Mijn kinderen worden echt gezien & gehoord.

Naast dat de SKA een heel programma bedacht heeft, zijn de medewerkers lekker flexibel en spelen in op wat de kinderen zelf bedenken en krijgen ze de ruimte voor eigen inbreng (zoals samen een enorme hut bouwen). Een gezellig ingerichte groep met een gymzaal eraan vast voor alle opgespaarde energie of gewoon lekker naar buiten.

• Vestiging: Wigwam de, bso
  • Ervaring met: N.v.t.

Bewust gekozen voor Ska als gezonde kinderopvang

Mijn dochter gaat met ontzettend veel plezier naar Ska. Wij hebben bewust voor Ska gekozen vanwege het voedingsbeleid. Hier plukken wij ook de vruchten van, gezien onze dochter veel gezonde voeding lust en eet. De leidsters zijn lief en zorgzaam en de activiteiten zijn leuk en leerzaam. Ik raad Ska absoluut aan.

• Vestiging: Vliet 't, kdv

Fijn communicatie

Geen bijzonderheden. Communicatue is fijn en helder.

• Vestiging: Vlinderstruik de
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Kinderen hebben het naar hun zin echter is het verloop van personeel heel hoog

Onze kinderen zijn blij met de opvang. Wij vinden dat het verloop van personeel erg hoog is. Ook vinden wij dat niet iedereen even capabel is. Vooral bij het ophalen zie je iedere keer een andere gezicht en zij kunnen vaak niet vertellen hoe het is gegaan die dag. Ook is er op het moment Van Halen en brengen maar 1 iemand op de groep waardoor de overdracht niet goed gedaan kan worden. Wij raden aan om op deze piekmomenten toch iemand extra op de groep te hebben.

• Vestiging: Puntmuts de
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Bedankt voor de feedback! We hebben helaas behoorlijk last gehad van het griepseizoen de afgelopen maanden. Om deze reden hebben we vaker gebruik moeten maken van flex medewerkers dan je normaal van ons gewoon bent. In principe is het team van de Puntmuts de laatste periode niet gewijzigd. Ook bedankt voor de feedback omtrent de overdracht, hier kunnen we zeker wat mee! Wij zullen hier spoedig mee aan de slag gaan op de locatie.

Fijn en veilig gevoel

Hele vriendelijke medewerkers, open communicatie en een goede sfeer. Een kleine opmerking: maak het systeem om te ruildagen aan te vragen makkelijker en zorg dat ouders sneller weten of de ruildag lukt. Voordeel het lukt bijna altijd!

• Vestiging: De Bergkei

• Openingstijden
  • Pedagogische kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging: De Mammoet
  • Ervaring met: Speelleergroep

Zonder zorgen blije kinderen achterlaten!

Lieve, betrokken leidsters. Sinds de start van onze komst bij Ska hebben onze dochters dezelfde leidsters gehad, wat wij enorm waarderen. Er worden regelmatig leuke (extra) activiteiten georganiseerd en feestdagen worden leuk gevierd! Er wordt ingespeeld op de ontwikkeling van de kinderen. De ruimtes zijn schoon en het speelgoed is verantwoord.

• Vestiging: De Bergkei
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Bedankt voor de mooie complimenten, fijn om te lezen!

Goede opvang

Open communicatie, lieve en kundige medewerkers, denken mee, informeren goed, staan open voor feedback, ruime openingstijden. Ik breng mijn dochter er met een gerust hart naar toe.

• Vestiging: Plons, kdv

Wat fijn om te lezen!

Onze kinderen kunnen echt even thuiskomen in een gezellige huiskamersetting op de BSO en dat waardeer ik enorm. Ze worden beiden gezien, ook als er iets aan de hand is.

• Vestiging: LEF, bso

Fijn om te lezen!

Meiden zijn toppers. Wel gedoe met twee kinderen op twee verschillende groepen als je een extra dag aan wil vragen. Lukt zelden.

• Vestiging: Puntmuts de
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Bedankt voor uw positieve beoordeling. De vraag naar kinderopvang is de laatste tijd gestegen en de regels voor het aantal kinderen per medewerkers aangepast. Daarom is opvang op een andere dan de vaste opvangdag steeds lastiger, zeker voor 2 kinderen. Ook als zij in dezelfde groep geplaatst zouden zijn.

Fijne, persoonlijke, gezellige en veilige omgeving om je kind naartoe te brengen. Contact met de medewerkers is heel prettig. Organisatie is goed bereikbaar

• Vestiging: N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zijn tevreden over de opvang. Wel hebben wij war ideeen betreft een digitaal ruilingssysteem. Nu is als ouder niet inzichtelijk wanneer er plek is en sta je soms lang op een wachtlijst dir uiteindelijk geen plek geeft. Op het kdv (andere organisatie) werken we met een online systeem waar ouders zelf kunnen schuiven met het dagdeel en meteen zien of deze beschikbaar is. Veel klantgerichter!

• Vestiging: Zilverberg de, slg
  • Ervaring met: BSO

Bedankt voor de tip. Wij zijn zelf ook bezig met zo'n optie, dus hopelijk wordt het dan ook bij ons inzichtelijker.

De jonkvrouw is voor onze kinderen een tweede thuis! Geweldige plek!

