Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snel en vakkundig voordeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uit eerste contact met BSR bleek ik geen schijn van kans te hebben. En dan toch nog dit resultaat. Boven verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na hun bemiddeling werd bij mij de WOZ. waarde verlaagd naar een juister bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles deskundig, duidelijk en snel geregeld met een goed resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

een prima resultaat bereikt, dus een prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij de gemeente zelf geprotesteerd en kreeg per email antwoord dat ze mijn bezwaar niet in behandeling konden nemen. Gelijk WOZMeldpunt geïnformeerd en hen de correspondentie voorgelegd. Zij zijn een nieuwe procedure begonnen met het resultaat dat de WOZ waarde van mijn huis met terugwerkende kracht werd aangepast naar een 40% lagere waarde. Dit had niet alleen effect op mijn gemeentebelastingen, ook de waterschappen betaalden mij terug en het allerbelangrijkste: Ik kreeg duizenden euros terug op de vermogensbelasting!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ervaring is goed moest alleen zelf een fout eruit halen. Advies is kijk alles nog even goed na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Aanvankelijk werden de emails slecht opgevolgd, vervolgens werd een mail aan het hele WOZMeldpunt bestand gestuurd (niet in BCC:). Uiteindelijk heb ik alleen maar gedonder gehad met de gemeente Amsterdam omdat ik blijkbaar meteen had moeten betalen en daarnaast in bezwaar had kunnen gaan. Ik heb talloze telefoontjes met de gemeente moeten voeren. Uiteindelijk moet ik nu een boete betalen, die hoger is dan de gehele besparing. Nadat ik dit enkele keren met uw instantie besproken had, bleek dat jullie niets kunnen doen. Zodoende waardeloze service. Ik doe het in het vervolg weer zelf: Kost mij dan minder tijd, eenduidig proces en geen subsidie die verbrand wordt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik krijg de uitslag op d naam van mijn buren dus weet niet precies hoe het nu zit .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

bedankt voor de vlotte en professionele vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geholpen 👍🏻

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nu kan je wel zien dat de gemeentes zomaar wat doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geachte heer/mevrouw, Enige tijd geleden hebben wij de hulp ingeroepen van WOZmeldpunt.nl, nadat wij een extreem hoge WOZ aanslag hadden ontvangen die bijna 50.000 euro hoger lag dan voorgaande jaren.Onlangs hebben wij bericht mogen ontvangen waarin werd aangegeven dat de WOZ waarde van ons huis (Dorp 81G te Polsbroek) met 41.000 euro is verlaagd! Wij zijn enorm blij met deze uitslag en willen het team achter WOZmeldpunt.nl ontzettend bedanken voor de tijd en moeite die jullie in deze zaak hebben gestoken. Zonder jullie steun hadden wij dit nooit weten te bereiken. Grote dank! Met vriendelijk groet, Ad Struik

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Perfect afgehandeld, ondanks het serieus tegensputteren van de gemeente. Jullie hebben de tanden erin gezet en de buit nooit meer losgelaten. Chapeau !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

mijn verzoek is reeds enige tijd geleden gedaan, maar ben heel blij dat het toch resultaat heeft opgeleverd, nogmaals bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Voor de 1e maal gebruik van gemaakt en resultaat is goed!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Via de vereniging het adres gekregen van WOZMeldpunt , ik heb nooit gebruik hoeven te maken van zo,n instantie. Maar wat hun voor onze mensen van de vereniging geregeld heb is TOP, dank hier voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hartelijk dank voor uw geweldige steun

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer positieve ervaring. WOZMeldpunt heeft al het werk uithanden genomen. Mijn WOZ-waarde is met 40.000 euro verlaagd. Dat bespaart mij zo'n 200 euro belasting. Ik raad WOZmeldpunt aan iedereen aan. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.