Heel goed!

Goede service en aflevering

uitstekend voor elkaar.

Heb nu 2 keer hier een schanskorf inclusief stenen besteld. 1 keer een muur van 8,5 meter lang en 2 meter hoog en 1 keer 6 zuilen met losse gaaspanelen en stenen. Alles wordt netjes thuis afgeleverd. De kwaliteit en de maatvoering van de gaaspanelen is erg goed. Heb bij beide leveringen altijd iets stenen over gehouden maar dat is niet erg. Beter iets te veel als iets te weinig. Ook levertijd is prima. Kortom zeer aan te bevelen bedrijf.

Goed advies, kwalitatief goed product, complete levering!

Tevreden over totale traject. Vanaf advies, levering en eindresultaat!

Keurig Bedrijf

Goed geholpen korven zijn keurig op maat gemaakt ook in de bocht. En ook keurig geplaats.

Goede afspraken

Goed advies vriendelijk aan de lijn de chauffeur belt netjes bij bezorging en goede kwaliteit Korven

Servicegericht bedrijf met een kwaliteitsproduct.

We hebben twee schanskorven besteld, waarvan er één vergeten was. We zijn twee maal gebeld om excuses te maken, uiteindelijk was ook de tweede nog binnen de afgesproken levertijd bij ons binnen! Top service! Het product zelf was ook van zeer goed kwaliteit.

Kwaliteit, eerlijk, mooi en opgeruimd bedrijf (goeie uitstraling)

Zie boven.

Goede communicatie, alles perfect op tijd en maatvast

goed mee gedacht en van tekening alles perfect passend geleverd.

Top service. Top materiaal

Op maat gemaakte schanskorf besteld. Keurig volgens tekening geleverd. Perfecte service vooraf en erna.

Zeer goede service !

Goede kwaliteit vanuit een meedenkend bedrijf

Erg goed geholpen, zeer tevreden met een mooi product!

Zeer prettig geholpen en goed advies. Top bedrijf, zeker een aanrader. Bedankt voor de goede service!

Snel

Er wordt snel gereageerd op de aanvraag en ook de levering is prima verlopen

Prima ervaring, doen wat beloofd

Goede ervaring. Ondanks de enorme drukte die er was bij Nacon. Ben ik zeer correct en snel geholpen en zijn de schanskorven op tijd bezorgd. Ook in de advisering ben ik zeer tevreden over het meedenken en het professionele advies dat ik heb gekregen over hoe ik schanskorven als keermuur dien toe te passen

goede service

Goede service, correcte informatie zeer goede prijs kwaliteit

mee gedacht met mijn tuin

Super fantastisch en profesioneel

Graag wil ik ten eerst de professionele medewerkers bedanken die de prachtige schutting hebben aangelegd. Na het plaatsen van de mooi schutting, hebben ze de tuin schoongemaakt en netjes achtergelaten. Mijn dank is groot. Ook dank aan Kees Jan, die het werk mogelijk heeft gemaakt. Met vriendelijke groet MICHAEL DOTSE, Ulepad, pannerden

Correcte service

Mijn bestelling was klein, doch werd evengoed met veel aandacht en snel uitgevoerd. Correcte bediening en prijs. Als één van mijn steenkorven (alwéér) zal worden kapotgereden bestel ik weer hier. De 12 punten zijn voor Nacon.

Snelle levering goede service

Bedrijf denkt mee en is flexibel en erg snel Goede tussentijdse communicatie en een mooi eindprodukt

Een klantgerichte organisatie

De wensen worden op een juiste wijze vertaald en gemonteerd. Daar waardig wordt het passend gemaakt, zonder extra kosten.

Keurig en op tijd geleverd, en ziet er mooi uit

erg tevreden

Goed contact en prima levering!

Na het aanvragen van een offerte via internet kwam deze (in het weekend) binnen een dag binnen. Goede nazorg en contact. Levering geheel volgens afspraak. Ik ben erg tevreden!

Nacon is een bedrijf wat nakomt wat ze beloven .

Ik heb drie keer bij Nacon een orde geplaats . Eerste keer wat groter dan de derde keer ,ze gaan er voor Of het nou de eerste keer is of de derde keer, wat ze beloven komen ze na . Eerlijk en betrouwbaar is een groot goed . Maar moet er wel bij vermelden het moet van twee kanten komen. Ongetwijfeld zijn er meer van dit soort bedrijven Het volgende klusje ga ik voor 100 % met Nacon in zee . Een klant zonder zorgen is heel veel waard ook voor de klant

Nette, correcte en goede service

Fantastisch

Super vriendelijke service en snelle levering. Aanrader voor iedereen

Goed product, goed advies, goede service

Mooie showroom waar je goed de verschillende mogelijkheden kunt bekijken. Goed advies, goed product, goede uitleg en goede service