Onze kinderen kunnen echt even thuiskomen in een gezellige huiskamersetting op de BSO en dat waardeer ik enorm. Ze worden beiden gezien, ook als er iets aan de hand is.
  • Vestiging: LEF, bso
  • Ervaring met: BSO

Meiden zijn toppers. Wel gedoe met twee kinderen op twee verschillende groepen als je een extra dag aan wil vragen. Lukt zelden.
  • Vestiging: Puntmuts de
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Fijne, persoonlijke, gezellige en veilige omgeving om je kind naartoe te brengen. Contact met de medewerkers is heel prettig. Organisatie is goed bereikbaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zijn tevreden over de opvang. Wel hebben wij war ideeen betreft een digitaal ruilingssysteem. Nu is als ouder niet inzichtelijk wanneer er plek is en sta je soms lang op een wachtlijst dir uiteindelijk geen plek geeft. Op het kdv (andere organisatie) werken we met een online systeem waar ouders zelf kunnen schuiven met het dagdeel en meteen zien of deze beschikbaar is. Veel klantgerichter!
  • Vestiging: Zilverberg de, slg
  • Ervaring met: BSO

De jonkvrouw is voor onze kinderen een tweede thuis! Geweldige plek!
  • Vestiging: Jonkvrouw de
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

De pedagogisch medewerkers kennen mijn dochter echt. Ze gaat er met plezier naar toe. Er is altijd perdoonlijke aandacht
  • Activiteitenaanbod N.v.t.
  • Vestiging: Bubbels

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De kwaliteit van de Lange Jan vind ik achteruit gegaan. Dit heeft wellicht te maken met veel wisselingen in begeleiding. De locatie zelf mag ook wel een opknapbeurt gebruiken.
  • Openingstijden N.v.t.
  • Vestiging: Lange Jan
  • Ervaring met: BSO

Onze dochter vindt het ontzettend leuk bij de opvang. De begeleiders zijn professioneel en altijd enthousiast. Ook wij vinden de buitentuin echt een pre. Communicatie gaat via mail en de portal prima.
  • Vestiging: De Tovertriangel
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Mijn zoon heeft een hele fijne tijd gehad bij het kinderdagverblijf. De medewerkers zijn stuk voor stuk geweldig! Ieder kind is echt een individu waar rekening mee gehouden wordt. De begeleiding is professioneel en er wordt proactief meegedacht. De natuurspeeltuin is ook een groot pluspunt. Ik kan dit kinderdagverblijf absoluut aanraden.
  • Vestiging: Plons
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

als wij nieuwe opvangdagen nodig hadden (voor vast), werd er snel gereageerd en kon het bijna altijd of op een korte termijn. alleen als je last minute opvang nodig hebt, is de kans groot dat het niet kan. dit is echter niet anders dan bij andere kinderdagverblijven, vermoed ik. persoonlijk vind ik het jammer dat de punten die je spaart door je kind een keer niet te brengen wegens vakantie bijv tegenwoordig vervallen binnen de termijn van 8 weken. voorheen waren zij een jaar geldig. maar ook dit is volgens mij bij veel andere opvang ook de regel. over het algemeen ben ik heel tevreden en nu 3,5 jaar (met 2 kinderen) klant bij SKA.
  • Vestiging: Plons
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Lieve meiden, die met veel passie en zorg voor de kinderen zorgen. Ze letten echt op het individu en denken altijd met je mee. Het is een fijne plek om je kinderen te brengen en ze met een glimlach weer op te halen.
  • Activiteitenaanbod
  • Vestiging: Villa Blanca (kdv)
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Wij zijn enorm tevreden over Ska! Een fijne locatie van Villa Blanca waar onze dochter het goed naar haar zin heeft mede dankzij de lieve pedagogische medewerkers!
  • Vestiging: Villa Blanca
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Dochter verblijft twee ochtenden in de voorschoolse. Wij zijn erg tevreden over de juf. Een toppertje is ze. Dat onze dochter met veel plezier naar de juf gaat, is voor ons het belangrijkste. De rest is moeilijk te beoordelen. Communicatie en informatie is ook goed met ska.
  • Vestiging: Domino
  • Ervaring met: BSO

