Alles keurig afgehandeld

Heel goed!

Goede begeleiding en behandeling van het indienen bezwaarschrift. Goede terugkoppeling ook! Verbeterpunt: Na akkoord bevinding door de Gemeente van het bezwaar, werd dossier meteen gesloten, zonder info van wat het gevolg dan is van de verlaging van WOZ waarde. Ik voelde me een beetje "lost" hierna en moest zelf op zoek naar "wat nu?". Verder zeer tevreden en ik zou deze WOZ consulent weer gebruiken als men de verbeterpunten in acht zou nemen,

Werken hard voor je zaak

Werken hard voor je zaak. Snelle reactie op mailtjes.

Transparant in communicatie en procedure met positief resultaat voor mij als cliënt!

Na het eerste contact en uitwisseling van gegevens, is WOZ-Consultants de procedure gestart en mij via de mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ik ben heel blij met het behaalde resultaat!

Prima dienstverlening

Dossier uitstekend behandeld, prettig contact!

Doortastend en accuraat optreden met goede terugkoppeling naar de klant!!

zeer goed!!

Zeer behulpzaam

Ik meld een probleem die ik had met de site en binnen een halfuur werd ik gebeld en geholpen. Prima.

Prima service!

De service is prima, informatie ook goed alleen jammer dat het allemaal zo lang moet duren. Maar dat ligt niet aan jullie waarschijnlijk. Het was de derde keer dat wij gebruikt maakten van jullie diensten en tot volle tevredenheid.

Ondanks de gekte op de huizenmarkt, goed gepresteerd.

Zoals boven beschreven, knap hoor.

Professioneel en correct.

De wijze van handelen van WOZ-consultants wekte veel vertrouwen. Professionele aanpak en goede terugkoppeling.

Accuraat en voortvarend!

Correcte aanpak!

WOZ consultants heb ik ervaren als een professionele organisatie met een duidelijke communicatie naa

WOZ consultants komt op mij over als een erg professionele organisatie welke erg duidelijk is in hun communicatie. Helder taalgebruik voor iedereen goed te volgen. Aanbevelingswaardig, niet alleen omdat ze met succes mijn zaak hebben afgerond.

Goede inzet maar ik weet de uitslag nog niet

Nu ik weet na een TV uitzending hoe WOZ consultants opereert, begrijp ik de aanpak. Door het bezwaar stap voor stap op te bouwen, wordt de procedure tot het einde afgewerkt. En dat kost de overheid het maximum aan tegemoetkoming. Dan denk ik: zo zal de belastende overheid leren vooral niet te veel huizen te snel in WOZ waardering omhoog te laten gaan. Bij een redelijke verhoging komen veel minder bezwaarschriften maar in mijn geval was de verhoging onredelijk en dan geeft ik WOZ consultants helemaal gelijk met hun aanpak. Ook bij de volgende procedure mogen de consultants van mij "de kaantjes er uit braaien". Well done!

Wij zijn zeer tevreden

De zeer persoonlijke,,en meelevende manier van samenwerking was in een woord Geweldig!

Vakkundig opgesteld bezwaarschrift

Enkele kleine vergissingen; zijn m.i. niet van invloed is geweest op de uiteindelijke beslissing.

Goed werk geleverd

Reageren vlot en doen hun werk goed.

Blij dat ik dit verschil van WOZ waarde, door u kon laten behandelen.

Eigenlijk had ik na het uithanden geven van dit WOZ geschil met de Gemeente Amsterdam, er geen omkijken meer aan. Waren er stappen gemaakt, dan werd dit keurig in mijn account aangegeven. Begrijp dat de gemeente Amsterdam dit allemaal niet leuk vind, maar zonder jullie hulp bedonderen ze de bewoners van Amsterdam zonder schuld gevoel.

Ik ben tevreden over de resultaten van de WOZ-Consultants

De WOZ-Consultants helpen mij al jaren te protesteren tegen verkeerde en te hoge aanslagen en zijn bijna altijd succesvol!

Prima afhandeling van bezwaar

Vriendelijke taxateur en vlotte digitale informatie tijdens de procedure.

Verlaging WOZ-waarde bereikt

WOZ-consultants heeft een verlaging van mijn WOZ-waarde gerealiseerd. Wel is het een langdurig traject: aanvragen, taxatie door WOZ-consultants, taxatie door gemeente, toekenning (vooral door trage reactie van de gemeente). Het dossier van WOZ-consultants geeft enig inzicht in het verloop van het traject. Overigens is het voor de gemeente een kostbare zaak: zij betalen WOZ-consultants € 765 voor dit gebeuren.

Gedegen en onderbouwde correspondentie met de gemeente. Worden regelmatig op de hoogte gehouden.

kort en zakenlijk

jammer dat toegangscode langere tijd niet werkte

erg tevreden

erg tevreden!!

SNELLE EN CORRECTE AFWIKKELING

GOED BEREIKBAAR OOK PER TEL.EN DIRECT ALLE GEGEVENS BIJ DE HAND.

uitstekend

wordt goed actie ondernomen en levert (soms onverwacht) veel voordeel op. De woz wetgeving is een waanzinnig systeem waarbij de machine zogenaamd vergelijkbare cijfers uitbraakt, maar waarbij de vergelijking vaak heel mank gaat. n