geen goede partij als je meer dan 5% verlaging wilt

Voor peildatum 1-1-2019 verhoogde de gemeente de WOZ met 52%. WOZ-Consultants wist dit terug te brengen tot 46%. Ondanks een gevalideerde taxatie met een verhoging van 17%. Voor de nieuwe WOZ (peildatum 1-1-2020) verhoogde de gemeente met 5%. Ik heb nu zelf een verlaging van 14% weten te bewerkstelligen. Dit betekent dat mijn nieuwe WOZ-waarde 8% lager uitvalt dan mijn WOZ-waarde van vorig jaar. Voor mij een bewijs dat WOZ-consultants vorig jaar geen optimaal resultaat heeft behaald. Ik heb de indruk dat het voor WOZ-consultants belangrijker is om de kosten te kunnen verhalen bij de gemeente dan een optimale WOZ-waarde voor de klant.

WOZ-waarde omlaag met in totaal 289.000 euro

Na een procedure van 2 jaar is gisteren tijdens een rechtszaak overeenstemming bereikt over een verdere verlaging van onze WOZ-waarde met 87.000 euro. Dit na een goed onderbouwd pleidooi van de heer Oosters, ondersteund door een zorgvuldig taxatierapport. In een eerder stadium had de gemeente al een verlaging doorgevoerd van euro 200.000 naar aanleiding van een door WOZ-consultants bezwaarschrift. Niettemin zag WOZ-consultants voldoende redenen voor een verdere verlaging en hebben ze een beroepsschrift ingediend bij de rechtbank. En met succes... Met name de gang naar de rechtbank zal een particulier niet snel maken vanwege de proceskosten bij afwijzing van het beroepsschrift. Het pleit voor WOZ-consultants dat zij deze stap wel durven te maken en ik zou ze derhalve van harte aanbevelen.

Mijn ervaring is dat de woz omlaag is gegaan

heb WOZ - consultants gevraagd of de woz-waarde van mijn woning niet te hoog was en zij kwamen tot de conclusie dat het te hoog was. Hebben bezwaar aangetekend en met succes het naar beneden gekregen. Met het vervolg dat de gemeente voor dit jaar zelfs eigenhandig het bedrag omlaag heeft gedaan. Mijn voordeel is door toedoen van WOZ-consultants twee jaar nu achterelkaar mijn WOZ naar beneden is bij gesteld.

Realiseert afspraken niet

Alle stukken aangelevert om de waarde WOZ waarde te verhogen( taxatierapport). Het is ze niet gelukt om dit te realiseren. Doen m.i. Geen moeite.

Beste Ray, Naar aanleiding van je klacht heb ik je dossier bekeken en ik snap de kritiek eigenlijk niet. In het dossier ziet u de conclusie van het onderzoek van de beoordelaar. Het verrichte werk is voor u inzichtelijk gemaakt. Als u inlogt en in uw dossier kijkt zult u zien dat er weldegelijk werk voor u verricht is. U wilde de waarde wat omhoog hebben en wij zagen dat er (minstens) 4 verkopen waren die het standpunt van de gemeente onderbouwen. Om die reden hebben wij geconcludeerd dat een beroepsprocedure te veel procesrisico voor ons inhoud. Die verkopen staan ook keurig in uw dossier benoemd. Mocht u het inhoudelijk niet met ons eens zijn staat het u uiteraard vrij zelf beroep aan te tekenen. Hoogachtend, Jos Oosters

Zeer teleurstellend

Hebben niets bereikt om de aanslag omlaag te krijgen en zonder overleg het dossier gesloten. De gemeente kwam tot het oordeel dat de hoogte van de aanslag correct was. Voorbeeld van slager keurt eigen vlees. WOZ consultants heeft mij de mogelijkheid ontnomen om via de rechter alsnog tot een eerlijke uitspraak te komen.

Pas op met WOZ Consultants!!!

Ik heb me aangemeld, dossier gevuld en overeenkomst getekend. Op maandag werd me gezegd dat ze aan de slag gingen en op donderdag werd het dossier weer gesloten. De ene advocaat neemt het aan en de volgende wil het niet. Wat een rommeltje daar!