Tot nu te vreden met alles.
  • Vestiging: De Kleine Vlinder
  • Ervaring met: Speelleergroep

Ben heel tevreden over de vaste medewerkers en stagiaires. Mijn zoontje gaat er heel graag heen. Hij is gek op zijn juffen!! Vind het jammer dat in zomer periode er veel verschillende flexmedewerkers zijn(waarom geen vaste) dit is voor de vaste medewerkers ook niet prettig en voor de kinderen al helemaal niet. Kan met vragen altijd terecht bij de vaste medewerkers zij doen aan alle kanten erg hun best en zijn gek op de kinderen. Vind dat vanuit hoofdkantoor wel eens wat beter geregeld mag worden.
  • Vestiging: Villa Blanca
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Prettige sfeer, leuk contact met aanwezige medewerkers bij de kinderen. Onhandig systeem mbt vakanties: ik heb een volledige pakket (incl vakantie opvang) maar moet me AANmelden ipv AFmelden in de vakantie. Ik heb dat pakket niet voor niets. Al paar jaar op rij geen mogelijkheden voor brengen/halen naar hobby. Zwemles via ska is heel fijn.
  • Vestiging: De Boshut

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed, Gezellig, Jammer dat zo vaak de medewerkers worden verwisseld en vervangen.
  • Vestiging: De Zilverberg
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|Speelleergroep

Ik vind het heel sfeervol ingericht. Het enige dat ik moeilijk vind is dat ik vaak nieuwe gezichten zie en Owen dan steeds opnieuw moet wennen. Ik snap dat het lastig is, maar voor nieuwe kindjes is het zo extra lastig. Nog ee klein verzoekje, kunnen jullie hem een slap omdoen als hij eet? Bedankt! Ik vind het trouwens wel heel mooi te zien dat jullie echt om de kindjes geven. Dat is het allerbelangrijkste.
  • Activiteitenaanbod N.v.t.
  • Vestiging: De Dobbelsteen (kdv)
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf|BSO

Een hele prettige bso, waar de kinderen zich zelf kunnen zijn, goed op ze wordt gelet, er leuke activiteiten zijn en ze ook kunnen chillen. Prettig contact met de `juffen` en een duidelijke terugkoppeling aan het eind van de dag.
  • Openingstijden N.v.t.
  • Vestiging: Paal 8
  • Ervaring met: BSO

Mijn dochter voelde zich heel snel thuis en ze zijn lief voor haar. Als ik haar ophaal heeft ze grote verhalen. Leuk is ook elke keer een ander thema op de Groep.
  • Activiteitenaanbod
  • Vestiging: De Dobbelsteen (kdv)
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Over het algemeen tevreden de medewerkers zijn allemaal ontzettend lief en de meeste ook extreem kundig, minder tevreden met het beleid rondom kinderen die 4 dagen opvang genieten, hier zou aparte regeling voor moeten komen. Het is nooit mogelijk om opgenomen dagen te ruilen. Een contract voor bijvoorbeeld 49 weken zou mooie compromis zijn, dan maakt ska nog steeds winst
  • Vestiging: KrisKras
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Opvang met een lief en goed opgeleid team waar je met een gerust hart je kind achterlaat.
  • Ervaring met: Speelleergroep

Heel fijne locatie. De juffen denken heel goed mee. Er is af en toe wel heel veel inhuur en wisseling. Toch proberen ze ook dit soort dingen waar weinig aan te doen is op te lossen door bijvoorbeeld tenminste 1 vast gezicht te hebben ed.
  • Vestiging: De Puntmuts
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Prettige opvang met alle aandacht voor je kind.
  • Activiteitenaanbod
  • Vestiging: De Jonkvrouw
  • Ervaring met: Kinderdagverblijf

Gezellige sfeer. Leuke berschillende activiteiten.
  • Vestiging: De Zilverberg

Over Ska Kinderopvang