Goed bereikbaar in de voorfase Geen onnodige mails tussendoor Goed werk geleverd Dossier makkelijk te openen

Prima resultaat dankzij WOZ-consultants

Wij zijn zeer tevreden over het feit dat WOZ-consultants erin is geslaagd om de WOZ-waarde 2021 van onze woning met € 56.000 omlaag te brengen. Ook over de wijze waarop wij steeds op de hoogte werden gesteld van nieuwe ontwikkelingen zijn wij zeer te spreken. Bedankt voor het prima resultaat.

Verlaagd!

Het resultaat is bevredigend de oorspronkelijke WOZ waarde- vaststelling was in mijn ogen door de gemeente Den Haag veel hoger vastgesteld dan de werkelijke waarde,zelfs de algemene steeds stijgende huizenprijzen in aanmerking genomen. Daarom heb ik WOZconsultants gevraagd om de vastgestelde WOZ-waarde aan te vechten,met succes de waarde is met enkele tienduizenden Euro verlaagd. Waarvoor mijn dank aan hen die zich daarvoor ingespannen hebben.

Zeer tevreden over WOZ consultants.

Ik ben van mening dat WOZ-consultants, voor mij, prima werk heeft verricht. Aanmelden is gemakkelijk. Je wordt, op tijd, via de mail op de hoogte gebracht van wijzigingen in je dossier waarop je wel of niet kunt anticiperen, naar gelang "de noodzaak". Ben daarom zeer te spreken over de makkelijke en gebruiksvriendelijke wijze waarop hun systeem, via internet, werkt. Super ! Tevens was het resultaat, voor mij, ook nog een positief. Logisch dat ik dus zeer tevreden ben.

Mijn bezwaar hebben ze verprutst door gemaakte fouten

Volgens het dossier hadden ze mijn bezwaarschrift ingediend op 8 maart. Bezwaar werd niet-ontvankelijk verklaard door de gemeente omdat het buiten de termijn binnengekomen was, namelijk op 7 juni. Ik moest WOZ-C wijzen op het feit dat de gemeente waarschijnlijk een foutje had gemaakt met de datum. Dat hadden ze zelf nog niet opgemerkt. Ze gingen in beroep. Beroep werd afgewezen omdat er niet bewezen kon worden dat mijn bezwaar op tijd binnen was. Het was gemaild en kon niet teruggevonden worden. De mail met die uitspraak van de rechtbank kreeg ik op 19 september van WOZ-C. Met daarin dat ik binnen 6 weken na dagtekening van de uitspraak van de rechtbank in hoger beroep kon gaan. De dagtekening betrof 11 augustus. Dus 5 1/2 week later kreeg ik pas die mail! En had ik dus maar 2 dagen om in hoger beroep te gaan als ik dat zou willen! Belachelijk! Ik beveel dit bedrijf aan niemand aan. Ze maken fouten en reageren traag. Ze willen alleen maar voor jou aan de slag gaan om de vergoeding die ze ontvangen. Als het te lastig wordt verprutsen ze de boel.

UWOZ consultants heeft ook dit jaar mijn WOZ-waarde met een aanzienlijk bedrag naar beneden gekregen

Je moet standaard bezwaar maken tegen de WOZ-beschikking. WOZ-consultants krijgt bijna elk jaar de WOZ-waarde naar beneden.

Ik ben volledig ontzogt bij het bezwaar tegen WOZ waarde.

Ik ben van mening dat WOZ-consultants prima werk heeft verricht en dit komt door de gebruiksvriendelijke wijze waarop hun systeem via internet werkt. Het resultaat was ook nog een positief, zodat ik zeer tevreden ben.

WOZ waarde verhoging terug gebracht van 11% naar 4,4%

Eerdere jaren heb ik zelf (met successen) bezwaar gemaakt. Echter had ik er dit jaar daar geen zin in, terwijl er toch een flinke stijging vsn 11% op stond. Toen ik een advertentie tegenkwam van WOZ consultants. Ik dacht baat het niet dan schaadt het niet en laat ik het eens proberen. Ik moet zeggen dat het me alleszins meevalt. Ze hebben een transparante online dossier voor je opgezet, met alle informatie. Ook hebben ze onderzoek gedaan en met succes de WOZ waarde omlaag gekregen.

Duidelijk tevreden met behaald resultaat!

Voor mijn gevoel was OZB taxatie te hoog. Terecht blijkbaar, en aangevochten door WOZconsultants met een motivatie die ik zelf niet had kunnen bedenken. Taxatie waarde is dus aangepast. Voordeel voor gemeentelijke- en inkomsten belasting!

Goed werk geleverd

Het eerste contact en verder verloop van actie die ondernomen werd, waren uitstekend. Het eindresultaat is niet een grote verlaging van de WOZ-waarde, maar het is goed dat er een soort second opinion is, waar wij verder mee kunnen. Bedankt

Via Vereniging Eigen Huis in aanraking gekomen met WOZ consultants. Communicatie verliep uitstekend, via de online omgeving, en het resultaat is zeer goed.

