Goed gewerkt aan mijn bezwaarargumenten

Duidelijke correspondentie tussen mij als klant en WOZmeldpunt

Zeer tevreden!

Eenvoudige en duidelijke wijze van aanvragen. Vervolgens een duidelijke persoonlijke pagina, waar je updates kunt vinden. En uiteindelijk een positief resultaat!

Goed geinformeer

Goed en tijdig geïnformeerd

Voor de eerste keer mijn woz laten toetsen en met een zeer goed resultaat. Had nooit gedacht dat er dit uit zou komen. Misschien ook wel omdat ik vaak naar iemand anders luisterde,die zeiden dat je er toch niets wijzer van zou worden. Maar die hadden dus ongelijk. Mijn dank is zeer groot.

Elk jaar een goed resultaat

Je wordt compleet ontzorgd.

Het WOZMeldpunt heeft goed werk verricht

nvt

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Op mijn persoonlijke pagina kon ik foto's plaatsen van de situatie.

Slechte communicatie, zelfstandig aanpassen woz waarde

De door mij aangegeven woz waarde is zonder verwittiging verhoogd en daarna geaccepteerd door de gemeente. Als er even contact was gezocht met mij dan had ik de door mij aangegeven woz waarde kunnen toelichten. Dat is dus niet gebeurd en dat vind ik een slechte zaak.

WOZ meldpunt had geen zin

Gezien mijn bezwaar tegen de WOZ waarde had ik verwacht, dat er sprake zou zijn van een aanzienlijke verlaging. Het bericht van de WOZ geeft aan een verlaging van € 459.000 naar € 457.000. Het verschil is te verwaarlozen. Heeft het op deze wijze nog zin om bezwaar te maken

Helemaal TOP

Communicatie is uiterst correct en op tijd. Met een 3tal mails vanuit mijn kant is WOZMeldpunt aan de slag geweest, koste mij in totaal 5 minuten en met resultaat dat mijn WOZ waarde wordt verlaagd.

dit was voor mij de eerste keer van bezwaar maken en de wijze van de manier waarop jullie de zaak behandeld hebben is mij bijzonder goed bevallen.

Alles prima verwerkt!

Al jaren prima

Doen precies wat ze moeten doen. Laagdrempelig en goed

Zorgvuldig en netjes

Voor de tweede keer heef het WOZ-meldpunt mij geholpen bij het WOZ-bezwaar. houden zich correct aan de bezwaren termijnen en houden je ook op de hoogte van de voortgang.

Geweldig nieuws

Dankzij jullie is de woning verlaagd. Hartelijk dank voor uw steun en de goeie afloop. Ik raad iedereen aan als u denkt te veel te betalen,deze mensen te vragen je te helpen Mag joann

Vriendelijk en niet dwingerig.

Ze hebben netjes en vriendelijk samengewerkt met de gemeente. Ik denk wel dat het heeft geholpen dat ik WOZ-Meldpunt ook heb ingeschakeld ook al was ik zelf nog bij de gemeente langsgegaan. En het heeft geholpen, want mijn WOZ-waarde is flink verlaagd.

Goed bezig

Waarom te veel betalen als het niet klopt

Nooit gedacht

Ik had nooit gedacht dat het meldpunt zo goed te werk zou gaan! Heel fijn dat mijn WOZ waarde nu verlaagd is!

Duidelijke communicatie en vlotte afhandeling

WOZMeldpunt heeft duidelijk met mij gecommuniceerd en heeft zorg gedragen voor een vlotte afhandeling van mijn bezwaar.

Goed werk geleverd, blij met het resultaat.

Blij met het resultaat en vlot en goed op de hoogte gehouden.

geweldig goed

Woz meldpunt hield mij regelmatig op de hoogte m.b.t. de behandeling van mijn bezwaar. Overleg was zeer aangenaam. Resultaat was boven verwachting. Bedankt

Duidelijke communicatie

Ik heb het bezwaar indienen tegen de WOZwaarde, als heel prettig ervaren. De communicatie was heel duidelijk en het contact prettig. Het bezwaar heeft geleid tot een lagere WOZwaarde, dus 100% resultaat. Ik zal een volgende keer, zeker weer gebruik maken van dit bureau, en raad het iedereen aan.

zeer positief

Vriendelijke medewerkster waar aan ik mijn bezwaarpunten heb kunnen doorgeven.

Heel goed geholpen

Met je bezwaarschrift wordt nauwkeurig mee om gegaan Ze hebben er veel werk van gemaakt heel tevreden

Voortreffelijk

Duidelijke vraagstelling, wat is er nodig om verzoek in te dienen. Wordt op de hoogte gehouden over verloop van de aanvraag en beslissing.