Succes met alleen de aanmelding als eigen inbreng

Na een eerdere afwijzing in 2018 het nu geprobeerd via WOZMeldpunt. Twee jaren namelijk wederom stevige stijging van de WOZ waarde. Alleen de aanmelding online gedaan en vervolgens rustig afwachten. Vandaag zie ik online de uitspraak en ik word blij. Hoewel niet gezakt tot het bedrag dat ik zelf berekend had, is er toch een 12% lagere waarde toegekend. Nu gelijkgetrokken met vergelijkbare woningen in de straat. Op jaarbasis scheelt het niet waanzinnig veel in de knip, maar het gaat ook om gerechtigheid en te makkelijk werken door de gemeente. Veel dank, mensen van WOZMeldpunt!

Niets vernomen van dit bedrijf!

Duidelijk een taxatie opgestuurd, maar bedrijf laat niets meer horen ???

Succesvol bezwaar, maar communincatie niet op orde

Dit buro heeft voor mij bezwaar aangetekend voor de aangifte 2019. Ik heb zelf de argumenten aangedragen die ze overgenomen hebben- dat is prima. Maar pp een gegeven moment kreeg ik een e-mail dat er een zitting met de gemeente was geweest. Toen ik vervolgens om details vroeg- gaf men geen reactie. Daarna heb ik nog een keer andere vraag gesteld waar geen reactie op kwam.

Ongekend succesvol!

WOZMeldpunt heeft mij perfect geholpen om de WOZ-waarde van mijn appartement te verlagen. Eerst in bezwaar van 420.000 naar 383.000 en daarna in beroep naar 333.000. Eindelijk gerechtigheid en ongeveer gelijk aan de WOZ-waarde van vergelijkbare appartementen. Iets wat ik zelf nooit had kunnen bereiken. Ik ben er erg blij mee!!!

Geen tussendoor contact dus aan het eind een overvallen situatie

Geen tussendoor contact en daardoor een erg mager eindresultaat. Waar is het gefundeerde verhaal hoe men aan dit bedrag is gekomen?. Waarom heeft men in algemene termen zaken beoordeeld en vastgelegd. Waarom geen bezoek aan het huis waar het omdraait? Kortom, niet exact en dus een slecht resultaat.

Geachte heer Wierenga, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat uw WOZ-waarde is verlaagd. Helaas onderbouwen sommige gemeenten de uitspraak in algemene bewoordingen en worden er geen inpandige taxaties gedaan. Dit verschilt van gemeente tot gemeente. Wij delen uw mening dat gemeenten de WOZ-waarde met concreet dient te onderbouwen. Verder zijn wij voorstander van inpandige taxaties in geval dat er sprake is van achterstallig onderhoud en/of verouderde voorzieningen. Wij blijven ons inzetten voor betere informatievoorziening! Namens het WOZMeldpunt team, Frank van der Plas

eindelijk iemand die je kan helpen

super geslaagd!

Niets anders dan geweldig

Ze houden je volledig op de hoogte en indien er een vertraging in de procedure plaatsvindt dan word je daar keurig en tijdig over geïnformeerd.

WOZ-meldpunt prikt opnieuw snel en vakkundig door de ambtelijke WOZ-aanslagen!

Opnieuw bleek door inschakeling van het WOZmeldpunt dat de Gemeente Den Haag de waarde van mijn huis niet juist heeft vastgesteld. Deze keer werd de aanslag met € 30.000.= verlaagd. Het bedrag van de kosten bij de uitspraak op mijn bezwaar die de gemeente Den Haag aan het WOZ-meldpunt moet betalen bedraagt bijna het bedrag van de mij opgelegde jaaraanslag WOZ! Wederom mijn hartelijke dank aan de vakkundige mensen van het WOZmeldpunt; uiteraard zal ik het door u behaalde succes breed doorvertellen en daar begin ik nu direct mee.

Doen wat ze beloven, WOZ waarde flink verlaagd

Aangemeld omdat de woz waarde in mijn ogen veel te hoog was. Helaas werd het eerste bezwaar van WOZmeldpunt door de gemeente afgewezen. Daarop zijn ze uit eigen beweging in beroep gegaan tegen deze uitspraak. Rechter heeft ze (mij) daarop in het gelijk gesteld

Geweldig!!

Heb net van de gemeente een brief ontvangen voor de vermindering van de WOZ waarde van € 191.000 naar 180.000. Ben hier erg blij mee dankzij jullie. Hartelijk dank. M.vr.gr

Verrassende uitkomst nog net in het oude jaar 2019!

