Goede inzet maar ik weet de uitslag nog niet

Nu ik weet na een TV uitzending hoe WOZ consultants opereert, begrijp ik de aanpak. Door het bezwaar stap voor stap op te bouwen, wordt de procedure tot het einde afgewerkt. En dat kost de overheid het maximum aan tegemoetkoming. Dan denk ik: zo zal de belastende overheid leren vooral niet te veel huizen te snel in WOZ waardering omhoog te laten gaan. Bij een redelijke verhoging komen veel minder bezwaarschriften maar in mijn geval was de verhoging onredelijk en dan geeft ik WOZ consultants helemaal gelijk met hun aanpak. Ook bij de volgende procedure mogen de consultants van mij "de kaantjes er uit braaien". Well done!

Wij zijn zeer tevreden

De zeer persoonlijke,,en meelevende manier van samenwerking was in een woord Geweldig!

Vakkundig opgesteld bezwaarschrift

Enkele kleine vergissingen; zijn m.i. niet van invloed is geweest op de uiteindelijke beslissing.

Goed werk geleverd

Reageren vlot en doen hun werk goed.

Blij dat ik dit verschil van WOZ waarde, door u kon laten behandelen.

Eigenlijk had ik na het uithanden geven van dit WOZ geschil met de Gemeente Amsterdam, er geen omkijken meer aan. Waren er stappen gemaakt, dan werd dit keurig in mijn account aangegeven. Begrijp dat de gemeente Amsterdam dit allemaal niet leuk vind, maar zonder jullie hulp bedonderen ze de bewoners van Amsterdam zonder schuld gevoel.

Ik ben tevreden over de resultaten van de WOZ-Consultants

De WOZ-Consultants helpen mij al jaren te protesteren tegen verkeerde en te hoge aanslagen en zijn bijna altijd succesvol!

Prima afhandeling van bezwaar

Vriendelijke taxateur en vlotte digitale informatie tijdens de procedure.

Verlaging WOZ-waarde bereikt

WOZ-consultants heeft een verlaging van mijn WOZ-waarde gerealiseerd. Wel is het een langdurig traject: aanvragen, taxatie door WOZ-consultants, taxatie door gemeente, toekenning (vooral door trage reactie van de gemeente). Het dossier van WOZ-consultants geeft enig inzicht in het verloop van het traject. Overigens is het voor de gemeente een kostbare zaak: zij betalen WOZ-consultants € 765 voor dit gebeuren.

Gedegen en onderbouwde correspondentie met de gemeente. Worden regelmatig op de hoogte gehouden.

kort en zakenlijk

jammer dat toegangscode langere tijd niet werkte

erg tevreden

erg tevreden!!

SNELLE EN CORRECTE AFWIKKELING

GOED BEREIKBAAR OOK PER TEL.EN DIRECT ALLE GEGEVENS BIJ DE HAND.

uitstekend

wordt goed actie ondernomen en levert (soms onverwacht) veel voordeel op. De woz wetgeving is een waanzinnig systeem waarbij de machine zogenaamd vergelijkbare cijfers uitbraakt, maar waarbij de vergelijking vaak heel mank gaat. n

Professionele aanpak van WOZ bezwaar.

Ondanks de ongetwijfeld vele zaken ter behandeling. Een serieuze en gedreven aanpak en verdieping in speciefieke zaak. Resultaat dat je als particulier niet kan bereiken!

Ze bereiken een kleine aanpassing in de WOZ...

... en strijken een flinke gage op bij de gemeente. Als ik het nu beschouw is het een moreel verwerpelijk businessplan als je ziet hoezeer dit geautomatiseerd is.

Beste Marco, Naar aanleiding van je opmerking heb ik je dossier bestudeerd. Allereerst wil ik je erop wijzen dat hoe kleiner de aanpassing is, hoe groter de arbeid. Het lijkt tegenstrijdig maar hoe minder groot de "fout" van de gemeente is, hoe meer input we moeten leveren om ons standpunt over te brengen. Verder valt mij op dat u nooit heeft ingelogd in uw dossier en u dus ook geen kennis kan hebben van wat er precies gedaan is voor uw zaak. Ik vraag mij dan ook af waar u uw standpunt op baseert dat er ten opzichte van de beloning weinig arbeid verricht is. Tot slot wil ik u meegeven dat ik voor uw belang naar de gemeente gegaan ben om ter hoorzitting uw belang te bepleiten. De waarde is aangepast vooral op basis van de verkoop van nummer 24 uit uw straat. Hoogachtend, Jos Oosters

Correcte afhandeling

Ik heb er weinig aan hoeven doen en een goed resultaat!

actief en goede reactiesnelheid

Bij het behandelen van het bezwaar WOZ heb ik een snelle reactie ervaren, goede terugkoppelingen met een duidelijk dossier. Realistische benadering. Suggesties van de klant worden ook serieus opgepakt.

Doen wat ze zeggen

WOZ ingediend en is keurig ingediend waarbij de gemeente heel lang rekt maar dat zijn gemeentes. resultaat zoals beloofd en nu rechtvaardig

Makkelijk proces, goed te volgen, goede communicatie

Je krijgt een account waarop alle documenten staan en het gehele communicatieproces kunt volgen. Dat is fijn. Daarnaast is het ook mogelijk om gewoon een mail te sturen met een vraag, waarop snel wordt gereageerd. En het belangrijkste is natuurlijk dat er resultaat is behaald!

Professionele afhandeling

Duidelijk traject, heldere communicatie en goed resultaat

altijd goed maatwerk met resultaat

weer gewonnen. goede telefonische hulp goed werk

Sterke, op feitelijkheden gebaseerde, argumentatie, resultaatgericht en klantvriendelijk.

Bovenstaande beknopte tekst geeft goed weer wat mijn ervaring is met dit bedrijf. Ik ben uitstekend geholpen en heel tevreden met het resultaat!

Uitstekende service

Uitstekende service met een prima website waarmee je goed op de hoogte wordt gehouden van de stand van zaken. Ik kan WOZ-Consultants zeker aanraden.

doortastend te werk gegaan

prima werk geleverd

Woz waarde uitgezocht en elke verandering of wijziging in dossier was te zien. Fijn dat het resultaat ook gelukt is. Dankje wel voor het uitzoeken en procuderen.