Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden. met het resultaat. Als ik een vraag had kreeg ik van u snel een antwoord terug. Zal u zeker aanbevelen. Met vr. groet Teddy Hachmer

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

ben zeer tevreden en raad het anderen aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heldere formulieren, duidelijke taal, goed resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik hoorde en las een fly-er van WOZMeldpunt wat in de brievenbus was gevallen, Ik was zelf al jaren bezig geweest om mijn WOZ waarde aan te laten passen naar de werkelijkheid en niet naar wat de gemeente nodig had in haar begroting. Keer op keer een afwijzing van het bezwaar dus deze fly-er gelezen te hebben en even op internet gekeken of dit niet een bedrijf van niets of oplichting was de stoute schoenen aan getrokken en WOZMeldpunt de gevraagde documenten aangeleverd dan ga je de molen bijna een jaar lang maar met het resultaat waar ik al jaren voor vocht een eerlijke waarde voor mijn woning mijn WOZ waarde is met €34000,00 naar beneden bijgesteld Ik ben heel blij met de bemiddeling en deskundigheid van WOZMeldpunt en beveel u als lezer, woningbezitter ook aan om contact met WOZMeldpunt op te nemen voor een eerlijke prijs van uw woning te krijgen van de stenen en niet gebakken lucht Deze WOZ waarde is ook een omslag berekening voor vele heffingen van de woning dus heeft grote invloed op uw maandlasten. Ik zeg doen niet morgen maar nog vandaag ga naar het WOZMeldpunt. Bedankt, WOZMeldpunt voor uw gratis dienst voor mij. getekend: Stuivenberg, J. 4-1-2018 Hilversum.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is jammer dat er heel laat bericht was (december) Met de uit leg over de gemeente hoe die werken. Dan is het duidelijk ik dacht daar hoor ik niks meer van. Dus als je een aanvraag binnen krijgt zo snel mogelijk reageren zo geef je het gevoel aan dat er wat mee gedaan wordt. Vriendelijke groet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De waanzinnige verhogingen van de WOZ waarde die de gemeente Amsterdam ons elk jaar weer oplegt, worden met hulp van het WOZMeldpunt ieder jaar weer met succes aangevochten! Wij ervaren het WOZMeldpunt als een professionele steun in de rug en zijn erg dankbaar voor hun diensten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel dank; twee jaar op rij een substantieel lagere WOZ waarde kunnen bewerkstellen bij mijn woongemeente. Dit is geen kleinigheid. Chapeau ! Het bureau komt bij mij erg serieus en deskundig over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

WOZMeldpunt bedankt voor jullie hulp de waarde is door de gemeente aangepast en is nu reeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top geregeld. Misschien alleen wat meer contact over hoe het ervoor staat. Maar indien ik ze weer nodig heb dan zal ik ze zeker weer benaderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles wordt keurig en snel afgewikkeld. Als er een vertraging ontstaat komt dit voor rekening van de gemeente

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik dacht baad het niet dan schaadt het niet, vooruit omdat het gratis is doe ik een poging. En heerlijk dat alle rompslomp voor mij wordt gedaan. Ik vind het een fantastisch cadeau dat ook daadwerkelijk mijn WOZ flink wordt verlaagd! Ik vind dit niet alleen een fantastisch resultaat maar dat er in deze tijd nog zoiets gratis voor je wordt gedaan verdiend een lintje!!! Chapeau voor WOZMeldpunt!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Efficiënt. Niet te vee en niet te weinig informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben eindelijk een normale beoordeling van de woz waarde dankzij de woz ombudsman. Een vermindering van maar liefst 47.000€ is de moeite waard om deze deskundige in te schakelen. Hartelijk bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Gemeente is nog steeds bezig om op een professionele manier je zakken leeg te halen.Daarom ben ik blij dat jullie hier nog iets aan kunnen doen.Bijv. als je de gemeentelijke belastingen niet kan betalen gebruik je er je vacantiegeld maar voor. Kassa maar alsnog bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Communiceren nauwelijks, persoonlijke pagina niet bijgewerkt, geen tussentijdse voortgang na indienen bezwaarschrift (op 1 vriendelijk telefoontje na in 8 maanden tijd). Jammer, zag er op de site veelbelovend uit, maar bedroevend resultaat!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden dat ik zelf geen ingewikkelde procedure hoefde te starten en dat er stilzwijgend alles voor me gedaan is met een zeer bevredigend resultaat. Wacht nu nog even af wat de gemeente hiermee doet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Voor de 2e maal WOZ verlaagd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ondanks dat iedereen zei dat het niks zou worden, heeft u het toch maar prachtig voor elkaar gekregen. Applaus! Bedankt. Jan Busser

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top..! beoogde resultaat gehaald, duurde iets langer, maar dat ligt aan de gemeente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel goed werk van jullie .Had dit niet durven dromen.Leuke opsteker voor ons. Heel hartelijk dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Doen wat ze beloven, prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

goed geautomatiseerd systeem warin je de voortgang kan volgen. Als je ze persoonlijk mailt ook direct actie/reactie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.