Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Herhaaldelijk berichten ontvangen m.b.t. voortgaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben uitermate tevreden met het resultaat dat WOZ-meldpunt voor mij heft bereikt. Geschokt ben ik door de verschillen die mogelijk blijken.Als voorbeeld mijn buurman die in een tussenwoning woont met een kleine totaaloppervlak en een aanzienlijk kleiner grondoppervlak. Desondanks heef t die woning een nagenoeg gelijke WOZ-waarde. Mocht het wenselijk zijn nog eens van uw diensten gebruik te maken dan zal ik dat zeker doen. Hartelijk dank en vriendelijke groet, Wim le Cointre

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snel en adequaat opgepakt. Niet opgegeven en resultaat behaald. En wij hebben er geen werk aan gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

weinig contact geweest dus moeilijk in cijfers uit te drukken.Geen klagen en ik kon het overlaten zonder elke dag een tel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prettige communicatie met duidelijke antwoorden. Dank voor de inspanning om de WOZ-waarde te corrigeren, te verlagen. De WOZ-waarde was naar mijn gevoel onredelijk hoog, in een jaar met € 90.000,00 (38.63%) gestegen. Mijn buren waarvan een met een groter appartement en een even groot maar met een dakterras van 90 resp. 65 m2, wij hebben 10 m2 balkon en hadden een lagere WOZ-waarde. Het was echt natte-vinger werk van de ambtenaren. Ik kom aankomend jaar zeker terug als blijkt dat de WOZ in verhouding met de buren onredelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het zal niet aan jullie liggen maar wat heb ik lang moeten wachten !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

bedankt voor de goede zaken en de afwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb er even op moeten wachten, maar inderdaad is de waarde van mijn woning met 27.000 euro gedaald en dat is een redelijker bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij danken U hartelijk voor het resultaat dat U heeft bereikt betreffende de verlaging van onze WOZ waarde. Met vriendelijke groet, D. Lodder

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
5

2 sterren: slechter dan verwacht

"maak gratis bezwaar" is geheel misleidend. Het gaat er bij hun om omzet te genereren van vergoeding die door gemeenten (en dus wij allen als belastingbetalers) aan hen betaald moet worden. Omdat gemeenten veel kritischer zijn in beoordeling met zo'n tussenbedrijf, valt dit veel nadeliger uit dan als je gewoon zelf bezwaar maakt. Zonde dat ik hier in getrapt ben. U bent dus gewaarschuwd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Graag wat meer informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heldere en duidelijke informatie wat betreft de procedure en de vooruitgang met het bezwaarschrift dat is ingediend. Je wordt op de hoogte gehouden en krijgt netjes het resultaat opgestuurd. Goeie ervaring met het WOZmeldpunt.Zeker een ieder aan te raden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

kort gesprek ter info en tussentijds melding van de voortgang afsluitend met de boodschap ,,geslaagd" ,top !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring! Ik kan het iedereen die het niet eens met de WOZ beschikking aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke medewerkers en goede en deskundige afhandeling van de aanvraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik werd goed op de hoogte gehouden met een positief resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima duidelijke en heldere communicatie, klantvriendelijke aanpak met goed resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was voor mij een grote verrassing. Het is naar mijn tevredenheid afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Komen goed voor je belangen op. Houden je op de hoogte van wat er speelt. Prima meldpunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima service, duurde wel lang voordat de definitieve uitslag bekend was, terwijl er begin november al over gebeld was

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

de 2e keer dat de WOZ waarde verminderd wordt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.