Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Omschrijving is kort, alles is perfect. Zeer goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

het rapportcyfer zegd al heel veel hartelijk bedankt ook met het goede contact heel fijn. groeten van J.L. Cové

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik vind het prima hoe het is opgelost en de gemeente Venlo een halt is gezet want steeds maar de OZB te verhogen is geen optie om hun tekorten aan te vullen dit is mijn mening en fijn dat jullie er waren om mij hiermee tehelpen AM Verhaeg-Reijnen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn keurig en netjes behandeld.We willen jullie bedanken voor gedane zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben op zeer correcte manier en naar volle tevredenheid geholpen. Het door mij gestelde doel is dan ook mede door WOZMeldpunt bereikt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Met heel weinig moeite mijn WOZ waarde heel veel omlaag gekregen. Een echte aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Resultaat zeer tevreden en erg vlot verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ich bin hoch erfreut über diese Nachricht ich hatte es bei der Gemeinde auch versucht aber es gab kein Resultat und bekam nicht einmal eine Antwort.Nun bin ich doch sehr angenehm überrascht das etwas geschehen ist ich bin halt nur ein deutscher Zugereister.Sehr vielen Dank für Ihre Mühe das sie etwas erreicht haben.ich hätte noch ein problem ich habe sonnenpanelen auf das Dach legen lassen diese nützen Uch nichts mehr da die Bäume vor dem Haus die ganze Sonne zurück halten und die Gemeinde diese bäume nicht schneidet diese ganze Investierung war umsonst auch wenn die alten Äste aus dem Baum fällen interessiert es die Gemeinde nicht. Ich warte nur darauf bis einer von den herunterfallenden Ästen schwer verletzt wird aber auch das ist der Gemeinde egal denn es gab schon einen solchen Fall bei dem sich die Gemeinde um nichts kümmerte und eine Klage der Verletzten keinen Erfolg hatte.so ist nun mal die Gemeinde Weert grob gesagt nichts wert und deshalb freue ich mich über ihren Erfolg den Sie für mich erreicht haben.vielen Dank ihr Heinz Glien

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Door de behandeling van het wozmeldpunt de woz waarde verlaagd van €286000 naar €257000

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hartstikke bedankt voor Uw behaalde resultaten. WOZMeldpunt is gewoonweg goed. Fantastisch. MvG H.J. Funk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Boven verwachting verlaging van WOZ.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig geregeld, met een goed resultaat!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima gedaan. Mijn dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na het door mailen van onze gegevens hebben we zelf niks meer te hoeven ondernemen. Na de goede afloop bericht gekregen van WOZMeldpunt. Kan geen negatieve dingen melden dus voor mij een 10 voor WOZMeldpunt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Je hoeft niets te doen, correcte en professionele communicatie, daarbij WOZ waarde maar liefst 40.000 euro lager. Mooi resultaat, dank jullie wel voor bezwaar maken. Fam Rademaekers

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Allereerst heel hartelijk bedankt voor de wijze waarop U dit voor ons bereikt heeft. het is zeer aan te bevelen om met WOZ meldpunt samen te werken. nogmaals hartelijk dank. een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Naar mijn mening was de verhoging te hoog. Zodoende heb ik me gewend tot WOZ-meldpunt. Vandaag heb ik de uitslag ontvangen en naar volle tevredenheid. Pluimpje voor de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het bezwaarschrift is door WOZMeldpunt op een deskundige manier bij de gemeente aangeboden. De vraagstelling ter onderbouwing van het bezwaarschrift ging snel en accuraat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

WOZMeldpunt heeft voor mij persoonlijk goed werk verricht. De WOZ-waarde van mijn woning is inderdaad bijgesteld. Ook in de correspondentie alsook in het telefoonverkeer ben ik prima behandeld. Met dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

niet verwacht toch gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Makkelijk te bereiken via internet. Snel en makkelijk contact via e-mail. Vlotte afwerking. Hartelijk dank !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig resultaat geboekt en dat met 2 emails en een goede vraagstelling van WOZ meldpunt zijde. Chappeau

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

WOZmelpunt werd mij aanbevolen door mijn broer die zeer tevreden was. Op 29 april 2017 ontving ik mijn nieuwe aanslag WOZ van de gemeente Harderwijk. Later dan dat altijd gebeurde. Vervolgens heb ik formeel 6 weken de tijd om bezwaar te maken. Deze termijn loopt dus af op 10 juni 2017. Vanochtend, 31 mei 2017, wil ik via jullie website mij aanmelden met het verzoek mijn bezwaar voor mij te behandelen. Formulier ingevuld en verzonden. Omdat ik geen bevestiging krijg via mijn emailadres zoek ik zojuist telefonisch contact met jullie om dit te checken. Ik krijg een medewerker aan de telefoon die niet heel erg klantvriendelijk is en alles aan zijn leidinggevende moet vragen. Vervolgens krijg ik te horen dat de termijn is gesloten. Op mijn vraag hoe dat kan, omdat mijn 6 weken termijn nog niet is verlopen, krijg ik als antwoord dat ik het zelf kan indienen bij de gemeente (wat ik heel goed weet, maar ik wil het juist uit handen geven aan jullie) De medewerker zegt vervolgens dat dit het antwoord van zijn leidinggevende is en dat hij er zelf verder ook niks aan kan doen. Bijzonder onbevredigend en zeer ontevreden over deze werkwijze en gang van zaken!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.