Afspraak nakomen

Hele nette, klantgerichte en flexibele werkers

Holland Parket was ons aanbevolen door kennissen en dat was een uitstekend advies. Ons appartement was leeg toen zij de vloer kwamen schuren en lakken, en dat hebben ze zelfstandig en keurig gedaan. Doordat nog niet duidelijk was welke meubelen waar kwamen te staan, konden nog niet alle deklatjes geplaatst worden. Daar konden we in een later stadium wel een afspraak over maken. Door lange levertijden, vakanties, uitgestelde leveringen en meer van dat soort zaken moest die afspraak meerdere keren verzet worden. Daar werd geen enkel probleem van gemaakt. Pas onlangs, anderhalf jaar na onze verhuizing, was ons meubilair compleet. Zojuist heeft een van de vakmensen van Holland Parket de laatste deklatten aangebracht en naar ons gevoel is ons huis nu écht af. Heel flexibel om zo lang na het feitelijke werk de klus nog te komen afmaken, en opnieuw is heel netjes gewerkt. Ik heb daar Bert-Jan, die dit namens HP allemaal geregeld heeft, al persoonlijk voor bedankt, maar schrijf het ook graag nog even hier. Hollands vakwerk en een aanrader voor iedereen die alleen het beste wil voor zijn houten vloer.

Dag Werner. Leuk dat je dit bericht nog met ons wilt delen. Wij vinden het vanzelfsprekend om met onze klanten mee te denken. En natuurlijk houden wij ons aan die afspraak, ook al is het anderhalf jaar later! Vr. Groet, Wijnand van Beek

Advies over welk soort parket en welke afwerking in alle rust doorgenomen.

Het uitzoeken van de vloer en afwerking daarvan en de behandeling met olie of lak is uitgebreid doorgenomen. Hier hebben wij een uitstekend advies gekregen. Het leggen van de vloer is zeer zorgvuldig gedaan en n met veel vakmanschap en enthousiasme! Kortom een aanrader.

Hartelijk dank voor uw mooie review en dank dat u vertrouwen in ons bedrijf had. Vriendelijke groet, Brenda van Doornik

Goed werk en snelle service

De vloer ligt er netjes in en we zijn er enorm blij mee. Er was nog een klein afwerkingsdetail doordat onze ondervloer niet helemaal recht was. Holland parket heeft dat keurig en kosteloos opgelost. Top!

Goedemorgen heer Smits, We zijn blij te horen dat alles naar tevredenheid is gelegd en opgelost. Rest ons u nog veel woonplezier op de nieuwe vloer toe te wensen. Met vriendelijke groet, Mary Borgers

Super tevreden met het resultaat en de service!

De nieuwe trappen zijn volledig naar wens gerenoveerd en geinstalleerd. Zelfs kleine extra klusjes zijn opgepakt (zoals installeren plint, stukje kitten en verwijderen vlek op parket-vloer).

Dank voor uw mooie review. Het is fijn dat alles naar wens en tevredenheid uitgevoerd is. We zullen dit ook zeker aan onze parketteur doorgeven. Met vriendelijke groet, Mary Borgers

Prima vakwerk geleverd.

Michiel is een vakbekwame medewerker. Goed in de communicatie werkt netjes en behulpzaam. Zeker aan te bevelen. Vooraf in de winkel goed geïnformeerd over de werkwijze.

Goedemorgen heer Hanssens, Dank voor uw mooie cijfer. We geven de complimenten door aan Michel en ook fijn om te horen dat u in de winkel goed geïnformeerd bent over de werkwijze. We wensen u veel woonplezier op uw nieuw geschuurd parketvloer. Met vriendelijke groet, Mary Borgers

Snelle, vriendelijke en precieze meneer

Dag Caroline, Dank je voor dit prachtige cijfer. Michel heeft je vloer geschuurd zodat die er weer als nieuw uitziet. Ook de kleur is nu zoals zoals dit past bij je huidige interieur. Ik geef je compliment aan Michel door. Vr. Groet, Wijnand van Beek

Na onze eerte gesprek, kwam iemand langs en gaf een duidelijk uitleg wat kan en wat beter bij ons huis pas. Het werk zelf was top, dit hadden wij veel eerder moeten doen. Wij zijn zeer tevreden met de uitvoering.

