Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede communicatie en inzet. positief resultaat, waarvoor dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

uitstekend resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De manier waarop WOZ mijn zaak afgehandeld heeft is zeer correct. Het was mijn fout dat ik ook bij een ander had aangegeven om contact met de gemeente op te nemen hierover. Het was mij niet duidelijk dat er 2 organisaties waren. Maar het is tot volle tevredenheid opgelost. Heel hartelijk dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

U heeft mij uitstekend geholpen maar tot nu toe heb ik nog steeds niets gehoord van de gemeente

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind het geweldig zoals WOZ Meldpunt mij heeft geïnformeerd, de belangen heeft behartigd en de WOZ

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

best WOZMeldpunt, Blij verrast met de ongeveer 10% vermindering van de aanslag van mijn WOZ. Daarvoor mijn dank aan jullie. Wil naar aanleiding hiervan wel melden dat mijn ongerustheid is toegenomen w.b. de deskundige beoordeling van de gemeente. Tot slot nog,voor zover mijn beoordelingsvermogen gaat, kan ik niet beoordelen wat de daadwerkelijke bedragen zijn/hadden moeten zijn. Vandaar mijn iets gematigder beoordeling van het uiteindelijke resultaat. Over mijn communicatie met jullie en jullie klantvriendelijkheid ben ik uiterst tevreden. Wens jullie succes voor de toekomst. mevr. E.E.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voor ons heeft het WOZmeldpunt de woz van 500000 naar 341000 kunnen verlagen geweldig. De BHGU had de woz met 16 % verhoogd dat voor ons onbegrijpelijk was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Door onjuiste informatie aan de Gemeente te verstrekken een verkeerde WOZ waarde aangegeven welke veel te hoog is. Garage onterecht meegerekend als woonruimte zodat woonruimte 20m2 te hoog is aangeslagen en de dus ook de WOZ waarde onjuist is. Ondanks herhaaldelijk reclameren is deze gemaakte fout helaas niet meer hersteld, met alle gevolgen van dien. Kortom geen aanrader en weinig professioneel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Woz meldpunt heeft alles perfect geregeld,waarvoor mijn grote dank.Het wozmeldpunt kan ik iedereen zeer aanbevelen. Ook is de WOZ waarde met 28.000 euro omlaag gegaan. Doordat onze gemeente Bladel erg traag was heeft e.e.a. erg lang geduurd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het heeft lang geduurd ,maar dat lag aan de gemeente, woz mailde een paar keer dat het wat langer duurde,dat vonden wij wel fijn en we zijn over het uiteindelijke resultaat heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima, zelf weinig omkijken naar en een behoorlijk resultaat. Goed werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel 80000 euro van de WOZ af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

U heeft mij veel werk uit de handen genomen en hiervoor ben ik U zeer erkentelijk. ECher ik heb nog niets van de gemeente gehoord. Prettige jaarwisseling en misschien tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden met de manier van aanpak van WOZMeldpunt. Het antwoord van de gemeente liet lang op zich wachten, maar de WOZ waarde is wel verlaagd nu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Men is zeer klantvriendelijk en deskundig dit blijkt wel uit het behaalde resultaat . Men krijgt regelmatig mail hoe het er mee staat . Wij zijn er zeer blij en verheugt met het resultaat. Wij willen dan ook het WOZMeldtpunt ten zeerste bedanken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Niets dan lof voor het WOZ-team!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

eenvoudige procedure, alle werk werd voor me gedaan, alleen wat documenten opsturen. Maximaal resultaat en daar is het toch om te doen uiteindelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

alles prima geregeld, bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben de hulp als er prettig ervaren. Het resultaat was ook naar verwachting. Dus ons advies is zeker ook in zee gaan met W.O.Z meldpunt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

`Botgevangen` bij mijn gemeente met communicatiepogingen. Stilte van die kant deed mij me wenden tot WOZMeldpunt....en die hebben prima werk afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.