Prettige sfeer, leuk contact met aanwezige medewerkers bij de kinderen. Onhandig systeem mbt vakanties: ik heb een volledige pakket (incl vakantie opvang) maar moet me AANmelden ipv AFmelden in de vakantie. Ik heb dat pakket niet voor niets. Al paar jaar op rij geen mogelijkheden voor brengen/halen naar hobby. Zwemles via ska is heel fijn.

• Vestiging: De Boshut
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|BSO

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij vinden het natuurlijk jammer dat u niet tevreden bent over onze werkwijze bij de vakantie-opvang. De keuze voor het aanmelden voor vakantiedagen hebben wij gemaakt, omdat ouders graag meer flexibiliteit wilden. U kunt eenvoudig meer, minder of andere dagen dan uw contractuele dagen afnemen. Ook kunnen de opvangpakketten zo goed mogelijk worden afgestemd op de opvangwens. U geeft aan een totaalpakket te hebben. U kunt overwegen om over te stappen naar een gedeeltelijk schoolwekenpakket. U neemt dan minder opvanguren af, dit kan netto interessant voor u zijn. Onze medewerkers Klantencontacten kunnen u adviseren over (een combinatie van) de verschillende opvangpakketten. Zij zijn bereikbaar via 033 – 470 13 03.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed, Gezellig, Jammer dat zo vaak de medewerkers worden verwisseld en vervangen.

• Vestiging: De Zilverberg
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|Speelleergroep

Ik vind het heel sfeervol ingericht. Het enige dat ik moeilijk vind is dat ik vaak nieuwe gezichten zie en Owen dan steeds opnieuw moet wennen. Ik snap dat het lastig is, maar voor nieuwe kindjes is het zo extra lastig. Nog ee klein verzoekje, kunnen jullie hem een slap omdoen als hij eet? Bedankt! Ik vind het trouwens wel heel mooi te zien dat jullie echt om de kindjes geven. Dat is het allerbelangrijkste.

• Vestiging: De Dobbelsteen (kdv)
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|BSO

Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen goed dat u wisselingen van medewerkers vervelend vindt. Wij zorgen dat er altijd een bekend gezicht is voor de kinderen en ouders, maar door ziekte en vakanties is het niet te vermijden dat er ook regelmatig flexwerkers op de groep staan, die u nog niet kent. Wij proberen zo veel mogelijk dezelfde flexwerkers in te zetten. (Wilt u over de slab even een berichtje in het ouderportaal zetten?)

Een hele prettige bso, waar de kinderen zich zelf kunnen zijn, goed op ze wordt gelet, er leuke activiteiten zijn en ze ook kunnen chillen. Prettig contact met de `juffen` en een duidelijke terugkoppeling aan het eind van de dag.

• Vestiging: Paal 8
  • Openingstijden N.v.t.
  • Ervaring met: BSO

Mijn dochter voelde zich heel snel thuis en ze zijn lief voor haar. Als ik haar ophaal heeft ze grote verhalen. Leuk is ook elke keer een ander thema op de Groep.

• Vestiging: De Dobbelsteen (kdv)
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Over het algemeen tevreden de medewerkers zijn allemaal ontzettend lief en de meeste ook extreem kundig, minder tevreden met het beleid rondom kinderen die 4 dagen opvang genieten, hier zou aparte regeling voor moeten komen. Het is nooit mogelijk om opgenomen dagen te ruilen. Een contract voor bijvoorbeeld 49 weken zou mooie compromis zijn, dan maakt ska nog steeds winst

• Vestiging: KrisKras
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Opvang met een lief en goed opgeleid team waar je met een gerust hart je kind achterlaat.

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Speelleergroep

Heel fijne locatie. De juffen denken heel goed mee. Er is af en toe wel heel veel inhuur en wisseling. Toch proberen ze ook dit soort dingen waar weinig aan te doen is op te lossen door bijvoorbeeld tenminste 1 vast gezicht te hebben ed.

• Vestiging: De Puntmuts
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Prettige opvang met alle aandacht voor je kind.

