Geweldig strak en sterk werk

Een geweldige samenwerking met een mooi eind resultaat en een zeer tevreden klant

Snelle en goede service met mooi resultaat

Snel geleverd Telefonisch goed geholpen Ook zeer tevreden van resultaat Kleine tip: iets uitgebreidere handleiding

Correcte en snelle levering en service

Perfecte prijs /kwaliteit en service

gewoon een hele fijne firma om mee samen te werken

Snel, goed en zeer vriendelijk

Super service!

Mooie materialen en ze houden zich aan de afspraken. Excellente service, we kwamen tekort en binnen 3 uur werd er geleverd.

Goed materiaal, goede uitleg, vriendelijk en behulpzaam, enkel de initiële communicatie kan beter

Super tevreden, enkel spijtig bij levering te moeten vaststellen dat de kooi uit verschillende stukken bestond en niet één grote zoals gevraagd.

Alle medewerking Prima bedrijf

Betrouwbaar en vriendelijk

Zeer goed, vriendelijk onthaald .

Na het bezoek aan het bedrijf werd een offerte gemaakt. Waar we onmiddellijk op geantwoord hebben. De bestelling werd enkele dagen later geleverd. Alles was in orde zoals afgesproken!! Prima bedrijf dat zijn beloofde afspraken netjes na(c)omt. Ook de levering werd netjes geregeld, dus ook voor dat transportbedrijf 5 sterren op 5 !! Groeten uit België.

Correct

Via onderaanneming die hun producten hier in België verkoopt bij hen terecht gekomen. Leven hun afspraken correct na. Gemakkelijk te contacteren om problemen te bespreken/om te lossen. Kortom “ZEER CORRECT EN EERLIJK” naar de klant toe. Zeer tevreden klant hier!

Alles netjes en op tijd geleverd.

Het contact met Nacon is perfect. Alles wordt afgeleverd volgens afspraak. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

Levering steenkorven Vanaf eerste telefonisch/mail contact prettig duidelijk communicatie wat heeft geleid tot na volle tevredenheid levering steenkorven met steenvullingen Aanrader en voor herhaling vatbaar

Geweldige leverancier

Alles super goed en vooral de inschatting van de stenen vulling een halve emmer over.

Kwaliteit en afspraken nakomen!

Vanaf het eerste contact hadden wij een goed gevoel bij NACON. Wij werden goed geadviseerd en ook de gemaakte afspraken werden goed nagekomen. Het uiteindelijk resultaat van de geplaatste achanskorven was perfect!

Kwaliteit en betrouwbaar

Regelmatig een schanskorf bij Nacon besteld. Deze worden netjes volgens afspraak geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Fantastisch werk afgeleverd!

Supermooi werk afgeleverd, met op maat gemaakte poorten, heel fijn meegedacht, met eventuele afwerking zodat we uiteindelijk tot een prachtig geheel zijn gekomen!

Perfect op maat en op tijd geleverd

Zeer correct en netjes op tijd geleverd

goed geregeld

goed geregeld

Gewoon fantastisch!!!

Snelle correcte levering. Prijs, kwaliteit gewoon heel goed.

Vakwerk

Goede partij Goede tijdige communicatie Houdt zich aan afspraken Blij met het resultaat

Kwaliteit en betrouwbaar

Zijn correct en komen afspraken naar.

Perfecte service

Goede hulp bij het scherp krijgen van de offerte en vervolgens perfect geleverd wat is besteld.

Zeer snelle levering. Perfect op maat gemaakt.

Die beste Firma auf der ganzen Baustelle.

Super professionell, sehr zuverlässig, saubere Arbeit. Die Arbeit hat unsere Erwartungen bei weitem übertroffen. Die Rechnung war mehr als fair. In einem Satz gesagt: absolute Profis. Vielen Dank.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

goed produkt goede levering

vaker bij nacon besteld nooit problemen gehad en anders werden ze opgelost.

Zeer professioneel

Keurig bedrijf