Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het resultaat en de afhandeling stemt mij zeer tevreden, Dank u voor de prettige samenwerking en beveel u zeker aan Vr,gr, Sjoerd Plazier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden. Het rapportcijfer voor deskundigheid geef ik een 8 omdat alles door WOZMeldpunt is geregeld en ik heb niet de know-how van hun deskundigheid. Het feit dat ik ieder jaar een positief ervaring heb, acht ik WOZMeldpunt als expert. Ik wijs mijn kennissen en vriendenkring er ook op de diensten van WOZMeldpunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

duidelijk, helder en een eerlijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

uitkomst van het bezwaar is boven verwachting. Bovendien ging het initiatief tot dit succesvolle bezwaar van uw instelling uit. Uw deskundigheid kan ik niet beoordelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Eindelijk gelijk gekregen. Super bedank voor de moeite die jullie ervoor hebben gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige manier van communiceren. Betrouwbaar en geen kosten. Deskundigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

ze hebben succesvolle zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

n.a.v. de redenen welke de aanslag te hoog maakten en de gerichte bezwaren welke ik door WOZMeldpunt naar naar voren heb kunnen brengen heb ik de n.m.m. juiste correctie ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Drie jaar geleden heb ik mij aangemeld bij WOZMeldpunt met als resultaat WOZ-waarde € 15000 naar beneden. vorig jaar wederom bezwaar aangetekend (na verhoging € 13000), helaas afgewezen. Dit jaar wederom bezwaar gemaakt en aan WOZMeldpunt gevraagd om mijn bezwaar extra aandacht te geven, met als eindresultaat: Bezwaar gegrond, verlaagd met € 16000.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ze hebben uitstekend werk verricht. Op tijd mij aangesproken.En gemaild over de gang van zaken. Van begin tot het eind.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Correcte behandeling, goede afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

WOZMeldpunt is deskundig met veel ervaring. De persoon die het huis heeft bekeken was vriendelijk en correct en met goed resultaat. Ik ben blij dat WOZMeldpunt voor mijn belangen is opgekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zij weten wat je moet doen om een goed resultaat te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

WozMeldpunt regelde alles heel goed naar onze gemeente toe, zij namen de regie en alles kwam in orde. Door ons tekort aan computerkennis liep de communicatie vertraging op. Daardoor moesten papieren per post verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende communicatie en met wat geduld bereikt het meldpunt zeer goede resultaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn WOZ is nu substantieel verlaagd! Ik ben er blij mee. Heb zelf wel eens eerder een procedure aangedpannen, maar die werd indertijd afgewezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goed. Ze doen wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prettige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik wacht op berichtgeving van de gemeente

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wederom is het U gelukt mijn WOZ waarde met 34000 euro te verminderen in 2015 lukte dat ook. Mijn huis valt in box 3 omdat het huis van mijn vrouw in box 1 behandeld wordt. dat betekend dus 1.2% vermogensbelasting op de WOZ waarde van mijn huis. Ik wil nog een aardig voorval melden. Door een misverstand vroeg mijn vrouw ook een WOZ waarde vermindering aan bij een andere aanbieder. In juli kwam er iemand polshoogte nemen en is met die gegevens naar een overleg gegaan bij de gemeente 2 weken erna kwam de uitslag t.w. "de gemeente had de juiste WOZ waarde bepaald". Als ik deze werkwijze vergelijk met uw gedegen onderbouwde methode dan heeft u gewoon een 10 verdiend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ervaring is met Woz-meldpunt, dat ik het gevoel heb dat al het mogelijke is gedaan om het gewenste resultaat te bereiken. Ik heb een goed telefonisch contact gehad om diverse dingen toe te lichten. Prima dus, ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kreeg precies waarom ik vroeg en mijn WOZ waarde werd met ruim 10% verlaagd. Ik kan het WOZ Meldpunt aan iedereen aanraden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

perfecte communicatie keurig op de hoogte gehouden betreffende het verloop

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.