Ze denken goed mee en proberen er het altijd het uiterst mogelijke uit te halen

Al vele jaren werken wij samen met WOZ-Consultants en dat is niet voor niets. De medewerkers zijn vriendelijk, zeer vakkundig en bekwaam. Je krijgt snel antwoord op je vragen en ze zullen er alles aan doen om er een goed resultaat uit te slepen voor je. Zodra ik alle bescheiden toegestuurd heb valt er altijd een last van mij af. Ik weet dan dat het in goede handen is en dat er mensen naar kijken die er verstand van hebben en - indien zij dat raadzaam achten - voor ons bezwaar zullen maken. Ik heb jarenlang zelf moeten beoordelen of de WOZ waarden reëel waren en bezwaar moeten maken. Het feit dat WOZ Consultants dat nu voor mij doet is vele malen beter en relaxter!

Goede duidelijke dossier vorming .

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je dossier

Fantastisch

Duidelijk en vakkundig!!!

Snel, zakelijk en klantvriendelijk

Snel, zakelijk en klantvriendelijk

Ik heb goede ervaring met WOZ en ben helemaal tevreden.

WOZ behandeld bezwaar en eventueel beroep op een duidelijke en doeltreffende manier met goede resultaten. Waarvoor dank. Vr. groet, E van Ginkel.

Efficiënt, steekhoudende argumenten

WOZ consultants maakt goed gebruik van de grote database met woning transacties en weet daarmee het bezwaar te onderbouwen. Het is gelukt!

Indien WOZ-waarde verlaging mogelijk is, dan wordt er alles aan gedaan om het ook voor ekaar te krij

Over de voorbereiding en op de rechtszaak van mijn beroepsprocedure zelf was ik zeer onder de indruk van het handelen van WOZ- consultants. De uitspraak was dan ook positief voor mij.

Resultaat geboekt

Het is WOZ Consultants gelukt de WOZwaarde te verlagen.Waarvoor dank. In ons geval is dit ook geheel kosteloos gegaan voor mij als eigenaar van de woning.

Prima resultaat behaald!

Hoewel ik na minstens een half jaar radiostilte zelf even aan de bel moest trekken om de laatste stand van zaken te vernemen, ben ik vervolgens snel en uitstekend geholpen met een behoorlijke verlaging van de WOZ-waarde als resultaat.

Gewoon zeer doeltreffend!

zeer professionele aanpak en fijn zo te worden ontlast. Het is jullie toevertrouwd! Daarbij duidelijke overview van de lopende zaken vanuit de portal, top!

Fantastisch!

Ik hoop dat ik dit jaar weer door u geholpen mag worden.

prima uitkomst, duurde wel lang

Prima uitkomst, duurde wel lang

De kosten voor de gemeenschap van 522 euro wegen niet op tegen de bereikte besparing van 9,69

WOZ consultants heeft 522 euro gekregen van de gemeente voor de werkzaamheden. Ze hebben de woz waarde met 10.000 naar beneden gekregen hetgeen een korting van 9,69 oplevert. Dit betekent dat het 54 jaar duurt voordat deze kosten zijn goedgemaakt. De 522 euro die de gemeente heeft moeten vergoeden zijn tenslotte kosten die via de belastingen weer door ons zelf worden betaald. Dit schiet dus niet op.

Geachte heer van Roermund, De vastgestelde waarde was in dit geval niet heel veel te hoog maar door de gemeente toch aangepast. Het tegenstrijdige is dat hoe minder de waarde afwijkt hoe meer werk wij moeten doen om het aannemelijk te maken. De beloning is dus los van de verlaging. Ongeacht of een waarde 1.000 of 1.000.000 aangepast wordt, voor onze werkzaamheden maakt het niet heel veel uit. Ik snap evenwel dat het voor u raar voelt. Verder wil ik u graag wijzen op uw voordeel in de IB. Deze zal waarschijnlijk rond de 30 euro per jaar liggen en zal jaarlijks, met het verminderen van de hypotheekrente aftrek, alleen maar toenemen. Mvg, Jos Oosters

Fijn om dit aan specialisten over te laten

Ze zijn professioneel en volhardend!

Procedure goed verlopen zonder overbodige rompslomp.

woz consultants heeft de procedure met goed gevolg afgerond en naar mijn tevredenheid. Zelf heb ik daar nauwelijk inspanningen voor hoeven leveren.

Professionele werkwijze en duidelijke communicatie

Positieve ervaring: - duidelijke communicatie via internet - professionele afhandeling via internet (o.a. Signhost) Negatieve ervaring: - geen!

geweldig.

Een zeer goed mail contact.

Super verlopen

het duurt wel lang voor je een uitslag weet maar dat ligt volgens mij meer aan de gemeente

Zeer goed geholpen

Moeiteloos bezwaar kunnen maken tegen WOZ waarde via deze WOZ consultants. Aanrader!

Werkt goed en efficiënt. Kan wel communicatie verbeteren door berichten vanuit het perspectief van de klant te formuleren. Qua formulering en ook de timing: niet 3 berichten vlak achter elkaar sturen waarvan de laatste zegt: "wij sluiten ons dossier". Ook vervolgtrajekt: dus niet alleen "Uw WOZ-waarde is verlaagd" maar ook: Dat betekent voor U . . .

Klantvriendelijk en deskundig

Goede omschrijving in het verslag. Heel duidelijk.

Alles is keurig afgehandeld

Vakkundig te werk gegaan.

Vakkundig

Snelle reactie

jammer

hheeft helaas weinig opgeleverd

Prima!

Mijn probleem is telefonisch door de medewerker van WOZ- Consultants prima opgelost.