Quick, keep informed

Quick, keep me informed on all the process, clear on all what they are doing. 100% recommend.

Zeer professioneel, resultaatgericht

Enkele maanden geleden een case geopend ivm buitengewone verhoging van de WOZ waarde van mijn woning. Stukken opgeladen en argumentatie gedeeld. Het team (/de heer of mevrouw Oosters) heeft mijn dossier opgepakt en met succes de WOZ waarde naar een correcte niveau verlaagd gekregen. Minimale inspanning benodigd van mijn kant, vrijblijvend, continue communicatie en resulaat. Vakkundige organisatie effectief ingericht om de gebrek aan kunde en middelen bij gemeenten te corrigeren. Mijn dank en een aanrader voor ieder.

Duidelijke communicatie

Makkelijk dat je alles online kan regelen. Alles gaat via online. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de stappen.

Ik ben met succes geholpen

Prima service en ik ben van het begin tot eind goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Prima geregeld

Dit jaar is het gelukt om de WOZ naar een aanvaardbare waarde te krijgen. Prima!

Belasting is naar beneden gebracht ,naar wens ,bedankt

Belasting is naar beneden gebracht ,naar wens ,bedankt

prima kontakt en afhandeling van bezwaar

een goede zaak

Deskundige aanpak

Nette afhandeling. Geen omkijken naar en resultaat.

Ze houden je goed op de hoogte.

Nadat ik over het voorgaande jaar tegen een muur was opgelopen bij Tribuut, nu dus weer WOZ consultants ingeschakeld. Prima werk.

Prima vakmanschap. Afspraak is afspraak.

Juiste behandeling om te komen tot de uitspraak. Prima bedrijf om mee in zee te gaan.

WOZ omlaag is gelukt!

Doel was WOZ omlaag. Dat is gelukt. Blij mee. Totaal geen omkijken naar gehad. Online houden ze je gedurende het proces je heel goed op de hoogte. Aanrader wat mij betreft.

Het werkt om WOZ consultants in te schakelen

Prima eerste ervaring met WOZ consultants. Daarna werd de opvolging onduidelijk en werd me toch gevraagd een deel van het werk zelf te doen (met als excuus dat door COVID19 geen inpandige opname gedaan kon worden). Nauwelijks toelichting wat er verwacht werd en ik dacht dat het meer was dan het straightforward invullen van een pagina. Uiteindelijk hebben ze gedaan wat verwacht werd, en werd de inschatting verlaagd met plm. 1 procent.

Eenvoudige, goed te volgen procedures

WOZ Consultants heeft voor ons een acceptabel resultaat gehaald van een ca 7% lagere waardebepaling. De stand van zaken is gedurende de procedure eenvoudig digitaal te volgen.

Prettige samenwerking duidelijk en concreet.

Kort en bondig, De gevraagde informatie inclusief foto's aangeleverd, WOZ doet de rest. Its so easy Groet Kasper

Goede en duidelijke communicatie

Vanaf begin snelle en duidelijke reactie op de diverse stappen.

Snel, to-the-point, kundig.

De site werkt prima. Er is goed overzicht wie-wat-moet doen. En dat is efficient. Proocedure is net begonnen, dus de resultaten moeten nog komen.

Vlot en snel geregeld.

WOZ-Consultants neemt een hoop rompslomp uit handen en boekte in mijn geval een goed resultaat.

De hele procedure loopt gesmeerd, terwijl je er als klant geen bemoeienis mee hebt.

Zie boven.

Meedenkend en alert!

Wij werden op tijd gebeld om deel te nemen aan de bezwarenprocedure. We waren dit zelf door omstandigheden vergeten. Alles is op tijd geregeld met een verlaagde WOZ waarde tot gevolg

Over WOZ-Consultants

WOZ-Consultants is succesvol uitgegroeid tot een landelijk opererend bedrijf dat gespecialiseerd is in het juist laten vaststellen van de WOZ-waarde voor zowel particulieren als bedrijven. Ons team bestaat uit juridisch medewerkers en taxateurs. In de afgelopen jaren hebben wij duizenden belastingplichtigen geholpen bij het verlagen van de WOZ-waarde.