Zeer professioneel, resultaatgericht

Enkele maanden geleden een case geopend ivm buitengewone verhoging van de WOZ waarde van mijn woning. Stukken opgeladen en argumentatie gedeeld. Het team (/de heer of mevrouw Oosters) heeft mijn dossier opgepakt en met succes de WOZ waarde naar een correcte niveau verlaagd gekregen. Minimale inspanning benodigd van mijn kant, vrijblijvend, continue communicatie en resulaat. Vakkundige organisatie effectief ingericht om de gebrek aan kunde en middelen bij gemeenten te corrigeren. Mijn dank en een aanrader voor ieder.

Duidelijke communicatie

Makkelijk dat je alles online kan regelen. Alles gaat via online. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de stappen.

Ik ben met succes geholpen

Prima service en ik ben van het begin tot eind goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Prima geregeld

Dit jaar is het gelukt om de WOZ naar een aanvaardbare waarde te krijgen. Prima!

Belasting is naar beneden gebracht ,naar wens ,bedankt

Belasting is naar beneden gebracht ,naar wens ,bedankt

prima kontakt en afhandeling van bezwaar

een goede zaak

Deskundige aanpak

Nette afhandeling. Geen omkijken naar en resultaat.

Ze houden je goed op de hoogte.

Nadat ik over het voorgaande jaar tegen een muur was opgelopen bij Tribuut, nu dus weer WOZ consultants ingeschakeld. Prima werk.

Prima vakmanschap. Afspraak is afspraak.

Juiste behandeling om te komen tot de uitspraak. Prima bedrijf om mee in zee te gaan.

WOZ omlaag is gelukt!

Doel was WOZ omlaag. Dat is gelukt. Blij mee. Totaal geen omkijken naar gehad. Online houden ze je gedurende het proces je heel goed op de hoogte. Aanrader wat mij betreft.

Het werkt om WOZ consultants in te schakelen

Prima eerste ervaring met WOZ consultants. Daarna werd de opvolging onduidelijk en werd me toch gevraagd een deel van het werk zelf te doen (met als excuus dat door COVID19 geen inpandige opname gedaan kon worden). Nauwelijks toelichting wat er verwacht werd en ik dacht dat het meer was dan het straightforward invullen van een pagina. Uiteindelijk hebben ze gedaan wat verwacht werd, en werd de inschatting verlaagd met plm. 1 procent.

Eenvoudige, goed te volgen procedures

WOZ Consultants heeft voor ons een acceptabel resultaat gehaald van een ca 7% lagere waardebepaling. De stand van zaken is gedurende de procedure eenvoudig digitaal te volgen.

Prettige samenwerking duidelijk en concreet.

Kort en bondig, De gevraagde informatie inclusief foto's aangeleverd, WOZ doet de rest. Its so easy Groet Kasper

Goede en duidelijke communicatie

Vanaf begin snelle en duidelijke reactie op de diverse stappen.

Snel, to-the-point, kundig.

De site werkt prima. Er is goed overzicht wie-wat-moet doen. En dat is efficient. Proocedure is net begonnen, dus de resultaten moeten nog komen.

Vlot en snel geregeld.

WOZ-Consultants neemt een hoop rompslomp uit handen en boekte in mijn geval een goed resultaat.

De hele procedure loopt gesmeerd, terwijl je er als klant geen bemoeienis mee hebt.

Zie boven.

Meedenkend en alert!

Wij werden op tijd gebeld om deel te nemen aan de bezwarenprocedure. We waren dit zelf door omstandigheden vergeten. Alles is op tijd geregeld met een verlaagde WOZ waarde tot gevolg

Ik ben geheel tevreden niet alleen qua uitslag maar ook de afwerking en communicatie.

Ook hier in één zin omschreven, zoals een klant behandeld wil worden. Duidelijk, snel en een goede communicatie.

Ik heb wel de indruk gekregen dat zij voor je willen werken.

Nog geen uitsluitsel gekregen nog het bezwaarschrift door de gemeente is gehonoreerd.

Professioneel bedrijf

Duidelijke proceduren en website. WOZ consultants heeft een flinke verlaging van mijn WOZ kunnen bereiken.

Moeiteloos een lagere WOZ waarde

Deskundig en to the point advies. Snel duidelijkheid in haalbaarheid van de zaak. Regelen alles en het dossier is altijd online te benaderen en bij te werken. Uitstekend.

Erg snel, erg goed. Updates tijdig

Heeft me veel inspanning bespaard

Het is gelukt de WOZ redelijk omlaag te krijgen en het heeft me dit maal geen enkele inspanning gekost (en ik weet dat het best een klus kan zijn)

woz vergat de grondwaarde

Op 18 maart deelde ik aan WOZ- consultants mee dat de gemeente Delft de grondwaarde van de achter het huis liggende tuin verkeerd berekend had. Mij werd meegedeeld dat dit in het dossier opgenomen zou worden. In het definitieve bezwaarschrift is hier echter niets van terug te vinden. Het is aan het kadaster en de gemeente Delft zelf te danken dat de WOZ-waarde iets is verlaagd, omdat zij hun fout inzagen. Het is dus terecht dat we geprotesteerd hebben en WOZ-consultants heeft ons wat werk uit handen genomen. Ik vrees echter dat als veel mensen gebruik maken van deze professionele hulp de kosten daarvan uiteindelijk door gemeentes weer in een belastingverhoging verhaald moeten worden op de burgers.

Geachte heer Rademaker, Ik snap uw gevoel dat u niets terug ziet van uw input over de grondwaarde. Als u echter in de waarderingsmatrix van De Juiste Waarde kijkt ziet u dat dit onderdeel wel degelijk is meegenomen. Ook ter hoorzitting is hier nog eens de nadruk op gelegd. Het verslag van de hoorzitting is in de uitspraak op bezwaar maar beperkt opgenomen. Uw gevoel dat we niets met uw input gedaan hebben kan ik dus goed plaatsen. Het is wel gebeurd en hebben wel duidelijk naar de gemeentelijke taxateur gecommuniceerd maar niet naar u en daar begint de schoen te wringen. Dit is een punt waar we beter op moeten letten en ik ben blij dat de moeite neemt ons daar op te wijzen. Mijn dank voor uw feedback. Mvg, Jos Oosters