Mooi bedrijf. Geweldige ontvangst

Snelle en goede service.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Prima kachel, de allerbeste service

De HS-2400 doet al 3 jaar zijn best in de woonkamer. Gasverbruik CV met 60% gedaald. Dus ook dit jaar de stekker weer in het stopcontact. Maar na een paar dagen begon ik een brandlucht te ruiken. Eerst dacht ik aan stof op de gloei-elementen. Maar bij nadere inspectie bleek de stekker veel te warm te worden met brandschade aan de stekker als gevolg. Heat Save gebeld en foto gemaild. Ik dacht eerst dat ze het zouden repareren. Maar nee; ik kreeg een hele nieuwe kachel. Dat vind ik nu eens een werkelijk prima service. Team Heat Save; een 10 van een zeer tevreden klant.

behaaglijk

mooi, verrijdbaar kacheltje. Geeft direct warmte.

Knusse warmte in de woning

Helemaal geweldig
  • Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

Deze winter regelmatig gebruikt op stand 1. Is voldoende als stralingswarmte. Het stroomverbruik kunnen we pas in september nagaan.

Heel tevreden
  • Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

gecombineerd met centrale verwarming prima. Aan de ene zijde van kamer het toestel en ander zijde, de c.v.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

Gewoon goede oplossing voor bijvrrwarmen woonkachel bij zonnepanelen. Scheelt heel veel gasverbruik!
  • Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

Mooie kachel en stroomverbruik is inderdaad lager dan gebruikelijk.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

Ben in het bezit van 2 Batirad-keramische radiatoren.ben dik tevreden, enkel is het energieverbruik redelijk hoog.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

nog iets meer vermogen tov mijn ruimte
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

IK HEB EEN BATIRAD RADIATOR MET THERMOSTAAT VOOR MIJN MUZIEKRUIMTE. DAAR MAG HET NIET VOCHTIG WORDEN EN ALS IK DAAR BEN MOET HET BEHAAGELIJK ZIJN. EN DAT GAAT PRIMA.

Top product

2 sterren: slechter dan verwacht

Onjuiste informatie op site, met name lengte snoeren, deze variëren van 0,6 m tot 1,5 m, én energiebesparing. Energie verbruik neemt alleen maar fors toe. Vervanging van 3 radiatoren heeft 5 maanden geduurd. Energiekosten zouden lager zijn, bljjken dus veel hoger te worden. Advies Heat Save: zonnepanelen nemen! Dus nog meer investeren. Wordt niet vermeld in brochures.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

Beste heer Rabou, Wij vinden het jammer dat u gematigd tevreden bent over onze radiatoren. Uiteraard is uw elektra verbruik gestegen ten opzichte van eerst, maar als het goed is bent u dan ook minder gas gaan verbruiken? Tenzij dit een extra ruimte betreft die u voorheen niet verwarmde. Via onze website bij "bereken het verschil" kunt u op voorhand berekenen wat uw maandelijks te verwachten kosten zijn voor het verbruik van de radiatoren. Als u heel de dag thuis bent en verwarmd kan deze berekening hoger voor u uitkomen. Op uw aanwijzingen hebben wij alle lengtes van de kabels extra nagemeten want deze bleken inderdaad per model te verschillen, dit is inmiddels al weer een tijdje geleden aangepast. Wij hopen dat u ondanks dat u gematigd positief bent toch tevreden bent over de aangename warmte die u heeft gecreëerd in de door u uitgekozen ruimtes. Met vriendelijke groet, Laura Heat Save

Gekocht als bij-verwarming, keurig geplaats naast de stoel waar mijn lief veel zit. Werkt zo goed dat de CV thermostaat 5 graden lager gezet kan worden, er nog zelfs vele maanden helemaal uit!
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

Week prima als bijverwarming in de kamer, lekker directs verwarming. In het voor-en najaar wordt straalkachel in de aangebouwde serre gebruikt.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

De Batirad 2000 w voldoet aan de verwachtingen. Een verbeterpunt is de plaats van het display. Nu aan de zijkant. Klantvriendelijker zou zijn aan de bovenkant of voorzijde.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

De elektrische radiator wij hebben is perfect met de kwaliteit en uitstraling. Sinds kort hebben wij het gas af laten sluiten en draaien volledig op elektra, binnen een aantal weken raak je er aan gewend en leer je omgaan met de warmte die nodig is het huis. De elektrische radiator is hierbij zeer comfortabel en een goed product.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Radiator werkt maar voor 70% Zie mijn mail hierover. Ik zou graag een nieuw exemplaar ontvangen.of een vergelijkbaar type.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

Goedemorgen meneer, het kan altijd zijn dat een radiator niet goed blijkt te werken. Daarom geven wij standaard 10 jaar garantie. Wij hebben u 18 januari reeds terug gemaild dat dit onder garantie valt en wij de radiator graag opsturen ter reparatie naar de fabriek. Echter heeft u hier nog niet op gereageerd. Jammer dat u nu een negatieve beoordeling heeft geplaatst, want wij willen u uiteraard een goede service geven. Neemt u snel contact met ons op voor de juiste afhandeling? Alvast bedankt!

Ben zeer tevreden.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Wij gebruiken vanaf oktober/september 2018 twee radiatoren en een straalkachel om het woongedeelte van ons huis te verwarmen. Daarbij maken we ook gebruik van aanwezige vloerverwarming die beperkt aanwezig is. Wij wekken zelf elektriciteit op met zonnepanelen. het gebruik in de maanden november, december en waarschijnlijk januari bedraagt ongeveer 1000 kwh per maand netto. We denken met een verdubbeling van het huidige aantal panelen ongeveer quitte te kunnen draaien en afscheid te kunnen nemen van het gas.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

Goed te horen dat de verwarming goed bevalt! Met het oog op gasloos wonen bent u in ieder geval al goed op weg!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben verbaasd dat mijn elektriciteitsrekening omhoog is geschoten sinds ik de radiator gebruik, ik zit meestal alleen, werk overdag wel thuis maar heb nu in mijn appartement een elektriciteitsverbruik van een vierpersoonshuishouden...
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

Jammer dat u niet helemaal tevreden bent over onze radiator, let u er wel op dat de radiator in een juiste ruimte staat en dat u genoeg vermogen gebruikt. Dus in een ruimte van 80m3 heeft u 2 radiatoren van 2000 watt nodig. Als dit niet het geval is blijft de radiator doorstoken om de kamer op temperatuur te krijgen, hier kan deze ook stuk van gaan. Let ook op dat de deuren niet open staan in de ruimte. Dit kan er ook voor zorgen dat de radiator onnodig meer stookt.

Gekocht voor bijverwarming in grote camper. Bevalt prima. Vooral goed dat de drie buizen separaat van elkaar aan en uitgezet kunnen worden.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

Wow!! een 10 :-D Dankuwel voor uw beoordeling.

Ervaring met: