Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Actief, deskundig, to the point, goede info

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na eerst zelf de woz aan te vechten over 2016, in 2018 besloten het uit te besteden aan WOZ meldpunt. We zijn gedurende het proces keurig op de hoogte gehouden, en ook eerlijk geïnformeerd over de slagingskans. Wij zijn zeer tevreden en gaan zeker weer gebruik maken van de diensten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super geregeld mijn WOZ ging met €22.000 naar beneden 👍👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
5

2 sterren: slechter dan verwacht

tot nu toe geen reactie van woz waarde slechte zaak

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken jammer dat er geen antwoord op mijn verzoek over de beschikking van de gemeente komt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Simpelweg prima service. Ze hebben uiteindelijk een beroepschrift gestuurd aan de rechter waardoor mijn WOZ met bijna 40000 euro is verlaagd. Er is geen inzet van mijn kant nodig geweest. Kortom, zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Betrouwbare partij en prettige communicatie. Zegt wat het belooft. 100% tevreden over resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede afwikkeling en waardering Resultaat positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden over de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vandaag eindelijk de uitslag van u ontvangen en gegrond verklaard, nu 12.000,- omlaag. Prima resultaat, alleen als er een uitslag uiterlijk eind december wordt voorgespiegeld en je krijgt hem 28-01. zonder tussentijdse communicatie is een beetje frustrerend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er wordt snel gereageerd en met relevante informatie. Resultaat was een lagere aanslag

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

19-11 ontving ik uw bericht. Tot op heden 26-1 heb ik niets van de gemeente gehoord. Dus ik heb twijfel of het juist is

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevredenheid over de wijze waarop het bezwaar door het WOZ meldpunt is opgepakt. Dit heeft uiteindelijk resulteert in een verlaging van de WOZ waarde van mijn woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

keurig benaderd. iets waar je zelf tegen opziet, wordt keurig geregeld. je kunt contact opnemen als je dat wilt en wordt keurig te woord gestaan. ten slotte natuurlijk, ook erg belangrijk, geen kosten. super

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er is alleen contact als het relevant is. Prima zo. Er wordt alleen contact en vragen gesteld als het nodig is. Met daarbij de juiste vragen waar antwoord op gegeven kan worden. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Waarom ik het aanbeveel is dat ze duidelijk zijn in de communicatie van en naar de cliënt toe en mocht je iets niet begrijpen ze het zeer duidelijk uitleggen. Vorig jaar was ik helaas te laat met het indienen van mijn aanvraag maar dit jaar 2019 ga ik het zeer zeker doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima werk. Scheelt mij een hoop gedoe. Dus zeer bedankt. De gemeente Gooise meren heeft echter de volledige aanslag woz geïncasseerd. Dat is jammer. Bij navraag hierover mailde de gemeente dat de laatste en achtste termijn verlaagd was met € 13,87. Nou niet dus. Hier moet ik nog even achteraan. Maar, nogmaals hartelijk dank voor uw bemiddeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Boven verwachting resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over uw deskundigheid zit ik te twijfelen. De wil van de gemeente om tot een minimum verlaging toe te geven is een muur die moeilijk te doorbreken. De taxateur is 2 weken geleden, zonder eerst een mededeling te sturen, bij ons geweest. Hij vroeg het om binnen te komen in ons huis om een oordeel te vellen over ons huis. Ik vroeg hem waarom hij niet bij onze boven buren een kijkje nemen om een eerlijke vergelijking te maken. Zijn antwoord was omdat ze geen bezwaren maken. Hij ging vanuit dat de buren worden beoordeeld volgens de markt waarde. Het verbaasde mij dat hij het weet dat ik €90000 hebt uitgegeven voor renovatie. Eigenlijk moet hij ook weten hoeveel mijn boven buren uitgeven voor hun renovatie sinds ik hier verhuisde 2,5 jaren geleden. Maar dat wilt hij niet weten puur omdat er geen bezwaar komen. Ik vind dit een onredelijke oordeel. Ik heb meer verwacht van de woz verlaging. Hij heeft dit verschil met andere boven buren gewoon gehalveerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hartelijk dank voor Uw bemoeienis en het behaalde resultaat. Ik werd goed op de hoogte gehouden met de voortgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fijn om gebruik te kunnen maken van deze service. De drempel om bezwaar te maken is door deze goede en handige service een stuk lager. De woz waarde was voor onze woning tov de andere woningen in de straat behoorlijk hoger. De gemeente heeft na onderzoek onze woz waarde verlaagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

WOZMeldpunt zette in op een nog lagere waarde dan ikzelf zou hebben gedaan en dit is door de gemeente geaccepteerd. Uiteraard ben ik dus zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.