Komen op voor het belang van de klant

Prima ondersteuning bij het bezwaar maken tegen te hoge WOZ.

goed verlopen.

contact is goed en ook de informatie.

Ze maken waar wat ze beloven

Goed gevoel dat mijn bezwaar tegen de hoogte van de vastgestelde WOZ waarde in professionele handen is. Zelf had ik waarschijnlijk dit resultaat niet kunnen bereieken.

Snel en accuraat

Er is na mijn aanmelding snel actie ondernomen

Zeer 'to the point'.

WOZ-Consultants gaat zeer efficiënt te werk. Een deel van de communicatie verloopt daartoe via standaardberichten, maar reageren of contact opnemen kan altijd en dan wordt er uitstekend geluisterd/gelezen. Ik ben prima geholpen en dat heeft mij erg weinig tijd gekost, zeker als ik het vergelijk met zelf bezwaar en/of beroep indienen.

Ik werdvan elke stap op dr hoogte gesteld en kreeg inzage in de volledige procedure

Korte lijnen goede begeleiding

Zoals gezegd. Korte lijnen goede begeleiding

Gemakkelijke en effectieve methode om WOZ waarde te beoordelen

Zeer eenvoudige manier om bezwaar tegen de WOZ waarde te maken. Kwestie van benodigde documenten uploaden en daarna neem WOZ-consultants alle benodigde stappen om bezwaar aan te tekenen indien zij dit kansrijk achten. Je wordt automatisch op de hoogte gehouden van de voortgang, al duurt het hele proces circa 7 maanden. Maar in mijn geval was het bezwaar succesvol. Is alleen een beetje onpersoonlijk maar het kost je ook niets en is erg efficient.

Bijzondere ervaring,, correct, duidelijk en supersnel

Na aanmelding direct contact, duidelijke werkwijze en snel conclusies en resultaat.

Gedaan wat werd beloofd.

Professionele aanpak. Prima informatieverstrekking gedurende het gehele proces. Succesvol.

Tevreden

Goed resultaat

Goede service en heldere communicatie

Fijne online portal waar je alles in kunt vinden. Verder werd er altijd snel en duidelijk op vragen gereageerd. Onze WOZ waarde is flink naar beneden gegaan. Blij mee!

Prima en terzake kundig

Prima en terzake kundig

Zeer tevreden met het resultaat.

Mijn WOZ waarde is zelfs nog lager geworden dan waar ik op gehoopt had! Dank aan alle medewerkers van WOZ-Consultants.

Jullie aanpak is oké, en ook de uitkomst van het bezwaar was goed

Heldere communicatie over elke stap. Dank daarvoor Ik denk dat ik dit hele bezwaarproces niet zo aangepakt zou kunnen hebben. Fijn dat er professionals zijn die dit prima kunnen overnemen.

Verlaging woz is gelukt

Het proces heeft goed resultaat gehad. De communicatie tussentijds is wat summier en zou iets uitgebreider kunnen. Met name de expert inschatting van het vervolg naar aanleiding van een initiele afwijziging zou ik op prijs stellen. Iets in de trant van "Op basis van onze ervaring ..... en hangt de rest af van .... ". Dat maakt het voor mij gemakkelijker om het verloop in te schatten. Nu zie ik alleen het verloop in de woz folder. Alles bijeengenomen zou ik deze consultents wel aanbevelen.

Geruisloze afhandeling van bezwaar

WOZ consultants heeft met succes de WOZ-waarde van onze woning verlaagd. Werkwijze was zelfstandig maar wel met ruimte voor eigen inbreng en overleg.

Prima vertegenwoordigd naar de gemeente.

Goede begeleiding en bereikbaarheid.

Helder en duidelijke communicatie via de mail en site

zie boven

Perfecte service

Alles netjes verzorgt ,prima service Regelmatig op de hoogte gehouden van de status

Onduidelijk

Alles wordt digitaal gedaan en dat maakt het (voor bepaalde leeftijdsgroep) soms lastig. Duidelijke informatie per mail zou prettig zijn. Telefonisch contact nog beter........

Op afstand toch goed werk

In het begin was het voor mijn gevoel lang stil. Ook op een mail geen antwoord gehad. Na tweede mail liep alles goed en werd ik goed op de hoogte gehouden.

Ze maken er werk van.

Ze houden je op de hoogte van het proces en voortgang. Werken snel en ze halen er best veel uit .

Goede communicatie.

Over de voortgang van het onderzoek werd ik goed op de hoogte gehouden. Wacht nu nog op de afsluitende conclusie over de hoogte van onze WOZ en de kelder.

Met succes helemaal ontzorgd.

Na veel inspanning van de Consultants is het bezwaar met succes toegekend door de gemeente. ik zal WOZ-Consultants zeker weer inschakelen als de WOZ weer te hoog wordt aangeduid.