Top , heel stipt

Komen de afspraken na en zijn zeer correct. Prima bedrijf om zaken mee te doen. Duidelijk en behulpzaam

Erg goed en handig

Niets op aan te merken. Duidelijke communicatie en behulpzame mensen Denken mee

Niks op aan te merken fijn bedrijf

Goede service, prima oplossing voor opslag Vriendelijk personeel Goede communicatie

Waren op tijd, kreeg goede uitleg. Bij een complete inboedel zoals wij die hadden, waren twee containers noodzakelijk, we hebben het anders opgelost.

Niks op aan te merken

Fijne ervaring met dit bedrijf. Stipt, vriendelijk, duidelijke communicatie

Top service, helemaal ontzorgd

Super snelle reactie steeds, flexibel meedenken. Spullen helemaal in orde terug. De meeverhuizen is heel goed bevallen.

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Fijne oplossing als je voor een bepaalde tijd opslag nodig hebt en Boxss komt de afspraken na !

alles klopte

Duidelijk,Schoon,Gemakkelijk berijkbaar,Goede afspraak, Zeker aangeblevenen.

Geweldig Bedrijf. Doen wat ze moeten doen.

Bij BOXSS 2 boxen gehuurd voor een langere tijd (6/7 maanden). Bij het leveren waren ze op tijd. De chauffeur bleef wachten en hielp voor niets gratis mee. Dat was nog eens een dikke plus punt. Tussen door nog redelijk contact gehad met de klanten service. Wat is de klanten service toch vriendelijke. Bij het retour vragen van de box hebben we een datum kunnen prikken die voor zowel boxss als mij goed uitkwamen. Ook hierbij weer top service. Bedankt voor jullie hulp, de volgende keer kies ik zeker voor jullie.

Fijn bedrijf, komen afspraken goed na

Goede ervaring met Boxss, behulpzame chauffeur die goed uitlegde hoe de box het beste gevuld kan worden.

Stipte levering Heldere communicatie. Je voelt je gehoord en begrepen Fijne medewerkers, erg vriendelijk

Makkelijk zonder zorgen

Toch teveel spullen snel gebeld en nog een nieuwe box besteld en gelijk gebracht zodat we het hele huis leeg hebben kunnen maken

De service was super. Wij hebben vrij laat aangegeven dat we onze meubels wilde opslaan bij Boxss. En binnen 4 dagen werd en een boxss gebracht. Na 8 weken hebben wij onze meubels weer terug gekregen.

Goede service en op tijd

Zeer positief...komen goed hun afspraken na

Precies wat je verwacht

Planning is uitstekend! Bij vragen gelijk medewerker aan de telefoon. Wat misschien verbeter punt zou kunnen zijn; is het vastzetten in de box van je lading.

Uitstekende service!

Het is een super ervaring geweest om met een BOXSS onze huisraad voor 2 maanden op te slaan. Snelle levering, fijn contact. Dank jullie wel daarvoor!!

Geweldig bedrijf

Prima. service bij halen en brengen. Communicatie verloopt ook prima. Zeer behulpzame chauffeurs.

Superfijn en betaalbare opslag met geweldige service!

Hele prettige communicatie, snelle reactie, professionele inslag, super bedrijf. Dit raad ik iedereen aan!

goed geregeld

Duidelijke afspraken. Goed uitgevoerd.

geweldige service en uitvoering.

De box ophalen en terug brengen ging perfect. Vanwege mijn leeftijd heb ik 2 verhuizers er bij besteld. Ze hebben alles opgepakt en in de box geplaatst en na terug brengen van de box ook weer alles terug op z'n plaats gezet Complimenten voor die jongens. Ook de informatie over hoe en wat en het appje dat ze onderweg waren met de box was heel fijn. Kortom ik ben heel blij dat ik Boxss ingeschakeld heb. Niets dan lof over hun.

Prima service, zeer tevreden.

Superhandig, maar een duidelijkere doorgave van de tijd zou beter zijn.

Het principe van de boxs is superhandig. Alleen toen de boxs gebracht werd kwam deze een stuk eerder dan doorgegeven was. Toen de boxs retour wers gebracht kwam deze juist een stuk later. Hier werd in eerste instantie netjes over gebeld en ik zou op de hoogte worden gehouden. Dit gebeurde alleen niet. Ik werd opeens gebeld dat ze voor de deur stonden. Dit was lastig, want jullie vragen om hulp klaar te hebben staan. Maar beide keren kon dit niet, omdat jullie eerder en de tweede keer juist later waren.

Goed geregeld !!

Keurige informatie en uitleg. Alles op tijd qua datum, levering en ophalen. Een echte aanrader.

Prima service, snel en effectief.

Goede service, klantgericht.

Geweldige service

Dit is een heel goed bedrijf om zaken mee te doen. Zeer behulpzaam en denken met je mee. Geweldig goed.

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.