Hallo Silvio. Dank je voor dit mooie cijfer. Door het schuren is je oude vloer inderdaad weer als nieuw geworden. Michel heeft erg zijn best gedaan en was zelf ook erg tevreden. Hij is blij met dit compliment. Groet, Wijnand

very good

Professional and very pleasant behaviour

Hello Mrs. Boeriu, Thank you for your compliments. I will pass it on to our man. Kind regards Wijnand van Beek

Prima bedrijf

De gekochte pvc vloer vergeleken met andere bedrijven zeker niet goedkoop, maar de werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd. De jongeman die de vloer kwam leggen was, zeer precies, vriendelijk en zeer correct. Als wij iets zagen, dat naar onze indruk, niet goed was, werd dit direct opgelost. Kortom een bedrijf met mensen wat wij ten zeerste aanbevelen.

Dag mijnheer Dillen, Dank voor de mooie beoordeling. Kevin, Bart en Wim hebben met erg veel plezier bij jullie gewerkt We geven uw compliment aan hen door. Veel woonplezier op uw nieuwe vloer. Over een tijdje komen we uw trap renoveren, we zullen ervoor zorgen dat u dan weer helemaal tevreden bent! Vr. Groet, Wijnand van Beek

Uitstekende service en ervaring.

Werden zeer netjes in de winkel geholpen bij het uitzoeken van een pvc vloer. Zeer netjes gelegd.

Dank voor deze mooie beoordeling mijnheer van de Berg. Uw complimenten zullen we aan de verkoop en aan onze parketteur Michel doorgeven! Wij wensen u veel woonplezier op de nieuwe vloer. Brenda Bijlsma

Very good service

Happy with tha service we received. Floors look very good after it was re-sanded and oiled. Very professional.

Hello Nadia, Thanks for the compliments. We will pass it on to our man! Enjoy your new floor.

uitstekend

Een aardige vloerlegger die alles netjes heeft hersteld.En omdat hij jarig was, ook nog op appeltaart trakteerde.

Wat leuk dat u zo positief reageer op onze service en natuurlijk onze man, Michel! Gelukkig konden we de waterschade onzichtbaar herstellen. Ik geef uw compliment aan Michel door. Op de zaak hebben we echter geen appelgebak van hem gehad. Toch een minpuntje !! Vr. Groet, Wijnand van Beek

Super tevreden met het resultaat

Prima klantcontacten en zeer tevreden met het resultaat. De vloer ligt er heel mooi in.

Geachte heer en mevrouw Ticheler, Hartelijk dank voor uw mooie review en dank dat u vertrouwen in ons bedrijf had. Vriendelijke groet, Brenda Bijlsma

Geweldig goed geholpen

Onze oude vloer ziet er weer helemaal als nieuw uit! Goede service en er wordt goed met je meegedacht!

Beste Jan, Dank voor je mooie recensie. Wij hebben je massief Eiken parket vloer gerepareerd en vervolgens geschuurd, zodat die weer als nieuw is en nog vele jaren mooi zal blijven. Ik geef de compliment aan Wouter door. Veel woonplezier. Vriendelijke groet, Brenda Bijlsma

Topvloer

Snelle reactie, goed advies. Geen nieuwe, maar een opknapbeurt voor mijn Amerikaans eikenhoutenvloer. Hij ziet er weer uit als nieuw. Kan weer jaren verder. Erg blij mee.

