Fijne samenwerking, mooi resultaat

Bouwbedrijf van Geresteijn heeft bij ons een forse verbouwing uitgevoerd. Dat heeft een prachtig resultaat opgeleverd op een prettige manier; fijne en duidelijke communicatie, goede regie, helderheid over kosten en planning. We zijn echt ontzorgd!

• Kwaliteit

Zeer gedegen en betrouwbare aannemer

Wij hebben nu voor de tweede keer een grootschalige verbouwing gedaan van ons huis in samenwerking met Van Geresteijn. Beide keren is de uitvoer naar volledige tevredenheid gedaan. Zowel het voortraject, uitvoer en nazorg was top. Wij kunnen niets anders dan positief zijn over de samenwerking en het resultaat.

• Kwaliteit

Betrouwbaar, vakkundig en volgens afspraak opgeleverd

Een goede en vriendelijke aannemer is Henk en denkt mee op moeilijke punten. Tussendoor overleg om alles in goede banen te leiden. Henk zorgt voor heldere offerte en een strakke planning en levert op conform de afspraak. Wij zijn zeer tevreden over onze aanbouw. En kiezen in de toekomst graag ook weer voor Henk Geresteijn.

Alle afspraken nagekomen

Wij hebben het contact en het werk van Bouwbedrijf van Geresteijn als zeer positief ervaren. Werkelijk alles is volgens planning verlopen tijdens de verbouwing van ons huis. Er waren geen vervelende verrassingen achteraf. Het resultaat is prachtig en van goede kwaliteit. Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen.

Visie en vakmanschap

Een ingewikkeld project vakkundig volbracht met een fantastisch resultaat. Flexibiliteit om tijdens het bouwproces zo nodig, bij te sturen. Goed team van harde werkers, lijkt wel een familie. En bovenal eerlijk en betrouwbaar.

• Kwaliteit

Degelijk bouwbedrijf met korte lijnen, die de wensen van de klant hoort en volgt.

Wij wilden graag zelf nauw betrokken blijven bij de bouw van ons huis. Daarom zochten wij een bouwbedrijf die ons die ruimte zou geven en ons op een prettige manier mee zou nemen in het bouwproces. Bij Henk van Geresteijn waren wij daarbij aan het juiste adres. Speciale aandachtspunten als luchtdichtheid, afstemming over gekozen materialen en eventuele kleine aanpassingen zijn altijd vlot opgepakt. Ook de samenwerking met onze eigen W- en E-installateur verliep prima. Bij de afwerking hebben wij dankbaar gebruik gemaakt van meerdere van hun partners. Met name de tegelzetters en de schilders waren van hoge kwaliteit. Ook zijn we via hun relaties rechtstreeks in contact gekomen met specialistische bedrijven als een hoogwaardige zwembadbouwer en stratenmaker. Van het begin tot het eind was Henk, zowel technisch als financieel gebied, een betrouwbare partner.

• Kwaliteit

Kwaliteit, betrokkenheid en afdpraken nakomen!

Je kunt met een gerust hart je verbouwing uit handen geven. Door betrokkenheid van de medewerkers en partners ben je gegarandeerd van kwaliteit en het vervullen van de initieel gestelde verwachtingen.

• Kwaliteit

Goede kwaliteit en afspraken nakomen.

Ons huis is vlot en degelijk gebouwd. Dik tevreden zijn wij met het verloop van de bouw en het eindresultaat!

• Kwaliteit

Goed overleg en een vakkundige uitvoering

Met het laten bouwen van ons huis door Bouwbedrijf van Geresteijn is onze droom echt waar gemaakt. In goed overleg is alles netjes en deskundig uitgevoerd. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat! Onze complimenten!

• Kwaliteit

Dit bouwbedrijf denkt goed met je mee. Komt afspraken keurig na. Levert vakwerk. Beveel dit bedrijf van harte aan! Heeft bij ons een keuken uitgebouwd en van zonnepanelen voorzien. Stuurt onderaannemers goed aan.

• Ervaring met: Verbouw & Renovatie

Ik kan Henk iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: Verbouw & Renovatie

Komen hun afspraken tijdig na en leveren prima werk voor een nette prijs! Werken met korte lijntjes en geven goede begeleiding / advies. Van harte aan te bevelen!

• Betrouwbaarheid
  • Ervaring met: Utiliteitsbouw

Zeer prettig contact, betrokken en meedenkende en ├ęcht gaan voor het mooiste resultaat. Alle afspraken werden nagekomen, geen verrassingen achteraf, zeer zorgvuldig en integer!

• Ervaring met: Verbouw & Renovatie

Twee onder 1 kap volledig gerenoveerd inclusief uitbouw en extra verdieping. Kwalitatief zeer goed, prettig in communicatie en betrouwbaar.

• Ervaring met: Verbouw & Renovatie

Wij hebben 3 winkels en 4 appartementen gebouwd zonder problemen, we kunnen bouwbedrijf v Geresteijn bij iedereen aanbevelen..

• Ervaring met: Overige

we zijn vooral heel tevreden over het eindresultaat maar we hebben wel zelf heel goed op moeten letten dat alles goed kwam. Het stucwerk viel ons erg tegen maar dat is gelukkig door de schilder heel goed opgelost. Jammer dat sommige afwerkpuntjes beter hadden gekund en waren zaken die over het hoofd zijn gezien en die we zelf hebben moeten oplossen maar over de communicatie en het meedenken zijn we heel enthousiast. We zullen dus graag reclame voor je maken maar daarbij wel onze aandachtspunten noemen.

• Ervaring met: Verbouw & Renovatie

In 2 maanden, met enige tegenwind,.kans gezien een prachtige aanbouw te realiseren.