Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Met een minimale inspanning van mijn zijde een zeer goed resultaat gescoord door het WOZMeldpunt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Dankzij de inzet van WOZMeldpunt is de WOZ waarde met ruim €60.000 naar beneden bijgesteld. WOZMeldpunt heeft ons steeds van de ontwikkelingen op de hoogte gehouden, prima communicatie. Hulde en dank aan WOZMeldpunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ze hebben het verzoek professioneel en overzichtelijk behandeld naar volle tevredenheid. Daarbij hebben ze positief resultaat behaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wat mij in een aantal jaren niet gelukt is, is WOZ meldpunt in een keer wel gelukt. Mooi gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekend contact per telefoon of mail. Deskundige rapportage opgemaakt en opgestuurd. Daarvan kopieen gekregen en na enkele maanden per mail het resultaat!! Je hoeft er zelf eigenlijk niets verder aan te doen. Zou het de volgende keer zeker weer via deze weg doen. Zeer aan te bevelen!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kan ik tegen deze verlaging nog bezwaar maken? Ik heb taxatie laten uitvoeren door erkent makelaar die komt op 285 duizend euro. Graag reactie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wat mij niet gelukt is, hebt U wel klaargespeeld. Geweldig. Dit zal zeker doorverteld worden. Nogmaals hartelijke dank. HL.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Reeds twee maal bezwaar gemaakt tegen WOZ-waarde steeds zonder resultaat. Echter voor de derde maal besloten dit WOZMeldpunt te laten doen. En jawel hoor mijn waarde werd met 29.000,- euro verlaagd. Over de opzet van het bezwaar en het resultaat ben ik zeer te spreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel hartelijk bedankt voor jullie inzet Wij zijn erg blij

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles is bijzonder efficiënt verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na het aanmelden van mijn WOZ klacht ten opzichte van de Gemeentelijke vordering werd ik terstond gebeld door de WOZ deskundige om met hun in beroep te gaan .Dit proces heeft er toe geleid dat mijn WOZ waarde is verminderd met 14000 Euro. Ik bedankt mij bij deze en raad iedereen aan hier gebruik van te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Half december vroeg ik mij af wat er nu gaat gebeuren omdat ik van WOZ meldpunt noch van de gemeente Leidschendam iets hoorde. Ik heb een vragenformulier ingevuld en zou na 2 dagen een reactie krijgen maar dat gebeurde niet. Uiteindelijk kreeg ik eerst van de gemeente een brief over een correctie van de reeds betaalde belasting. Ik heb liever een gecorrigeerde WOZ beschikking om mijn belastingformulier 2015 in te kunnen vullen. WOZmeldpunt schijnt dat te hebben en bij het digitale loket van de gemeente is niets te vinden. Dat is de reden voor een lage waardering voor communicatie. Met vriendelijke groeten en bedankt, H.J. de Hooge

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

U heeft de gemeente Leidschendam/Voorburg om verschillende redenen duidelijk kunnen maken dat de waarde van onze woning te hoog is geschat. Inmiddels heeft de gemeente een correctie toegepast, wat ook een gunstige uitwerking zal hebben op de inkomstenbelasting. Nogmaals onze dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bedrag is bijna 18 % lager dus goed resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bijzonder toegankelijke website, snelle terugkoppeling. Geen omkijken naar het bezwaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden over het WOZ meldpunt. 1 dingetje, ik heb in het voorjaar het meldpunt gevraagd voor mij bezwaar aan te tekenen. het heeft tot november dit jaar geduurd voordat men contact op nam. Tussen door is het niets gecommuniceerd. ff een bericht dat het lang duurt o.i.d. had ik op prijs gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zou ze zeker aanbevelen ,ze halen het onderste uit de kan . Top wat ze bereikt hebben met onze WOZ Waarde van 163.000 naar 146.000 Dus mensen laat je niet gek maken door de gemeentes ga met dit bedrijf in zee en heb er je voordeel mee !!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.