Bezwaar is in Woz Consultants voordeel

Als uw WOZ 100.000 euro omlaag gaat krijgt u naar eigen initiatief 25,00 euro terug. Echt geen honderden euro's!! Hun wel!!! De WOZ adviseur verdient ruim 2500 euro aan u! Dit door proceskostenvergoeding, taxatie die u zelf maakt en inlevert en andere declaraties. U heeft nix aan deze instanties, zij verdienen aan uw moeite!! Woz Consultants: Lukt het ons niet om de WOZ-waarde te verlagen, nemen wij u zaak niet aan! Nogmaals onze WOZ is na veel eigen moeite en iniatief ruim 250.000,- omlaag gegaan en wij hebben hier zelf 45 euro aan verdient.

Geachte mevrouw, beste Anna, We zijn samen naar de zitting bij rechtbank Amsterdam geweest. Daar heeft u kunnen zien hoe de waarde is aangepast van 1.097.000 naar 865.000. Uw voordeel voor de ozb is ongeveer 80 euro maar het voordeel in de inkomstenbelasting is voor u vele malen hoger, ruim 800 euro. Om dit resultaat te bereiken hebben we veel werk moeten verzetten. Bezwaarschrift, hoorzitting, taxatierapport, beroepschrift schrijven, verweerschrift bestuderen, naar de zitting gaan. In dit hele traject is heel veel manuren gaan zitten. Van de toegekende proceskostenvergoeding van 1.718 euro mogen we direct 21% afdragen aan de belastingdienst voor de btw. Feitelijk houden we dus 1.420 euro over. Ik mag blij zijn als we per saldo een uurtarief van €50 verdiend hebben. Dat vind ik voor een zeer specialistische dienst met een hoog afbreukrisico (we kunnen immers ook verliezen) heel erg weinig. Kortom, ik snap uw gevoel en dat sentiment wordt door de overheid ook bewust gevoed en versterkt omdat ze het vervelend vinden dat ondernemingen als de onze rechtsbescherming tegen hen bieden, maar ik hoop u met deze uitleg onze kant van het verhaal duidelijk gemaakt te hebben. Met vriendelijke groet, Jos Oosters

Positieve ervaring. Positief resultaat. Vriendelijke medewerkers aan de telefoon.

Zie hierboven. Twee zéér klein minpuntjes vind ik echter, dat er maar schaarse tussentijdse rapportages verzonden worden en dat soms het taalgebruik ietwat vaktechnisch is. Maar de vriendelijke hulp aan de telefoon maakt dat alles dan wel weer goed.

uitstekend en deskundig advies

Ik ben zeer tevreden over hoe WOZ-consultants mijn te hoge WOZ-waarde heeft aangepakt. Als klant hoef je alleen mee te kijken. Archivering en informatie zijn perfect. Gemeente heeft WOZ-waarde verlaagd. Hulde.

WOZ-Consultants is zeer succesvol voor ons in actie gekomen en het heeft ons een flinke besparing opgeleverd. Op onze bewaren richting gemeente werd niet gereageerd, maar uiteindelijk moesten ze toch overstag na de professionele aanpak van WOZ-Consultants. Ontzettend fijn om goede hulp hierin te kunnen krijgen.

Duidelijke dienstverlening

Via mail en dossier alles duidelijk en correct afgewerkt.

Duidelijke aanpak, goede berichtgeving

Correcte en zakelijke benadering.

Effectief en transparant

Prima ervaring. Duidelijk via het dossier te volgen wat er gedaan wordt, en het heeft tot een verlaging van de WOZ waarde geleid.

Goed werk geleverd, vriendelijke en professionele medewerkers

WOZ Consultants heeft ervoor gezorgd dat er over onze woonark flink minder WOZ belasting hoeft te worden betaald. Blij mee: bedankt! :-)

Fijn om te horen! Vriendelijk dank voor uw mooie beoordeling.

geweldig!

WOZ-Consultants neemt heel veel juridisch werk voor de particuliere woningbezitter uit handen. De medewerkers komen bij mij deskundig over en weten de ambtelijke bureaucratie te pareren, iets wat de bij de gewone burger meestal niet lukt.

Prima gewerkt, uitslag valt tegen, maar was niet meer uit te halen.

U heeft het onderste uit de kan gehaald, dus van Uw zijde prima werk geleverd. Bedankt.

Vriendelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Super service en het was het waard

De communicatie verliep perfect, mede dankzij de goed ontworpen webinterface. De eigen inspanning voor het bezwaar was minimaal. Een aanrader.

Overzichtelijk dossier, open en inzichtelijk en resultaat ook zoals ik had gehoopt en verwacht.

Het was niet al te moeilijk om alles aan te leveren wat nodig was. Vastgestelde WOZ was ook duidelijk te hoog en deze is 16% omlaag bijgesteld, redelijk in lijn met mijn verwachting.

Van harte aanbevolen: bezwaar maken loont!

Prettig en op uitstekende wijze ontzorgd bij het bezwaar maken. Goede service en communicatie. En positief resultaat behaald bij het indienen van bezwaar.

In 1 woord gewoon top!

Super snel alles afgehandeld. Snelle communicatie en super vriendelijke mensen.

Over WOZ-Consultants

WOZ-Consultants is succesvol uitgegroeid tot een landelijk opererend bedrijf dat gespecialiseerd is in het juist laten vaststellen van de WOZ-waarde voor zowel particulieren als bedrijven. Ons team bestaat uit juridisch medewerkers en taxateurs. In de afgelopen jaren hebben wij duizenden belastingplichtigen geholpen bij het verlagen van de WOZ-waarde.