Prima geholpen

Ronduit slecht

Bij aanvang werden we vriendelijk te woord gestaan; bij ontstane problemen door corona werd er totaal niet meegedacht in oplossingen. Op basis hiervan zou ik nog geen negatieve beoordeling hebben gegeven, ook al heeft de houding van notaris voor de nodige stress gezorgd bij iedereen, maar dat er tot 2 keer toe een mail wordt gestuurd waarbij duidelijk wordt aangegeven dat indien mijn schoonzoon het niet snapt er niet gepasseerd gaat worden en mijn dochter niet mag vertalen maar dat dit alleen door een daarvoor opgeleide tolk mag worden gedaan wordt er naar mijn mening op voorhand al gediscrimineerd op de achternaam. 9 op de 10 Nederlanders snapt niets van een leverings- of hypotheekakte en naar blijkt mijn schoonzoon wel. Hij was zelfs in staat om er een grove fout uit te halen. Hoezo tolk nodig? Mijn schoonzoon is universitair geschoold en weet prima waar het over gaat. Zelfs de verkoper snapte niet waarom er niets werd gezegd en de notaris sjaggerijnig aan tafel zat. Mijn dochter moest zelf nog een pen uit de auto gaan halen om te teken; hoezo klantvriendelijk? Ik ben al ruim 17 jaar werkzaam als intermediair, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.

De schoonzoon van klaagster koopt een woning en schoonmoeder regelt de zaken. Zij eist dat wij voor de notaris geldende wetgeving niet nakomen, ze is het ook niet eens met deze regels. Haar schoonzoon, die niet de Nederlandse nationaliteit heeft, beantwoordt geen enkele brief of e-mail. Hij reageert ook niet op de vraag of hij Nederlands spreekt. Zelfs met een dergelijke tegenwerking wordt ons verweten dat wij niet klantvriendelijk zijn. Dat wij ons werk goed en grondig doen wordt niet gewaardeerd, schoonmama had blijkbaar liever haar zin en ongeldige akten gehad. En schoonzoon geen huis en hypotheek...

Heel Goed

Mr.TH.A.M.Jansen heeft ons bijzonder goed geadviseerd ,neemt de tijd ,dat geldt ook voor de dames op kantoor!!! Zijn zeer tevreden!!!

perfect, goede duidelijke uitleg en afhandeling van de casus

buiten datgene waarvoor mijn vrouw en ik een gesprek hebben gehad verdere goede info ontvangen waarmee wij weer verder kunnen in onze estateplanning. leuke vent die Tub.

Betrouwbaar en heel duidelijk!

Voor mij als leek een behoorlijke uitdaging, de afwikkeling van een testament, maar door de notaris was alles glashelder. Fijne en snelle communicatie!

Zeer tevreden!

Tot ons genoegen kunnen wij u het volgende meedelen. Wij willen beginnen met onze dank uit te spreken voor de aangename ontvangst, die ons ten deel is gevallen en voor de goede sfeer waarin wij met elkaar van gedachten hebben gewisseld. De door ons gestelde vragen werden kort doch tot tevredenheid beantwoord. Uw notariaat is zeker het aanbevelen waard en dat zullen we gaarne doen. Met beleefde groet en alle hoogachting, M. Peröti.

Wat een drama deze notaris

Na lang wachten (10 mnd zijn eindelijk de aandelen transacties enz Afgesloten met een dikke rekening. De dag van tekenen hebben we 30 min zitten wachten. Wij waren de eerste dus excuses dat een andere klant wat meer tijd nodig had is niet aan de orde. Er ging nog geen bakje koffie van af en de Corona regels werden slecht toegepast. Ik weet niet hoe oud deze notaris is, maar ik zou snel met pensioen gaan als ik hem was. Mvg Frats

Wij zijn zeer tevreden over het tot stand komen van het testament.

Zeer duidelijk weergegeven wat onze wensen zijn in een prettig gesprek.

Goed advies helaas geen handenschudden

Rustige en duidelijke informatie

Notaris Jansen heeft mij rustig en duidelijk geinformeerd. Ook vooraf aan de ondertekening nog eens de belangrijkste punten besproken. Dat was zinvol en prettig

Accuraat en kundig

Goed en duidelijk advies

goede service

Er werd tijd en aandacht aan besteed.

Professioneel en vriendelijk

Ik heb de notaris ervaren als vriendelijk en professioneel. Duidelijk advies en goede uitleg.

• Afspraken nakomen

Ter zake deskundige advisering en adequate uitwerking. Had alle tijd voor ons,

Professioneel , zakelijk.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk en duidelijke uitleg waar door veel zorgen worden weggenomen

• Afspraken nakomen

We zijn vriendelijk betrokken en heel deskundig geholpen door de notaris .

Ik ben tevreden!

• Afspraken nakomen

Mr.Jansen hebben wij benaderd voor de levenstestament en testament. Daarin heeft hij op ons verzoek tal van onderwerpen met veel geduld besproken en meegenomen in de uitvoering van beide testamenten.

• Afspraken nakomen

Het passeren van een hypotheekacte Is mijns inziens een standaard procedure. Hetgeen ook zo Is ervaren tot volle tevredenheid.

• Afspraken nakomen

Zeer gedegen en zowel juridisch als fiscaal zeer goed onderlegde notaris die met praktische adviezen komt als het gaat om estate planning, testament opstellen en bedrijfsgerelateerde zaken.