Al drie jaar op rij een succes!

Ook dit keer heeft WOZmeldpunt de aanslag met succes aangevochten. Ze moesten er dit keer wel meer moeite voor doen en in beroep gaan, maar het resultaat mag er zijn: 8% verlaging! Aanrader!

Uitstekende service

Het invullen van onze gegevens koste niet meer dan 3 minuten en WOZmeldpunt regelt de rest. Zeer tevreden. JD

Prima communicatie

Hartelijk dank voor uw inspanningen betreffende mijn, volgens mij, veel te hoge WOZ waarde van mijn huis. Het is u gelukt om daar een behoorlijk stuk vanaf te krijgen. Nu afwachten wat de gemeentelijke resultaten gaan worden. Nogmaals mijn dank

bijzonder goede inzet!

prettige benadering en goede service met prima resultaat!!

Professioneel afgehandeld

Scheelde 13% op WOZ en dus de moeite waard om te doen!

Huur woning

Dit is een appartement dat valt onder de huurbescherming en dat ik sinds 1986 huur. Deze worden tegenwoordig verkocht, zodat deze appartementen daar niet meer onder vallen en idem dito de WOZ-waarde zo hoog wordt. Ze worden als een belegging door huisjesmelkers gebruikt. Ik begrijp niet waarom dan toch de WOZ-waarde zo hoog is. De woz-waarde is gegaan van 240.000 naar 221.000.

Slecht!!

Mijn bezwaar ingediend door WOZMeldpunt werd niet ontvankelijk verklaard omdat ze mijn machtiging niet hadden bijgevoegd. Ik kreeg warempel wel een Herfstupdate waarin men mij meedeelt dat mijn bezwaar uitvoerig bij de gemeente werd besproken (!!) en dat ik moet afwachten tot uiterlijk 31-12. Ik hoorde nooit meer wat en toen ik de nieuwe aanslag over 2021 kreeg ging ik informeren hoe het zat. Men heeft dus helemaal niks gedaan behalve mij een onjuiste "update" gestuurd en alles maar op zijn beloop gelaten. N.a.v. mijn mail aan WOZMeldpunt over de gang van zaken krijg ik te horen dat hun eigen makelaar de door de gemeente vastgestelde WOZ-waarde juist vond en dat ik geen schade had geleden.

Geachte heer Hendriks, Bedankt voor uw bericht. Na uw aanmelding heeft u foto's in ons systeem ge-upload en per abuis uw machtiging overschreven. Derhalve is uw bezwaar niet door de gemeente in behandeling genomen. Niettemin hebben wij uw dossier wel gewoon in behandeling genomen en u toegezegd u de schade te compenseren mocht blijken dat uw WOZ-waarde te hoog is. Echter de taxateur heeft uw woning beoordeeld en het blijkt dat er meerdere vergelijkbare woningen bij u in de buurt voor hogere prijzen zijn verkocht. Daarnaast is er ook nog een 100% identieke woning bij u in de straat verkocht welke in zeer gedateerde staat verkeerde (ex huurwoning). De prijs van deze woning lag hoger dan de WOZ-waarde van uw woning terwijl uw woning in betere staat verkeert. Wij hebben u dienovereenkomstig geinformeerd en een overzicht van verkochte woningen verstrekt. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent dat de WOZ-waarde niet wordt verlaagd en derhalve geen compensatie van toepassing is. Wij vertrouwen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Frank van der Plas l WOZMeldpunt Team

prutswerk

Naast de 'standaard'-bezwaren van WOZMeldpunt had ik zelf ook nog bezwaren en tot twee keer toe onder de aandacht gebracht en dat "zou later" worden verwerkt, uiteindelijk niet en toen de 'standaard'-bezwaren van tafel waren geveegd, wilde WOZMeldpunt niet verder gaan 'omdat het standpunt van de gemeente Zwolle wel juist was'. Bij mij was de gedachte vooral dat 'No Cure, No Pay' niet nodig is als je voor de gemeente Zwolle werkt.