• Vestiging: Jonkvrouw de
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

De pedagogisch medewerkers kennen mijn dochter echt. Ze gaat er met plezier naar toe. Er is altijd perdoonlijke aandacht

• Vestiging: Bubbels
  • Activiteitenaanbod N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De kwaliteit van de Lange Jan vind ik achteruit gegaan. Dit heeft wellicht te maken met veel wisselingen in begeleiding. De locatie zelf mag ook wel een opknapbeurt gebruiken.

• Vestiging: Lange Jan
  • Openingstijden N.v.t.
  • Ervaring met: BSO

Onze dochter vindt het ontzettend leuk bij de opvang. De begeleiders zijn professioneel en altijd enthousiast. Ook wij vinden de buitentuin echt een pre. Communicatie gaat via mail en de portal prima.

• Vestiging: De Tovertriangel
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Mijn zoon heeft een hele fijne tijd gehad bij het kinderdagverblijf. De medewerkers zijn stuk voor stuk geweldig! Ieder kind is echt een individu waar rekening mee gehouden wordt. De begeleiding is professioneel en er wordt proactief meegedacht. De natuurspeeltuin is ook een groot pluspunt. Ik kan dit kinderdagverblijf absoluut aanraden.

• Vestiging: Plons
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Wow, bedankt voor deze super positieve beoordeling! Daar worden we stil van!

als wij nieuwe opvangdagen nodig hadden (voor vast), werd er snel gereageerd en kon het bijna altijd of op een korte termijn. alleen als je last minute opvang nodig hebt, is de kans groot dat het niet kan. dit is echter niet anders dan bij andere kinderdagverblijven, vermoed ik. persoonlijk vind ik het jammer dat de punten die je spaart door je kind een keer niet te brengen wegens vakantie bijv tegenwoordig vervallen binnen de termijn van 8 weken. voorheen waren zij een jaar geldig. maar ook dit is volgens mij bij veel andere opvang ook de regel. over het algemeen ben ik heel tevreden en nu 3,5 jaar (met 2 kinderen) klant bij SKA.

• Vestiging: Plons
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Lieve meiden, die met veel passie en zorg voor de kinderen zorgen. Ze letten echt op het individu en denken altijd met je mee. Het is een fijne plek om je kinderen te brengen en ze met een glimlach weer op te halen.

• Vestiging: Villa Blanca (kdv)
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Wat een lieve beoordeling. Bedankt namens het team van Villa Blanca!

Wij zijn enorm tevreden over Ska! Een fijne locatie van Villa Blanca waar onze dochter het goed naar haar zin heeft mede dankzij de lieve pedagogische medewerkers!

• Vestiging: Villa Blanca

Fijn om te lezen!

Dochter verblijft twee ochtenden in de voorschoolse. Wij zijn erg tevreden over de juf. Een toppertje is ze. Dat onze dochter met veel plezier naar de juf gaat, is voor ons het belangrijkste. De rest is moeilijk te beoordelen. Communicatie en informatie is ook goed met ska.

• Vestiging: Domino
  • Ervaring met: BSO

Tot nu te vreden met alles.

• Vestiging: De Kleine Vlinder
  • Ervaring met: Speelleergroep

Wat jammer dat u niet tevreden bent over de pedagogische kwaliteit van de Kleine Vlinder. Vindt u het prettig om hierover contact te hebben? Of heeft u hierover misschien al contact met de medewerkers op de locatie? Vr. gr. Feikje Meeuwsen, communicatiemedewerker Ska Kinderopvang

Ben heel tevreden over de vaste medewerkers en stagiaires. Mijn zoontje gaat er heel graag heen. Hij is gek op zijn juffen!! Vind het jammer dat in zomer periode er veel verschillende flexmedewerkers zijn(waarom geen vaste) dit is voor de vaste medewerkers ook niet prettig en voor de kinderen al helemaal niet. Kan met vragen altijd terecht bij de vaste medewerkers zij doen aan alle kanten erg hun best en zijn gek op de kinderen. Vind dat vanuit hoofdkantoor wel eens wat beter geregeld mag worden.

• Vestiging: Villa Blanca
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Prettige sfeer, leuk contact met aanwezige medewerkers bij de kinderen. Onhandig systeem mbt vakanties: ik heb een volledige pakket (incl vakantie opvang) maar moet me AANmelden ipv AFmelden in de vakantie. Ik heb dat pakket niet voor niets. Al paar jaar op rij geen mogelijkheden voor brengen/halen naar hobby. Zwemles via ska is heel fijn.

• Vestiging: De Boshut
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|BSO

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij vinden het natuurlijk jammer dat u niet tevreden bent over onze werkwijze bij de vakantie-opvang. De keuze voor het aanmelden voor vakantiedagen hebben wij gemaakt, omdat ouders graag meer flexibiliteit wilden. U kunt eenvoudig meer, minder of andere dagen dan uw contractuele dagen afnemen. Ook kunnen de opvangpakketten zo goed mogelijk worden afgestemd op de opvangwens. U geeft aan een totaalpakket te hebben. U kunt overwegen om over te stappen naar een gedeeltelijk schoolwekenpakket. U neemt dan minder opvanguren af, dit kan netto interessant voor u zijn. Onze medewerkers Klantencontacten kunnen u adviseren over (een combinatie van) de verschillende opvangpakketten. Zij zijn bereikbaar via 033 – 470 13 03.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed, Gezellig, Jammer dat zo vaak de medewerkers worden verwisseld en vervangen.

• Vestiging: De Zilverberg
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|Speelleergroep