Lekker warm

Heerlijke warmte en het staat ook nog eens gezellig

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Apparaat beteld, snel en goed verpakt geleverd. Het ding werkt zoals aangegegeven

goede verwarming

Kachel geeft veel warmte, ziet er goed uit en functioneert uitstekend. Misschien niet zo energiezuinig als gedacht.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Goedemiddag J. van den Berg, Bedankt voor uw reactie en fijn te horen dat u blij bent met de kachel en de warmte ervan. Uiteraard is de kachel alleen zuinig als deze als bijverwarming gebruikt wordt en u deze op een thermostaat stand zet van maximaal 21 graden zodat deze snel op zal warmen en op tijd stoppen met verwarmen en niet onnodig stroom zal verbruiken. Bij volledig 'aan' gebruik zal de kachel logischerwijs het volledige wattage verbruiken over de duur dat u deze aan heeft staan. Met vriendelijke groet, Laura Universal Nutrition

Een kachel is ruim voldoende.

Het werkt heel makkelijk, een goede Termostaat zorgde dat hij niet overbelast raakt, tijdelijk uitzet. Wanneer de temperatuur lagerwordt in de kamer slaat hij weer aan, en stopt, als hij de ingestelde temperatuur bereikt heeft.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Prima voor bijverwarming in de zitkamer!

Met zonnepanelen en c.v.op 15 graden een goed alternatief!!

geweldig goed

Heb een supergoede kachel vorig jaar gekocht. Werkt perfect. Heb nog gebeld over iets en werd echt vriendelijk te woord gestaan. Een aanrader.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Voor wat betreft het klantcontact hebben we u uiteraard graag geholpen. Vriendelijke groet, Laura Heat Save

Het werkt!

Mooie, stevige Batrirad radiator, die onze ijskoude slaap/werkkamer lekker op temperatuur krijgt in herfst en winter. Voorheen probeerden we dit met een infraroodpaneel op pootjes, maar dit was een wiebelige constructie en je warmt er alleen het oppervlak vlak bij het paneel mee op, de rest van de kamer blijft koud. De aanschafprijs is hoog, daarom hebben we er lang mee gewacht, maar hij voldoet wel aan de verwachtingen.

Fantastisch!

Telefonisch heel goed geholpen met de keuze van een element.

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Zeer klantvriendelijk en meedenkend in oplossingen

De levertijd van de door mij bestelde verwarring was lang. Om de winter toch warm te beginnen heb ik een tijdelijk apparaat gekregen. Deze doet het prima (een eerder tijdelijk apparaat was defect, maar die is heel snel vervangen).

super

Heel goed artikel. Behulpzame mensen aan telefoon.

redelijk

De heat save straalkachel bevalt me goed, geeft veel warmte af en het kunnen regelen van de standen is prettig. De verplaatsing van de kachel zou handiger zijn met een paar handvatten. De kosten zijn niet zo laag als U aangaf, ondanks 4 x glas isolatie en wand isolatie verbruikt de kachel behoorlijk veel energie.

Prima kachel als bijverwarming

Kachel geeft warmte alsof je voor de op en haard zit. Geeft aangename warmte en ook de termostaat op de kachel werkt prima.

Uitstekend!

De warmte van de heatsave kachel is goed en de glasplaat helpt ook goed om de warmte op de vloer tegen te houden.

Correcte levering

Blij dat we de straalkachel hebben besteld. Met slim gebruik kun je veel dure m3 gas besparen.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Duidelijke site, fijne kachels, snelle levering en product netjes verpakt.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Heel goed, behalve de bediening van de ronde zwarte knop ...

Zie boven. Stuur me eens de waarde en de bediening van de ronde zwarte knop. Vooral om meer efficiency = lager electra gebruik en langere warmte.

Goede straal kachel

Lekker snel warm heerlijk om bij te verwarmen , goed product toppie

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Goede levering van het apparaat. Juiste info beschikbaar en een heerlijke warmte vergelijkbaar met een houtkachel

Super bedrijf

De heat save die wij gekocht hebben werkt super. Geleverd tegen een zeer goede prijs en ook nog gratis geleverd

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Heerlijke behaaglijke warmteafgifte door de straalkachel.

Soms loop je tegen een kamer temperatuur aan om net wel of net niet de CV aan te zetten, daarvoor in plaats doe ik mijn straalkachel aan tegen relatief kleine verbruikskosten.

geweldig

geeft heel snel warmte minpunt is de draaiknop achter deze moet altijd op max staan om apparaat te laten werken

Goede bijverwarming

Mijn cv gaat s’morgens aan tot 20 graden, daarna uit, de kachel wordt dan op die temp ingesteld en blijft aan/uitgaan om op die temperatuur te houden. Lukt goed, maar was wel even moeizaam vinden. De bijgeleverde instructie was niet erg duidelijk. Straal warmte is heerlijk. Maar de zon krijgt van mij 5 sterren, die is zo heerlijk, kan geen kachel tegen op.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

aankoop van een straalkachel en een Batirad

Een heel fijne zaak met een fantastische service!

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Helaas er is nog geen heat save terug gekomen. Dus heb nog geen beoordeling voor jullie.

HOPENLIJK KOMT DAAR SNEL VERANDERING IN!!!

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Beste heer Smetsers, Van mijn collega begrijp ik dat er gisteren met u contact is opgenomen voor de levering van uw bestelling. We hopen uiteraard dat u erg tevreden zult zijn met uw straalkachel. Wilt u na uw ervaring met de kachel een nieuwe review achterlaten? Alvast erg bedankt! Vriendelijke groet, Laura Klantenservice Heat Save

Goede service, geweldige verwarming!

In Februari ging de verwarming kapot, Na 1 week in 14 graden te leven toch besloten om een mobiele verwarming aan te schaffen. Ik had met de klantenservice gebeld vanwege dat in Belgie leveren niet echt duidelijk aan stond gegeven, maar was allemaal geen probleem. Wij zijn zo blij met de verwarming, je kan ze overal zetten, en hebt de mogelijkheid ze ergens vast te hangen. Maar mobiel is voor ons een betere uitkomst! Hartelijk dank voor de service, en onze nieuwe fijne verwarming!

Over Heat Save

Verkoopspecialist in zuinige elektrische radiatoren en straalkachels.