Geachte heer van Leeuwen, wij begrijpen dat u teleurgesteld bent dat uw WOZ-waarde na de bezwaarprocedure niet is verlaagd. Na uitspraak van de gemeente heeft onze taxateur de WOZ-waarde van uw woning opnieuw beoordeeld en geconcludeerd dat de waarde juist is. Als de waarde juist heeft het geen zin een rechtszaak te starten, derhalve hebben wij uw dossier gesloten. Mocht u het daar niet mee eens zijn dan staat het u altijd vrij zelf een rechtszaak te starten of een ander bureau in te schakelen. Echter wij willen voorkomen dat gemeenten op onnodig hoge kosten worden gejaagd door zinloze rechtszaken. Wij vertrouwen op uw begrip in deze. Met vriendelijke groet, Frank van der Plas WOZMeldpunt

Goed geregeld en informatie zeer transparant

In 2020 voor het eerst hiervan gebruik gemaakt. Het verzoek is heel gemakkelijk digitaal in te dienen en te volgen met een prima gestandaardiseerd en digitaal proces. De informatie was zeer toegankelijk en transparant. Uiteindelijk een goed resultaat wat ons zeker veel geld heeft gescheeld.

Bezwaar is gegrond.

Alles is perfect geregeld door WOZMeldpunt. WOZ waarde is verlaagd met 16000 euro.

Goed en onverwacht resultaat

Zonder zelf iets behoeven te doen , de zaakjes netjes geregeld

heel goed

Bij de eerste keer werd het bezwaar van WOZMeldpunt afgewezen maar door te blijven bezwaar maken heeft het uiteindelijk geresulteerd in en uitspraak dat de gemeente verkeerde taxaties heeft gedaan wat nu in mijn voordeel is uitgevallen door en lagere woz waarde, hiervoor heelveel dank.

Fantastisch

IK heb zelf punten aangedragen waarom de woz waarde te hoog zou zijn maar aan de verdere proceduren heb ik niks hoeven doen. Ik wil de WOZ WAARDE heel hartelijk danken. Mijn woz waarde is met €42000 omlaag gegaan.

Zonder WOZ Meldpunt had ik nooit een WOZ verlaging gekregen.

In eerste instantie werd mijn bezwaar afgewezen. Doch na een mailtje en een telefonisch overleg werd al snel besloten hier toch verder een zaak van te maken, met een daling van 23% als resultaat. Zelf had ik dit nooit voor elkaar gekregen. Ook prettig telefonisch contact gehad, wat me een goed gevoel geeft. Enige minpuntje is dat er wel een telefoontje nodig was om dit onder de aandacht te brengen, maar daarmee werd de zaak wel direct opgepakt, klasse !!

mooi had ik zelf niet voor elkaar gekregen

bedankt voor het regelen van de woz waarde is voor ons toch financieel een meevaller met het invullen het belasting formulier

Na afwijzing door de gemeente via beroep door WOZ toch verlaging gekregen, super!

goede hulp en gewenst resultaat

Goede hulp ontvangen over de gronden waarop bezwaar te maken , tussentijds geïnformeerd over stand van zaken en voortgang en terugkoppeling correspondentie gemeente.

Keurig geregeld

Gemeente heeft de woz waarde terug gedraaid. Hoera.

Resultaat

Problem love afhandeling en resultaat behaald. Wat wil een mens nog meer

Terecht die hoge waardering!

Heb in aanvang mijn verhaal en gegevens gegeven en vervolgens: Alles bleef lang stil maar uiteindelijk was er toch een positieve uitslag.

Uitstekende service. WOZMeldpunt zit er bovenop.

Tussentijdse berichtgeving heb ik zeer gewaardeerd. Resultaat is zeer bevredigend.

goed geregeld

goed geregeld

gedegen en aanhoudend

De ambtelijke molens draaien langzaam, maar WOZ meldpunt heeft de zaak goed opgepakt en heeft het niet bij laten zitten. Klasse

snel en accuraad

voor de 2de maal hebben ze de WOZ aanslag kunnen verlagen.

WOZMeldpunt heeft gedaan wat het beloofde