, heel klantvriendelijk!

BOXSS was voor ons dé partij om onze huisraad onder te brengen. Ze sloten met hun flexibele opslag aanbod perfect aan op wat wij nodi hebben. Wat ik niet had begrepen was dat ik 14 dagen van tevoren de definitieve terugbreng datum had moeten doorgeven. Dat werd bijna een probleem maar dat is super! opgelost door BOXSS. Mooi bedrijf!

fijne locatie

Hele fijne locatie om je spullen op te slaan. Ook de vrijheid van toegang vonden wij erg fijn. Ook hadden we bijna geen last van stof. Al met al een top plek om je spullen op te slaan.

goed geholpen

We hadden de box-to-go slechts kort nodig, maar toch zijn we goed geholpen. Makkelijker dan alles zelf naar de opslag brengen. Vond wel dat de inlaadtijd erg kort was. Gelukkig was de chauffeur erg behulpzaam!

Prima, duidelijk en niets te klagen

Ik heb simpelweg een hele goede ervaring met BOXSS. Alles wat je kan bedenken gaat gewoon goed. De locatie is netjes en overzichtelijk De communicatie verloopt makkelijk en snel De facturering is duidelijk en helder. Wat wil je nog meer? Gratis een bakwagen of aanhangwagen huren? Dat kan daar ook nog!

Top geregeld, alles volgens afspraak en zeer flexibel

De eerste ervaring met Boxss was zeer goed, vanaf het allereerste contact tot de lossing van de laatste opslagcontainer zeer goed geregeld. Alles werd volgens afspraak uitgevoerd en men was zeer flexibel met last-minute wijzigingen die bij een verhuizing kunnen voorkomen ( en bij ons dus ook). Topfirma !!

Ik ging verhuizen naar Boekel en had bij familie geen plek om mijn spullen te stallen. Toen kwam ik bij boxss uit. Hele fijne samenwerking mee gehad. Prijzen en klantvriendelijkheid was super bij boxss!

super super oplossing

We zaten tussen 2 huizen in en zochten betaalbare opslag. We zaten niet te wachten om onze spullen 100 keer in de hand te hebben. Toen kwamen we bij box-to-go uit. Dit is echt een super oplossing. We zouden dit iedereen aanraden.

Prima opslag, heel schoon, goed bereikbaar, kortom prima !!!

De opslag ziet er echt keurig uit en is goed geconditioneerd. Via de automatische toegang met een tag kun je altijd terecht. Dus helemaal prima. Ik vond alleen het slot op de deur van de box niet zo handig. Dat kreeg ik regelmatig wat lastig open, anders had ik een 10 gegeven.

hele fijne ervaring

Wij hadden 2 boxen besteld op verschillende dagen, ophalen en leveren is super verlopen. Goede communicatie met de mensen op kantoor en ook met de chauffeur.

Heel goed geregeld

Erg fijne ervaring met Boxss. Vriendelijk personeel. Werd van tevoren erg duidelijk aangegeven hoe alles in z’n werking ging. Dit was fijn voor een goede voorbereiding.

Top!!!

Heb bij verschillende partijen gekeken maar eigenlijk alleen bij BOXSS had ik maar 1 box nodig voor een hele inboedel. Volgende keer kies ik ook zeker weer voor BOXSS!

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.