Openbaring

Heel netjes ontvangen en mevrouw had veel geduld. Niets was haar teveel.

Geweldig!

De ontvangst, de informatie, vriendelijkheid, kennis van zaken, service en de keuze en kwaliteit maken de 5 sterren score. Een winkel zoals een winkel behoort te zijn.

Klantvriendelijk

Ik werd prima geadviseerd, vriendelijke mevrouw met een lekker kopje koffie.

Zeer goed geholpen

Overzichtelijke winkel. Goed personeel. Goed geholpen

Ervaring voortreffelijk!

Voortreffelijk geholpen bij het uitzoeken van de stoelen in de winkel. Ook de bezorging was top. Vriendelijke bezorgers. Stoelen zijn super. Vakwerk! Goede service. Dik tevreden klant. Aan te bevelen. Komen zeker terug als we weer iets nodig hebben.

Goed advies.

Prima advies en maatwerk

Prima advies en maatwerk mogelijk

Heel mogelijk qua leerkeuze en kleur

Prettig geholpen, duidelijke uitleg, kleur en leerkeuze is ruim en op iedere stoel toepasbaar. Uiteindelijk 6 prima stoelen aangeschaft voor een goede prijs kwaliteit verhouding

Goed advies 9

Prima service.

Zeer vriendelijke eigenaar.

Zoals hierboven vermeld, wij werden ontvangen door een zeer vriendelijke eigenaar die ons alle ruimte en tijd gaf om de stoelen van onze keuze uit te proberen. Het advies was echt een advies, zonder dat het een verkooppraatje was, er werd geen enkele druk op gezet om te beslissen. Van het advies over leer zijn wij een stuk wijzer geworden, het is duidelijk dat de eigenaar weet waar hij over praat. En dat onder het genot van een kopje koffie, het was de rit waard. We kijken er naar uit wanneer de stoeltjes geleverd worden. M.vr.gr.

Mijn verwachtingen overtroffen

Wij zagen op internet deze winkel en zagen ook eetkamerstoelen welke ons aanspraken. Uiteraard toch op zaterdag maar in de auto gestapt en 120 kilometer gereden om de winkel te bezoeken. En dat was meer dan de moeite waard. De stoelen welke we op internet zagen konden we nu in het echt zien en ja hoor, uiteindelijk kozen we andere stoelen. Mede door de uitstekende adviezen en de uitgebreide mogelijkheid om kleur en leersoort te kiezen. Wat ons vooral opviel was de vriendelijke medewerkster die uitgebreid de tijd voor ons nam en ons verder vrij liet om alles goed te bekijken. Ik zou tegen elke middenstander willen zeggen: "Wees zuinig op dit soort mensen". Wij zijn volledig geslaagd en verwachten ook veel van de levering.

prima!!

Zeer vriendelijk geholpen in de winkel. Snelle bezorging, vriendelijke bezorger! Ga zeker nog s terug!

WAAR DE KLANT NOG ÉCHT KONING IS!

ALLE TIJD WORDT ER GENOMEN, GOEDE UITLEG, MEEDENKEN EN SUPERVRIENDELIJK. MOOIE SPULLEN VOOR EEN MOOIE PRIJS.

Goed ontvangen en begeleidt, met lekkere koffie erbij

Oprechte aandacht en klantvriendelijkheid

Op een zaterdagmiddag even binnen gelopen om ons in ieder geval te oriënteren. Ter plaatse zo goed geholpen en de benodigde aandacht en tijd gehad dat we ter plekke besloten hebben banken en stoelen te kopen. Echt op zijn Brabants; gemoedelijke en alle tijd, top !

Zeer klantvriendelijk

Nu voor de 3e keer naar ShopXL. Eerst voor een bank, later voor een fauteuil en nu voor nieuwe eetkamerstoelen. Veel keus in leersoorten en kleuren. De brabantse gastvrijheid voel je direct bij binnenkomst.

