Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Woz meldpunt ben ik dankbaar. ik zou het zelf niet voor elkaar hebben gekregen.je hebt zoveel dingen te doen dat je er zelf niet aan toe komt en niet de wegen weet te wandelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het gehele proces is door meldpunt gevoerd en opgevolgd. Uiteindelijk is de prijs met meer dan 100.000 euro verlaagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het is de 1e x dat ik gebruik heb gemaakt van bezwaar WOZ waarde. Ik heb contact met WOZmeldpunt gezocht en zij hebben de aanvraag meteen in behandeling genomen. Ging heel voorspoedig. Echter duurde het enorm lang voordat de gemeente Amsterdam reageerde waardoor wij er geen hoge verwachtingen meer van hadden. WOZmeldpunt heeft ons constant op de hoogte gehouden van het proces. En uiteindelijk de aanhouder wint. Wij in het gelijkgesteld en onze WOZ waarde is verlaagd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uiteindelijk is de WOZ-waarde met meer dan 20% gedaald. We zijn erg blij met dit resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mijn WOZ is nu substantieel verlaagd! Ik ben er blij mee. Heb zelf wel eens eerder een procedure aangespannen, maar die werd indertijd afgewezen. U heeft mij een hoop "gedoe" bespaard. Dank voor uw activiteiten. Geen klachten, integendeel veel waardering!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zonder kosten is de WOZ-waarde van mijn waarde verlaagd met € 30.000,- met hulp van WOZ-meldpunt. Mooier kan toch niet? Ik wist niet van het bestaan, vond vorig jaar ergens een artikel en dacht "baadt het niet, dan schaadt het niet". En: het baadt dus! Ik zou iedereen willen aanraden sowieso een bezwaar te laten indienen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Ben in het verhaal getrapt dat de werkzaamheden van WOZ Meldpunt gratis is. Achteraf komt men met een rekening van € 247. Bezwaar daartegen heeft geen zin. Men voert de druk op en dreigt met hoge incassokosten. Had ik niet verwacht!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik had mij aangemeld bij de WOZ Ombudsman omdat de waarde van mijn appartement enorm was gestegen en ze tegen die prijs niet werden verkocht. Meerdere personen hadden dezelfde mening. Je kon zelf bezwaar aantekenen, maar ineens zag ik dat de WOZ Ombudsman het voor mij gratis op wilde lossen. Vanwege de langzame werkwijze van de gemeente heeft het heel lang geduurd, maar het resultaat was verbluffend. Ik ben de WOZ Ombudsman dan ook erg dankbaar en ik raad hem iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als enig minder puntje, ik heb lange tijd niets gehoord van de voorgang. Een tussenberichtje, indien dat mogelijk is te maken, zou fijn zijn. maar, de verrassing is groot dat het gelukt is om de WOZ waarde te temperen. Proficiat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tevreden over het eindresultaat. Communicatie van het traject in het begin redelijk daarna summier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundig en wordt regelmatig op de hoogte gehouden over de procedures. Er is een groot verschil aangetoond van wat de gemeente getaxeerd heeft en de werkelijke waarde. Prima gedaan door WOZMeldpunt.....ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn erg blij met het resultaat. €11.000,-- verlaging. Dat is 3,4% minder. We zijn ook steeds goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Elk jaar ga ik via WOZMeldpunt in bezwaar en elk jaar krijgen zij het door mij gewenste resultaat voor elkaar. TOP!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

U hebt mij een hoop "gedoe"bespaard ; een en ander met gunstig resultaat. Dank voor uw activiteiten.Geen klachten, integendeel veel waardering

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De mensen achter WOZMeldpunt weten echt waar ze het over hebben. Ongelooflijk hoe goed ze mijn aanvraag in behandeling hebben genomen en positief hebben afgesloten voor mij. Perfect, beter kan ik het niet verwoorden en het koste mij geen cent. Sterker nog, het leverde mij zelfs geld op! Groeten, van een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik ben natuurlijk blij dat ik niet voor niets bezwaar heb aangetekent.want ik ben natuurlijk bekent met mijn eigen woning. in de eerste instantie was ik afgewezen. ik ben dus heel blij met het uiteindelijke resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

dacht op een gegeven moment ik hoor niks dus zal het wel niks worden, nee hoor het is gelukt de wozwaarde is verlaagd super gedaan bedankt m. terpstra

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb 1x moeten informeren naar de stand van zaken. Misschien nog iets meer info bij lange wachttijd ondanks dat de schuld bij de Gemeente lag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede communicatie en vragen of ik niet iets vergeten ben om de te hoge WOZ waarde aan te vechten, in een van de duurste gemeenten in Nederland, met resultaat dat aanklacht is Gegrond verklaard, waar voor mijn dank! ik mis nog een puntje dat ik 2016 mis in de omschrijving, toen was het al veel te duur de energie vretende woning en heb gereclameerd, want heb huis in 2015 gekocht?

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Omdat ik duidelijk de indruk had dat mijn WOZ waarde onrechtvaardig sterk was verhoogd in januari 2017, heb ik mij aangemeld bij WOZMeldpunt. Zij hebben mijn bezwaar professioneel aangevuld en bij de Gemeente Zaanstad ingediend. Mijn eigen bezwaar zou niet zo sterk zijn opgewassen tegen de experts bij de Gemeente. Mijn WOZ waarde is dankzij WOZMeldpunt afgenomen van € 325000 naar € 300000.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het kwam naar me toe zonder dat ik erom vroeg, het werkte zonder dat het mij lastig viel, het resultaat was pure winst. Wat kan een mens nog meer wensen? Wel raar dat je zo je recht moet krijgen maar dat kunnen we alleen maar de overheid verwijten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.