Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaring met meldpunt. Krijgen we nu nog een bevestiging of nieuwe aanslag?

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

communiceer meer met de klant door 1x per maand een update te sturen hoe de zaken ervoor staan en help de klant verder met de eventuele stappen die ondernomen moeten worden nav de uitspraak die gedaan is over de WOZ waarde van de woning, ik miste echt het stuk communicatie naar de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

alles netjes verzorgd met een tevreden resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn dat het door uw bureau is geregeld. Hartelijk dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundigheid tav aanpak, formulieren, looptijd perfect en als bewoner voeg je details van de woning maar ook buurt toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden over het behaalde resultaat van het door u ingediende bezwaarschrift tegen de hoogte van de WOZ-waarde van mijn woning

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Aan: WOZMeldpunt Noorderweg 2 1221 AA Hilversum Geachte heer Slockers, Allereerst onze hartelijk dank wat u via uw bureau WOZMeldpunt bij de verlaging van de opgelegde WOZ-waarde in 2018 bij onze gemeente voor ons huis hebt bereikt voor ons. Uw bureau heeft deze opgelegde WOZ-waarde voor ons huis met ongeveer 15 % weten te verlagen per 2018. We begrijpen nu dat wij als gezin jarenlang dus voor de gemeentelijke belastingen en de inkomensbelasting met te veel euro’s aangeslagen zijn vanwege de jaarlijks toegestuurde te hoge WOZ-waarden door de gemeente. Met vriendelijke groet en met dank namens ons gezin, Wim Westerveld,

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Meldpunt gaat deskundig te werk. Je wordt indien je inaanmerking komt goed verder geholpen. En de zaak wordt netjes afgehandeld. O

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed contact gehad nadat de expert van de Gemeente langs was geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dat zijn uitkosten die je wil zien,Ik raad het iedereen aan Om maar eens bij WOZ MELDPUNT kekijken, H dank H Beneden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Woz meldpunt heeft belofte waargemaakt, top

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat U beloofd heeft U gedaan. "prefect "wij zijn meer dan zeer tevreden over het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik ben zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik had zelf in het verleden bezwaarschriften ingediend -op mijn eigen naam- maar werden afgewezen ondanks duidelijk waarneembare aan/of verbouwingen die het wooncomfort verhogen. Het betrof een pand bij mij op het rij huizen een paar huisnummers terug. Het WOZ meldpunt heeft dat aannemelijker kunnen maken dan ikzelf. Ik bedoel hierbij de vergelijking met andere gelijkwaardige woningen bij mij in de buurt. Ik zal het WOZ meldpunt zeker bij wie dan ook onder de aandacht brengen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit is mijn eerste ervaring met Woz-meldpunt en ik ben blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al het werk wordt gratis uit handen genomen wat betreft het bezwaar tegen een te hoge WOZ waarde en het is succes vol afgerond. fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik werd correct geholpen en ik werd ook altijd op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren daar kunnen andere instanties een voorbeeld aan nemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geholpen om onze woz waarde te verlagen en is gelukt. Het duurde even maar geen onnodige emails of belletjes ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk, deskundig, meedenkend enz. PRIMA

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

WOZ waarde met meer dan 10% naar beneden bijgesteld. Mooi voor de inkomstenbelasting en gemeentelijke lasten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.