10

Meer dan uitstekend!

Met eindeloos geduld en continu mij als eigenaar op de hoogte houdend kan ik niet anders melden dat dit een zeer adequate partij is....

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, vriendelijk personeel, goed bereikbaar

Personeel is altijd bereidt je uitleg te geven hoe de situatie er voor staat en zet de zaak door als zij daar reden toe zien. In ons geval zijn ze zelfs in hoger beroep gegaan en met succes. Nu 2x van hun diensten gebruik moeten maken en 100% tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel tevreden

Tevreden er is geleverd wat er beloofd werd. Iets uitgebreidere info had t helemaal perfect gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrokken en resultaatgericht

Betrokken en resultaatgericht

  • Aanbevelen? Ja
2

slecht

meerdere telefonische contactmomenten werd ik of niet te woord gestaan of niet doorverbonden. UIteindelijk bleek het bezwaar ook niet goed ingediend omdat er een verkeerd dossiernummer was gebruikt. Heb vier keer moeten vragen om status, weinig proactiviteit.

  • Aanbevelen? Nee
8

Volhardend, doen wat ze beloven.

1e bezwaar afgekeurd door de gemeente, maar zonder dat ik erom hoefde te vragen, werd er beroep aangetekend. Het was wel een weg van lange adem (maar daar kan WOZ-Meldpunt natuurlijk weinig aan doen) maar uiteindelijk is na tussenkomst van de rechter het bezwaar alsnog toegekend. Wel heb ik zelf meerder malen om een update moeten vragen ipv pro-actief geïnformeerd te worden over de status. Dat is een klein punt van verbetering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer attent,duidelijk,snel reageren..

We worden elk jaar geattendeerd om weer bewaar te maken. Dit doen we dan elk naar maar weer omdat de gemeente in dit aardbevingsgebied de WOZ structureel omhoog gooit. En dat terwijl de waardes dalen op deze ontroerend zaken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dank zij inzet WOZMeldpunt WOZ-waarde sterk verlaagd.

Wij hebben een zeer goede indruk van het WOZMeldpunt gekregen. Het was bijzonder prettig dat we voortdurend en accuraat op de voortgang van het lopende proces werden gehouden. Uiteindelijk resulteerde de inzet van het WOZMeldpunt -in een verlaging van de WOZ-waarde met bijna 40.000 Euro. Daar zijn we zeer dankbaar voor.

  • Aanbevelen? Ja
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

zeer slecht, ik krijg mij WOZ waarde 25 april binnen, is de site vanaf 16 april gesloten. Ook het telefoonnummer is niet meer bereikbaar. Waardeloos.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw reactie. 99,8% van alle woz-beschikkingen zijn door de gemeenten ten laatste 28 februari 2019 verstuurd. Daar de bezwaartermijn 6 weken bedraagt moeten alle bezwaren voor 11 april bij de gemeenten zijn ontvangen. Daarna nemen de gemeenten de bezwaren niet meer in behandeling. Derhalve hebben wij de mogelijkheid voor bezwaar op 16 april gesloten. Graag helpen wij u volegend jaar bezwaar te maken. Met vriendelijke groet, Frank van der Plas l WOZMeldpunt

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Dank u voor uw doorzettingsvermogen. Ook geweldig dat u mij persoonlijk opbelde en doorzette.met een goed resultaat.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Dank u voor uw doorzettingsvermogen. Ook geweldig dat u mij persoonlijk opbelde en doorzette.met een goed resultaat.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ze laten je niet in de steek!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vind het bijzonder goed dat deze organisatie gratis voor de burger in verdediging gaat. Sta er van versteld dat dit nog gebeurt. Ben erg tevreden over de manier waarop het voor ons is verlopen . Hartelijk dank hiervoor.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

U heeft het beoogde streven voor belastingjaar 2018 zeer waargemaakt waarvoor mijn dank, echter qua geld valt het mij tegen.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi resultaat behaald.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn Zeer blij met het resultaat van WOZMeldpunt . Aangezien wij het idee hadden al enkele jaren te hoog zijn ingeschat ,en zelf niet goed wisten hoe dit aan te pakken !
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij kunnen alleen maar zeggen dat wij heel goed zijn geholpen door de medewerkers van WOZ MELDPUNT ,zal maar zeggen"" Geweldig"" nogmaals heel veel DANK.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaringen met WOZ meldpunt. Kort gegevens aangeleverd, ben goed op de hoogte gehouden van voortgang klachtbehandeling en met een positief resultaat. WOZ waarde is eu 16.000,- naar beneden bijgesteld. Dus een aanrader wat mij betreft.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Duidelijke communicatie per mail, zeker de moeite waard om bezwaar in te dienen tegen de WOZ waarde en WOZMeldpunt regelt het voor je. Mijn bezwaar is dankzij WOZMeldpunt gegrond verklaard.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goeie ervaring. En resultaat was positief! Communicatie had misschien tussendoor beter gekund.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

47.000 minder, dat scheelt een flinke hoeveelheid geld per jaar!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Als particulier had ik de "strijd" met de Gemeente allang opgegeven. Door uw vasthoudendheid en inzet is uiteindelijk een geweldig resultaat bereikt. Nogmaals bedankt voor uw bijdrage hierin.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden met het resultaat na een beroepsschrift aan de rechtbank is mijn WOZ waarde met € 33.000 verlaagd. Een geweldig resultaat
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zij doen alles voor je. Het zijn geen wereldbedragen daarom is het fijn dat zij alles voor je regelen.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Resultaat

Over WOZMeldpunt

Filter op taal