Beste Frank, Wat ontzettend jammer om te horen dat uw ervaring niet zo goed was. Ik heb even bekeken wat er mis gegaan is maar kan eigenlijk niets bijzonders vinden? Over de factuur: We factureren altijd per 4 weken en binnen die 4 weken kan de box terug gevraagd worden. We zijn erg coulant naar u geweest door maar liefst 50% korting op de factuur te geven maar blijkbaar was dit toch nog niet voldoende. Over het chauffeurswerk: We hebben zeer ervaren chauffeurs in dienst, ze kunnen ook heel veel maar als er iets niet past dan gaat dat natuurlijk niet. Mvgr. Boxss
We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.