Zeer deskundig

Warm onthaal

perfect

Op het net gekeken en naar de zaak gegaan om even te zitten op de bank van onze keuze en het leer uit te zoeken we waren er vlug uit en hebben een 2 zit en een 3 zit besteld we zij goed geholpen door de verkoopster zij heeft kennis over de leer soorten en legt het goed uit En nu wachten op de levering

Ontspannen en relax

Nam de tijd voor ons

Hele fijne ervaring

Hele fijne ervaring, niet pushen. Dan weer in ene stoel zitten dan weer in adere. Zo ook met banken. Net geleverd volgens schema, hele fijne bezorg mannen. Super happy mee.

Komen afspraak niet na.

Komen afspraak niet na na 3x bellen en 2x mailen

Aangenaam, warm en toch ook professioneel.

Aangename koopervaring

Deskundige uitleg over al hun produkten zonder het gevoel van koopplicht.

duidelijke advisering

Aflevering binnen de aangegeven tijd. ook uitgepakt ter plekke. helaas de lift was in onderhoud. nadat de heren de trap hadden gebruikt was de lift klaar!

Prettig en vakkundig geholpen

prettige ervaring, professioneel geholpen

Op een prettige professionele ervaring. @ mooie leren stoelen gekocht voor een nette prijs.

Super ontvangst en heel vriendelijk geholpen Een aanrader om daar te kopen !!

Leuk ontvangen en goed geholpen

Geweldig ,zeer vriendelijk personeel.

Heel veel keuze. Personeel erg behulpzaam,en vriendelijk.

Prettig ontspannen ontvangst

De verkoopster stond open voor onze wensen. Nam ruim de tijd. We zijn heel tevreden over onze aankoop.

Competent team met hart voor de zaak en klant.

Gemoedelijke en gastvrij team in een royaal gesorteerde winkel. Vakkundig en professioneel team dat met hart voor de zaak en de producten een goede presentatie verzorgd. Prijs en kwaliteit maken het plaatje compleet. Kortom, een echte aanrader die vooral ons in ieder geval de reis dik de moeite waard maakte met een aankoop. Een welgemeend Chapeau voor dit team en de ontvangen gastvrijheid.

Prettig en vakkundig geholpen

Vriendelijke ontvangst; stoelen zoals verwacht; vakkundig te woord gestaan.

Gedegen professioneel advies gekregen !

Rustig en gedegen tot de juiste keuze komen

Fijne, gemoedelijke meubelzaak, waar je als klant alle tijd en ruimte krijgt. Als je wilt hulp is die er en als je zelf wilt rondkijken en of stoelen wilt uitproberen ook prima. Je kunt lekker jezelf zijn. Genoeg keuze! Handig: kleur/leersoort monster mee voor thuis.

Super geholpen

Rustig mogen kijken zonder opdringen van verkoopster, goede uitleg. Gewoon super

Klantvriendelijk en kundig

Zeer gezellig , uitstekend geholpen met het maken van de juiste keuze. Zeer zeker aan te bevelen !

Goede uitleg ,vooral over de leersoorten

Niet zo een grote aankoop maar toch opvriendelijke en correcte wijze geholpen.

Een mooie winkel

Een winkel die alles heeft. Alle modellen , alle soorten leer, zeer vriendelijke verkoopster met veel verstand van zaken . De winkel is niet groot maar alles is overzichtelijk aanwezig , prima kwaliteit en uitstekende prijs verhouding !

Snelle service.

Hielp mij met de juiste kleur cognac te kiezen.

Lekker relaxed

Geeft mensen de tijd om rond te kijken en wordt dan goed geholpen.

Mooie winkel, ruime keuze, mooie meubels en een aardige en hulpvaardige dames.

Over ShopX.nl

Bij ShopX - leren meubels met een goed gevoel vindt u de meest prachtige banken, fauteuils en eetkamerstoelen van hoogwaardige en mooie leersoorten, waardoor u zich goed voelt over uw aankoop. U kunt al onze meubels op maat samenstellen door te kiezen uit verschillende soorten leer en meer dan 120 kleuren! U kunt deze keuze online maken of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen we de laagste prijs garanderen? Dankzij ons korte lijntje met de fabrikant worden onze meubels rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis geleverd. Aangezien er geen tussenpersonen zijn, kunnen we u gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 0416-820277.