Filters

10

!

Zeer correcte en succesvolle afhandeling van ons bezwaar!

  • Aanbevelen? Ja
5

WOZMeldpunt is dik betaald voor een standaard bezwaarschrift

WOZMeldpunt ontvangt € 538,= voor het versturen van een standaard bezwaarschrift aangevuld met argumenten en informatie die door de huiseigenaar zelf zijn aangeleverd. Aanvullende foto's en nieuwe informatie cq. argumenten zijn/moeten eveneens door huiseigenaar worden aangeleverd. M.a.w. WOZMeldpunt krijgt een m.i. bovenmatige vergoeding voor het indienen van een standaardbezwaarschrift en het fungeren als doorgeefluik! Hebben geen verdere actieve bemoeienis om tot honorering van het bezwaarschrift te komen.

  • Aanbevelen? Nee
10

goed gewerkt hoor!!

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
6

WOZMeldpunt is dik betaald voor een standaard bezwaarschrift.

WOZMeldpunt ontvangt € 538,= voor het versturen van een standaard bezwaarschrift aangevuld met argumenten en informatie die door de huiseigenaar zelf zijn aangeleverd. Aanvullende foto's en nieuwe informatie cq. argumenten zijn/moeten eveneens door huiseigenaar worden aangeleverd. M.a.w. WOZMeldpunt krijgt een m.i. bovenmatige vergoeding voor het indienen van een standaardbezwaarschrift en het fungeren als doorgeefluik! Hebben geen verdere actieve bemoeienis om tot honorering van het bezwaarschrift te komen. PM. Bij een lage score is er z.g. computerstoring

  • Aanbevelen? Nee
6

WOZMeldpunt is dik betaald voor een standaard bezwaarschrift.

WOZMeldpunt ontvangt € 538,= voor het versturen van een standaard bezwaarschrift aangevuld met argumenten en informatie die door de huiseigenaar zelf zijn aangeleverd. Aanvullende foto's en nieuwe informatie cq. argumenten zijn/moeten eveneens door huiseigenaar worden aangeleverd. M.a.w. WOZMeldpunt krijgt een m.i. bovenmatige vergoeding voor het indienen van een standaardbezwaarschrift en het fungeren als doorgeefluik! Hebben geen verdere actieve bemoeienis om tot honorering van het bezwaarschrift te komen. PM. Bij een lage score is er z.g. computerstoring

  • Aanbevelen? Ja
6

WOZMeldpunt is dik betaald voor een standaard bezwaarschrift.

WOZMeldpunt ontvangt € 538,= voor het versturen van een standaard bezwaarschrift aangevuld met argumenten en informatie die door de huiseigenaar zelf zijn aangeleverd. Aanvullende foto's en nieuwe informatie cq. argumenten zijn/moeten eveneens door huiseigenaar worden aangeleverd. M.a.w. WOZMeldpunt krijgt een m.i. bovenmatige vergoeding voor het indienen van een standaardbezwaarschrift en het fungeren als doorgeefluik! Hebben geen verdere actieve bemoeienis om tot honorering van het bezwaarschrift te komen. PM. Bij een lage score is er z.g. computerstoring

  • Aanbevelen? Nee
3

WOZMeldpunt is dik betaald voor een standaard bezwaarschrift.

WOZMeldpunt ontvangt € 538,= voor het versturen van een standaard bezwaarschrift aangevuld met argumenten en informatie die door de huiseigenaar zelf zijn aangeleverd. Aanvullende foto's en nieuwe informatie cq. argumenten zijn/moeten eveneens door huiseigenaar worden aangeleverd. M.a.w. WOZMeldpunt krijgt een m.i. bovenmatige vergoeding voor het indienen van een standaardbezwaarschrift en het fungeren als doorgeefluik! Hebben geen verdere actieve bemoeienis om tot honorering van het bezwaarschrift te komen.

  • Aanbevelen? Nee
3

WOZMeldpunt is dik betaald voor een standaard bezwaarschrift.

WOZMeldpunt ontvangt € 538,= voor het versturen van een standaard bezwaarschrift aangevuld met argumenten en informatie die door de huiseigenaar zelf zijn aangeleverd. Aanvullende foto's en nieuwe informatie cq. argumenten zijn/moeten eveneens door huiseigenaar worden aangeleverd. M.a.w. WOZMeldpunt krijgt een m.i. bovenmatige vergoeding voor het indienen van een standaardbezwaarschrift en het fungeren als doorgeefluik! Hebben geen verdere actieve bemoeienis om tot honorering van het bezwaarschrift te komen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vakkundig en duidelijk!

