Sfeermakers, geweldige muziek.

Dank je wel damesdraaiendoor voor de geweldige muziek die jullie op ons feest gemaakt hebben. De sfeer was, mede dankzij jullie, super!! We hebben genoten, gelachen en veel gedanst.

Als we 100 sterren konden geven, dan hadden we dat gedaan!

Wat een fantastische Dames!!! Het feest stond meteen, de kleding was aan ons thema aangepast, in één woord FANTASTISCH!

Professioneel team & echte sfeermakers!

DJ & saxofoniste maakten ons feestje compleet!

Enthousiaste dames organiseerde een perfecte show!

De violiste en female DJ paste zich goed aan op de sfeer van de borrel. Ze speelde passende muziek en zorgde voor gezelligheid. Daarnaast vooraf goed contact met Sophie, alles was tip top in orde.

Gegarandeerd de dansvloer vol!

Een week lang DamesDraaienDoor ingezet in Sevilla en élke avond feest! De dansvloer stroomt binnen no-time vol. Het maakt niet met welke nationaliteit of doelgroep de dames te maken hebben; ze maken er echt elke avond weer een feest van! Elke avond was anders en voor de gasten een fantastische ervaring! Ik weet dat het altijd een succes is met DamesDraaienDoor, maar ze hebben zich vorige week wederom bewezen! Eefje, Kirsten en Kitty bedankt!

Goede DJ's en een prettige communicatie!

Fijne communicatie in het voortraject en op uitvoering hebben de dames goede sets gedraaid!

Super!!

Hele leuke avond gehad, thanx!!

Wat een ervaring! Echt geweldig gedaan, dames.

Leuke dame, brengt direct sfeer.

Uitstekende ervaring met Dames draaien door. Professioneel team.

Een geweldig optreden, daardoor een geweldige avond

Een geweldig optreden, daardoor een geweldige avond

Het hart van een geslaagd feest!

Voor de derde keer gingen wij de samenwerking aan met de Dames Draaien Door voor onze jaarlijkse Staff Party met 600+ personen. Zij zijn het hart van het feest, weten goed in te spelen op het varierende publiek en weten er een waar feest van te maken met de interactie met de feest vierders. Na 2 jaar een violiste en saxefoniste te hebben gehad kozen we dit jaar voor de dame op de percussie! Wat een feest werd dat. Super profesionele dames, die qua uitstraling en uitwerking duidelijk hun passie hier in gooien! Wij waren weer super tevreden en zeggen graag: ' Tot volgend jaar!' want dit is het medicijn voor een geslaagd feest met een variatie in leeftijd van 15 - 60+ jaar! Bedankt Dames jullie waren top!

Goede vibe, flexibel in afspraken.

Super enthousiaste, flexibele, professionele muzikanten!

De dames zijn echte professionals. Ze spelen ook heel flexibel in om de situaties in de zaal. Het enthousiasme en de passie straalt eraf! Op de dag van het optreden was de geboekte zangeres ziek. Dit werd snel opgelost door middel van een andere zangeres.

fantastische avond

ter gelegenheid van mijn verjaardag hebben de dames het diner dansant uitstekend begeleid. Van rustige muziek tijdens ontvangst van de gasten tot opzwepende swingmuziek aan het slot. Het hele team was ruimschoots op tijd voor opbouw en soundcheck. Gasten complimenteren voor de muzikale ondersteuning bij het feest. een aanrader.

Fantastisch !

Wij hebben enorm genoten van de energie die de DJ en Saxofonist vertolkten. Dit heeft ons event mede tot een succes hebben gemaakt.

1 groot feestje maken ze ervan

ze zijn geweldig !top

Gewoon weg top

Het was echt geweldig. Leuke dames!

Heerlijke avond gehad

DJ Nattal had alles van de eerste tot de laatste minuut helemaal onder controle. Ze draaide fijne muziek, passend bij de groep mensen. Fijn dat verzoekjes ook mogelijk waren. Ze wist met veel humor af en toe mensen terug te fluiten als ze iets teveel aandacht vroegen. We hebben ook erg genoten van Susanne Alt. Hele professionele muziekante. Haar blik was misschien wat nors, maar dat kon je niet terughoren in haar spel. Zeker een aanrader voor een event, deze combinatie!

Geven een goede sfeer aan een event

Professioneel, geven een goede vibe aan je event, leuke dames om mee te werken.

Voor het 125-jarig jubileum van de Rabobank hadden we wat sfeermakers nodig. De DamesDraaienDoor waren de echte sfeermakers van het feest met goede muziek en interactie met het publiek.

Het was een ontzettend fijne samenwerking van begin tot het eind werd er mee gedacht en hebben ze ondanks dat het vrij last minute was de aanvraag het allemaal tot in te puntjes geregeld. Goede communicatie en top artiesten. Die denken mee en maken er echt een feestje van! Ik ga jullie zeker vaker boeken!

Fijne samenwerking

Een groot feest!

Tijdens een bedrijfsfeestje ontzettend genoten van de Dames! Het was echt een feest! Echt top!

Woorden teveel om in 1 zin te kunnen uiten.

Hele diepe buiging meiden wat jullie hebben veroorzaakt bij onze familie en vrienden. Deze avond was een feest van herkenning voor iedere leeftijd. Jullie mooie zang, vioolspel en sax die de mooiste tonen eruit gooide en niet vergeten de DJ die de hele avond alles aan elkaar draaide.

Leuke artiesten en enthousiast

Over DamesDraaienDoor

Ons Female Artist Agency vertegenwoordigt de beste Nederlandse female DJ’s & Artists. Alle dames zijn ervaren entertainers met de perfecte combinatie
van elegantie, intelligentie en professionaliteit. Het zijn allen zeer
getalenteerde artiesten die exact weten hoe ze de gasten tijdens
een event moeten vermaken. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, privéfeest, borrel, bruiloft, festival of eender welk event; het draait áltijd om het
creëren van een unieke mix van muziek en live entertainment. De perfecte combinatie:
Beauty, Brains & Professional!