Kundig advies wat niet in een glad praatje was gegoten.

Prima en zal het bedrijf bij familie en vrienden aanbevelen!

vriendelijk en vakkundig personeel goed geholpen goede hygiene in de covid 19 tijd zeer tevreden .

mooie meubels, prettige omgang, goede prijs.

Levertijd was ongeveer 12 weken, tot ons groot genoegen zijn de meubels na 7 weken perfect afgeleverd. Nette vriendelijke bezorgers. Bedankt!!!!!

Zeer fijne deskundige dame

We zijn geholpen met onze keuze door een zeer deskundige dame die niets aan ons opdrong. Hopenlijk worden onze stoelen snel geleverd.

Rustig een keuze kunnen maken zonder haast en alle voor -en nadelen van de leersoorten doorgenomen.

Prima service.

Oprechte klantvriendelijke benadering.

Ruime keuze & goed advies!

Ruime keuze uit modellen en kleuren!

Geweldige service

Prima geholpen. Goed advies. Nu nog wachten op de bestelling.

Ondanks de Coronavirus, toch nog de keuzestress kunnen uitproberen

Kleine showroom, maar voldoende keuze voor ons

Vriendelijk

No- nonsens stoelen. We zijn heel benieuwd naar het resultaat. Fijn dat we op afspraak op koningsdag konden komen.

Warm ontvangst, voel me als klant echt koning

Vriendelijke verkoopster, nam tijd voor je en voelde me echt welkom

Prima geholpen en goede info

Zie boven

Prima ontvangst

Zeer goede service!!!

zeer vriendelijk

ben nog in afwachting van de levering' dus kan nog niet veel zeggen

Goed ontvangst en kwaliteitsmeubelen

Goed ontvangen. Ze nemen echt de tijd voor je. Goede voorlichtingscampagne en advies. Echt aan te raden

Klantvriendelijk

Zie boven

Prima Winkel, mooi product voor goede prijs

Goed geholpen, duidelijk advies en ruim assortiment, top!

Uitstekend geholpen!

Goed advies gehad en uitstekend geholpen. Fijn om te kunnen voelen hoe de stoelen zitten.

Prima geholpen!

Prettig ontvangen, goede voorlichting. Ruimte (letterlijk en figuurlijk!) voor ons als klant om op ons gemak tot een keus te komen.

Goed geholpen

Prettig geholpen en goede spullen in de showroom.

Prima keuze

Goed advies en goede prijs/kwaliteit verhouding. En ook lekkere koffie.

enquete gaat te ver

geen

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen met een lekker kopje thee.

Geweldige service

Uitstekende service! Ik zou dit bedrijf sowieso aanraden! Ze nemen echt de tijd voor je en niks is teveel! Top service dus!!

Prima geholpen!

We hebben op internet alles uitgezocht en de stalen met de kleuren hadden we besteld. Waren zo klaar in de winkel.

Over ShopX.nl

Bij ShopX vindt u de mooiste banken, fauteuils en eetkamerstoelen gemaakt van de beste en mooiste leersoorten. Al onze meubelen kunt u zelf samenstellen door een keuze te maken uit diverse soorten leer en meer dan 120+ kleuren! Dit kunt u online doen of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen wij de laagste prijs aanbieden? Wij hebben een kort lijntje met de fabrikant. Onze meubelen komen rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis. Doordat er geen bedrijven tussen zitten kunnen wij u hierom gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen op: 0416-820277.