Na het eerste contact werd er direct actie ondernomen. In de tussentijd, tijdens de procedure, bleef men contact houden. Het geeft je als betrokkene de rust dat het geregeld wordt door medewerkers die er verstand van hebben. Heel fijn dat het WOZMeldpunt er is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig en duidelijk!

Na het eerste contact werd er direct actie ondernomen. In de tussentijd, tijdens de procedure, bleef men contact houden. Het geeft je als betrokkene de rust dat het geregeld wordt door medewerkers die er verstand van hebben. Heel fijn dat het WOZMeldpunt er is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nuttig en succesvol geweest om WOZMeldpunt in te schakelen

Eenvoudige procedure om te volgen met duidelijke aanwijzingen. Na insturen is enig geduld nodig, maar dat zal naar mijn inschatting meer aan de belasting verwerkende diensten liggen, dan aan WOZMeldpunt. Maar het resultaat had voor mij een positieve uitkomst. Dus altijd doen want de aanslag van "de overheid" is natte vinger werk gebaseerd op inschattingen uit de omgeving, niet op feiten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nuttig en succesvol geweest om WOZMeldpunt in te schakelen

Eenvoudige procedure om te volgen met duidelijke aanwijzingen. Na insturen is enig geduld nodig, maar dat zal naar mijn inschatting meer aan de belasting verwerkende diensten liggen, dan aan WOZMeldpunt. Maar het resultaat had voor mij een positieve uitkomst. Dus altijd doen want de aanslag van "de overheid" is natte vinger werk gebaseerd op inschattingen uit de omgeving, niet op feiten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nuttig en succesvol geweest om WOZMeldpunt in te schakelen

Eenvoudige procedure om te volgen met duidelijke aanwijzingen. Na insturen is enig geduld nodig, maar dat zal naar mijn inschatting meer aan de belasting verwerkende diensten liggen, dan aan WOZMeldpunt. Maar het resultaat had voor mij een positieve uitkomst. Dus altijd doen want de aanslag van "de overheid" is natte vinger werk gebaseerd op inschattingen uit de omgeving, niet op feiten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nuttig en succesvol geweest om WOZMeldpunt in te schakelen

Eenvoudige procedure om te volgen met duidelijke aanwijzingen. Na insturen is enig geduld nodig, maar dat zal naar mijn inschatting meer aan de belasting verwerkende diensten liggen, dan aan WOZMeldpunt. Maar het resultaat had voor mij een positieve uitkomst. Dus altijd doen want de aanslag van "de overheid" is natte vinger werk gebaseerd op inschattingen uit de omgeving, niet op feiten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hartelijk Dank door deze bijstand in mijn bescheiden inkomen.

Maart tot december maakte me wat onzeker, wantrouwend. Maar wat een sinterklaas cadeau! Dit had ik zonder jullie niet aan weten te pakken. Hartelijk Dank voor de moeite voor iemand die zich dagelijks inzet voor onze hulpbehoevende ouderen. Ik ben dankbaar voor de bijstand in deze taaie processen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Hartelijk Dank door deze bijstand in mijn bescheiden inkomen.

Maart tot december maakte me wat onzeker, wantrouwend. Maar wat een sinterklaas cadeau! Dit had ik zonder jullie niet aan weten te pakken. Hartelijk Dank voor de moeite voor iemand die zich dagelijks inzet voor onze hulpbehoevende ouderen. Ik ben dankbaar voor de bijstand in deze taaie processen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Positief, maar niet alles lukte

