Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Binnen enkele weken WOZ waarde verlaagd minder nog dan gevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nooit geweten van de mogelijkheden nu dus wel bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De snelle en prettige afhandeling met een voor mij gunstige uitslag wat de WOZ waarde betreft

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is eindelijk gelukt,na bijna 10 jaar door het toedoen van WOZ Meldpunt, de WOZ waarde te verlagen. het betekent wel dat er ruim 10 jaar te veel WOZ en Inkomstenbelasting is betaald, schaam je Sabewa Terneuzen. Waar kan dat bedrag worden teruggehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantvriendelijke website, gemakkelijk om de nodige documenten en argumenten in te kunnen dienen. Bezwaarschrift werd vlot en "to-the-point"met argumenten, zoals verwijzingen naar jurisprudentie (waarvan je als leek geen weet hebt), ingediend. Resultaat was verlaging van de WOZ-waarde met 3,25%

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit is de tweede keer dat ik een beroep heb gedaan op WOZ meldpunt en is wederom weer prima bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind het heel opmerkelijk dat ik bij het contact met de gemeente dezelfde argumenten heb gebruikt maar de ambtenaar wilde hier niet op ingaan. Zij vond dat ze de regelgeving goed hanteerde. De eigen burgers worden door de gemeente Oldebroek gezien als onwetende en lastige mensen. Dat vind ik bestuurlijk onaanvaardbaar en dat kost onnodig geld. Wel goed voor jullie trouwens. H.g Henk Dickhof

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vlotte reactie en melding, waarna binnen een redelijke termijn bericht van verlaging WOZ ontvangen werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hierdoor wil ik U bedanken voor de genomen moeite om mijn WOZ-waarde naar beneden te laten gaan. Met vriendelijke groet, Helen van Dorp

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

WOZ Meldpunt doet wat het belooft. Het resultaat is uitstekend te noemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bezwaar aangetekend en met 15000 verlaagd. Top. Goede communicatie via e-mail en eigen inlog pagina.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super netjes alles afgehandeld. Zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Via mail is alles soepel verlopen. Na het aanleveren van de gevraagde informatie zijn ze aan de slag gegaan en heb ik af en toe een "tussenstand" ontvangen. Een eerste negatieve beslissing, zijn ze een stap verder gegaan (rechter) en dit heeft geresulteerd in een positieve uitslag voor mij. Ik ben ook zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alhoewel ik alleen maar contact heb gehad via mail is alles heel soepel verlopen. Na het aanleveren van de door hun gevraagde informatie bij mij zijn ze aan de slag gegaan en heb ik af en toe een "tussenstand" ontvangen. Nádat de Gemeente negatief had beslist zijn ze een stap verder gegaan (rechter) en dit heeft geresulteerd in een positieve uitslag voor mij. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer correcte service en berichtgeving. Kan ik iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fantastisch geholpen om de Gemeente te overtuigen van hun ongelijk, nadat mijn bezwaarschrift 2 maal was afgewezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het WOZ meldpunt reageert direct op het verzoek mijn bezwaarschrift ter behandeling te nemen. De correspondentie is zuiver en duidelijk, het resultaat 100%. De gemeente heeft naar aanleiding van de uitspraak de WOZ waarde alsnog verlaagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De afhandeling is goed gegaan. Teleurstellend is dat de WOZ waarde weinig (10.000) gedaald is. Daar kan het WOZ meldpunt misschien weinig aan doen. Wat ik gemist heb is dat er bijna geen communicatie is geweest tussen het WOZ meldpunt en mij. Aan het eind van het jaar pas werd gemaild, dat de Gemeente een achterstand had en het niet zou redden in 2017.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bijzonder plezierig contact en bovendien succesvolle verlaging van de WOZ waarde

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In het begin van 2017 werd de WOZ waarde van mijn woning verhoogd met 54000 euro tot 379000 euro. Via WOZMeldpunt werd hiertegen een bezwaarschrift ingediend. Dit had tot resultaat dat de WOZ waarde met 30000 euro werd verlaagd tot 349000 euro. Een prachtig resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Had lange tijd niets vernomen dus ik dacht deze site werkt niet. Dus wel! En ik ben uiterst tevreden met het behaalde resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hartelijk bedankt voor het goede resultaat. Mijn Woz-waarde is met 38.000 euro verlaagd. Jullie hebben het uitstekend gedaan. Ik raad iedereen om WOZMeldpunt bezwaar te laten maken. Het kostte mij geen werk en is bovendien gratis. De gemeente betaalt alle kosten. Doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor het verlagen van mijn WOZ-waarde. Ik heb vorig jaar tevergeefs zelf geprobeerd maar werd helaas ongegrond verklaard. De gemeente nam mijn bezwaar niet serieus en stuurde een standaard afwijzing. Jullie hebben een heel goede job gedaan! En nog gratis ook. Dikke pluim!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.