Heldere communicatie

Goed werk gedaan

Goed werk gedaan!

WOZMeldpunt: een geweldige partner.

Wij hebben samen met WOZMeldpunt bezwaar gemaakt bij onze gemeente,omtrent onze veel te hoge WOZ waarde.De gemeente heeft toegegeven,dat de waarde te hoog was en heeft ons een nieuwe goede/juiste berekening gemaakt.De nieuwe waarde was volgens ons een juiste waarde. Wij danken WOZMeldpunt voor hun support en behandeling van onze bevindingen en wij zijn daardoor ook zeer dankbaar. WOZMeldpunt: GEWELDIG.

Er wordt geluisterd en wat aangedaan

Wij vinden dat we serieus genomen worden dat er geluisterd en gekeken wordt, top

TOP

Wat een fijne instelling....kundige mensen..ik ben zeer blij met ze@

Bijzonder goed

Snel en duidelijke uitleg over procedures...

Gerechtigheid

Wij zijn goed op de hoogte gehouden door WOZMeldpunt,ook hebben ze verteld dat het waarschijnlijk lang zou duren,maar uiteindelijk hebben ze (we)gelijk gekregen. Als je ziet waar onze gemeente vergunningen voor geeft dan gaan je nekharen van overeind staan. Eind goed al goed,maar wil nog even zeggen dat het niet altijd gaat om grote bedragen maar om het principe.

Ik heb er helaas niets aan gehad.

Ofschoon mijn klacht gegrond werd verklaard, heb ik er niets aan gehad. De WOZ waarde werd weliswaar verlaagd, maar het te betalen bedrag veranderd niets, dus alle tijd voor niets verheugd op een verlaging van mijn kosten.

Deskundigheid en een correcte communicatie

Mijn bezwaren zijn goed verwoord

Goede en transparante afhandeling

Duidelijke communicatie en snelle reactie op vragen. In mijn geval is de WOZ waarde ook behoorlijk verminderd

geweldig

ik ben al jaren bezig met WOZmeldpunt, zij doen zich ieder jaar moeit om de onroerend goed om laag te krijgen, waarvoor mijn dank uiteraard, nu is gebleken dat zij eindelijk eens resultaat gehaald hebben, waarbij de gemeente de de WOZ-bezwaar gegrond heeft verklaart. ik ben zij zeer dankbaar voor het behaalde resultaat. hopende op een nieuwe aanslag dat zij weer aan de slag gaan, nogmaals mijn grote dank

WOZ meldpunt doet haar werk voortreffelijk

WOZ meldpunt verzorgt mijn bezwaar tegen de WOZ waarde van de gemeente Maastricht zeer goed. Indien de gemeente de WOZ waarde weer absurd hoog vaststelt dan doe ik weer een beroep op WOZ meldpunt.

Efficiënt en Resultaat

Goede informatie om aanvraag in te dienen en super resultaat. In één woord: Tevreden

ben goed geholpendoor wozmeldpunt

ik was het niet mee eens woz belasting ivm dat hij te hoog was ben wozmeldpunt terecht gekomen en die hebben mij goed geholpen

Goede, correcte afhandeling en goede communicatie.

Prettig contact door middel van mail correspondentie.

Goede begeleiding

Goede begeleiding

Zeer goed en kundig

Komen na wat ze beloven

Heel tevreden over wozmeldpunt

WOZ meldpunt heeft ons gedurende de gehele periode geregeld op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Kan niet anders zeggen dan dat we heel tevreden zijn.

Prima, met succes bezwaar aangetekend.

Zeer tevreden over het bereikte resultaat. Onze dank hiervoor.

Onverwacht positief nieuws.

De aanloop was vanwege de digitale aanvraag redelijk ingewikkeld. Is toch gelukt met enig duwwerk. En het heeft geloond.

Ze blijven volhouden totdat het doel bereikt is

Goed werk geleverd !

Heel goed!

prettige manier om bezwaar te maken

Wordt goed op de hoogte gehouden van de acties die door uw bureau worden verricht

Bureau heeft mij goed geholpen en mijn bezwaar is gegrond verklaard

Resultaat zonder persoonlijke stress

Geen enkele drukte heeft het mij gekost

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.