Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na mijn aanmelding weinig /geen informatie over stand van zaken van Meldpunt ontvangen. Dus op een gegeven moment zelf maar eens gebeld en begrepen dat de Gemeente de boosdoener van deze lange behandelingstijd is. Resultaat is uitstekend. Had in uw mail d.d. 30 november jl. dat mijn bezwaar gegrond is verklaard graag enige toelichtende informatie van u willen ontvangen dat ik nu de lagere WOZ-waarde kan gebruiken voor mijn belastingaangifte( lagere inkomstenbelasting). Hoe doe ik dat en is e.e.a. ook op Gemeentelijke belastingen van toepassing? Wellicht wilt u dat alsnog even doen? Bij voorbaat mijn dank, mvrg, Rob Reitsma

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We werden steeds op de hoogte gehouden en zijn zeer tevreden over de afhandeling hiervan. Het verlagen van WOZ geldt ook voor de GBLT GR Gemeenschappelijk Zuiveringshef e o Watersysteemhef.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Degelijke processen zijn erg log en bureaucratisch, het resultaat is goed en de communicatie is helder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden, nu een realistische WOZ waarde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Minimale stappen met verbluffend resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben goed geholpen met jullie interventie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Aanvankelijk met WOZMeldpunt gebeld om te informeren over hun visie op onze WOZ-waarde. Men reageerde heel overtuigd dat we absoluut bezwaar moesten maken. Zo gezegd zo gedaan. Vervolgens werd de input die we WOZMeldpunt hadden aangeleverd helaas vrijwel 1 op 1 doorgezet naar de gemeente (gevolg: rare zinconstructies). Daarop volgden na lange tijd nog een paar standaard mails met als uiteindelijke conclusie dat ze WOZMeldpunt toch moest concluderen dat ons bezwaarschrift geen kans van slagen had. Verdere uitleg is alleen mogelijk door 25 euro te betalen. Zeer vreemde, teleurstellende gang van zaken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hoewel ik in eerste aanleg sceptisch was over een positief resultaat moet ik na de uitslag van de herwaardering gelezen te hebben toegeven heel content te zijn met het behaalde resultaat. Chapeau

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

kosteloos, simpel en doeltreffend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

top gedaan wozmeldpunt bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeggen dat je niks hoef te betalen en na de uitspraak toch een rekening. DUS NIET GRATIS.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zonder jullie inzet en deskundigheid had ik dit resultaat niet bereikt. Hartelijk bedankt! heel klantvriendelijk tussentijdse correspondentie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

professionele aanpak,resultaat gericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

4 weken gelede bezoek gehad van een deskundige jonge dame, zij is samen met mij het huis doorgelopen en bezichtigd. Na aanleiding hiervan heb ik zojuist antwoord gekregen dat mijn WOZ waarde met €15000 i verlaagd. Dus adviseer ik dat het de moeite beloond om contact op te nemen met WOZMeldpunt !!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Werkelijk geweldig het heeft even geduurd maar het resultaat is dat ik voor € 20000.= minder WOZ aangeslagen wordt. Ik bedank iedereen die hier aan gewerkt heeft!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Via een reclamefolder hiervan gehoord. Naar de WOZ gekeken van de zelfde huizen. Bezwaar laten aantekenen. GEWONNEN van 202,000 naar 180,000 BEDANKT.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

WOZ meldpunt heeft mij goede hulp gegeven bij mijn bezwaar tegen een te grote verhoging van de WOZ waarde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was voor mij koffiedik kijken ik wist niet wat mij te wachten stond Maar het is goed. groetjes M.J.Leek

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mijn woz waarde is dankzij WOZmeldpunt met 11.000 euro verlaagd. Geen omkijken naar gehad. Hartelijk bedankt voor alle moeite en misschien weer tot ziens

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede communicatie en resultaat!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

WozMeldpunt regelt administratief het gehele bezwaarprocedure! door hun deskundigheid ben ik ontzorgd van een bezwaarprocedure.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.