Dag Anita, Dank voor deze mooie beoordeling. Daar worden we blij van ! Ik geef het compliment door aan Wouter. Vriendelijke groet Wijnand van Beek

Ziet er weer goed uit

Tevreden

Dank voor uw mooie review mijnheer van de Top Wij hebben uw oude parketvloer op een speciale manier behandeld en het resultaat mag er inderdaad zijn! Ik geef uw compliment door aan Michel en Wouter

Van begin tot eind geweldig

Wij zijn zeer tevreden over Holland Parket. Advies in de showroom was prima, alle tijd werd er genomen. Ook mochten we tot 2x toe delen mee nemen. Wij hebben gekozen voor PVC tegels. De vloer werd thuis opgemeten en onze vraag en wens over egaliseren werd gehoord. De vloer zelf is gelegd door Frans, wat een topper is dat….mee denken en een echte perfectionist. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Gastvrije en vriendelijk

Bij het uitzoeken van onze vloer zijn wij gastvrij ontvangen en vriendelijk en deskundig geholpen in de showroom in Ede. De chauffeur/bezorger was ook vriendelijk, attent en opmerkzaam. De plinten zaten nog niet bij de geleverde vloer maar werden snel na geleverd. Uitstekend! (de vloer hebben wij zelf gelegd, dus hiermee geen ervaring gehad met Holland Parket)

Dank voor deze mooie beoordeling mijnheer Blumink. Uw PVC-vloer met "klicksysteem" is gelukkig goed zelf te leggen. We zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel woonplezier op uw nieuwe vloer. Verkoopteam Holland-Parket

De juiste materialen, prima op tijd, netjes afgewerkt en in 1 dag wax de klus geklaard

Het vooroverleg voor het plan van aanpak om de 15 jaar oude vloer aan te helen verliep goed, De houten vloer was destijds ook door Holland Parket gelegd. Het weghalen van de haard zou een behoorlijk gat in de houten vloer achterlaten. Met precies hetzelfde hout werd, na de forse klus om de haard te verwijderen door een aannemer, in 1 dag de vloer weer aangeheeld. Je ziet niet meer waar de open haard heeft gestaan. Ik heb na tips van H. P. zelf de plint aangeheeld. Prima werk.

Prima service en vakwerk.

Er werd netjes en vakkundig gewerkt in overleg met de wensen van ons als klant. Ik had niet verwacht het afval zelf op te moeten ruimen. Dat is handig van te voren aan te geven.

Dag Mark, Dank voor je mooie beoordeling. In je orderbevestiging staar dat we het afval helaas niet mee retour kunnen nemen. Jammer dat je dat waarschijnlijk niet gelezen hebt. De reden is, dat wij met 8 vloerleggers iedere dag op pad teveel afval zouden krijgen om dat in onze rolcontainer te doen. Natuurlijk nemen we het wel mee als een klant daarom vraagt of het zelf niet kan afvoeren. Wij wensen je veel woonplezier op je nieuwe vloer. We geven de complimenten door aan Frans

Erg goed

Keurig werk geleverd.

Hallo Jan, Dank voor de mooie beoordeling. Kevin en Michel hebben hun best gedaan en er gelukkig weer wat moois van gemaakt. Wij wensen jullie veel woonplezier op de gerenoveerde vloer

Vakkundige behandeling van onze vloer

Ondanks dat de vloer na 35 jaar wat 'sleets' was geworden heeft Holland parket er toch weer iets moois van gemaakt.

Dag Daniel, Dank voor je mooie beoordeling. De oude vloer weer als nieuw maken, en nieuwe hoge plinten rondom is altijd een enorme verbetering. We zullen Gert en Wouter de complimenten doorgeven.

Heel goed!!

Door de medewerkers zeer goed behandeld en nu na onze renovatie parketvloer van 40 jaar oud, weer een vloer zo mooi als nieuw. Zeer netjes en schoon gewerkt tegen een goede ( voor ons ) prijs. Zeker aan te bevelen voor renovatie.

Dag mijnheer Kersten, Dank voor de mooie beoordeling. Een vloer van 40 jaar oud weer als nieuw maken geeft ook ons altijd veel voldoening.

Afspraak is afspraak! Dat maakt Holland Parket helemaal waar!

Vanaf het eerste contact tot en met de uitvoering werden we uitstekend en heel prettig als klant behandeld!

Ericalaan 10 6711 MZ Ede