We hebben WOZmeldpunt voor meerdere objecten ingeschakeld en her en der zijn goede resultaten behaald. Dus: ja, we zijn tevreden. Een puntje als leerpunt voor volgende keer: als eea is ingevuld, verdwijnt het 'achter de portal' en blijkt pas later hoe en wat er met het bezwaar gedaan is. Dat is natuurlijk in het beste belang gedaan, maar in de tussentijd is er geen zicht of communicatie over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja
8

ja, heeft geholpen, niet in alle gevallen, maar wel met resultaat

We hebben WOZmeldpunt voor meerdere objecten ingeschakeld en her en der zijn goede resultaten behaald. Dus: ja, we zijn tevreden. Een puntje als leerpunt voor volgende keer: als eea is ingevuld, verdwijnt het 'achter de portal' en blijkt pas later hoe en wat er met het bezwaar gedaan is. Dat is natuurlijk in het beste belang gedaan, maar in de tussentijd is er geen zicht of communicatie over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja
8

ja, heeft geholpen, niet in alle gevallen, maar wel met resultaat

We hebben WOZmeldpunt voor meerdere objecten ingeschakeld en her en der zijn goede resultaten behaald. Dus: ja, we zijn tevreden. Een puntje als leerpunt voor volgende keer: als eea is ingevuld, verdwijnt het 'achter de portal' en blijkt pas later hoe en wat er met het bezwaar gedaan is. Dat is natuurlijk in het beste belang gedaan, maar in de tussentijd is er geen zicht of communicatie over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja
8

ja, heeft geholpen, niet in alle gevallen, maar wel met resultaat

We hebben WOZmeldpunt voor meerdere objecten ingeschakeld en her en der zijn goede resultaten behaald. Dus: ja, we zijn tevreden. Een puntje als leerpunt voor volgende keer: als eea is ingevuld, verdwijnt het 'achter de portal' en blijkt pas later hoe en wat er met het bezwaar gedaan is. Dat is natuurlijk in het beste belang gedaan, maar in de tussentijd is er geen zicht of communicatie over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja
8

Niet alles lukt, maar als er succes is, is dat heel mooi !!

We hebben WOZmeldpunt voor meerdere objecten ingeschakeld en her en der zijn goede resultaten behaald. Dus: ja, we zijn tevreden. Een puntje als leerpunt voor volgende keer: als eea is ingevuld, verdwijnt het 'achter de portal' en blijkt pas later hoe en wat er met het bezwaar gedaan is. Dat is natuurlijk in het beste belang gedaan, maar in de tussentijd is er geen zicht of communicatie over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja
8

Niet alles lukt, maar als er succes is, is dat heel mooi !!

We hebben WOZmeldpunt voor meerdere objecten ingeschakeld en her en der zijn goede resultaten behaald. Dus: ja, we zijn tevreden. Een puntje als leerpunt voor volgende keer: als eea is ingevuld, verdwijnt het 'achter de portal' en blijkt pas later hoe en wat er met het bezwaar gedaan is. Dat is natuurlijk in het beste belang gedaan, maar in de tussentijd is er geen zicht of communicatie over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja
8

Niet alles lukt, maar als er succes is, is dat heel mooi !!

We hebben WOZmeldpunt voor meerdere objecten ingeschakeld en her en der zijn goede resultaten behaald. Dus: ja, we zijn tevreden. Een puntje als leerpunt voor volgende keer: als eea is ingevuld, verdwijnt het 'achter de portal' en blijkt pas later hoe en wat er met het bezwaar gedaan is. Dat is natuurlijk in het beste belang gedaan, maar in de tussentijd is er geen zicht of communicatie over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja
8

Niet alles lukt, maar als er succes is, is dat heel mooi !!

We hebben WOZmeldpunt voor meerdere objecten ingeschakeld en her en der zijn goede resultaten behaald. Dus: ja, we zijn tevreden. Een puntje als leerpunt voor volgende keer: als eea is ingevuld, verdwijnt het 'achter de portal' en blijkt pas later hoe en wat er met het bezwaar gedaan is. Dat is natuurlijk in het beste belang gedaan, maar in de tussentijd is er geen zicht of communicatie over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja
8

Niet alles lukt, maar als er succes is, is dat heel mooi !!

We hebben WOZmeldpunt voor meerdere objecten ingeschakeld en her en der zijn goede resultaten behaald. Dus: ja, we zijn tevreden. Een puntje als leerpunt voor volgende keer: als eea is ingevuld, verdwijnt het 'achter de portal' en blijkt pas later hoe en wat er met het bezwaar gedaan is. Dat is natuurlijk in het beste belang gedaan, maar in de tussentijd is er geen zicht of communicatie over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Laapersveld 42 A

1213VB Hilversum

06-33181754

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.