Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er is weinig communicatie geweest, alleen, dat het lang zou duren, maar het resultaat is boven verwachting, waarvoor mijn dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Keurig geregeld met een beter resultaat als verwacht. Door de drukte duurde het vaak land voordat er over de voorgang gecommuniceerd werd. Maar verder is alles prima afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

ik dank u voor het attenderen en faciliteren van mijn bezwaar tegen deze gem. aanslag en gezien het gunstige resultaat niet zonder rede, anders had ik vermoedelijk geen actie ondernomen. vriendelijke groet, rob

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel goed , nog afwachtende op de teruggaaf van gemeente ,en het zal wel wat zijn aan geld over € 13.000. nogmaals mijn vriendelijke dank .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na invulling vragenlijst werd ik ook nog gebeld om e.e.a. te 'fine-tunen', zoals de staat waarin keuken, badkamer e.d. verkeren. Met als resultaat het beoogde bedrag aan WOZwaarde. THX,,

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaring is prima,het enige is dat ik zelf moest informeren waarom het zolang duurde voor ik antwoord kreeg. Maar ik beveel jullie zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gemakkelijk in te vullen. Bij mij heeft het een goed resultaat gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het beetje eng met deze voor mij 'vreemde' organisatie in zee te gaan (no cure no pay) maar de info was duidelijk dus me aangemeld. Alle communicatie verliep daarna perfekt met kontakt-info (vind ik heel belangrijk) Vervolgens kwam er ook nog fysiek iemand kijken en daarna kwam snel de beslissing van de gemeente Almere. Daar was ik blij mee want 'voelde' dat ik te hoog was aangeslagen maar hoe bewijs ik dat, kom je daar doorheen? WOZ-Meldpunt dus: aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Werd netjes geholpen met een prima resultaat Hartstikke Bedankt. m.v.g. M.M.J.Van Oosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een bedrijf zonder poeha , en handelt de zaak af zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Lijkt mij duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jullie hebben mij goed geholpen en ik ben blij met het eindresultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn zeer tevreden en prima geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

door het bezwaarschrift via jullie betr. woz van 181.000 naar 155.000. Dit bedrag had ik ook ong in gedachten, prima gedaan, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer positief. Dit is al de 2e keer dat ik van jullie diensten gebruik maak en al 2 keer bingo. Bij elkaar ruim 70000 euro minder WOZ. Geweldig en bij iedereen maak ik al jaren reclame voor jullie. Groetjes, Bas

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In het begin liep het traject een beetje stroef en moest ik aan 2 verschillende personen de gegevens aanleveren. Gaandeweg werd dit beter en uiteindelijk ben ik natuurlijk erg blij dat het u gelukt is de woz-waarde van mijn woning verlaagd te krijgen. Dit was mij nooit zelf gelukt, dus...bravo!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn WOZ waarde is verlaagd van € 286.000 naar € 260.000. Een duidelijke verlaging dankzij WOZ meldpunt. Ik hoop dat dit bedrag gehandhaafd blijft. Heb verhalen vernomen dat het jaar daarop de WOZ waarde weer verhoogd werd, ondanks de rumoer in huizenmarkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden over het resultaat en uw werkwijze

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer netjes en correct behandeld door dit bureau.En wij bevelen het aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij de communicatie ging het zeker niet vlekkeloos, maar de deskundigheid beoordeel ik als zeer goed. En het uiteindelijke resultaat is prima! Dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hoe moeilijk is het om recht te krijgen en door te dringen tot de juiste afdeling of ambtenaar. Toen kwam WOZ ons te hulp. En nog gratis ook...onvoorstelbaar in deze tijd en samenleving. We werden geduldig en beleefd te woord gestaan. En WOZ heeft resultaat geboekt. Bedankt. JvB

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer eenvoudig en zonder moeite mooi resultaat bereikt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.