geweldig !!!!!!!

Onze caravan voortent , Unico Boulogne , was met schimmel aangetast na een evacuatie langs de IJssel . Het water kwam snel omhoog 15 Julie De voortent was nat opgeborgen !! Na een reinigingsbeurt bij Zonklaar in Sneek was de tent weer als nieuw , ik kan iedereen aanraden deze mogelijkheid van tent reinigen aanbevelen , de kosten vallen alles mee .

dikke duim!

Tot mijn grote verbazing zijn alle markiezen weer prachtig helder schoon. Ik maakte mij zorgen wanneer er met agressieve schoonmaakmiddelen gewerkt zou worden, mijn groen/wit gestreepte markiezen verbleekt zouden zijn maar het groen is nog steeds groen en het wit is weer helder wit. Heel mooi! Helaas zaten de ramen nadien vol met impregneerspul maar gelukkig is dit probleem perfect opgelost. Prima service.

super service

zonneschermen alles schoongemaakt, geïmpregneerd ze zijn als nieuw!

topresultaat

Boot tent weer als nieuw, waterdicht en ramen gepolijst. Ook diverse naden opnieuw gestikt en slechte rits vervangen.

Markiezen zijn mooi schoon geworden.

De markiezen zijn mooi schoon geworden. Ik ben alleen bang dat mijn 2 mooie grote hortensiastruiken die dicht bij de markiezen stonden het niet overleven ivm het reinigingsmiddel van de markiezen. Misschien zou het handig zijn om deze af te dekken met plastic voordat er gereinigd wordt. Ben wel erg blij met de schone markiezen.

Netjes volgens afspraak.

Slecht service

Vanaf de start is de communicatie niet goed gegaan, meerdere malen gebeld en e-mails verstuurd over voortgang. Wet van Murphy was hier kennelijk van toepassing. Feitelijk heb ik mij geen klant gevoeld, het lijkt wel de luxe van de onderneming (zoveel werk) dat die ene klant waar het verloop niet goed gaat niet ter zake doet. Zelfs toen werkzaamheden waren verricht moest ik er achteraan of ze wel weer retour zouden komen. Vervolgens mocht ik de rekening bij toeval in mijn spam vinden, waarbij het bedrag 2x hoger uitviel dan de offerte. Nooit een totaalbedrag gezien terwijl van te voren alles was doorgegeven. terwijl iedereen op de hoogte was van deze "misstanden" nooit een excuus mogen ontvangen ps mooiste was nog dat mijn contact met verlof was en die verwees in outlook naar zijn collega en die collega had vervolgens ook al zijn afwezigheid in outlook aan staan.

mijn ervaring is net als de vorige keer, goed.

Wel ben ik van mening, dat je bij zo'n project minimaal 2 personen zou moeten inzetten in verband met o.a. de veiligheid. Bij ons was namelijk slechts 1 medewerker aanwezig, maar ik realiseer mij terdege dat wanneer je een 2e persoon inzet, dat het financiële consequenties zal hebben. Ikzelf heb namelijk als de 2e persoon gefunctioneerd. Dit kun je natuurlijk ook in overleg met de klant regelen. Wat echter jammer is dat onze mooie hortensia's die naast de markies groeien, het helaas niet hebben overleefd, mogelijk als gevolg van het reinigingsmiddel of het impregneermiddel, dit had voorkomen kunnen worden als wij even gewaarschuwd waren. met vriendelijke groeten, Lex Noordhoek

Goede service en kwaliteit

We zijn zeer tevreden met de reiniging van onze 2 markiezen. Toen de ene markies wat moeilijk te reinigen was ter plekke hebben ze die meegenomen naar de werkplaats en weer teruggebracht. Aardig, deskundig en vlot werkend personee.l.

Top bedrijf

Het gevraagde product (ramen spray) gevraagd en gekregen en het is het vermelden waard dat het een bedrijf is wat zeer klantvriendelijk is!!!

Vakkundig, correct, snel en goed.

Onze markiezen die in de voorbije negen jaar bedekt waren door een groen film van algen, ogen weer schoon en klaar tegen de zon. De medewerker die de werkzaamheden uitvoerde was correct en netjes en bovendien keurig op tijd, werkte snel en goed en 'lummelde' niet. Kortom; onze ervaring met ZONklaar is uitstekend.

Wij hebben 2 grote markiezen laten reinigen. Het gehele traject was top geregeld. Degene die de werkzaamheden heeft uitgevoerd was deskundig, vriendelijk en heeft alles heel zorgvuldig schoongemaakt. Wij kijken met plezier de zomer weer tegemoet en kunnen iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen

Uitstekend resultaat

We zijn verrast door de kwaliteit van het werk. Het zonnescherm zag er na de behandeling weer uit als nieuw!

Super resultaat en persoonlijke service!

We zijn heel blij met onze "nieuwe" markiezen die we eigenlijk al wilde gaan vervangen. Na de behandeling zien ze er weer als nieuw uit!

netjes en strak afgemaakt .

mooie doek , dat er mooi en strak omheen zit . een opmerking, wees niet te zuinig met nietjes. viel mij wel op dat, op de laatste plank wat tegen het kozijn aan komt, wat weinig nietjes zit. zitten wat openingen tussen . maar verder, ziet het er goed uit .

Zeer klantvriendelijk, alert en snelle levering.

Hoewel Zonklaar geen webshop heeft is de benadering mede door een telefonische benadering onzerzijds zeer concreet, vriendelijk en persoonlijk. Veel dank dáárvoor!

correct en goede adviserende intake gesprekken.

op Uw aanbieding ingegaan teneinde e.vent. om "no cure No pay"" e.e.a. proef te laten behandelen.U heeft ons doen weten dat een en ander ook voor U een nieuwe materiaal soort was. U gaf aan dat de proef redelijk geslaagd is en der halve hebben wij U verzocht de 2 andere delen ook te behandelen (reinigen) .wij hebben het resultaat nog niet gezien maar ver trouwen er op dat na omstandigheid e.e.a.correct is behandeld. Zo als besproken ,na tel. overleg volgt verzending. Wij wachten af. met vr. groet, Th. Mengede, Nijmegen.

goed bereikbaar, snelle reacties, prima service

Zeer schoon

Eerste ervaring met Zonklaar; goed gedaan

Fijne klantenservice

Wij als inzamelpunt van ZonKlaar hebben een prettige samenwerking

Geweldige service

Voor de 3e jaar weer alles laten reinigen en het is weer als nieuw.

Heel netjes gewerkt.

Aanbevelenswaardig.

Zakelijk correct en volgens afspraak werken.

-Contact snel gelegd. -Door ruime ervaring een goed advies. -producten na behandeling niet van nieuw te onderscheiden. -Snel retoerzending volgens afgesproken prijs

Niet verwacht dat de markiezen weer zo zuiver zouden worden.

Heb weer markiezen waar we met plezier naar kijken.

Ver boven verwachting!

Onze middeleeuwse tent (1 deel 6x4mtr - 1 deel 4x4mtr) was na 7 jaar intensief gebruik enorm aan een goede schoonmaak beurt toe. Hiernaast moest deze ook opnieuw volledig geïmpregneerd worden. Er werd al gemeld dat het een uitdaging zou gaan worden, en wij hebben geduldig afgewacht. Op het moment dat wij de tent kwamen ophalen, waren wij blij verrast! Een verschil van letterlijk dag en nacht, in positieve zin! WAUW! Super service, zeer vriendelijk geholpen en absoluut een aanrader voor iedereen die een schone, geïmpregneerde tent wil.