Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na een duidelijk overleg is het prima geregeld door WOZMeldpunt. Werd van alle stappen goed op de hoogte gehouden en een goed resultaat was het gevolg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

18 procent minder WOZ betalen is een flinke meevaller maar noemenswaardig is het gemak waarmee dit resultaat is bereikt. Geen zin in gehakketak met de Gemeente, geef het uit handen aan WOZMeldpunt. Een kleine moeite en in ons geval een resultaat boven alle verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn blij met het behaalde resultaat, de WOZ werd verlaagd van 280.000 naar 240.000

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Met weinig handelingen een mooi resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super gedaan !! Heeft even geduurd, maar tussendoor op de hoogte gehouden. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super bedankt mensen 👍🏻

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ze hebben alles goed gedaan en ik heb geld terug, reden temeer om alles goed in de gaten te houden als de gemeente je een aanslag stuurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Tot dit jaar wist ik niet eens van het bestaan van dit Meldpunt. Erg fijn dat men de moeite wil nemen om je eigen 'onderbuikgevoel' te toetsen en dan met een (in ons geval) positief resultaat terugkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alle vragen werden vlot en naar tevredenheid beantwoord. De doelstelling (verlagen WOZ-waarde) is gehaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn heel tevreden over de wijze hoe de WOZ waarde van ons huis verlaagd is. Deze materie is voor ons onbekend, daarom waren wij heel blij met de professionele hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ze hebben het snel opgepakt het heeft niet lang geduurd de communicatie is gewoon geweldig kunnen veelen een voorbeeld aan nemen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het uiteindelijke eindresultaat is redelijk/goed. De communicatie is moeizaam verlopen. Alle relevante informatie is door mij verstrekt: daar is niet efficiënt mee omgegaan/gewerkt. In mijn visie mag je van een dergelijk (ingenieurs) bureau een efficiënte doelgerichte verwerking verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

het aanmeld formulier is makkelijk in te vullen, je wordt goed en netjes op de hoogte gehouden van de procedure.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi bezwaarschrift en goed resultaat. Ik zal ze zeker bij vrienden aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Resultaat was goed, mooie verlaging. Ik werd altijd netjes te woord gestaan als ik belde

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na het aanmelden van mijn WOZ klacht ten opzichte van de Gemeentelijke vordering werd ik terstond gebeld door de WOZ deskundige om met hun in beroep te gaan .Dit proces heeft er toe geleid dat mijn WOZ waarde is verminderd met 14000 Euro. Ik bedankt mij bij deze en raad iedereen aan hier gebruik van te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben zeer tevreden over WOZ meldpunt. Mijn enige punt van aandacht voor WOZ is: het nieuw te betalen bedrag even meedelen aan de klant. De gemeente verstrekt dit namelijk niet automatisch; ik moest de gemeente hierover telefonisch benaderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In juni 2015 ontving ik een mail de mededeling dat mijn WOZ waarde is verlaagd. Hoera. Toen ik echter een toelichtende vraag stelde kreeg ik als reactie dat ik maar naar de gemeente moet gaan want dat WOZ meldpunt niets meer voor mij doet. De vergoeding is binnen. Februari 2016 krijg ik weer een mail dat de WOZ waarde is verlaagd. Maar de waarde is opeens 12000 euro hoger dan in juni. Gezien de gewijzigde aanslag van het waterschap (vorig jaar al) lijkt dit de juiste waarde. Ik reageer maar niet meer. Maar WOZ meldpunt? Nooit meer !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

bij deze wil ik mijn dank uitbrengen voor het mooie resultaat door u behaalt ik heb de vragenlijst ingevuld maar kan het niet zien of het aangekomen is m v Groet henk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Correcte service! Ben ook blij met het resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ondanks dat het wat lang duurde, en U daaraan geen schuld had, ben ik natuurlijk zeer tevreden over het resultaat wat U bereikt heeft. Ik wacht af wat de gemeente gaat doen om het "recht"te trekken. Ik ben bang, nav eerdere ervaringen met onze gemeente dat het nog wel even zal duren. De nieuwe aanslag, zojuist binnen, staat nog op het oude bedrag! Ik heb inmiddels wel een ander e-mailadres gekregen (was [email protected]) en wil U vragen deze te gebruiken voor een mogelijk antwoord! Bij voorbaat dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

geachte hr/mw, bij deze wil ik u mijn dank betuigen voor het mooie resultaat dat u gehaald heeft ik zal dit zeker aan mijn vrienden kring vertellen nogmaals dank h bijsterveld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.