Mijn kinderen worden gezien

Mijn dochters gaan naar een fijne kleinschalige locatie Bubbels. De medewerkers kennen mijn dochters en weten wat ze nodig hebben. Ze bieden een luisterend oor, maar ook uitdaging.

• Vestiging: Bubbels

Lieve betrouwbare leidsters

Onze dochter heeft een hele fijne tijd gehad bij het kdv. Voldoende activiteiten, ruimte en structuur. Buiten spelen in de groene tuin is een feestje. Jammer dat de organisatie zelf erg star is en niet klantgericht. Ook de communicatie vanuit de centrale organisatie kan veel sterker.

• Vestiging: de Puntmuts

Gerrit

Mijn kinderen hebben zoveel plezier bij Ska. Naast het feit dat ze lol hebben er altijd gelukkig vandaag komen, steken ze er ook een hoop. De focus die Ska heeft op pedagogiek, gezondheid, sportiviteit, plezier en ontspanning maakt Ska wat mij betreft een aanrader.

• Vestiging: Het Baken

De liefste juffen van Amersfoort

Mijn zoon komt altijd zo vrolijk terug van de opvang. Ik vind het ook mooi meegenomen dat er zoveel aandacht is voor gezonde voeding. De moestuin vindt mijn zoon dan ook geweldig!

• Vestiging: de Ukkenburg

Ska Hooglanderveen onder de maat

Zo jammer....ska BSO Hooglanderveen echt onder de maat,constante wisseling van personeel daar, kinderen kunnen hier geen houdvast aan krijgen! ( ik zit zelf in het onderwijs) dus ervaring genoeg! Zie daar veel eenzame kindjes bij deze locatie,geen persoonlijke aandacht met name voor de 4 jarige dus kleinere hummeltjes!

• Openingstijden N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Activiteitenaanbod N.v.t.
  • Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Buitenschoolse opvang

Goede bso maar de communicatie kan beter. Ook jammer dat er teveel focus is op gezond groen eten en drinken. Als ze de hele dag op school hebben gezeten mogen ze bv best ranja drinken. Dit kan ook suikervrij.

• Vestiging: de Zilverberg
  • Ervaring met: Buitenschoolse opvang

Bso Villa Blanca: ervaren pedagogisch medewerkers en ruimte voor ruilingen en extra opvang!

Mijn dochters gaan naar de vso en bso Villa Blanca. Ze hebben al lang dezelfde lieve en sterkte pedagogisch medewerkers, die met veel enthousiasme en betrokkenheid met de kinderen werken. Als we een keer willen ruilen of extra opvang nodig hebben, dan kan dit vaak en is het service centrum betrokken en hulpvaardig.

• Vestiging: Villa Blanca
  • Ervaring met: Buitenschoolse opvang

Super tevreden, ook in deze gekke tijden!

Elke dag ben ik blij dat mijn kinderen in goede handen zijn. De pedagogisch medewerkers hebben alle liefde en geduld voor alle kids. Sinds ze naar het kinderdagverblijf gaan, zie ik mijn kinderen steeds grotere stappen zetten. Ondanks alle beperkingen in deze turbulente tijd houden ze je goed op de hoogte en staat het kind op plek 1. Heel fijn!

• Vestiging: JanJans

Fijne opvang!

Hele fijne begeleiders. Alleen jammer dat SKA je onnodig laat betalen terwijl je geen gebruik kan/mag maken van de diensten. Totaal niet flexibel en niet netjes. -Volle dag betalen! Ondanks kind op tijd afgemeld. -Volle dag betalen! Kind word bij aankomst naar huis gestuurd wegens snottebel. -Vanwege COVID kan er niet gebruild worden van opvangdagen (begrijpelijk, maar worden wel in rekening gebracht). Geen opvang, kan niet geruild worden, wel volle dag betalen!

• Vestiging: de Krakeling
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Fijne plek met lieve en betrokken leidsters!

Onze dochter heeft het enorm naar haar zin bij 'de juffen'. De leidsters zijn erg betrokken en hebben veel aandacht voor het kindje als individu.

• Vestiging: 't Vliet
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Goed, er is veel overleg en een goede overdracht

Fijne overdrachten waarbij je als ouder gehoord wordt. Ook krijg je goed de info wat de kids die dag gedaan hebben.

• Vestiging: Villa Blanca
  • Ervaring met: Speelleergroep

Mijn kinderen worden echt gezien & gehoord.

Naast dat de SKA een heel programma bedacht heeft, zijn de medewerkers lekker flexibel en spelen in op wat de kinderen zelf bedenken en krijgen ze de ruimte voor eigen inbreng (zoals samen een enorme hut bouwen). Een gezellig ingerichte groep met een gymzaal eraan vast voor alle opgespaarde energie of gewoon lekker naar buiten.

• Vestiging: Wigwam de, bso
  • Ervaring met: N.v.t.

