Uitstekende opslag:droog,goed toegankelijk en met ruime toegangkelijkstijden.

De locatie van de opslag is zeer goed en de toegangkelijkstijden zijn uitstekend.De opslagruimte is droog en de gangpaden zijn goed verlicht.Het is ook prettig dat er radio muziek wordt afgespeeld en dat er koffie ter beschikking is.Ook is het prettig dat je gebruik mag meken van een aanhanger met afdekzeil.Als ik weer opslag nodig heb,zal ik zeker weer voor deze locatie kiezen.

Snelle reactie en meedenken

Snelle reactie op vragen en snel een offerte gereed. Aanpassingen worden snel doorgevoerd. Chauffeur hielp geweldig mee. Praktische tips in overvloed.

Fantastisch

Jullie hebben ons keurig geholpen. Afspraken keurig nagekomen. Compliment!

Prima geregeld

Heel goede ervaring met dit bedrijf keurig op tijd en een behulpzame chaufur

De personeel waren vriendelijk en behulpzaam met uitleg. De spullen waren netjes en droog en niks gebroken terug gebracht. En als weer ooit iets gebeurt dan is de boxxs opslag zeer aan te raden

Klantvriendelijk en flexibel

Zeer klantvriendelijk en flexibele mogelijkheden voor opslag. Altijd een passende oplossing. Nette en schone opslagboxen. Goede extra voorzieningen. Zeer aan te bevelen !

Snelle juiste info en prima sevice

Goede info op de site en vriendelijk medewerkers

Uitstekende service

Uiterst vriendelijke chauffeurs die niet te beroerd zijn een handje te helpen. Geen problemen met het parkeren van de vrachtwagen voor de deur; er werd goed meegedacht door de chauffeur.

Alles perfect geregeld!

Alles goed geregeld en netjes gebleven!

Klasse!

Prima service, goede begeleiding.

Super handig snel. Chauffeurs zeer behulpzaam.

Super handig! Snel, praktisch en op tijd!

Hulpvaardig en meedenkend

Top geregeld 👍🏻

Alles volgens afspraak

Zuiver en goed geregeld

Zeer goede service en klantvriendelijk goed beveiligd zuiver en droge opslag

Duidelijkheid en gemak

Mijn ervaring is erg goed te noemen met BOXSS self storage. Er is goed zaken te doen, veel duidelijke info op de site, dus je weet waar je aan toe bent. Vriendelijke chauffeurs die bij je thuis komen en een handje helpen. Dit was voor mij het goedkoopste opslagbedrijf voor onze huisraad. Achteraf na een half jaar is het wel een bedrag, omdat we niet wisten wanneer het weer uit de opslag kon. Bedrijf was ook coulant met afronding van eindbedrag, zeer zeer netjes. Spulletjes zagen er goed uit, na terugbrengen uit de opslag. Er gaat verrassend veel in 13m2. Wij zijn heel tevreden over BOXXS. Fijn dat zoiets er is.

Precies zoals beschreven

Alles gehaald, opgeslagen en afgeleverd. Niets is kapot gegaan.

Hele handige verhuisservice. Top

Erg fijn dat de box zo vlak mogelijk voor de deur kwam rijden. De chauffeur hielp zelfs een handje met tillen! Hij was erg vriendelijk, net als het contact via de telefoon met de eigenaar. Samen werd gezocht naar het beste moment voor halen en brengen, erg flexibel en klantvriendelijk.

Perfecte plek voor het opslaan van je spullen en goede service

Ongeveer een jaar hebben wij een deel van onze inboedel opgeslagen in een box van Boxss. De box is altijd goed bereikbaar met een persoonlijke tag. Helemaal super is ook de aanhangwagenservice, zodat je zonder extra kosten je spulletjes van en naar je woning kunt verplaatsen. Topplek!

Uitstekend goede service

Fijn principe goede prijs en makkelijk

We hebben 7 en half jaar gebruik gemaakt van een grote box en zelfs ná die tijd alles precies zo als we het erin hebben gezet bijna geen stof en alles gewoon goed.ook de vrijheid van toegang vinden we erg fijn er bij kunnen wanneer je wil. En beveiligd is ook wel fijn. Al om al een fijne plek om je spullen te stallen.

Makkelijk, handig en snel

Goede opslag met meedenkende mensen. Snelle levering en tijd genoeg om in en uit te ruimen. Even naar je spullen in de opslag is altijd mogelijk.

Professioneel en hulpvaardig

Hele fijne service

Goede en veilige opslag en zelfs ná 7 en half jaar heel weinig stof,dat had ik niet verwacht. Mocht ik nog eens een opslagplaats nodig hebben kies ik zeker weer voor Boxss. Met vriendelijke groet,fam Bloemers.

Goede ervaring

Mooi grote container tenopzichte van de concurentie

zeer tevreden

Beleefd netjes op tijd zeer behulpzaam

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.