Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super ervaring! WOZ Ombudsman doet ALLES! Ik had 10% verlaging in de huiswaarde en alles is perfect geregeld, gewoon de juiste gegevens invoeren en de WOZ ombudsman takes over. Resultaat duurt een tijdje maar redelijk, 4 maanden of zo. zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alle moeite wordt gedaan om de WOZwaarde verminderd te krijgen en je verwacht het niet maar GEHEEL GRATIS!! Direct bericht ontvangen nadat het gelukt was de woz waarde naar beneden te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Helemaal top de gemeente was aardig doorgeslagen met onze WOZ waarde en nu dankzij het WOZMeldpunt is deze verlaagd van €333.000,00 naar €284.000,00.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed en deskundig geholpen met het verlagen van de WOZ-waarde van mijn woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Perfect geregeld !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Toevalig op deze site terecht gekomen, maar wat een geluk dat het zo was, Het werkt voortreffelijk, snel en simpel en het gaat vanzelf, ik ben zeer tevreden,

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Heb helemaal geen toelichting gekregen hoe dit resultaat tot stand is gekomen,en hoe zwaar het weegt indien het woongenot met andere woningen niet te vergelijken valt! Ik denk dat met een persoonlijke bezichting het meer zal spreken. Hiermee wil ik onderstrepen dat ik niet tevreden ben. Ik nodig jullie hierbij uit om zelf een te komen kijken. 6413bn,westerstraat 11 heerlen. met vriendelijke groet, J.I Backer Leegstra

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima ervaring, ik heb de motivatie aan jullie aangeleverd en bezwaar was binnen week ingediend. Communicatie is helder. Kortom dit had ik veel eerder moeten doen gezien het resultaat van 537k naar 405k

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voortgang voortaan gaarne vermelden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben heel tevreden met jullie werkzaamheden. Maar het resultaat valt een beetje tegen. IK had gehoopt en eerlijk gezegd ook verwacht dat mijn WOZ waarde verlaagd zou worden naar 134.000,= euro U schrijft dat mijn verlaging voor komt uit mijn lage inkomstenbelasting. Dat begrijp ik niet. Ik zit toch nog met de WOZ waarde 13.000,= euro hoger dan mijn beide buren die een aanzienlijk hogere inkomstenbelasting moeten hebben aangezien deze allebeide nog inkomsten uit arbeid hebben en ik niet ik heb alleen mijn a.o.w. en per jaar +1.300,= pensioen. Zou u mij hier over uitsluitsel kunnen geven astublief. met vriendelijke groeten m.römgens

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

heeft wat lang geduurd maar het heeft zich uiteindelijk geloond bvb hartelijk bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden over de rustige vakkundige, vriendelijke aanpak en natuurlijk met het resultaat. Dank u en met vr. groet. Myra Boelhouwer

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

WOZMeldpunt heeft mijn WOZ weer verlaagd net als vorig jaar bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Adequaat, goede communicatie, en... succesvol

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het lijkt misschien wat overdreven om tienen uit te delen, maar ik heb dit zo ervaren. Reuze bedankt voor deze gratis bezwaarmaking tegen mijn WOZ waarde. Sorry voor mijn late reactie, maar ik kon mijn computer tijdelijk niet gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zie rapportcijfers

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Met de hulp van het WOZMeldpunt heb ik de ten onrechte te hoog vastgestelde WOZ waarde van mijn woning met ruim 11% kunnen verlagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Reuze bedankt weer

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vanaf het eerste contact met WOZMeldpunt tot aan de uitslag is het goed overlegd met elkaar. Uit het bezwaarschrift dat is ingediend blijkt de deskundigheid op alle vlakken. Kortom, ik ben zeer tevreden en zal een eventuele volgende keer indien noodzakelijk mij weer tot het WOZMeldpunt wenden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geholpen en precies het verwachte resultaat bereikt, top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben via U een goed resultaat geboekt en willen U hiervoor hartelijk danken. Mocht het in de toekomst nodig zijn, dan doen wij graag weer een beroep op U.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben heel erg tevreden over het gehele verloop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.