Terecht die hoge waardering!

Heb in aanvang mijn verhaal en gegevens gegeven en vervolgens: Alles bleef lang stil maar uiteindelijk was er toch een positieve uitslag.

Uitstekende service. WOZMeldpunt zit er bovenop.

Tussentijdse berichtgeving heb ik zeer gewaardeerd. Resultaat is zeer bevredigend.

goed geregeld

goed geregeld

gedegen en aanhoudend

De ambtelijke molens draaien langzaam, maar WOZ meldpunt heeft de zaak goed opgepakt en heeft het niet bij laten zitten. Klasse

snel en accuraad

voor de 2de maal hebben ze de WOZ aanslag kunnen verlagen.

WOZMeldpunt heeft gedaan wat het beloofde

Prima werk.

Ik was al bijna vergeten dat er bezwaar zou worden aangetekend. Het is gelukt. Mooi.

goede ondersteuning en administratie bezwaar maken

zonder de "vertaling" van de door mij geformuleerde bezwaren word je naar mijn gevoel niet serieus genomen.

Geweldig resultaat na jarenlang soebatten

na jarenlang zelf in de clinch te hebben gelegen omtrent woz nu eindelijk recht gekregen via wozmeldpunt geweldige overwinning

Goede keus

Heb zelf geen ervaring en je verdwaalt in de ambtelijke molen, woz met 20.000 naar beneden, had zelf op meer gehoopt maar aangezien gemeentes weer moeten harken om geld binnen te krijgen denk ik niet klagen. Bedankt.

Weinig zelf te doen en een fijn en gewenst resultaat

Weinig zelf te doen en een succesvol resultaat.

Het kostte me veel tijd en heb er helemaal niets aan gehad!

Ik had me voor 2 jaar aangemeld en ondanks vele telefoontje en mailtjes werd 1 jaar 'vergeten' door hun. De bezwaartermijn was toen verstreken. Zelf heb ik van de 10 bezwaren er 7 gewonnen en het ging fors omlaag. Ik verwacht dat een prof. bedrijf dit nog beter kan maar dat is helaas niet waar. Ze proberen het gewoon maar. Ik moet ook steeds zelf bellen of mailen om informatie te krijgen. Ik vindt het erg slecht geregeld allemaal want nu heb ik 2 jaar niets omlaag van mijn woz. Je kunt je beter zelf goed voorbereiden en het regelen. Dat kost minder tijd en levert tenminste wat op. Voor mij nooit meer.

Beste Erwin, vervelend te horen dat 1 jaar was 'vergeten'. Het is zeer uitzonderlijk dat een gemeente tegelijkertijd twee woz-beschikkingen verstuurd voor verschillende jaren. Wij vermoeden dat hierdoor abusievelijk een fout is gemaakt. Onze oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team WOZMeldpunt

Dit had ik zelf waarschijnlijk niet goed geregeld.

Ben zeer naar tevredenheid geholpen. We hebben er zelf niets aan hoeven doen. Onze dank voor dit alles. M.vr.gr. Th.Gidding

ik was supergoed geholpen

Mijn interesses waren goed en duidelijk gerepresenteerd. Er waren ook op tijd juiste en nuttige adviesen gegeven.

Minimale inspanning, maximaal resultaat!

Inspanning betreft alleen maar wat foto's maken en mogelijke factoren waardevermindering aanvinken. voor de rest wordt alles verzorgd totdat het resultaat bekend wordt gemaakt (in ons geval verlaging van de WOZ). M.a.w., twijfel niet, maar doe een poging met het WOZMeldpunt, makkelijk verdiend.

Tevreden met afloop bezwaar.

Goede ervaring. Procedure heeft lang geduurd. Oorzaak? Niet geheel duidelijk.

Goede communicatie , snelle reactie

Na contact gezocht te hebben, en wat gegevens te hebben aangeleverd, heeft wozmeldpunt bezwaar gemaakt. Dit heeft tot een goed resultaat geleid.

Uiteindelijk resultaat!

We hadden een recent taxatierapport. Tóch was de WOZ-waarde door gemeente Zeewolde ruim €40.000 hoger. “... pas nadat wij (WOZMeldpunt) een beroep bij de rechtbank hadden opgestart..” werd de WOZ-waarde aangepast. Ongeveer een jaar geduurd! Vasthouders in de positieve zin!

Heel goed, in mijn geval met dito resultaat.

In het verleden had ik al vaker overwogen om bezwaar aan te tekenen tegen de hoogte van de WOZ-waarde van mijn woning. Vanwege het daaraan verbonden werk en de niet zo hoog ingeschatte kans van slagen, was het daar nog nooit van gekomen. Dus toen ik van WOZMeldpunt het aanbod kreeg om het karwei over te nemen, ben ik daar meteen op in gegaan. Na nog enkele keren van de voortgang op de hoogte te zijn gehouden, volgde uiteindelijk een positieve uitspraak: de WOZ-waarde wordt verlaagd! Al met al ben ik dus zeer tevreden over de inspanningen van het WOZMeldpunt. Tot slot nog enkele kanttekeningen: a. Je moet natuurlijk zelf ook nog wel wat argumenten voor een verlaging aan dragen. b. De onkostenvergoeding door de gemeente,die rechtstreeks (uiteraard terecht) naar WOZMeldpunt gaat, zal ongetwijfeld ergens in de gemeentelijke belastingen verrekend worden. Dus a.u.b. niet allemaal massaal bezwaar gaan maken!

Duidelijke, actieve aanpak

Voor het derde jaar op rij maakte ik bezwaar tegen de WOZ-waarde van mijn woning. In het eerste jaar heb ik uiteindelijk via de rechtbank mijn gelijk gekregen. Wat een speurwerk en geregel was dat! Het derde bezwaar loopt nog, het tweede heb ik uit handen gegeven aan WOZMeldpunt. Een prima stap: zij pakken de zaak voortvarend en met resultaat aan. Mijn bezwaar is gegrond verklaard door de gemeente. Mijn dank.

Geweldige Ervaring!!!

Nou het WOZMeldpunt springt echt voor je in de bres en verdedigd je standpunten op uitstekende wijze.. dus een absolute aanrader voor iedereen!!!

Duidelijk, alert en goede terugkoppeling !!

En bovenal ook nog succesvolle aanvechting van WOZ waarde van mijn woning.

Geweldige site

Nadat de gemeente het niet terecht vond om mijn WOZ waarde naar beneden bij te stellen, is het toch gelukt via de rechter dankzij WOZ meldpunt. Ze nemen je alles uit handen en daar hoef je niets voor te doen, geweldig gewoon. Ze houden je ook goed op de hoogte ik raad het iedereen aan, dit loont de moeite. Bedankt voor alle inzet en de goede uitslag van mijn WOZ waarde.

Helder proces met positieve uitkomst

Na ons bezwaarschrift is WOZ meldpunt gelijk amandelen slag gegaan. Het duurde even (tot 31-12) tot we de uitslag kregen, maar deze was in ons geval gelukkig positief. Tijdens het proces neemt dit bedrijf alle zorgen uit handen, je hoeft zelf niets te doen. De kosten die we terugkregen waren niet enorm, maar we gaan het tevens merken in de belastingaangifte. We kunnen er met het gezin in ieder geval eens lekker van uit eten

Geweldig, ik kan nog steeds niet bij dat ik zo goed geholpen wordt zonder ervoor te betalen