Reuze bedankt voor uw inspanningen. Met vriendelijke groeten, F.E. Kuyl

Wij zijn goed geholpen en is het gelukt.

Heb na enige twijfel mij toch aangemeld en zijn op de hoogte gehouden en is er een goed bericht uitgekomen.

Je hebt niets aan ze

Ze gaan voor de wettelijke vergoeding. Daar draait het om. Ik kreeg een Woz aanslag van 21% verhoging tov vorig jaar. De jaren ervoor waren altijd enkele procenten. Dat deze verhoging niet normaal is is wel duidelijk. Zelfs de media schreef over de exorbitante stijging in Lelystad. Uiteindelijk moest er zelfs iemand in mijn huis komen kijken in welke staat alles was. Voor de aanslag hadden ze hier ook geen behoefte aan, maar goed. Je voelt je wel min als ze zo door je slaapkamer heen gaan. Uiteindelijk krijg ik een verlaging van 4%. Ik bespaar nu dus €22,- per jaar Wauw! Zij krijgen voor deze moeite meer dan €504,-! Het bezwaar maken is gewoon business. De uitslag interesseert ze geen drol, als hij maar iets lager is, dan kunnen ze bij de Gemeente declareren. Ik heb dus nu na de uitslag nog steeds een verhogin van mijn Woz waarde van 17%. Dat is echt niet normaal, zeker niet gezien de 20 jaar dat ik hier woon en nog nooit boven de 5% ben gekomen. Maar 17% is prima volgens dit bedrijf. Bonus is binnen.

perfect

via de brievenbus in contact gekomen met WOZ gelezen wat ze voor mij konden doen Gebruik gemaakt van de aan geboden dienst om bezwaar te maken tegen een te hoge woz waarde van mijn woning Bericht gekregen dat mijn bezwaar in behandeling is genomen en later bericht gekregen dat mijn bezwaar gegrond is verklaard kortom ze deden wat ze beloofden

Zeer positief!

Het WOZMeldpunt neemt alles uit handen en regelen de hele bezwaarprocedure voor je. En ik snap niet hoe het kan, maar er zijn geen kosten aan verbonden! Top Wim ps: bezwaar is gegrond verklaard.

Alles wordt voor je geregeld.

Goede ervaring. De hele procedure wordt uit handen genomen en voor je geregeld. Tussendoor wordt de stand van zaken doorgegeven. Aanrader

Doel is breikt; WOZ waarde met bijna 10% verlaagd!

ik heb uitstekende ervaringen met het WOZMeldpunt. Ons doel is bereikt nl. bijna 10% van de WOZ waarde verlaagd. Het was zonder meer een duidelijk geval dankzij verkoop van een vrijwel identiek pand naast ons. Prettig dat wij regelmatig op de hoogte werden gehouden!

adequaat afgehandeld met positief resultaat

een goede en efficiete behandeling van de zaak met positief resultaat

Fantastisch geregeld

Simpel snel en effectief

Zinvol

Na alle gegevens te hebben aangeleverd was het niet meer ons. Ondanks dat er veel tijd overheen gaat heeft het wel degelijk rendement. Gedegen werk wat loont.

Werk voor bezwaar uit handen genomen met beoogd resultaat

WOZmeldpunt handelt het bezwaar volledig voor je af, met regelmatige terugkoppeling over de status van het bezwaar. UItkomst van het bezwaar is daarbij als beoogd, dus uiterst tevreden. Overigens verder ook geen andere "commerciele" berichten van ze ontvangen, erg prettig.

Goed dat deze organisatie er is

Ben zeer blij dat deze organisatie er is, heb zelf ook al eens bezwaar ingediend tegen in mijn beleving te hoge WOZ waarde. Met dezelfde argumenten dan u aangeeft. Mijn bezwaar is toe afgewezen. Nu u het bezwaar indient d wordt het wel geaccepteerd en de WOZ waarde aangepast !

Professionele organisatie

Bezwaar aangemaakt via WOZMeldpunt, tussendoor ben ik op de hoogte gehouden van de activiteiten en geïnformeerd over de (positieve) uitkomst.

Bezwaar zonder gedoe

WOZmeldpunt heeft me het gehele traject continu goed op de hoogte gehouden. Duidelijke en open communicatie. Resultaat was een verlaging naar een normale waarde.

Succesvol bezwaar WOZ waarde

Met het inschakelen van WOZ Meldpunt is de WOZ-waarde van mijn woning succesvol naar beneden bijgesteld. Het aanmelden bij WOZ Meldpunt was duidelijk en eenvoudig, em tussentijds werd ik steeds op de hoogte gehouden wat betreft de stand van zaken.