Klasse!

Prima service, goede begeleiding.

Super handig snel. Chauffeurs zeer behulpzaam.

Super handig! Snel, praktisch en op tijd!

Hulpvaardig en meedenkend

Top geregeld 👍🏻

Alles volgens afspraak

Zuiver en goed geregeld

Zeer goede service en klantvriendelijk goed beveiligd zuiver en droge opslag

Duidelijkheid en gemak

Mijn ervaring is erg goed te noemen met BOXSS self storage. Er is goed zaken te doen, veel duidelijke info op de site, dus je weet waar je aan toe bent. Vriendelijke chauffeurs die bij je thuis komen en een handje helpen. Dit was voor mij het goedkoopste opslagbedrijf voor onze huisraad. Achteraf na een half jaar is het wel een bedrag, omdat we niet wisten wanneer het weer uit de opslag kon. Bedrijf was ook coulant met afronding van eindbedrag, zeer zeer netjes. Spulletjes zagen er goed uit, na terugbrengen uit de opslag. Er gaat verrassend veel in 13m2. Wij zijn heel tevreden over BOXXS. Fijn dat zoiets er is.

Precies zoals beschreven

Alles gehaald, opgeslagen en afgeleverd. Niets is kapot gegaan.

Hele handige verhuisservice. Top

Erg fijn dat de box zo vlak mogelijk voor de deur kwam rijden. De chauffeur hielp zelfs een handje met tillen! Hij was erg vriendelijk, net als het contact via de telefoon met de eigenaar. Samen werd gezocht naar het beste moment voor halen en brengen, erg flexibel en klantvriendelijk.

Perfecte plek voor het opslaan van je spullen en goede service

Ongeveer een jaar hebben wij een deel van onze inboedel opgeslagen in een box van Boxss. De box is altijd goed bereikbaar met een persoonlijke tag. Helemaal super is ook de aanhangwagenservice, zodat je zonder extra kosten je spulletjes van en naar je woning kunt verplaatsen. Topplek!

Uitstekend goede service

Fijn principe goede prijs en makkelijk

We hebben 7 en half jaar gebruik gemaakt van een grote box en zelfs ná die tijd alles precies zo als we het erin hebben gezet bijna geen stof en alles gewoon goed.ook de vrijheid van toegang vinden we erg fijn er bij kunnen wanneer je wil. En beveiligd is ook wel fijn. Al om al een fijne plek om je spullen te stallen.

Makkelijk, handig en snel

Goede opslag met meedenkende mensen. Snelle levering en tijd genoeg om in en uit te ruimen. Even naar je spullen in de opslag is altijd mogelijk.

Professioneel en hulpvaardig

Hele fijne service

Goede en veilige opslag en zelfs ná 7 en half jaar heel weinig stof,dat had ik niet verwacht. Mocht ik nog eens een opslagplaats nodig hebben kies ik zeker weer voor Boxss. Met vriendelijke groet,fam Bloemers.

Goede ervaring

Mooi grote container tenopzichte van de concurentie

zeer tevreden

Beleefd netjes op tijd zeer behulpzaam

Goed geregeld!

Onze ervaring met BOXSS is erg goed. Goede service, aardige chauffeurs en fijn dat je spullen weer heelhuids terugkomen. Heel handig: je hoeft geen einden te rijden of veel te sjouwen op deze manier. Een aanrader bij verbouwing!

goedkoop, effectief, heel goede service

de chaffeur helpt je goed, komen hun afspraken goed na, erg concurrende prijs.

Vriendelijk, op tijd en meegaand

Zeer net geprijsd en meedenkend!

Zeer toegankelijk

Prettig en makkelijk om de box voor het huis te kunnen plaatsen. Vriendelijke chauffeurs

Goede afspraken

Nagenoeg helemaal prima

Perfect alles is professioneel geregeld

Het huren van deze box heb ik als meer dan 100% ervaren. Altijd schoon , drogen en netjes verzorgd. Alsmede veilig en gewaarborgd.

Geweldige service!

Hele prettige service. De box wordt voor de deur geleverd en bij ons werd er zelfs geholpen met sjouwen. Prima prijs kwaliteit verhouding!

Over BOXSS Self-Storage

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.