Leuk model en warme warmte.

De kachel bevalt mij gewoon!

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Prima warmte voor weinig geld

Heb mijn staalkachel al enkele keren uitgeleend . En men is enthousiast over de warmte . Maar in de woonkamer is het moeilijk een plaats te vinden voor de kachel . Als er een mogelijkheid zou zijn 1 of 2 buizen in te bouwen in de openhaard zou dat in deze gevallen een oplossing zijn. Zeker als er een hout stook verbod komt.

Mijn radiatoren zijn excellent

Doordat ik de batirad radiatoren heb aangeschaft heb ik mijn huis energie neutraal kunnen maken en had daarvoor geen warmtepomp nodig. Ik ben blij met mijn radiatoren

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Doet waarvoor we hem hebben aangeschaft

In voor- en najaar wordt de CV zo matig warm dat het niet behaaglijk is. De heatsave bij de plek waar we op dat moment verblijven en het is comfortabel aangenaam van temperatuur

Prijzig maar prima

Beetje duur maar goed comfort en handig. Een lampje ten teken dat hij aanstaat zou handig zijn.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Mooi, maar niet makkelijk te bedienen.

Helaas geen WiFi aansturing. Missen we erg. Als dat er nu wel bij is en goed werkt dan is hij mooi en prima.

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Goedemiddag Wim, Dankuwel voor uw recensie. Wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent over onze Batirad radiatoren. Onze digitale thermostaat, die op de radiatoren zelf geplaatst zijn, hebben inderdaad geen wifi aansturing. Maar de Batirad centrale thermostaat kan met de losse thermostaat gekoppeld worden aan de wifi internet module waarmee u de radiator op afstand kunt bedienen via de app. Het is dus zeker wel mogelijk om de radiator met wifi aansturing te bestellen. Wij wensen u nog veel plezier en warmte toe van de Batirad. Met vriendelijke groet, Laura Heat Save

een zeer goede kachel

in begin had ik er moeite mee maar ik dacht /dat ik het wist maar iemand erbij gehaalt nu weet ik hoe het werkt

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Apparaat geleverd binnen de afgesproken termijn en ongelofelijk tevreden.

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Goedemiddag Ton, Wat fijn te horen dat u er zo tevreden mee bent! Heel veel plezier met de radiatoren. Met vriendelijke groet, Laura Heat Save

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Prima bedrijf

Goede info, prettig ontvangen in de showroom, en artikel meteen mee kunnen nemen.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Na 6maanden gebruik en een meter stand van 2900 kilowatt . 180 dagen x 16hr dagelijkse werking.kom ik uit op een verbruik van 1 kilowatt per uur. Bij een kamer temperatuur van 21 graden. Inhoud van ruimte is 72m3 welke ruimte goed geïsoleerd is. Geïnstalleerd zijn 2stuks Batirad een van 2000watt en een van 1500watt. We verwarmen niet alleen electrisch .maar koken ook electr en warm water door een boiler . opgewekt door zonnepanelen.zijn daardoor energie neutraal. Deze Batirad zijn daardoor zeer aan te bevelen. Verbruik kan wat hoger uitvallen ivm zachte winter. Maar niettemin buiten gewoon tevreden

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Snel bezorgd en goed verpakt

een straalkachel besteld als probeersel voor bijverwarming en het blijkt dat ik hiermee gas kan besparen, nog even op de afrekening wachten voor het eindresultaat.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

We zijn heel tevreden met alle heatsave kachels. Prettige warmte.

Alle kachels voldoen aan de verwachting, alleen de badkamer kachel in de vorm van steen vind ik persoonlijk wat minder goed warmte geven.

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Prima geholpen, bestelling juist en snel ontvangen.

Prima radiator. Heb nog wel veel onduidelijkheid betreffende de digitale instellingen. Wij gebruiken de verwarming als "bij"- verwarming. Mijn vorige radiator had manuele instellingen en eigenlijk vind ik dat prettiger. Wellicht heeft u nog een advies.

geweldige warmte,verdeling, volkomen geruisloos

De ruimte warmt behoorlijk snel op en blijft dan ook best lang op temperatuur. Ook heel fijn dat het totaal geruisloos is. M'n enige minpuntje is dat de zeer uitgebreide handleiding wat moeilijk is te volgen. Al met al erg blij met deze radiatoren.

Eindelijk echte warmte

Voor enige tijd waren wij op zoek naar een kachel voor de badkamer die zowel snel als comfortabel warmte af kon geven. Met de 3 onafhankelijke buizen kan op elk moment de comfortabele stand worden gekozen en de badkamer is binnen de kortste keren opgewarmd tot de gewenste temperatuur. Het systeem is stil en de warmte plezierig. Het enige minpunt is wellicht dat stof die op de buizen valt, en lastig te verwijderen is, soms even wat stinkt bij het opstarten.

Mooi bedrijf. Geweldige ontvangst

Snelle en goede service.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Prima kachel, de allerbeste service

De HS-2400 doet al 3 jaar zijn best in de woonkamer. Gasverbruik CV met 60% gedaald. Dus ook dit jaar de stekker weer in het stopcontact. Maar na een paar dagen begon ik een brandlucht te ruiken. Eerst dacht ik aan stof op de gloei-elementen. Maar bij nadere inspectie bleek de stekker veel te warm te worden met brandschade aan de stekker als gevolg. Heat Save gebeld en foto gemaild. Ik dacht eerst dat ze het zouden repareren. Maar nee; ik kreeg een hele nieuwe kachel. Dat vind ik nu eens een werkelijk prima service. Team Heat Save; een 10 van een zeer tevreden klant.

behaaglijk

mooi, verrijdbaar kacheltje. Geeft direct warmte.

Knusse warmte in de woning

Helemaal geweldig

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

Deze winter regelmatig gebruikt op stand 1. Is voldoende als stralingswarmte. Het stroomverbruik kunnen we pas in september nagaan.

Heel tevreden

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

gecombineerd met centrale verwarming prima. Aan de ene zijde van kamer het toestel en ander zijde, de c.v.