Alles volgens afspraak

Zeer goede ervaring omdat de afspraken werden nagekomen en hierin ook flexibel was.

veel miscommunicatie te weinig bezetting

ik krijg nog steeds een sms met betalingsherinnering terwijl ik al lang ben beeindigd. daarnaast een maand van te voren opgezegd en er was geen ruimte voor aflevering in het weekend

Bedankt voor je review. Jammer dat je ons maar 2 sterren geeft. Ik heb even gekeken naar onze correspondentie maar ik kan zo geen dingen zien die niet kloppen. De betalingsherinnering was een factuur die gewoon te laat betaald was, dit heeft u zelf ook bevestigd en uiteraard netjes betaald. Maar daarvoor zijn onze herinneringen smsen, om u te helpen niet om u te vervelen. Daarbij heeft u het inderdaad tijdig aangevraagd, maar u vroeg het op het laatste weekend van de maand op een zondag. Begin en einde van de maand zijn altijd drukke tijden en voornamelijk in de vakantie periode. We hebben u ongeveer 5 andere datums gegeven om u te helpen, en hebben u uiteindelijk 1 dag later geholpen dan uw aanvraag. Dus deze review vind ik niet helemaal op z'n plek, ik denk dat we goed ons best gedaan hebben om u te helpen en het zeker meer sterren waard was geweest. Excuses voor de eventuele ongemakken, we hopen u de volgende keer opnieuw te helpen en dan zullen we ons best doen om op de gewenste dag te kunnen.

Voldoende

Goed bereikbaar en snel geregeld. Alleen de planning kan beter en niet alle chauffeurs zijn even vriendelijk.

Bedankt voor je review. Jammer dat u het zo ervaren heeft, ik kan zo niet een twee drie vinden waar het fout is gegaan in de planning. Maar als u dat zegt nemen we dat zeker mee en gaan wij kijken wat we kunnen verbeteren. Over de chauffeurs is natuurlijk moeilijk oordelen vanaf onze kant. Iedereen heeft wel een een beter en een slechte dag. Maar ik weet zeker dat ze het allemaal goed bedoelen. En alle personen die bij ons werken doen dat met liefde. Excuses voor de eventuele ongemakken, we hopen u de volgende keer toch te mogen helpen!

Prettige ervaring, hulpvaardig en komen afspraken goed na

Men was goed op tijd, dacht mee over de grootte van de box. Was prima geregeld.

Zeer tevreden over dit bedrijf. Denken mee met de klant. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima om mee zaken te doen.

Geweldige service

Prima geregeld, heldere communicatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

TOP !!!

Moest uit nood een box huren, deed dit bij Boxss, heel aardig personeel, kon ook meteen terecht, goede service, mooi schoon gebouw, prima box, al met al geef ik ze een dikke 10 !!!

Vlekkeloze afhandeling

Keurig op tijd, met hele heldere instructies wat er van ons verwacht werd. Het hele proces was vlekkeloos. Ook heel fijn dat de bestuurder nog even hielp met de zware piano over de drempel te tillen - die extra handjes maakten net het verschil. Tip: bespreek vooraf goed wat je er allemaal in wil opslaan. Dan krijg je ook een box die groot genoeg is. Wij hadden niet alles besproken en onze box was net te krap.

Prima opslag en service. Nadat was gebleken dat de meubels niet op de gewenste dag geleverd konden worden, is er prima overlegd om dit alsnog zsm te voldoen.

Fijn om te horen dat we er toch nog uit zijn gekomen! Bedankt voor de huurperiode nogmaals!

Geweldige service

De box werd volgens afspraak op tijd geleverd en de verhuizers waren ontzettend kundig en vriendelijk! Alles is dus prima verlopen en ik zou een volgende keer weer Boxss inhuren!

Soepele service, de inschatting op de site voor containermaat is erg krap. krap.

Goede prijs voor de service, nauwelijks duurder dan zelf rijden. Afspraken maken ging heel goed. Snelle communicatie. Inschatting van de container maat vind ik aan de krappe kant. Wij hadden uiteindelijk veel minder meubels omdat we wat weggedaan hadden, en het paste maar net. Jammer dat de chauffeur vrijwel niks kan doen, dat is echt een gemiste kans, maar ik begrijp dat dit door corona komt.

unieke totaal oplossing

De formule Boxss werkt uitstekend! Ik ben zeer tevreden hierover. Duidelijke afspraken en een goede communicatie. Vooral het aanbieden van verhuizers is een grote pre, want het sjouwen is een vak apart. Vooral hiermee doorgaan want deze formule is een succes! Boxss ontzorgt in het verhuizen,van A naar B huis naar huis,ideaal!

Groot voordeel dat je dag en nacht bij spullen kunt komen!!!

Geweldige service

Prima geregeld, scheelt een hoop gedoe. Prima uitleg en communicatie. Stipt en erg behulpzaam

Prima geregeld, scheelt een hoop gedoe. Prima uitleg en communicatie. Stipt

Super handig en goede service

Perfecte service

Goede uitleg en prijsoverzicht

Geweldig handig

Heel goede oplossing voor het tussentijds opslaan van je spullen, huisraad, meubels. Op afgesproken tijd geplaatst en weer opgehaald. Ook bij terugplaatsen op nieuwe adres, ging in ons geval om een verhuizing, weer netjes volgens afgesproken tijd. Helder in communicatie en prettig in meedenken bij een passende oplossing qua tijden, erg flexibel.

Goede service en kwalitatief een perfecte oplossing om de meubels tijdelijk op te slaan. Boxss dank je wel.

Helemaal top

Alles goed geregeld

Top services!

Met gemak verhuizen!

Makkelijk toegankelijk veilig en droog.

Al 7 jaar een goede ervaring met het opslaan van spullen. Elke dag vrij toegankelijk met eigen sleutel. Behulpzaam en gastvrij.

Ze geven netjes aan wanneer de chauffeur vertrekt ,zodat je weet hoelaat hij er ongeveer is, de chauffeur geeft tips qua inladen, zodat je de minste kans hebt op beschadigingen

Goed advies, goede hulp, goed contact

Zeer tevreden, tot nu toe, over deze mogelijkheid om goederen tijdelijk op te slaan. Voor ons een uitstekende oplossing.

Heel goed

Behulpzaam personeel, duideljke afspraken, stipte levering Aanrader

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.