Plezierig contact en goed nakomen afspraken

Heel goed verlopen, wij zijn erg blij met Ties!

Ties heeft ons diverse keren geholpen. Erg fijne man. Hij is rustig en ervaren, geeft advies en houd een vakkundig oogje in het zeil.

Snel en super servers

Heel goed contact en snel

Top zaak. altijd prettig contact

Fijne plek voor caravan / camper als je van een persoonlijke aanpak houdt, en een veilige plek wil.

Volgende keer weer!

Hele fijne manier om tijdelijk je meubels op te slaan! Het wordt voor je deur opgehaald en voor je deur afgeleverd! De service is prima en de prijs ook! Kortom: volgende keer weer!

Snelle en goede service

De verhuizers hebben alle meubels snel en netjes ingeladen en na twee weken opslag ook weer goed teruggebracht. Communicatie met het bedrijf verliep ook soepel. Bedankt voor de service!

Snel, netjes en volgens afspraak.

Omdat ons huis verbouwd werd, moesten we om ze meubels tijdelijk opslaan. Hiervoor contact gelegd met BOXSS. Snel een offerte, snel een box en ook het retourneren van de box na een maand ging goed, snel en weer volledig volgens afspraak. Goede en duidelijke communicatie via mail en sms. Kortom: een aanrader.

Gemakkelijk en eenvoudig.

Betrouwbaar en klantgericht

Fijne partij om je spullen bij op te slaan. Informatie vooraf prima. Tijdige komst en heldere aankondiging. Box groot zat en fijn dat er dekens bij zaten.

Mooie opslag, goed verzorgde boxen en vakkundig personeel!

Goede en veilige opslag in nette boxen! Prijs en kwaliteit zijn prima! Vakkundig en vriendelijk personeel.

Topservice!

Goeie service

Prima opslag mogelijkheden en vriendelijk, behulpzaam personeel!

Was een positieve kennismaking, alles soepel verlopen.

Prima service!

2 verhuizingen in 16 maanden tijd en gebruik gemaakt van de box to go en dat is heel goed bevallen!! In juli wordt de box op ons nieuwe adres terug bezorgd en ik vertrouw erop dat het weer goed is.

Top service echt een aanrader

Van begin tot eind alle afspraken netjes na gekomen, goede service en klantvriendelijk. Nette schone box. Echt een aanrader wanneer je gaat verhuizen en je je spullen tijdelijk wil opslaan.

De boxen op tijd geleverd en op tijd weer opgehaald.fijne medewerkers. Dit is voor herhaling vatbaar

Fijn bedrijf goede communicatie

Heb de box nog niet terug dus is commentaar te vroeg wel vind ik de box klein al had ik de grootste versie ook door het houten binnenwerk achteraf had ik er beter 2 kunnen huren want ik had niet veel spullen maar het paste er toch niet allemaal in gukkig kon ik nog wat in de buurt opslaan

Klantvriendelijk, geduldig en behulpzaam

Super vriendelijk personeel, nette boxen, duidelijke uitleg. Heel blij met deze service zodat wij tijdens onze verbouwing ons geen zorgen hoefde te maken over onze opgeslagen meubels.

Uitmuntende service.

Zonder problemen onze meubels 2 maanden opgeslagen. Ideaal. Zelf de box volladen en zelf weer uitruimen tegen een goede prijs

Super service en heel eenvoudig. Absoluut aan te raden.

Box wordt bezorgd, inpakken en geen omkijken meer naar. Bij terugbrengen zelfde proces. Goederen komen zonder schade terug en eenvoudig weer uit te laden.

Super geregeld

Spullen lange tijd in opslag gehad, alles kwam keurig uit de box. Makkelijk en netjes.

Box-to-go aanrader voor veilige opslag

Wij hebben onze beneden verdieping totaal gestript en zochten tijdelijk een opslag voor onze meubels. Een container voor de deur overwogen, maar doordat wij in een doodlopende, smalle straat wonen zouden wij daar onze hele straat mee tot last zijn. Als we naar een opslag toe zouden moeten gaan heb je je spullen tig keer in de hand. Met een Box-to-go wordt de box op een afgesproken tijd bij je voor de deur neergezet. Je hebt 2 uur de tijd om alles in te laden, Er zitten 10 dekens bij. Na de 2 uur komen ze de box weer ophalen en wordt het voor jou opgeslagen. Je hoeft dus alleen maar te vullen en als ze hem komen retourneren weer leeg te maken. Echt super handig!! Je spullen zijn veilig en droog opgeslagen.

Fantastisch concept en dito service

Tussen 2 huizen in tijdelijke opslag nodig voor meubels etc. We hadden geen zin om met een busje 100x op en neer te rijden naar een huurbox. Dit werkt fantastisch. Inladen op het ene adres en na 5 maanden voor de deur afgeleverd op het nieuwe adres. Spullen waren nog heel, droog en op tijd. Een aanrader!

Goede ervaringen

Goede service en bereikbaarheid

Mijn ervaring met Boxss is zeer positief. Ze zijn duidelijk in de communicatie bij de offerte en daarnaast was de chauffeur ook op tijd. We laten binnenkort onze spullen retour komen. Ik ga ervan uit dat dit ook volgens afgesproken datum en tijdstip gebeurd.

Goede prijs kwaliteit verhouding !

De prijs is gunstig tov de concurrentie. Voor mijn motor heb ik gekozen voor de stalling op een parkeer vak in de bewaakte overdekte en verwarmde hal. De toegangspoorten en haldeuren werken prima met de chipsleutelhanger en ik kon altijd bij de motorfiets. Ik vind het wel jammer dat een contract periode van 6 maanden ieder jaar opnieuw moet worden afgesloten. Ook de concurrent will graag dat je voor 12 maanden afsluit. Misschien iets om over na te denken want weinig klanten willen betalen voor 6 maanden loze ruimte .

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.