Goede service, geweldige verwarming!

In Februari ging de verwarming kapot, Na 1 week in 14 graden te leven toch besloten om een mobiele verwarming aan te schaffen. Ik had met de klantenservice gebeld vanwege dat in Belgie leveren niet echt duidelijk aan stond gegeven, maar was allemaal geen probleem. Wij zijn zo blij met de verwarming, je kan ze overal zetten, en hebt de mogelijkheid ze ergens vast te hangen. Maar mobiel is voor ons een betere uitkomst! Hartelijk dank voor de service, en onze nieuwe fijne verwarming!

mooie kachel

de levering ging sneller dan verwacht,

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Op een Prettige en vriendelijke manier tot zaken komen. Geeft goed advies.

Dat geldt ook voor de Heat Safeb straalkachel.

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Batirad radiatoren zijn een echte aanrader

Vier radiatoren gekocht. Goede uitleg en service bij levering. Een aanrader.

Lekker behaaglijk warm

Werkt heel fijn. Is goed te regelen met 1, 2 of 3 stralen. Slaat automatisch af als de juiste temperatuur bereikt is. Ik hoef niet het hele huis te verwarmen.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Goed product en fijn verkooppunt met voorlichting.

Goed product en fijn verkooppunt met voorlichting.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Héél goede ervaring met de heat savew

Was even zoeken hoe het werkt. We misten een gebruiksaanwijzing

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Eerste radiator had een probleem : een van de elementen begon te roken na electrisch opstarten. Na 1 telefoontje meteen een afspraak gemaakt en een nieuwe radiator werd de volgende ochtend al geleverd. Prima service.

Superservice x

Vriendelijk en behulpzaam, zoals meestal bij Nederlandse bedrijven, ook de levering via post NL was supersnel en duidelijk, een voorbeeld voor Vlaanderen x waar je tegenwoordig amper iemand aan de lijn krijgt, de service veelal onduidelijk en gestresseerd klinkt en de bezorging via Bpost 2x op 3 misloopt.

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Fijne kachel voor in het kantoor

Zeer fijn geholpen,en ook goede service,direct geleverd,kun je gerust kopen hier bij deze zaak.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Op tijd verzonden, op tijd ontvangen

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Mooie design straalkachel die afgelopen winterperiode prima heeft gefunctioneerd in de woonkamer.

De straalkachel ( zwarte uitvoering ) heeft bijna iedere koude dag in de ( voor) avond warmte gestraald in de woonkamer. Prettig ( starlings/ circulerend ) warmtegevoel.

Fantastische radiatoren

De radiatoren , (3 stuks), zijn prima. De service van Heat Save is zeer goed. Zeer correct bedrijf.

Heerlijk warm

Heb 2 batirad radiatoren staan van 2000 watt en ze geven heel behagelijke warmte, zijn zuinig en werken goed met thermostaat. Ik heb er nog 1 besteld om zodoende helemaal van t gas af te gaan en dat gaat zeker lukken. Als je ze s'nachts uitzet, dan duurt het wel een tijdje voor t goed warm is, dus beter kun je ze op een laag pitje door laten verwarmen. Kortom voldoen ze aan de verwachting.

Veel te duur

Bizar dat de prijzen 1200 euro per kachel zijn, terwijl ze bij de leverancier maar 300 euro kosten. Het is daarom niet rendabel om ze via batirad heatsave aan te schaffen. Terugverdientijd is veel te lang als je via heatsave besteld.

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Goedemiddag heer Ede, Wat jammer dat u zo'n negatieve reactie met onjuiste informatie plaatst op onze beoordelingssite. Toch ben ik wel benieuwd of u ervaring heeft met onze radiatoren en of dat u daar ook een negatieve recensie over heeft of dat u daar wel tevreden over bent? Met vriendelijke groet, Laura Heat Save

Wil geen enkele ster geven, kachel werkte gewoon niet!!!!!!! Maar kan dan kan de beoordeling ni

Op advies van familie een kachel besteld, maar kachel deed het totaal niet.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Beste heer Montfort, Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze kachels. Wij raden dan ook altijd aan om vooraf bij ons advies te vragen om uw persoonlijke wensen te matchen aan onze elektrische verwarmingen. Wij maken op dat de kachels niet aan uw behoeftes hebben voldaan en u deze aan ons heeft geretourneerd. Wij betreuren het dan ook dat u ons desondanks een 1 heeft gegeven. Wij wensen u veel succes bij het vinden van de juiste verwarming voor uw situatie. Met vriendelijke groet, Celine Heat Save

Prima product

Wij gebruiken de kachel als bijverwarming, voldoet aan de verwachting, zeer tevreden

Excellente service

Goed advies, goede suggesties en veilig transport naar buitenland geregeld. Bovendien voldoen de Batirad radiatoren boven verwachting!

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Leuk model en warme warmte.

De kachel bevalt mij gewoon!

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Prima warmte voor weinig geld

Heb mijn staalkachel al enkele keren uitgeleend . En men is enthousiast over de warmte . Maar in de woonkamer is het moeilijk een plaats te vinden voor de kachel . Als er een mogelijkheid zou zijn 1 of 2 buizen in te bouwen in de openhaard zou dat in deze gevallen een oplossing zijn. Zeker als er een hout stook verbod komt.

Mijn radiatoren zijn excellent

Doordat ik de batirad radiatoren heb aangeschaft heb ik mijn huis energie neutraal kunnen maken en had daarvoor geen warmtepomp nodig. Ik ben blij met mijn radiatoren

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Beste mevrouw Garderen, Bedankt voor uw recensie en uw opmerking dat u de radiatoren excellent vindt. Het cijfer 6 dat u ons heeft gegeven vinden wij dan ook erg laag zou u ons hier misschien meer uitleg over kunnen geven? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Celine Heat Save

Doet waarvoor we hem hebben aangeschaft

In voor- en najaar wordt de CV zo matig warm dat het niet behaaglijk is. De heatsave bij de plek waar we op dat moment verblijven en het is comfortabel aangenaam van temperatuur

Prijzig maar prima

Beetje duur maar goed comfort en handig. Een lampje ten teken dat hij aanstaat zou handig zijn.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Mooi, maar niet makkelijk te bedienen.

Helaas geen WiFi aansturing. Missen we erg. Als dat er nu wel bij is en goed werkt dan is hij mooi en prima.

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Goedemiddag Wim, Dankuwel voor uw recensie. Wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent over onze Batirad radiatoren. Onze digitale thermostaat, die op de radiatoren zelf geplaatst zijn, hebben inderdaad geen wifi aansturing. Maar de Batirad centrale thermostaat kan met de losse thermostaat gekoppeld worden aan de wifi internet module waarmee u de radiator op afstand kunt bedienen via de app. Het is dus zeker wel mogelijk om de radiator met wifi aansturing te bestellen. Wij wensen u nog veel plezier en warmte toe van de Batirad. Met vriendelijke groet, Laura Heat Save

een zeer goede kachel

in begin had ik er moeite mee maar ik dacht /dat ik het wist maar iemand erbij gehaalt nu weet ik hoe het werkt

Over Heat Save

Verkoopspecialist in zuinige elektrische radiatoren en straalkachels.