gemak!

Gemak dient de mens. Box to go was echt fijn, kost weinig tijd en er wordt netjes met je spullen omgegaan.

Wat een mooi systeem! De auto kwam voorrijden en dan zakt deze omlaag en staat de box recht op de grond. Je kan er zo in lopen. Echt geweldig.

Alles top!

Alles top verlopen. flexibel bedrijf, nette opslag.

Slecht

Helaas is er niet goed naar mij geluisterd. Ik had aangegeven op zoek te zijn naar een box die bij ons voor de deur zou blijven staan. Bij aankomst van de chauffeur hoorden wij pas dat dat helemaal niet mogelijk is. Dit is niet duidelijk gecommuniceerd. Jammer als ikdan bel dat er wordt gezegd dat dan maar beter had moeten lezen. Ook aangegeven dat wij de box maar 1 week nodig hebben en dan blijkt dat ik oom zelf nog een afspraak moet maken. Dan vraag ik om de middag en dan wordt de afspraak tussen 1130 en 1230 gezet. Vind ik niet echt middag. Bovendien waren jullie 25 minuten te laat op locatie en werden wij daarover niet geïnformeerd. De chauffeur overigens was erg vriendelijk en behulpzaam.

Goedemorgen, Ontzettend jammer dat het in eerste instantie bij u mis gelopen is. Om meteen al met het tijdstip te beginnen, u heeft helemaal gelijk. In ons systeem stond tussen 14:30 en 15:30 en u had een mail gehad met een uur eerder. Dat is een fout van ons. Excuses hiervoor. Verder geeft aan dat u op zoek was naar een box voor de deur, maar dat is een dienst die wij helemaal niet verzorgen. Dit staat ook nergens op onze site waar u de aanvraag gedaan heeft. Ook in alle mails die u gehad heeft (offerte, orderbevestiging en de leveringsmail) staat dat wij de box altijd meenemen. Maar goed, uiteindelijk is het toch nog allemaal goed gekomen, de box was snel gevuld en mee genomen naar de opslag. Volgende week wordt die weer netjes terug gebracht. Met vriendelijke groet, Boxss Moeiteloos Opslaan

netjes

Alles goed gegaan, meubels weer netjes aangekomen op het nieuwe adres.

2 boxen voor onze verhuizing.

We hebben 2 boxen gehuurd voor onze verhuizing. Dit was echt een perfecte oplossing voor ons. Gaan we zeker in de toekomst weer doen.

Wist niet dat het bestond

Wat een goed concept. Ben blij dat ik Boxss tegen kwam. Volgende keer zeker weer gebruik van maken.

Goede communicatie, leuk persoon

Alles verlopen zoals afgesproken. Chauffeur was erg gezellig en hielp ook een klein handje mee.

Fijne ervaring

alles supergoed verlopen!

goede communicatie, nette mensen

Erg fijn bedrijf houdt zich aan de afspraken.

Perfect voor een verhuizing

Echt een fijne oplossing voor een verhuizing. Boxen waren netjes en schoon.

Meerder boxen gehuurd, echt ideaal

We hebben 2 boxen gehuurd tijdens onze verhuizing. Echt een aanrader voor iedereen die een overbrugging heeft.

BOXSS

Fijne ervaring met het opslaan van mijn inboedel.

Opslag

Voor een half jaar mijn spullen opgeslagen in een mobiele box en alles zag er nog super uit!

Goede klantenservice

Erg meedenkende en klantgerichte klantenservice die je graag wilde helpen. Daarnaast waren de chauffeurs ook erg vriendelijk.

Stalling

Mijn marktwagen heeft jaren bij BOXSS gestaan en werd altijd goed geholpen.

TOP

TOP service, TOP concept en TOP chauffeurs.

Geweldige manier van opslaan, vooral doordat je de spullen minder vaak in je handen hebt!

BOXSS

Al met al een goede ervaring met BOXSS.

Top bedrijf

Super fijne en heldere communicatie en manier van opslaan van spullen! Blij dat mijn vrienden jullie getipt hebben aan ons.

Fijn concept

Super fijne ervaring met het concept van box-to-go.

Eenvoudig en geweldig

De Box is op het juiste moment geleverd en ook weer conform afspraak opgehaald !

Fijn bedrijf, prima geholpen. Heel vriendelijk personeel, prima overleg gehad met Boudewijn. Ook de chauffeurs zijn heel behulpzaam en aardig.

heel handig bij verbouwing

Precies wat wij nodig hadden voor opslag van meubels i.v.m. een verbouwing. Vriendelijke mensen, denken met je mee. Container werd voorgereden en wij hadden ruim de tijd om onze spullen er in te zetten. Hetzelfde gold toen de meubels terug kwamen. Wij zouden het de volgende keer weer doen!

Redelijk

Helaas waren er div. beschadigingen door het niet goed inladen mede door hulp van de box bestuurder. Ook kon op de gewenste datum de box niet geleverd worden. Het is systeem is wel oke

Beste heer Richard, Bedankt voor uw mailtje. Helaas dat u ons niet eerst gemaild hebt, het is ons namelijk totaal onbekend. Het inladen van de box is altijd op eigen risico, mocht de chauffeur meegeholpen hebben dan bent u nog steeds eind verantwoordelijke. U betaald immers ook geen verhuishulp kosten. Uiteraard vinden we het zeer vervelend dat dit gebeurt is. We hopen u toch de volgende keer weer te mogen helpen. Excuses voor het ongemak. Fijne dag verder. BOXSS Moeiteloos opslaan.

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.