Zeer klantvriendelijk, alert en snelle levering.

Hoewel Zonklaar geen webshop heeft is de benadering mede door een telefonische benadering onzerzijds zeer concreet, vriendelijk en persoonlijk. Veel dank dáárvoor!

correct en goede adviserende intake gesprekken.

op Uw aanbieding ingegaan teneinde e.vent. om "no cure No pay"" e.e.a. proef te laten behandelen.U heeft ons doen weten dat een en ander ook voor U een nieuwe materiaal soort was. U gaf aan dat de proef redelijk geslaagd is en der halve hebben wij U verzocht de 2 andere delen ook te behandelen (reinigen) .wij hebben het resultaat nog niet gezien maar ver trouwen er op dat na omstandigheid e.e.a.correct is behandeld. Zo als besproken ,na tel. overleg volgt verzending. Wij wachten af. met vr. groet, Th. Mengede, Nijmegen.

goed bereikbaar, snelle reacties, prima service

Zeer schoon

Eerste ervaring met Zonklaar; goed gedaan

Fijne klantenservice

Wij als inzamelpunt van ZonKlaar hebben een prettige samenwerking

Geweldige service

Voor de 3e jaar weer alles laten reinigen en het is weer als nieuw.

Heel netjes gewerkt.

Aanbevelenswaardig.

Zakelijk correct en volgens afspraak werken.

-Contact snel gelegd. -Door ruime ervaring een goed advies. -producten na behandeling niet van nieuw te onderscheiden. -Snel retoerzending volgens afgesproken prijs

Niet verwacht dat de markiezen weer zo zuiver zouden worden.

Heb weer markiezen waar we met plezier naar kijken.

Ver boven verwachting!

Onze middeleeuwse tent (1 deel 6x4mtr - 1 deel 4x4mtr) was na 7 jaar intensief gebruik enorm aan een goede schoonmaak beurt toe. Hiernaast moest deze ook opnieuw volledig geïmpregneerd worden. Er werd al gemeld dat het een uitdaging zou gaan worden, en wij hebben geduldig afgewacht. Op het moment dat wij de tent kwamen ophalen, waren wij blij verrast! Een verschil van letterlijk dag en nacht, in positieve zin! WAUW! Super service, zeer vriendelijk geholpen en absoluut een aanrader voor iedereen die een schone, geïmpregneerde tent wil.

Eenvoudig en ondeskundig

Is makkelijk online af te spreken. De monteur wist niet mijn te adviseren hoe ik de problemen die ik heb met mijn scherm, op kan lossen.

Snel en goed

Na mijn eerste contact was een afspraak snel gemaakt en uitgevoerd. De medewerker was deskundig en werkte erg netjes. De medewerker was daarnaast vriendelijk en probeerde nog een klein probleem, waarvoor niet ingeschakeld, op te lossen. Helaas lukte dat niet maar een vervolg afspraak met een andere collega hiervoor was echt razendsnel gemaakt.

Goede afspraken

Jammer dat 3 ruiten waren vergeten te polijsten. Dit is later alsnog gebeurd. Rode verf van logo Pedro boats gedeeltelijk Weg. Jullie gaan bij Pedro informeren of Logo apart aangeleverd kan worden Jullie kunnen dit dan zelf aanbrengen.

Heel ardige medeweekers, alles bestens! Graag opnieuw...

Arbeit perfect gedaan, heel vriendelijke Service, goede prize

Onze ervaring met uw bedrijf is goed . Goede uitleg wat er gebeurde over het schoonmaken van het doek.wij zijn zeer te vreden over de schoonmaker die hier is geweest nette verschijning zag er verzorgt uit.

Super tevreden

Super tevreden over de screen en afwerking .

Genua gebracht naar Sneek ontvangst wad kort zakelijk maar correct begrijp ik door de Corona .

Heb tot 3 keer moeten bellen hoe de stand van zaken er voor stond en wanneer het zeil klaar zou zijn. Na ons laatste telefoon gesprek ,is mij toegezegd dat de Genua voor pinsteren klaar zou zijn. De teleurstelling is dan ook groot,dat dit helaas zonder verdere communicatie niet is gelukt. Jammer maar helaas.

Zeer tevreden over de uitvoering

Ivm de afstand zijn er uiteraard redelijk hoge reiskosten. Los van dat ben ik zowel over de planning als de uitvoering zeer tevreden

Zeer goed en profesioneel

Professioneel en correct

Professioneel en correct

Super kwaliteit

Het enige wat tegenviel was dat het bijna een maand heeft geduurd voordat de tent klaar was.

Dit is de eerste keer dat ik met Zonklaar in contact ben gekomen. Het is niet naast de deur maar zeker de moeite waard. Een goede service en zeer klantvriendelijk. Wat mij betreft een aanrader. Met vriendelijke groet, Marco van de Kraats.

bizonder vreemd

Ontving een factuur, niet voor mij bestemd, nog nooit van ZONklaar gehoord en woon ook niet in de stad die op de factuur staat. Op mijn telefoontje kwam geen reactie, ook niet op mijn email. Vraag me af hoe ze aan mijn naam en email komen.

Goeie Service en de Markiezen zijn weer als nieuw. Had niet verwacht dat ze volledig gereinigd zouden kunnen worden (weer en groene aanslag).

Superdepuper. . . .snel en naar tevredenheid

Ruurd-Jacob en Feike twee klantgerichte toppers. . . i'll be back :-)