Prima service en klantgericht personeel

Prima service en klantgericht personeel

Prima oplossing helpt enorm

Het concept was mij onbekend maar dit is een super oplossing om meubels tijdelijk op te slaan

Perfecte service!

Hele goeie service en vriendelijk

Alles perfect geregeld en vriendelijke chauffeurs .

Zeer klantgericht met vriendelijk personeel

Gemakkelijk, afspraak is afspraak, goed verzorgd en vriendelike medewerker.

Zou er een volgende keer weer gebruik van maken.

Fijne oplossing voor verhuizen incl opslag!

Fijn bedrijf met goeie communicatie. Behulpzaam en meedenkend. Ideale oplossing voor verhuizing als je een periode moet overbruggen. Vele malen goedkoper dan verhuisbedrijven!

Een snelle manier om je spullen op te slaan.

Precies op de afgesproken dagen cq tijdstippen de levering van container voor zowel laden alswel ontladen. Daarnaast is de chauffeur ook genegen mee te helpen.

We moesten snel een ruimte hebben gelet dat wij een appartement moesten ontruimen wegen een overlijden, het was letterlijk in een muis klik geregeld

Helemaal top

Fijne contacten. Goede afspraken, doe ook perfect zijn nagekomen.

Goede afspraken waar ze zich aan houden

Nette box om de spullen in op te slaan

Prima verlopen. Goede service en goed telefonisch bereikbaar.

Prima verlopen. Goede service

Top geregeld

Wij moesten een aantal weken overbruggen en kwamen uit bij boxxs. Ideale oplossing en bijzonder vriendelijk personeel wat niet beroerd is om mee te denken en te helpen. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk personeel! Snel te bereiken via chat, snel reageerend, meedenkend enz. ! Top service

Heel erg klantvriendelijk en behulpzaam

Ik had een heel lastige situatie qua verhuizing en er werd echt alles aan gedaan werd om mijn situatie zo goed mogelijk op te vangen en op te lossen. Echt super vriendelijk en behulpzaam. Daarom van mij een dikke 5 sterren.

Prima oplossing voor tijdelijke opslag

Super oplossing voor tijdelijke opslag

Alles prima geregeld. Goed contact, zeer hulpvaardig. Vrachtwagen met container voor de deur, inladen en klaar! Ook bij het terugbrengen prima communicatie over het tijdstip. We kregen veel hulp bij het uitruimen. Zeer redelijke prijs voor het geheel. Hartstikke bedankt!!

Een genot. Jullie zaak loopt op rolletjes.

Vanaf het eerste telefoontje tot en met de (retour)container weer voor de deur, een feest om met jullie samen te werken. Een prettig team dat meedenkt, goed communiceert, afspraken nakomt. Ik ben een heel tevreden klant en zal iedereen aanraden met jullie in zee te gaan. Geweldig om je zaken zo op orde te hebben. Mijn complimenten.

De mensen zijn vriendelijk, heel behulpzaam en de box is netjes en schoon. Precies zoals iedereen mijn spullen graag wil opslaan.

Hartstikke fijn geregeld allemaal

Met in en uitladen heeft de chauffeur meegeholpen, was super fijn en snel!

Super en snelle service

Bij de verhuizing hebben we onze inboedel door Boxss laten ophalen en opslaan. Hier zijn we erg tevreden over! De medewerkers zijn erg servicegericht. Je mails worden supersnel beantwoord. Op de dag van de verhuizing hadden we een extra box nodig, dat was zo geregeld. Bedankt Boxss!

Er word adequaat gereageerd. Er was een box verkeerd geleverd. Na telefonisch contact werd er meteen een nieuwe gebracht. Tevens flexibel met het brengen en ophalen! Dank jullie wel . Mochten wij in de toekomst nog een verbouwing hebben dan zal ik aan jullie denken als ik een box nodig heb.

Uitstekend systeem !!

Super service, vriendelijk personeel !

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.