uitstekende service

Zeer prettige en uitstekende info m.b.t. meubelcollectie. Een aanrader deze winkel.

Prettig

We werden goed geinformeerd en slaagde snel met onze aankoop.

Zece tevreden.

Wij zijn op een vriendelijke en deskundige wijze voorzien van alle nodige informatie om een juiste keuze te kunnen maken. Zeker de moeite waard geweest om de reis vanuit Leeuwarden te maken. Wij kijken nu uit naar de levering van onze zes tafel stoelen.

Wij werden geholpen door een uiterst vriendelijke man die alles aan ons uitgelegd heeft.

Door deze uitleg en advies hebben wij de juiste keuze kunnen maken.

Perfect geholpen,heel klantvriendelijk en heldere info.

Het was even rijden, maar de moeite waard. Nu in afwachting van de bestelde stoelen. Onze verwachtingen zijn gelet op onze prima ervaringen in de winkel hoog gespannen.

Goed en klantvriendelijk.

Goede voorlichting. Laten je eerst rustig kijken. Helpen als het nodig is. Vriendelijke verkopers.

Uitstekend geholpen đź‘Ť

Uitstekend geholpen ruime keuze van leer

Goed geholpen, goed advies vriendelijk,!

Vriendelijke ontvangst. Goede adviezen Goede kwaliteit meubels. Veel verstand van zaken Men probeert je niets” te smeren”maar laat je extra nadenken over de keuze die je gaat maken. Kortom de rit er naar toe meer dan waard!!!

zeer goed

nvt

Helemaal top.

Deskundigheid en prettige ondersteuning bij de keuze.

Een aanrader om te kopen

Uiterst vriendelijke en bekwame benadering.

Super goed en vriendelijk ontvangen

Goede en fijne bediening

prettige ontmoeting met duidelijke hulp voor de juiste keus

duidelijke hulp voor de juiste keus, geen moeite was te veel en de ontvangst was prettig

top zaak

Prettige ontvangst , direct koffie, goed advies en alle aandacht voor onze wensen! het omrijden zeker waard. Goede kwaliteit en prijsverhouding. Top zaak. Nu duimen dat de stoelen er voor de kerst zijn :)

Een fantastische nazorg

Wij hadden helaas na Ruim een half jaar een lichte slijtplek op de rugleuning, welke vermoedelijk was veroorzaakt door een broekriem. Wij hebben hiervan melding gedaan naar ShopX met een vraag of dit is te herstellen. Al met al hebben wij de wijze waarop zij met onze melding bent omgegaan als zeer prettig ervaren. Niet alleen is bij de eerste melding adequaat en zorgzaam gereageerd, maar ook hebben zij gemeend om alle stoelen aanvullend goed te controleren. Zij hebben uit hunzelf aangeboden om zeer kleine slijtplekken aan de leuning van alle stoelen ook te repareren. Alhoewel wij in eerste instantie wat terughoudend waren om de andere stoelen opnieuw te laten ophalen, (het waren slechts kleine slijtplekken) boden zij de service om binnen slechts enkele dagen de reparatie van de andere stoelen uit te voeren. En ook deze stoelen zien er weer perfect uit! In deze tijd, waarin (sommige) mensen vaak vooraan staan om met felle bewoordingen en via (sociale) media te zware kritiek uiten als men niet tevreden is, willen wij graag en uitdrukkelijk onze complimenten naar ShopX en hun team overbrengen op de wijze van afhandeling van onze melding. Zij heBben een grandioze service geboden met hun ook zeer servicegerichte medewerkers. Hulde!

Heel goed.

Geweldige bediening. Heel erg de moeite waard!

Uitstekend geholpen, goede service

Vriendelijke ontvangst en veel keuze in leder en stoelen.

Via de webshop had ik al wat wat huiswerk gedaan en wist ik ongeveer wat ik wilde gaan kopen. Maar ik wilde natuurlijk wel de stoelen even zien en ervaren hoe ze zitten. Ik werd vriendelijk ontvangen met koffie en er werd alle tijd voor me genomen om rustig te kunnen zitten en kiezen. Ik ben goed geslaagd voor een fauteuil en 6 eetkamerstoelen. Nu even wachten op de levertijd.

Prima geholpen. Geen moeite was teveel.

Uiterst vriendelijk en correct geholpen. Heel veel keus uit verschillende modellen/kleuren stoelen voor een goede prijs.

Ontspannen en met know how te woord gestaan en geholpen.

Fijne kleinschalige winkel met enorm veel keus! Geduldig en vriendelijk geholpen. Goede keus kunnen maken. Heerlijke koffie. Wij verheugen ons op onze stoelen

Alleen jammer dat datgene wat we uit gezocht hadden niet eurvast was te verkrijgen. Vind wel dat het vermeld kan worden op site of bij de proeven die men thuis gestuurd krijgt

Deskundig en vriendelijk

Nvt

Prettig hartelijk ontvangst in showroom met veel keuze mogelijkheden

Na eerst de staaltjes te hebben ontvangen nog mail contact gehad voor af te rijden naar Drunen. In showroom staan genoeg mogelijkheden en keuzes. Prima zitcomfort dus uiteindelijk bestelling geplaatst. De stoel is er nog niet dus daar kan ik nog niets over zeggen. Maar mijn indruk is dat ook dat prima in orde komt.

Kleine overzichtelijke showeroom

Vriendelijk personeel. Was voor zo'n kleine showroom op een woensdagmiddag erg druk. Fauteuil besteld en was nog op voorraad ook.

Over ShopX.nl

Bij ShopX vindt u de mooiste banken, fauteuils en eetkamerstoelen gemaakt van de beste en mooiste leersoorten. Al onze meubelen kunt u zelf samenstellen door een keuze te maken uit diverse soorten leer en meer dan 120+ kleuren! Dit kunt u online doen of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen wij de laagste prijs aanbieden? Wij hebben een kort lijntje met de fabrikant. Onze meubelen komen rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis. Doordat er geen bedrijven tussen zitten kunnen wij u hierom gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen op: 0416-820277.