Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

correcte behandeling en duidelijke voorlichting en rapportage

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

super geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ben blij met het resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

BEN VOOR 100% TEVREDEN.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eenvoudige aanmelding. Er was blijkbaar daarna geen extra contact voor meer informatie nog nodig. Resultaat voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Toch nog 7000 euro eraf gekregen. Goed gedaan. Toch nog een tip wil je je woning verkopen overweeg dan om het niet te doen. De nieuwe koper moet de waarde van de woning opgeven hoe hoger de waarde hoe meer geld hij kan lenen. 😉

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik weet niet wat u gedann heeft maar voor mij geldt het positieve resultaat. Bravo !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Deze actie is geldklopperij uit de zak van de belastingbetaler. Uiteindelijk betaal je zelf deze kosten (aangezien de kosten direct door Tribuut wordt vergoed. En wij Tribuut betalen. Het gewenste effect kan ook bereikt worden door je rechtstreeks te richten aan Tribuut. Ook zij zullen met de door jezelf aangeleverde feiten de aanslag verlagen. Echter WOZMeldpunt wil persee procederen omdat ze daarvoor betaald worden. Onzinnig actie dus, heb spijt eraan meegedaan te hebben .

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer tevreden een puntje, het duurde heel lang voor ik iets hoorde. Nadat ik wat gehoord was is het wel heel snel afgerond naar tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zonder bemoeienis van mijn kant "achter de schermen" ervoor gezorgd dat de WOZ-waarde is verlaagd. Klasse !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

hartelijk dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Simpel en gedegen totaal onderzoek gehele huis

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima voor elkaar gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Binnen enkele weken WOZ waarde verlaagd minder nog dan gevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nooit geweten van de mogelijkheden nu dus wel bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De snelle en prettige afhandeling met een voor mij gunstige uitslag wat de WOZ waarde betreft

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is eindelijk gelukt,na bijna 10 jaar door het toedoen van WOZ Meldpunt, de WOZ waarde te verlagen. het betekent wel dat er ruim 10 jaar te veel WOZ en Inkomstenbelasting is betaald, schaam je Sabewa Terneuzen. Waar kan dat bedrag worden teruggehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantvriendelijke website, gemakkelijk om de nodige documenten en argumenten in te kunnen dienen. Bezwaarschrift werd vlot en "to-the-point"met argumenten, zoals verwijzingen naar jurisprudentie (waarvan je als leek geen weet hebt), ingediend. Resultaat was verlaging van de WOZ-waarde met 3,25%

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit is de tweede keer dat ik een beroep heb gedaan op WOZ meldpunt en is wederom weer prima bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind het heel opmerkelijk dat ik bij het contact met de gemeente dezelfde argumenten heb gebruikt maar de ambtenaar wilde hier niet op ingaan. Zij vond dat ze de regelgeving goed hanteerde. De eigen burgers worden door de gemeente Oldebroek gezien als onwetende en lastige mensen. Dat vind ik bestuurlijk onaanvaardbaar en dat kost onnodig geld. Wel goed voor jullie trouwens. H.g Henk Dickhof

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.