Bewust gekozen voor Ska als gezonde kinderopvang

Mijn dochter gaat met ontzettend veel plezier naar Ska. Wij hebben bewust voor Ska gekozen vanwege het voedingsbeleid. Hier plukken wij ook de vruchten van, gezien onze dochter veel gezonde voeding lust en eet. De leidsters zijn lief en zorgzaam en de activiteiten zijn leuk en leerzaam. Ik raad Ska absoluut aan.

• Vestiging: Vliet 't, kdv
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Kinderen hebben het naar hun zin echter is het verloop van personeel heel hoog

Onze kinderen zijn blij met de opvang. Wij vinden dat het verloop van personeel erg hoog is. Ook vinden wij dat niet iedereen even capabel is. Vooral bij het ophalen zie je iedere keer een andere gezicht en zij kunnen vaak niet vertellen hoe het is gegaan die dag. Ook is er op het moment Van Halen en brengen maar 1 iemand op de groep waardoor de overdracht niet goed gedaan kan worden. Wij raden aan om op deze piekmomenten toch iemand extra op de groep te hebben.

• Vestiging: Puntmuts de
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Bedankt voor de feedback! We hebben helaas behoorlijk last gehad van het griepseizoen de afgelopen maanden. Om deze reden hebben we vaker gebruik moeten maken van flex medewerkers dan je normaal van ons gewoon bent. In principe is het team van de Puntmuts de laatste periode niet gewijzigd. Ook bedankt voor de feedback omtrent de overdracht, hier kunnen we zeker wat mee! Wij zullen hier spoedig mee aan de slag gaan op de locatie.

Fijn en veilig gevoel

Hele vriendelijke medewerkers, open communicatie en een goede sfeer. Een kleine opmerking: maak het systeem om te ruildagen aan te vragen makkelijker en zorg dat ouders sneller weten of de ruildag lukt. Voordeel het lukt bijna altijd!

• Vestiging: De Bergkei

• Openingstijden
  • Pedagogische kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging: De Mammoet

Fijn communicatie

Geen bijzonderheden. Communicatue is fijn en helder.

• Vestiging: Vlinderstruik de
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Zonder zorgen blije kinderen achterlaten!

Lieve, betrokken leidsters. Sinds de start van onze komst bij Ska hebben onze dochters dezelfde leidsters gehad, wat wij enorm waarderen. Er worden regelmatig leuke (extra) activiteiten georganiseerd en feestdagen worden leuk gevierd! Er wordt ingespeeld op de ontwikkeling van de kinderen. De ruimtes zijn schoon en het speelgoed is verantwoord.

• Vestiging: De Bergkei
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Bedankt voor de mooie complimenten, fijn om te lezen!

Goede opvang

Open communicatie, lieve en kundige medewerkers, denken mee, informeren goed, staan open voor feedback, ruime openingstijden. Ik breng mijn dochter er met een gerust hart naar toe.

• Vestiging: Plons, kdv

Wat fijn om te lezen!

Onze kinderen kunnen echt even thuiskomen in een gezellige huiskamersetting op de BSO en dat waardeer ik enorm. Ze worden beiden gezien, ook als er iets aan de hand is.

• Vestiging: LEF, bso
  • Ervaring met: BSO

Fijn om te lezen!

Meiden zijn toppers. Wel gedoe met twee kinderen op twee verschillende groepen als je een extra dag aan wil vragen. Lukt zelden.

• Vestiging: Puntmuts de
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Bedankt voor uw positieve beoordeling. De vraag naar kinderopvang is de laatste tijd gestegen en de regels voor het aantal kinderen per medewerkers aangepast. Daarom is opvang op een andere dan de vaste opvangdag steeds lastiger, zeker voor 2 kinderen. Ook als zij in dezelfde groep geplaatst zouden zijn.

Fijne, persoonlijke, gezellige en veilige omgeving om je kind naartoe te brengen. Contact met de medewerkers is heel prettig. Organisatie is goed bereikbaar

• Vestiging: N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zijn tevreden over de opvang. Wel hebben wij war ideeen betreft een digitaal ruilingssysteem. Nu is als ouder niet inzichtelijk wanneer er plek is en sta je soms lang op een wachtlijst dir uiteindelijk geen plek geeft. Op het kdv (andere organisatie) werken we met een online systeem waar ouders zelf kunnen schuiven met het dagdeel en meteen zien of deze beschikbaar is. Veel klantgerichter!

• Vestiging: Zilverberg de, slg
  • Ervaring met: BSO

Bedankt voor de tip. Wij zijn zelf ook bezig met zo'n optie, dus hopelijk wordt het dan ook bij ons inzichtelijker.

De jonkvrouw is voor onze kinderen een tweede thuis! Geweldige plek!

• Vestiging: Jonkvrouw de
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

De pedagogisch medewerkers kennen mijn dochter echt. Ze gaat er met plezier naar toe. Er is altijd perdoonlijke aandacht

• Vestiging: Bubbels
  • Activiteitenaanbod N.v.t.