• Vestiging: De Jonkvrouw
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Gezellige sfeer. Leuke berschillende activiteiten.

• Vestiging: De Zilverberg
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|BSO

Zeer vriendelijke begeleiding die een positieve uitwerking heeft op mijn kind. Leerzame activiteiten in een warme sfeer qua omgeving. Zeer positief dus.

• Vestiging: Villa Blanca
  • Ervaring met: Speelleergroep

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Top!! Super vriendelijk personeel en werk met liefde kinderen worden met liefde en passie voor gezorgd!! Ben heel tevreden mee

• Vestiging: Bso Lange Jan
  • Ervaring met: BSO

Wow, wat fijn om te lezen!

Hele prettige medewerkers met veel passie en liefde voor de kinderen. Ruilsysteem niet prettig. Geen ruimte om ruildagen in te zetten en dan verlopen ze te snel.

• Vestiging: Binnenstebuiten
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Onze dochter komt vrolijk thuis van de Bso. Ze krijgt leuke activiteiten aangeboden, maar ook de ruimte om lekker bij te komen van een drukke schooldag.

• Vestiging: De Jungle Spinetpad

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kyan gaat bijvoorbeeld naar de TamTam en we kwamen er achter dat hij een tijd niet was geweest. Het is goed als daarover gelijk gecommuniceerd wordt waarom hij niet gaat. Een stukje communicatie zou wel fijn zijn.

• Vestiging: De Puntmuts
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Er is veel aandacht voor de kinderen. De medewerkers zijn betrokken. Denken mee. Stellen vragen. Er wordt iedere keer met zorg een verslag gemaakt en de foto's zijn ook erg leuk om te bekijken. Daar kijk ik echt naar uit!

• Vestiging: Villa Blanca
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Mijn kinderen gaan met plezier naar de BSO en naar de tienergroep binnen de BSO. Mijn jongste heeft beneden een prettige locatie, met een leuke tuin maar er wordt ook wel buiten de tuin gespeeld. Er is een goed ritme door ophalen, spelen, fruit eten, spelen, groente eten. Er is ruimte voor eigen spel, eigenaardigheden van elk kind en veel creativiteit. Mijn oudste dochter kent veel vrijheden met buitenspelen, iets waar we samen met de BSO goede afspraken over hebben gemaakt. Beide dochters genieten van de 'juffen' op de BSO.

• Vestiging: Elmo

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wat ik een nadeel vind is de gewijzigde regeling wanneer je afmeld, dat je die uren gewoon kwijt bent. Je kan dan wel kiezen op korte termijn voor een ruildag maar meestal wordt dit geweigerd omdat er geen plek is.

• Vestiging: 't Vliet
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Rust in de groep. Zorgzame en enthousiaste leiding. Prettige sfeer. Leuke activiteiten.

• Vestiging: Domino

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Altijd een vrolijk kind die we ophalen

• Vestiging: Domino
  • Ervaring met: BSO

Onze kinderen hebben het hier heel fijn. Een veilige omgeving met zonder uitzondering lieve, zeer betrokken medewerkers en leuke activiteiten voor de kinderen.

• Vestiging: De Mammoet
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|BSO

Catootje is n prettige opvang, prachtige locatie, goede begeleiding n de openingstijden zijn flexibel

• Vestiging: Catootje
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Top team met weinig mutaties op top locatie.

• Vestiging: Catootje
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|BSO

een uitstekende kinderopvang maar de tijd is kort

• Vestiging: De Melodie
  • Ervaring met: Peuterwerkplaats / voorschool

Komt u voor de kinderopvangtoeslag in aanmerking? In dat geval kunt u overwegen uw kind aan te melden voor kdv de Mammoet. Een ochtend opvang duurt daar van 7:30 u tot 13:00 u. U kunt evt contact met ons opnemen voor meer informatie, via 033 470 13 03.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Medewerkers geweldig! Lief en deskundig! Weinig dagverslagen ontvangen wij, eens per maand. Terwijl zoon elke week gaat. Krijgen weinig te horen over het aanbod van activiteiten.

• Vestiging: Plons
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|Peuterwerkplaats / voorschool