Prima en snelle levering

Prima en snelle levering

Goed advies en een perfecte levering

Prettig en juist advies

Prima geregeld

………..

In alle opzichten geweldig om zaken mee te doen.

Snelle levering, vriendelijk en tip kwaliteit!

Top product, goede / scherpe prijzen, vriendelijke mensen, snelle levertijden.

Zoals hierboven staat, een bedrijf om aan te bevelen.

Steenkorf van goede kwaliteit,mooie stenen om op te vullen en vriendelijke levering ,alsook steeds super vriendelijk aan de telefoon,en zeker niet duur. Heel tevreden, bedankt

Prettige samenwerking!

Zijn zeer flexible , maken alle maten voor klant.

Ten alle tijden dienstverlenend en kijkend naar de beste oplossing

Ten alle tijden dienstverlenend en kijkend naar de beste oplossing. Denken altijd met je mee en zeer goede adviserende rol.

Super klantvriendelijk en topkwaliteit

Zeer goede ervaring met Nacon. Prima site op internet. Goed telefonisch bereikbaar. Zeer flexible en klantgericht. Professionele en vriendelijke medewerkers. Mooi eind resultaat.

Top bedrijf

Snelle levering na bestelling. Alles na tevredenheid ook de nageleverde spullen. Nog keurig op tijd geleverd

perfect

alles volgens afspraak perfect geregeld en als het nodig is een zeer snelle levering of oplossing

Geweldig bedrijf levert prachtig werk!

Nacon is een prima bedrijf, komen alle afspraken na, leveren prima werk, in overleg is alles mogelijk

Vriendelijke en duidelijke uitleg, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Vriendelijke ontvangst, persoonlijke rondleiding met duidelijke uitleg en goede prijs kwaliteit verhouding.Super snelle levering.

top

schutting precies zoals overlegd. nette jongens, goed in overleg

goed advies

prima service en top kwaliteid

Leveren uitstekende kwaliteit en altijd volgens afspraak

Wij hebben zeer goede ervaring met Nacon. De producten die wij bij heb afnemen worden altijd netjes volgens afspraak geleverd. Wat Nacon typeert is de service en correctheid. Wij hebben 1 keer een klacht gehad met de steenkorven. Deze waren niet helemaal haaks geleverd volgens de verwerker. Ondanks dat dit meer aan de verwerker lag dan aan de korven, heeft Nacon dit keurig netjes opgelost.

Positief meegedacht bij deze opdracht en perfect werk geleverd!

Nacon hebben wij benaderd voor een monument voor stilgeboren kindjes op de Algemene begraafplaats van Zeewolde. Een uitzonderlijke opdracht, die Nacon heeft aangenomen en naar volle tevredenheid heeft uitgevoerd. Het hele project waren de lijnen kort, werd er positief meegedacht en op het terrein zelf met veel respect voor de omgeving alles conform afspraken uitgevoerd en netjes achtergelaten. In één woord: meer dan we hadden durven hopen en verwacht. Op deze plaats nogmaals onze hartelijke dank!!

Prettig in de omgang en correct

Zeer prettig contact, heldere afspraken en proactief meedenken. Medewerkers zeer correct en hardwerkend

Doen wat ze offreren!

Op zoek naar een betaalbare schanskorf kwam ik via internet uit bij Nacon. Binnen korte tijd ontving ik een prima offerte met een zeer duidelijke uitleg wat ik kon verwachten en tips voor het installeren. Ook nog even bij Nacon terplaatse geweest om de kleurstelling van de vulling schanskorf te bekijken. Prima ontvangen en wat voorbeeld korven gezien wat voldoende wat om een keuze te maken. Wel een tip: informeer de klant hoe laat de bestelling wordt geleverd. Ze stonden om 07.30 al bij de voordeur ! gelukkig was ik net terug van een hardloop training.

Meer dan tevreden.

Snelle en duidelijke offerte. Vriendelijke ontvangst in de showtuin. Goede afspraken en meedenken. Snelle levering en plaatsing. Deskundige en enthousiaste medewerkers. Prima (na)controle ter plaatse. Fijn om te hebben samengewerkt.

Tevreden

Afspraak goed nagekomen. Prima werk afgeleverd.

Toppie

een goed, fijn, duidelijke uitleg gehad over de later aangeschafte korven. zijn er erg tevreden over.

super goed en snel geregeld

snel geschakeld prima volgens bestelling geregeld en een heel tevreden klant

Professionele en correcte samenwerking

Flexibel en meedenkend team

Fantastisch product en fijne mensen bij Nacon

Schanskorven perfect geplaatst door zeer kundige mensen en communicatie met Nacon verloopt ook prima. Zeer aardige mensen met verstand van hun werk.