geweldig dat jullie je hiervoor inzetten

Ik vind dat hele beleid een warboel,,ben dan ook een beetje gemakzuchtig,,,laat maar....denk met mij velen.... Was dus bijzonder verrast toen ik jullie email kreeg....dacht nog .... kunnen ze niet iets interresanters gaan doen......En dan is het ook nog gelukt. Heel veel dank en liefs voor al jullie moeite Betsy

Uitermate tevreden en heel blij met de vasthoudendheid van WOZMeldpunt

WOZMeldpunt is heel correct en pro-actief in de communicatie. Daar waar de gemeente het bezwaar ongegrond verklaarde is WOZMeldpunt in beroep gegaan bij de rechter. Uiteindelijk heeft dit opstarten van de rechtszaak gezorgd voor een compromis en het heeft het GBT de aanslag met bijna 20% naar beneden bijgesteld, naar het bedrag dat WOZMeldpunt in beginsel al voorstelde. Erg blij dat WOZMeldpunt vasthoudend is gebleven en ik kan hen echt aanbevelen!

Prima afgehandeld

Positief verbaasd te vernemen dat, na afwijzing, toch de WOZ waarde van ons huis omlaag is gegaan.

Doortastend geholpen, prettig contact

Mijn WOZ waarde is ruim 30.000 euro omlaag na een rechtsgang. Zo spannend, zou ik zelf nooit gekund hebben. In eerste instantie wees de gemeente mijn verzoek af. De belasting ambtenaar die hier was om het huis te zien was zeer ontstemd. Hij zei dat ik hen alleen maar had hoeven bellen om het gedaan te krijgen. Hij zei dat dit een verdienmodel is wat de gemeente veel geld kost. Ik had het er even moeilijk mee , maar ik denk dat het me zelf niet was gelukt. Mijn man is pas overleden, lastig om alles zelf te bedenken en doen. Hartelijk dank.

Ben benaderd door WOZ meldpunt en met enig wantrouwen toch besloten mijn zaak aan hun voor te leggen. Na het aanleveren van mijn gegevens lange tijd niets gehoord en toen werd telefonisch contact opgenomen en om nadere toelichting gevraagd. Die aangeleverd en na een paar weken kreeg ik bericht dat de WOZ werd verlaagd. Ik ben blij met de uitspraak en wat WOZ meldpunt voor mij heeft gedaan.

Duidelijke informatie en uitleg Mijn woz bedrag is niet zoveel lager geworden, maar alle kleine beetjes helpen

Duidelijk vriendelijk en behulpzaam

WOZ waarde is bijgesteld

Geweldig!

Duidelijke en goede communicatie. Ben heel tevreden over het totaal en ook nog een positief resultaat,met een flinke korting op mijn WOZ waarde! Waarvoor heel veel dank!

Mijn bezwaar tegen de hoge WOZ waarde is op een uitstekende wijze aangevochten met een positief resultaat.

Ze weten de juiste toon te zetten in bezwaarschrift

In het verleden zelf wel eens bezwaar gemaakt 1x is het mij gelukt om de waarde naar beneden bij te stellen, daarna niet meer gelukt, nu met WOZ MELDPUNT is het wel gelukt. En ze weten gewoon de juiste punten te benoemen, wat jezelf niet lukt. Dank hiervoor

Prima werk geleverd, zeer tevreden

Professioneel aangepast met een voor ons goede uitslag

Heel erg goed

Ik wil u nogmaals heel hartelijk bedanken dat u mijn WOZ waarde naar beneden heeft gekregen . Ik heb zelf ook een paar keer een verzoek ingediend maar werd altijd af gewezen . Daarom ben ik u dubbel dankbaar . Ben wel benieuwd wat volgend jaar mijn WOZ waarde zal zijn Hartelijk groeten Fam Hamann

Uitermate tevreden

Dankzij u een geweldige WOZ verlaging, fantastisch

Wachten was de moeite waard!

Het bezwaarschrift is accuraat behandeld. Tussentijdse adviserende contacten waren waardevol en ik ben blij dat ik die opgevolgd heb. Het resultaat: € 19.000 minder WOZ-waarde en maandelijks een verlaging van € 20,00 OZB en watersysteemheffing. Het wachten was dus zeker de moeite waard!

Deskundige begeleiding

Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van de te hoge woz waarde, werd goed op de hoogte gehouden van de status, en als uitkomst is gebleken dat het inderdaad te hoog beoordeeld is, ik raad woz-meldpunt zeker aan!

Goed werk geleverd.

Alle gegevens doorgegeven, verder wordt je op de hoogte gehouden van de status. Deze mensen zijn thuis in het verwoorden en omschrijven van wat een leek bedoeld. Uitslag is mede hierdoor positief uitgevallen. Ik ben vol lof. Uitstekend. .

Zij regelen het gewoon

Ik heb mijn bezwaar bij WOZMeldpunt gemeld, verder kunnen afwachten en een zeer goed resultaat gekregen. Top!

Na inzending ben ik helemaal ontzorgt, en keurig bericht ontvangen dat er een hoger beroep is gestart. En nu bericht dat de WOZ ruim is verlaagd. Ik ben super tevreden. Erg bedankt voor jullie inzet.

Had ik eerder moeten doen

Na 3 opeenvolgende jaren vruchteloos zelfstandig bezwaar te hebben aangetekend tegen de WOZ beschikking, nu gebruik gemaakt van WOZ meldpunt: zeer succesvol blijkt nu: de WOZ-waarde is met 12% naar beneden bijgesteld. (ofwel de verhoging van dit jaar is ongedaan gemaakt)

Prima service en netjes afgehandeld.

Na aanmelding heb ik verder geen bemoeienis meer gehad omtrent de afhandeling. Complimenten daarvoor.

De gemeente was niet bereid de WOZ te verlagen. Maar door de WOZ aangespannen rechtzaak toch nog verlaging gekregen.

Geweldig doorzettingsvermogen

Gemeente heeft onze wens van WOZ-waardevermindering niet gehonoreerd. Door de rechtszaak die WOZMeldpunt heeft aangespannen, is de verlaging gehonoreerd. Prima werk.

Succesvolle WOZ verlaging

Het duurt wel een tijdje maar onze WOZ waarde is uiteindelijk met 20.000 euro verlaagd. Blij met de bemiddeling!

Had nooit verwacht dat de gemeente het bedrag zou aanpassen. Aangezien zij altijd geld gebrek hebben

Professioneel,duidelijk,snel communicerend en volhardend personeel met uitstekende resultaten

De afgelopen maanden heeft dit bureau mij veel werk uit handen genomen, goed geadviseerd en snel duidelijke antwoorden gegeven op mijn vragen. Tot 2 keer toe hebben ze het bezwaarschrift verdedigd met een uitstekend resultaat. Het is zeer de moeite waard om deze proffesionals in de arm te nemen om een lange juridische strijd te voorkomen.