Super winkel

Goeie service en goed geholpen al eerder een bank en stoel gekocht dus had al ervaring met ze. Zeker een winkel om aan te bevelen

Wij zijn op een hele prettige manier geholpen....vriendelijk en ongedwongen!

Ook de mannen, die bij ons de stoelen kwamen afleveren...heel vriendelijk, netjes en behulpzaam....trots mag je zijn als je zo'n personeel hebt. Dit bedrijf zou ik bij iedereen aan willen bevelen!

Hele goede service tot nog toe

De verkoopster was zeer vriendelijk. Liet ons de tijd om rond te kijken Vragen geen probleem. Na een keuze, prettig behandeld met een bakkie koffie

Zeer klantvriendelijk .

Gastvrij, attent, deskundig en klantvriendelijk. Zeer attent dat ik een monster mee kreeg.

In een woord zeer goed geholpen

Leuk en vakkundig geholpen.😀👍

Het personeel geeft een perfecte uitleg over de producten

Voor de eerste keer in deze winkel waren alle winkels maar zo,ik heb niets dan lof en was in korte tijd geslaagd.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Een winkel waar je netjes geholpen word, en waar je ook op je gemak kan rondkijken, zonder opdringerig personeel. Goed advies over de verschillende leersoorten. Wij hebben een mooi nieuw interieur voor een mooi prijs.

Slechte service

Nadat we 6 prachtige stoelen hadden gekocht, kochten we nog 2. Eentje was niet goed. Twee keer gerepareerd. Niet mooi! Toen stoel terug! We krijgen dezelfde stoel weer. Zij vinden hem wel mooi. Doe ons een nieuwe en hou deze dan. Klanttevredenheid is niet belangrijk. Blij met 7 maar nu toch een kater, slechte service

Beste heer/mevrouw Van der Laan, Bedankt voor uw reactie, maar wij kunnen echt niks voor u doen daar de fauteuil in orde is. Nog even een opsomming van het service traject: N.a.v. uw melding en doorgestuurde foto’s hebben wij POS langs gestuurd voor herstel ter plaatse. 10 januari 2019: bezoek onafhankelijk servicebureau POS. Euvel hersteld. Getekend voor tevredenheid. N.a.v. uw melding en geen doorgestuurde foto (door u niet gewenst) hebben wij toch, uit coulance, wederom POS opdracht gegeven u te bezoeken. 7 maart 2019: bezoek onafhankelijk servicebureau POS. Geen euvel vastgesteld. Melding ongegrond. Dit is voor ons een reden om het dossier te sluiten. Toch hebben we weer uit coulance, op uw aandringen, de fauteuil opgehaald om deze zelf te beoordelen. Constatering: meubel is in orde. Wij hebben hier als ShopX reeds veel ‘onterechte’ kosten (2e bezoek POS. ophalen van de fauteuil) voor gemaakt, maar zien dit als service, zo ook de kosten voor het herleveren van de fauteuil. Wij vinden het vervelend dit u te moeten mededelen, maar we kunnen een fauteuil die gewoon in orde is niet retour nemen. Wij wensen u verder, ondanks de ontstane situatie, veel woonplezier!

Gastvrije ontvangst, goed ( en niet opdringerig) advies

Wij waren blij verrast toen we via info op het internet, bij deze verkoper belandden. Prima zaak, heel veel keus uit stoelen en eindeloos te variëren kleur en materiaal keuze mogelijkheden. Maar vooral de wijze waarop we werden geholpen was heel aangenaam!

Over ShopX.nl

Bij ShopX vindt u de mooiste banken, fauteuils en eetkamerstoelen gemaakt van de beste en mooiste leersoorten. Al onze meubelen kunt u zelf samenstellen door een keuze te maken uit diverse soorten leer en meer dan 120+ kleuren! Dit kunt u online doen of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant.<br /> <br /> Waarom kunnen wij de laagste prijs aanbieden?<br /> <br /> Wij hebben een kort lijntje met de fabrikant. Onze meubelen komen rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis. Doordat er geen bedrijven tussen zitten kunnen wij u hierom gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. <br /> <br /> Mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen op: <br />0416-820277.