super leuke muziek

Leuke meiden en leuke muziek snappen het geheel en voelen aan hoe je de mensen in beweging krijgt

Professionele muzikanten

geweldig zoals altijd

De dames zijn altijd zeer professioneel, weten goed in te spelen op het publiek en wauw wat een performance weer! Altijd fijn om met de DamesDraaienDoor te werken.

1 woord geweldig!

Kirstin, Amanda en Nathalie hebben ons huwelijk helemaal gemaakt! Wat een toppers zijn deze dames!!

ECHT EEN FEESTJE!

Nogmaals bedankt voor de gezelligheid! De dames zagen er top uit, draaide heerlijke muziek in combinatie met de vocalist en saxofonist! Ze voelen de groep goed aan en wisten vele mee te krijgen. Nogmaals bedankt en tot snel!

FEEST!

Ons bureau zet DDD vaker in, maar ik had het nog niet zelf ingezet. Het was helemaal top, fijn contact in het voortraject. De dames waren super vriendelijk en flexibel. De voetjes van de gasten gingen al snel van de vloer :)

Met hoge verwachtingen net even iets minder dan vorig jaar.

Het uitbundige en de energie van vorig jaar was dit jaar wat mater waardoor de indruk was dat ze minder aanwezig waren. De plaats van het podium hielp ook niet mee gezien ze buiten het zichtveld van de gasten stonden, de vocalist en de saxofonist bewogen wel door de gasten heen wat erg werd gewaardeerd.

Geweldig !

Weer een superoptreden. Zodra de dames begonnen met zingen en spelen was de dansvloer in 2 minuten vol :-) Jong en oud hebben genoten.

Wat een top avond

Tijdens de jaarlijkse King's Fashion show van het Koning Willem I College hebben de dames gezorgd voor een extra dimensie! De show was al gaaf maar nu ging het creatieve dak eraf. Dankjewel

Fijne dames, heerlijke muziek, super dansen, lieve geluids mannen, kortom een feestje als De Dames Draaien Door komen draaien!!

Spetterend optreden!

De Dames Draaien Door ingehuurd voor een privefeest. DJ, sax, percussie en zang werden perfect gecombineerd. Vanaf het eerste moment ging het dak er af en stond iedereen te dansen. Ze voelden perfect aan wat de sfeer was en welke muziek daarbij paste. Ook de organisatoren werden nog op het podium geroepen. In 1 woord GEWELDIG!!

Professionele sfeermakers met een energieke female-touch

Altijd fijn werken met de Dames, zowel op kantoor in het voortraject als ook backstage tijdens een event. Professioneel en met een hele goeie vibe!

Top entertainment

Leuke meiden, die weten de sfeer er in te brengen en gezellig het publiek meenemen in hun professionele act.

Leuke meiden met leuke deuntjes!

Altijd blij met de DJ's van Dames Draaien Door! Het contact voorafgaand is prettig en de DJ's hebben een leuke houding, uitstraling en draaien goeie plaatjes. Zeker aan te raden! :)

Het was weer een feestje om met fam. Graumans en DDD samen te werken!

We hebben een prachtige avond gehad en waren de dames uitermate flexibel in hun optreden zodat ons wat uitgelopen programma door hen opgevangen werd door 2 uur onafgebroken (!) de dansvloer vol te houden en het feest tot grote hoogte te dirigeren. Fantastisch en het was wederom heerlijk samenwerken met Sophie Graumans en de DDD's Eno-C (DJ), Hanneke (sax) en Zosja (vocals). Ga zo door!

Geweldig !

Fantastisch feest geweest voor onze bruiloft

Voor herhaling vatbaar

Voelen goed sfeer aan, topartiesten, groot feest gemaakt, kortom geweldig

Van boeking t/m show gewoon geweldig!

Vanaf het eerste contact t/m de show wordt er meegedacht. Wat maken deze dames er een show van en voelen het publiek fijn loos aan. Ook de techniek was super voor elkaar en voor ons als crew een ontlasting ivm inpluggen andere artiesten het werdt gewoon geregeld. Wij hebben echt genoten met alles gasten en alleen maar lof gehoord! DDD is een echt aanrader voor iedere feest!!!

Helemaal TOP, genoten van de muzikale invulling

Vanwege onze positieve ervaring op een ander feest, hebben wij besloten om DamesDraaienDoor te boeken. De afstemming verliep uitstekend en verzoeknummers waren geen enkel probleem om tijdens onze presentatie te spelen. Hun professionaliteit en flexibiliteit hebben bijgedragen aan het succes van ons evenement. Bedankt Eefje & Kirsten

Topavond gehad!

Alles was goed voorbereid en de hele avond verliep vlekkeloos. De dansvloer stond van begin tot het einde van de avond vol. Het was een groot knalfeest waar wij enorm veel positieve reacties op hebben gehad!

Super avond gehad. De dames weten hoe ze een feestje moeten maken.

Geweldig!!

Tijdens ons event van afgelopen zondag hebben Dames Draaien Door er een echt feestje van gemaakt. De DJ, saxofoniste en zangeres gaven sfeer en stijl en met de juiste energie was het echt perfect. Dank jullie wel.

Wat n gaaf feest

Afgelopen zaterdag feestje gegeven. Prachtige locatie, Entrepot bij Anvers te Tilburg met de Danes draaien door!! Was supergaaf. Iedereen heeft het enorm naar de zin gehad!! Wat n Feestje was het!!!

het was echt geweldig hun performance tijdens ons feest in het Willem II stadion

ronduit geweldig !

Volderstraatje 2

5211 JA s-Hertogenbosch

06 523 633 85

Over DamesDraaienDoor

Ons Female Artist Agency vertegenwoordigt de beste Nederlandse female DJ’s & Artists. Alle dames zijn ervaren entertainers met de perfecte combinatie
van elegantie, intelligentie en professionaliteit. Het zijn allen zeer
getalenteerde artiesten die exact weten hoe ze de gasten tijdens
een event moeten vermaken. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, privéfeest, borrel, bruiloft, festival of eender welk event; het draait áltijd om het
creëren van een unieke mix van muziek en live entertainment. De perfecte combinatie:
Beauty, Brains & Professional!