Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

m.i zou er wat meer en correct gecommuniceerd kunnen worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

super goed geholpen,tussen door nog een paar mailtjes gestuurd en heel vlug bericht terug gehad. missie geslaagd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De opgelegde WOZ waarde was naar mijn menige veel te hoog naar de prijs die momenteel voor de huizen in ons dorp betaald worden. Door bemiddeling van WOZmeldpunt is het in een juister verhouding gekomen met wat in de praktijk haalbaar is , mijn complimenten hier voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Netjes afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

waardeloze argumenten die uit de dikke duim gezogen zijn, in mijn geval, heel oppervlakkig in het object verdiept. sorry, ieder zijn ding maar jullie vraag ik niet weer, vr siska, niet weer terug mailen/bellen het is klaar zo.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over het behaalde resultaat en hoop in de toekomst van de (gratis) service gebruik te blijven maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De woz daling die ik gekregen heb is mij door de gemeente al telefonisch aangeboden zonder woz meldpunt. Aan meldpunt heb ik argumenten aangedragen en de woz van mijn buurman die veel lager is voor exact hetzelfde appartement en ze krijgen niks meer voor elkaar als ik zelf al bereikt had.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik had zelf al een keer bezwaar aangetekend zonder resultaat blijkbaar als er een externe organisatie met kennis dit dan doet dan is SABEWA (gemeente) wel gevoelig om de WOZ waarde omlaag te brengen, het moet toch een afspiegeling zijn van de waarde van je huis en dat is het nu wel denk ik mijn dank hier voor. Met vriendelijke groet R Bode.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

als ik had geweten dat het zo makkelijk ging had ik het bedrag wat hoger aan gehouden maar ikweet u nu te vinden voor een volgende keer het was prisma verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

WOZ Waarde 22000 naar beneden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Inzet van MOZMeldpunt heft geleid tot een verlaging van de aanslag 2015 met € 105,00. Mooi resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik had vorig jaar eenzelfde brief zelf aan de gemeente gestuurd, zonder resultaat. Nu WOZ Meldpunt eenzelfde brief zendt, kwam er wel reactie. Taxateur van de gemeente in huis gehad en doorgesproken. Alles zou via WOZ Meldpunt lopen voor zover ik dat wist. Aankondiging taxateur was niet afgestemd. Al bij al heb ik sterk het gevoel dat ik het grotendeels toch zelf heb moeten doen. Afgezien daarvan, het resultaat was gunstig. Daarvoor mijn dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wat geweldig WOZ meldpunt.. Super alles gedaan. Ga zo door ben trots op jullie.Ik heb 't te veel betaalde al terug van de Gemeente Berkelland. Harteliike Groet Ans Holtslagj

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Correct en geholpen ,klantvriendelijkheid uitstekend,en alles keurig uitgelegd ,hoe alles verwerkt wordt.Heel goed dat jullie er zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

aangemeld en daarna weinig meer gehoord. Wel een keer bezoek gehad van 2 dames waarvan een voor de gemeente Hardenberg en de ander van WOZMeldpunt? Resutaat in ieder geval dat de WOZ waarde naar beneden ging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.