Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De gemeente Korendijk heeft Goudswaard vergeleken met de dorpen Zuid- en Nieuw-Beijerland, terwijl zij weten dat Goudswaard slechts 1 winkel heeft en de andere dorpen wel, 1 zelfs met een grote modewinkel heel bekend in de Hoeksche Waard. Goudswaard is het minste dorp in HW.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gemeente Hellendoorn waardeerde mijn huis hoger via WOZ en een Planschade taxatie. Dit terwijl soortgelijke huizen voor een lager bedrag verkocht werden. Ook was er onderhoudsachterstand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geraamde WOZ waarde van mijn woning is na bezwaar verlaagd van € 212.000 naar € 185.000, dus een verlaging van ruim 12,7%. Daar word ik nu blij van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Drie jaar bezwaarschrift gewonnen dit is toch een goed gevoel en reclame voor woz meldpunt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jammer dat ik in 2015 het zelf heb aangevochten en verloren heb, anders was de waarde niet zo gestegen. In 2 jaar tijds was de verhoging 24000 euro. Nu toch een verlaging van 7000 euro.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Dank voor de ontvangen e-mail. Ik had het resultaat reeds ontvangen en aan U doorgebeld ongeveer maand geleden. Overigens nog dank voor de inspanningen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekend resultaat ben er erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Netjes geholpen, ook al duurt het even voordat er een reactie komt van de gemeente men blijft zich inzetten. In mijn geval een positieve uitkomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bedankt voor het Resultaat. de heer K.Habets van SVHW is op woensdag 10-08-2016 de woning wezen taxeren. dus het resultaat is positief.ik hoop als het nodig is van uw hulpweer gebruik te mogen maken vgrt H van der maas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De communicatie had wat beter gekund wat betreft de voortgang verder hebben jullie alles zelf geregeld zonder teveel bemoeienis van ons

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kwam via een huis aan huis mailing in contact met WOZMeldpunt. Via een eenvoudig aanmeldingsformulier heb ik bezwaar aangetekend. Zij hebben door deskundig bezwaar een verlaging van de WOZ waarde kunnen bewerkstelligen. In een eerder bezwaar door mijzelf gedaan lukte dit niet. Ik ben zeer tevreden over dit bureau en ik zal dit bureau zeker aanbevelen aan iedereen die ook in de toekomst bezwaar wilt aantekenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De communicatie ging schriftelijk of per e-mail,naar aan- leiding daarvan kan ik moeilijk een persoonlijk oordeel geven over boven genoemde punten. Ben overigens zeer te spreken over het resultaat,en neem aan dat deze punten niet discutabel zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ervaring is zeer positief!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

de oorspronkelijke WOZ waarde is dmv. de deskundigheid binnen de vereniging Eigen Huis met bijna 20.000 euro verlaagt, daar ben ik de medewerkers van Eigen Huis zeer erkentelijk voor. Hartelijk dank. ik maak graag nog eens gebruik van uw deskundige inbreng.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eenvoudig aangeven wat het probleem is. Per mail kreeg ik een bevestiging van ontvangst. De vragen die zij nog hadden werden mij telefonisch gevraagd. En in een nette brief kreeg ik, de voor mij gunstige, uitkomst per mail toegestuurd. Met daarbij gelijk de stappen die de gemeente gaat of heeft genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn ervaring sinds mijn Man naar Onze God ging, op Maart 2013, zijn nul, ik heb al de laatste 3 jrs. geprobeerd te vertellen dat jullie WOZ belasting tegen mij is te hoog, zoals altijd, toen was mijn dierbare man het bezwaar tegen hadden gedaan jaren geleden, nu ik moet zelf doen, maar jullie luister niet, tot een instantie die gestuurd door God heeft mij echt geholpen, God Zijn Dank, vriendelijk groeten, van : Mevw. N I Ten Brink-Lioe.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De WOZ-waarde is verlaagd van 264.000 naar 235.000. Need I say more? ;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

zeer tevreden over de bereikte resultaten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het duurde lang voordat ik iets hoorde. De gemeente werkte niet echt mee. maar uiteindelijk met heel goed resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.