Doen wat ze beloven, WOZ waarde flink verlaagd

Aangemeld omdat de woz waarde in mijn ogen veel te hoog was. Helaas werd het eerste bezwaar van WOZmeldpunt door de gemeente afgewezen. Daarop zijn ze uit eigen beweging in beroep gegaan tegen deze uitspraak. Rechter heeft ze (mij) daarop in het gelijk gesteld

Geweldig!!

Heb net van de gemeente een brief ontvangen voor de vermindering van de WOZ waarde van € 191.000 naar 180.000. Ben hier erg blij mee dankzij jullie. Hartelijk dank. M.vr.gr

Verrassende uitkomst nog net in het oude jaar 2019!

Reuze bedankt voor uw inspanningen. Met vriendelijke groeten, F.E. Kuyl

Wij zijn goed geholpen en is het gelukt.

Heb na enige twijfel mij toch aangemeld en zijn op de hoogte gehouden en is er een goed bericht uitgekomen.

Je hebt niets aan ze

Ze gaan voor de wettelijke vergoeding. Daar draait het om. Ik kreeg een Woz aanslag van 21% verhoging tov vorig jaar. De jaren ervoor waren altijd enkele procenten. Dat deze verhoging niet normaal is is wel duidelijk. Zelfs de media schreef over de exorbitante stijging in Lelystad. Uiteindelijk moest er zelfs iemand in mijn huis komen kijken in welke staat alles was. Voor de aanslag hadden ze hier ook geen behoefte aan, maar goed. Je voelt je wel min als ze zo door je slaapkamer heen gaan. Uiteindelijk krijg ik een verlaging van 4%. Ik bespaar nu dus €22,- per jaar Wauw! Zij krijgen voor deze moeite meer dan €504,-! Het bezwaar maken is gewoon business. De uitslag interesseert ze geen drol, als hij maar iets lager is, dan kunnen ze bij de Gemeente declareren. Ik heb dus nu na de uitslag nog steeds een verhogin van mijn Woz waarde van 17%. Dat is echt niet normaal, zeker niet gezien de 20 jaar dat ik hier woon en nog nooit boven de 5% ben gekomen. Maar 17% is prima volgens dit bedrijf. Bonus is binnen.

perfect

via de brievenbus in contact gekomen met WOZ gelezen wat ze voor mij konden doen Gebruik gemaakt van de aan geboden dienst om bezwaar te maken tegen een te hoge woz waarde van mijn woning Bericht gekregen dat mijn bezwaar in behandeling is genomen en later bericht gekregen dat mijn bezwaar gegrond is verklaard kortom ze deden wat ze beloofden

Zeer positief!

Het WOZMeldpunt neemt alles uit handen en regelen de hele bezwaarprocedure voor je. En ik snap niet hoe het kan, maar er zijn geen kosten aan verbonden! Top Wim ps: bezwaar is gegrond verklaard.

Alles wordt voor je geregeld.

Goede ervaring. De hele procedure wordt uit handen genomen en voor je geregeld. Tussendoor wordt de stand van zaken doorgegeven. Aanrader

Doel is breikt; WOZ waarde met bijna 10% verlaagd!

ik heb uitstekende ervaringen met het WOZMeldpunt. Ons doel is bereikt nl. bijna 10% van de WOZ waarde verlaagd. Het was zonder meer een duidelijk geval dankzij verkoop van een vrijwel identiek pand naast ons. Prettig dat wij regelmatig op de hoogte werden gehouden!

adequaat afgehandeld met positief resultaat

een goede en efficiete behandeling van de zaak met positief resultaat

Fantastisch geregeld

Simpel snel en effectief

Zinvol

Na alle gegevens te hebben aangeleverd was het niet meer ons. Ondanks dat er veel tijd overheen gaat heeft het wel degelijk rendement. Gedegen werk wat loont.

Werk voor bezwaar uit handen genomen met beoogd resultaat

WOZmeldpunt handelt het bezwaar volledig voor je af, met regelmatige terugkoppeling over de status van het bezwaar. UItkomst van het bezwaar is daarbij als beoogd, dus uiterst tevreden. Overigens verder ook geen andere "commerciele" berichten van ze ontvangen, erg prettig.

Goed dat deze organisatie er is

Ben zeer blij dat deze organisatie er is, heb zelf ook al eens bezwaar ingediend tegen in mijn beleving te hoge WOZ waarde. Met dezelfde argumenten dan u aangeeft. Mijn bezwaar is toe afgewezen. Nu u het bezwaar indient d wordt het wel geaccepteerd en de WOZ waarde aangepast !

Professionele organisatie

Bezwaar aangemaakt via WOZMeldpunt, tussendoor ben ik op de hoogte gehouden van de activiteiten en geïnformeerd over de (positieve) uitkomst.

Bezwaar zonder gedoe

WOZmeldpunt heeft me het gehele traject continu goed op de hoogte gehouden. Duidelijke en open communicatie. Resultaat was een verlaging naar een normale waarde.

Succesvol bezwaar WOZ waarde

Met het inschakelen van WOZ Meldpunt is de WOZ-waarde van mijn woning succesvol naar beneden bijgesteld. Het aanmelden bij WOZ Meldpunt was duidelijk en eenvoudig, em tussentijds werd ik steeds op de hoogte gehouden wat betreft de stand van zaken.

Prima resultaat met minimale inspanning

We zijn goed op de hoogte gehouden van het proces. Dan ook een voor ons positief resultaat maakt het geheel af.

Bijzonder prettig en accuraat

Het bezwaar werd goed opgepakt. Snel behandeld en perfect afgehandeld. Bijzonder tevreden.

Uitstekend zonder problemen.

In het verleden zelf geprobeerd mijn WOZ waarde te verlagen tot aan de rechter toe. Echter geen positief resultaat. Nu het geprobeerd via WOZ Meldpunt en is het eindelijk gelukt om mijn recht te halen.

Het is erg gemakkelijk om bezwaar te maken.

Bezwaar maken kan online. Het meldpunt neemt vanaf dat moment alles over. Je hebt er geen omkijken meer naar. Je ontvangt een update als dat relevant is. Tussentijds kun je zelf de status van het bezwaar inzien.

Goed bereikbaar

WOZmeldpunt heeft ons probleem snel en met een positief resultaat opgelost.

Ben goed geholpen,maar het heeft wel lang geduurd

Ben goed geholpen,maar het heeft wel lang geduurd

Bedankt

Goed uw best gedaan maar ik had er meer van verwacht.

WOZ waarde verlaagd

Je moet een lange adem hebben maar uiteindelijk is mijn WOZ waarde met €30.000,00 verlaagd !!!