Heel fijn geholpen door Boxss

Heel fijn bedrijf, communicatie is top en alle spullen weer goed teruggebracht.

Netjes geregeld

Prima ervaring gehad, alles netjes geregeld

Flexibel en meedenkend

We hadden tijdelijk opslag nodig. Geen enkel probleem bij BOXSS. We kunnen er altijd terecht en als er vragen zijn staan ze voor je klaar.

Perfect geregeld

Communicatie en service is bij Boxss meer dan goed! Een aanrader voor iedereen die opslag nodig heeft.

Profesioneel bedrijf met veel aandacht voor een goede communicatie met de klant

In verband met het leggen van een nieuwe vloer hebben wij gebruik gemaakt van een meubelopslag voor 4 weken. De chauffeur hielp ons met tips bij het inladen van de box en 4 weken later werd de box weer volgens afspraak terugbezorgd. De communicatie van en met het bedrijf was bovengemiddeld. Kortom een aanrader!

Zeer goede ervaring met BOXSS

Wij hebben 2 boxen gehad van 15M3. De bezorging ging vlekkeloos net zo als de afleveren. Wat een aardige mensen bij dit bedrijf. Zeker een aanrader.

Briljante tijdelijke opslag oplossing

Super snelle en perfecte oplossing om tijdelijk een opslagprobleem between 2 houses te overbruggen. Uitstekende services, zeer aardige en hulpvaardige mensen en een zeer goede prijs. TOP!!!

Goed bevallen, zeker een aanrader

Boxen bestelling ging snel, aardig personeel. En goede klantenservice. Zeker een aanrader, perfect!

Mooi bedrijf

Fijne service, snelle actie. Fijn dat er een berichtje komt als de box onderweg is. Prima communicatie, heel duidelijk en correct. Behulpzaam personeel

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Prima service, goede communicatie. Stipt. Vriendelijke medewerkers

Verhuishulp was perfect!

Na aanleiding van een verbouwing moesten we de spullen opslaan. Helaas konden we zelf niet sjouwen. Maar de sjouwers van BOXSS zijn echt super kundig. Als we het ooit weer nodig hebben, zeker bij hun.

Mooi bedrijf met aardig personeel.

Naast dat het een betrouwbare partij is, is het ook een mooie dienst. Wij gingen verhuizen en verbouwen en hadden ruimte nodig. Meerdere boxen besteld en deze naar mate de verbouwing verliep weer retour laten brengen. Zeer tevreden!

Meerdere boxen was echt goed geregeld

We hebben meerder boxen gehad, deze een voor een retour laten komen. Naast dat ik een keer niet de box terug kon hebben op de gewenste dag toch met een goed alternatief gekomen. Wij raden het zeker iedereen aan.

Goed geregeld bedrijf

Alles ging naar behoren, en goed geregeld.

een hele goede ervaring

Ziet er heel netjes uit smakelijk bereikbaar. Het toegangs systeem werkt perfect. Een goede service.

Aanrader!

Makkelijk, een box voor je deur meubels er in, zo meegenomen en vice versa.

Zeer tevreden over de klantenservice van BOXSS. Het enigste wat lastig is, en dat komt niet door de medewerkers, is het inschatten van de grote. Maar ze hebben ons goed geadviseerd en het is helemaal goed gekomen.

Zeker aanbevolen voor ieder ander

Mijn ervaring is dat het zeer goed bevallen is. Ik raad het zeker aan bij andere mensen.

Fijn bedrijf

Heel goede ervaring. Stipte behandeling. Snelle reactie op aanvraag offerte. Behulpzaam personeel aan de telefoon en op de auto.

Een top bedrijf, zeer goede service en komen afspraken na

Alle gemaakte afspraken keurig nagekomen. Behulpzame mensen .

Prima, niets op aan te merken

Fijn bedrijf om mee te werken. Denken mee en zijn steeds bereid om oplossingen te vinden. Fijn dat er ook in de avond spullen terug gebracht konden worden.

Een bedrijf die zijn afspraken nakomt, tegen een scherp tarieven.

Een bedrijf die zijn afspraken nakomt,tegen een scherp tarieven.

Goed en professioneel geregeld

De Box komt met een heel handige bus/vrachtwagentje. Deze past ook in de wat smallere straten gemakkelijk. Deze werd voor de deur geplaatst zodat de Box vlot geladen werd. En de prijs is in vergelijking met andere aanbieders prima!

Heel klantvriendelijk

Vriendelijk contact. Alle afspraken werden nauwkeurig nagekomen. De box was netjes en de chauffeur heel vriendelijk. Hij heeft ons zelfs even geholpen toen de kast toch wat zwaar voor mij bleek te zijn. Onze spullen kwamen er netjes weer uit. Pluspunt was geweest wanneer er in de box zelf bevestigingspunten zouden zijn geweest waar je met touw of spanband de meubels aan zou kunnen borgen.

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.