UWOZ consultants heeft ook dit jaar mijn WOZ-waarde met een aanzienlijk bedrag naar beneden gekregen

Je moet standaard bezwaar maken tegen de WOZ-beschikking. WOZ-consultants krijgt bijna elk jaar de WOZ-waarde naar beneden.

Ik ben volledig ontzogt bij het bezwaar tegen WOZ waarde.

Ik ben van mening dat WOZ-consultants prima werk heeft verricht en dit komt door de gebruiksvriendelijke wijze waarop hun systeem via internet werkt. Het resultaat was ook nog een positief, zodat ik zeer tevreden ben.

WOZ waarde verhoging terug gebracht van 11% naar 4,4%

Eerdere jaren heb ik zelf (met successen) bezwaar gemaakt. Echter had ik er dit jaar daar geen zin in, terwijl er toch een flinke stijging vsn 11% op stond. Toen ik een advertentie tegenkwam van WOZ consultants. Ik dacht baat het niet dan schaadt het niet en laat ik het eens proberen. Ik moet zeggen dat het me alleszins meevalt. Ze hebben een transparante online dossier voor je opgezet, met alle informatie. Ook hebben ze onderzoek gedaan en met succes de WOZ waarde omlaag gekregen.

Duidelijk tevreden met behaald resultaat!

Voor mijn gevoel was OZB taxatie te hoog. Terecht blijkbaar, en aangevochten door WOZconsultants met een motivatie die ik zelf niet had kunnen bedenken. Taxatie waarde is dus aangepast. Voordeel voor gemeentelijke- en inkomsten belasting!

Goed werk geleverd

Het eerste contact en verder verloop van actie die ondernomen werd, waren uitstekend. Het eindresultaat is niet een grote verlaging van de WOZ-waarde, maar het is goed dat er een soort second opinion is, waar wij verder mee kunnen. Bedankt

Via Vereniging Eigen Huis in aanraking gekomen met WOZ consultants. Communicatie verliep uitstekend, via de online omgeving, en het resultaat is zeer goed.

Bezwaar is in Woz Consultants voordeel

Als uw WOZ 100.000 euro omlaag gaat krijgt u naar eigen initiatief 25,00 euro terug. Echt geen honderden euro's!! Hun wel!!! De WOZ adviseur verdient ruim 2500 euro aan u! Dit door proceskostenvergoeding, taxatie die u zelf maakt en inlevert en andere declaraties. U heeft nix aan deze instanties, zij verdienen aan uw moeite!! Woz Consultants: Lukt het ons niet om de WOZ-waarde te verlagen, nemen wij u zaak niet aan! Nogmaals onze WOZ is na veel eigen moeite en iniatief ruim 250.000,- omlaag gegaan en wij hebben hier zelf 45 euro aan verdient.

Geachte mevrouw, beste Anna, We zijn samen naar de zitting bij rechtbank Amsterdam geweest. Daar heeft u kunnen zien hoe de waarde is aangepast van 1.097.000 naar 865.000. Uw voordeel voor de ozb is ongeveer 80 euro maar het voordeel in de inkomstenbelasting is voor u vele malen hoger, ruim 800 euro. Om dit resultaat te bereiken hebben we veel werk moeten verzetten. Bezwaarschrift, hoorzitting, taxatierapport, beroepschrift schrijven, verweerschrift bestuderen, naar de zitting gaan. In dit hele traject is heel veel manuren gaan zitten. Van de toegekende proceskostenvergoeding van 1.718 euro mogen we direct 21% afdragen aan de belastingdienst voor de btw. Feitelijk houden we dus 1.420 euro over. Ik mag blij zijn als we per saldo een uurtarief van €50 verdiend hebben. Dat vind ik voor een zeer specialistische dienst met een hoog afbreukrisico (we kunnen immers ook verliezen) heel erg weinig. Kortom, ik snap uw gevoel en dat sentiment wordt door de overheid ook bewust gevoed en versterkt omdat ze het vervelend vinden dat ondernemingen als de onze rechtsbescherming tegen hen bieden, maar ik hoop u met deze uitleg onze kant van het verhaal duidelijk gemaakt te hebben. Met vriendelijke groet, Jos Oosters

Positieve ervaring. Positief resultaat. Vriendelijke medewerkers aan de telefoon.

Zie hierboven. Twee zéér klein minpuntjes vind ik echter, dat er maar schaarse tussentijdse rapportages verzonden worden en dat soms het taalgebruik ietwat vaktechnisch is. Maar de vriendelijke hulp aan de telefoon maakt dat alles dan wel weer goed.

uitstekend en deskundig advies

Ik ben zeer tevreden over hoe WOZ-consultants mijn te hoge WOZ-waarde heeft aangepakt. Als klant hoef je alleen mee te kijken. Archivering en informatie zijn perfect. Gemeente heeft WOZ-waarde verlaagd. Hulde.

