WOZ met succes verlaagd

Keurige, correcte afhandeling van mijn aanvraag. De aanhouder wint!

Ze hebben mij goed geholpen en mijn woz waarde verlaagd gekregen

top

1 mailtje en de rest wordt gewoon netjes geregeld... zoals belooft

Snelle nette afwikkeling

Fantastisch

Door inschakeling van het Meldpunt is het eindelijk gelukt de WOZ waarde terecht te verminderen! Hartelijk dank, het is mij nooit als particulier gelukt!

Fantastisch

Zeer tevreden over het verloop en de uitkomst. Ik wil jullie in ieder geval hartelijk bedanken voor de genomen moeite en ik ben ontzettend blij met de correctie waarbij ik een geld terugkrijg na herziening!

Correcte en deskundige behandeling van mijn bezwaar tegen te hoge WOZ

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de behandeling, ook bij uitstel door de gemeente.

Uitstekende inzet & terugkoppeling !

Zéér positief inzet, berichtgeving & het behaalde resultaat , chapeau !

Ze doen wat ze beloven

Perfect en professionele aanpak

Zie boven

Zijn doen hun uiterste best om voor de klant op te komen

Ze doen wat ze beloven

Alle zorg uit handen gegeven en prima opgelost!

Waardeloze club

Na uitgebreide beschrijving en documentatie volgt een waardeloos traject van ongeïnteresseerdheid. Resultaat wordt als verheugend beschreven terwijl er niets is behaald als enkel een grove fout die toch wel was gecorrigeerd. Verzocht om te communiceren mbt resultaten, wederom hier geen enkele reactie. Heb er geen goed woord voor over.

Beste Johannis, Vervelend dat je het traject zo hebt ervaren. Echter dat u een aversie heeft tegen de gemeente doet niets af aan ons werk. Na ons bezwaar is de woz-waarde met 45.000 euro verlaagd naar een juiste waarde. We hebben verschillende keren met u schriftelijk en telefonisch over de voortgang gecommuniceerd alsook de uitleg van de uitspraak op bezwaar. Uit deze gesprekken bleek dat u moeite heeft met de inpandige opname en de vergelijking van uw woning met vergelijkbaar verkochte woningen in uw buurt. Echter deze aanpak van de gemeente is voorgeschreven door de Waarderingskamer van de overheid. Helaas kunnen wij hier niets aan veranderen. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft. Graag verwijzen wij u naar de vele reviews van andere klanten welke heel tevreden zijn met onze aanpak en wijze van communiceren. Wij hopen op uw begrip. Graag helpen wij u weer in de toekomst. Met vriendelijke groet, WOZMeldpunt team

Het duurt even, maar dan heb je ook wat !!!!

Al meerdere malen gebruik gemaakt van WOZ meldpunt. En natuurlijk kan dat niet altijd een positief resultaat hebben, maar zeker de laatste keer hebben ze het weer prima voor elkaar gekregen. Eind december bericht dat men 44.000 euro gezakt is met WOZ. Opvallend is dat de gemeente een maand later de nieuwe WOZ verstuurd en daar meteen weer 22.000 euro op doet. Zo blijft er in ieder geval werk voor het Meldpunt.

Geachte heer van der Werf, Fijn dat we u weer hebben kunnen helpen. Mocht u dit jaar weer een te hoge woz-waarde hebben dan helpen wij u graag weer. Met vriendelijke groet, WOZMeldpunt team

Jullie doen prima werk

Ik heb de site een keer bezocht. Ingevuld meteen reactie gehad. Nu melden jullie je automatisch aan. Prima geregeld. Vriendelijke groet. Wim Schreurs.

Beste Wim, bedankt voor je mooie reactie! Met vriendelijke groet, WOZMeldpunt team

Goed vertrouwen

Goeden afhandeling en veel vertrouwen

Bedankt! Met vriendelijke groet, WOZMeldpunt team

Ik ben blij met de acties van WOZ meldpunt

Ik ben blij met het aangedragen format van de voorbeeld brief en de aanwijzingen voor de aanvraag van herziening van de aanslag. De gemeente Geldrop op haar beurt heeft haar zaken keurig afgehandeld en goed gemotiveerd. Al met al zijn wij tevreden met de uitkomst.

Geachte heer Van Veen, bedankt voor uw mooie reactie. Wij hecvhten er waarde aan een deskundig bezwaarschrift in te dienen om de slagingskans te vergroten. Ook delen we altijd een kopie van het bezwaarschrift met de klant zodat het inzichtelijk is wat we doen. De gemeente Geldrop is overigens een fijne gemeente om mee te werken! Met vriendelijke groet, WOZMeldpunt team

WOZ meldpunt heeft ons goed geholpen inzake bezwaarschrift WMO. Wij raden het zeker aan om te proberen je aanslag WMO bij te laten stellen, ook al gaat het maar om een kleine verlaging.

Beste Sander, Ook een kleine verlaging welke meerdere jaren doorwerkt is de moeite waard! Met vriendelijke groet, WOZMeldpunt team

Prima geregeld

Prima geregeld zonder poespas. Zeer tevreden m.b.t. verloop en informatie.

Beste Carl, bedankt voor de mooie recentie! Met vriendelijke groet, WOZMeldpunt team

Goed geregeld en de moeite waard om bezwaar te maken. Echt Top

Zie bovenstaande

Positief!

Heel goed dat men zo actie onderneemt voor de belastingbetaler.

Een fantastes resultaat bereikt.

Alle aanmerkingen zijn verwerkt

Beste Jan, bedankt voor de review. We hechten er belang aan de argumenten van de mensen goed in het bezwaarschrift te verwerken zodat u zich er volledig in herkent. Ook is het onze ervaring dat het de slagingskans op een woz-verlaging vergroot. Volgende keer helpen we je graag weer. Met vriendelijke groet, WOZMeldpunt team

WOZ consultance heeft ervoor gezorgd dat de WOZ waarde is verlaagd.

Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.

Ik ben volledig in mijn recht gesteld, en mijn WOZ waarde is maar met 3000 euro verhoogd en niet met de door de gemeente Westerwolde in eerste instantie vastgestelde 15000 euro, ik ben zeer tevreden over de geleverde service.

Goede dienstverlening en communicatie

WozzMeldpunt heeft ons zeer goed geholpen om met de juiste argumenten de WOZ te verminderen