WOZ-Consultants is zeer succesvol voor ons in actie gekomen en het heeft ons een flinke besparing opgeleverd. Op onze bewaren richting gemeente werd niet gereageerd, maar uiteindelijk moesten ze toch overstag na de professionele aanpak van WOZ-Consultants. Ontzettend fijn om goede hulp hierin te kunnen krijgen.

Duidelijke dienstverlening

Via mail en dossier alles duidelijk en correct afgewerkt.

Duidelijke aanpak, goede berichtgeving

Correcte en zakelijke benadering.

Effectief en transparant

Prima ervaring. Duidelijk via het dossier te volgen wat er gedaan wordt, en het heeft tot een verlaging van de WOZ waarde geleid.

Goed werk geleverd, vriendelijke en professionele medewerkers

WOZ Consultants heeft ervoor gezorgd dat er over onze woonark flink minder WOZ belasting hoeft te worden betaald. Blij mee: bedankt! :-)

Fijn om te horen! Vriendelijk dank voor uw mooie beoordeling.

geweldig!

WOZ-Consultants neemt heel veel juridisch werk voor de particuliere woningbezitter uit handen. De medewerkers komen bij mij deskundig over en weten de ambtelijke bureaucratie te pareren, iets wat de bij de gewone burger meestal niet lukt.

Prima gewerkt, uitslag valt tegen, maar was niet meer uit te halen.

U heeft het onderste uit de kan gehaald, dus van Uw zijde prima werk geleverd. Bedankt.

Vriendelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Super service en het was het waard

De communicatie verliep perfect, mede dankzij de goed ontworpen webinterface. De eigen inspanning voor het bezwaar was minimaal. Een aanrader.

Overzichtelijk dossier, open en inzichtelijk en resultaat ook zoals ik had gehoopt en verwacht.

Het was niet al te moeilijk om alles aan te leveren wat nodig was. Vastgestelde WOZ was ook duidelijk te hoog en deze is 16% omlaag bijgesteld, redelijk in lijn met mijn verwachting.

Van harte aanbevolen: bezwaar maken loont!

Prettig en op uitstekende wijze ontzorgd bij het bezwaar maken. Goede service en communicatie. En positief resultaat behaald bij het indienen van bezwaar.

In 1 woord gewoon top!

Super snel alles afgehandeld. Snelle communicatie en super vriendelijke mensen.

goede communicatie

Goede communicatie, ze nemen het werk uit handen en weten resultaat te bereiken

Goed geregeld!

Het was fijn het WOZ bezwaarschrift uit handen te geven. Ik ben goed op de hoogte gehouden in de loop van het proces en ik ben heel blij met de goed afloop!

Top gedaan

Ik heb via de vereniging Eigen Huis een WOZ bezwaar ingediend op de vastgestelde waarde van onze woning. Ik ben tevreden over de uitkomst. Een en ander was goed en makkelijk in te vullen.

meer dan 10% van WOZ-waarde eraf gekregen, Chapeau!

opdracht gegeven om de te hoge WOZ-waarde te verlagen en dit is ze ruimschoots gelukt Ik ben zeer tevreden.....

geen goede partij als je meer dan 5% verlaging wilt

Voor peildatum 1-1-2019 verhoogde de gemeente de WOZ met 52%. WOZ-Consultants wist dit terug te brengen tot 46%. Ondanks een gevalideerde taxatie met een verhoging van 17%. Voor de nieuwe WOZ (peildatum 1-1-2020) verhoogde de gemeente met 5%. Ik heb nu zelf een verlaging van 14% weten te bewerkstelligen. Dit betekent dat mijn nieuwe WOZ-waarde 8% lager uitvalt dan mijn WOZ-waarde van vorig jaar. Voor mij een bewijs dat WOZ-consultants vorig jaar geen optimaal resultaat heeft behaald. Ik heb de indruk dat het voor WOZ-consultants belangrijker is om de kosten te kunnen verhalen bij de gemeente dan een optimale WOZ-waarde voor de klant.

Over WOZ-Consultants

WOZ-Consultants is succesvol uitgegroeid tot een landelijk opererend bedrijf dat gespecialiseerd is in het juist laten vaststellen van de WOZ-waarde voor zowel particulieren als bedrijven. Ons team bestaat uit juridisch medewerkers en taxateurs. In de afgelopen jaren hebben wij duizenden belastingplichtigen geholpen bij het verlagen van de WOZ-waarde.